Sivu 243 / 243 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 143193233241242243
Näyttää tulokset 7.261 - 7.267 / 7267

Aihe: Viimeisin hankintasi, vol II

Oikeus kritisoida sähköpyöriä.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

olen niin kyllästynyt erilaisiin paistinpannuihin, jotka muka kestää. Vaikka tää yli 100 euron Swiss Diamond. Paskanmarjat se pinta mitään vuotta pidempään kestä vaikka pesty on vain käsin harjalla ja saippualla ja käytetty vain muovilastoja.
    Nyt hain postista lähes ikuiseksi väitetyn ja elinikäisellä takuulla myydyn hiiliteräspannun. Ainoa ongelmana ilmeisesti se hoidon tarve ajoittaisine rasvapolttoineen ja joidenkin kokema ruuan tarttuminen ilmeisesti juuri ei niin onnistuneen rasvapolton seurauksena.

https://paista.fi/de-buyer-mineral-b-pro28-cm

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    olen niin kyllästynyt erilaisiin paistinpannuihin, jotka muka kestää. Vaikka tää yli 100 euron Swiss Diamond. Paskanmarjat se pinta mitään vuotta pidempään kestä vaikka pesty on vain käsin harjalla ja saippualla ja käytetty vain muovilastoja.
    Nyt hain postista lähes ikuiseksi väitetyn ja elinikäisellä takuulla myydyn hiiliteräspannun. Ainoa ongelmana ilmeisesti se hoidon tarve ajoittaisine rasvapolttoineen ja joidenkin kokema ruuan tarttuminen ilmeisesti juuri ei niin onnistuneen rasvapolton seurauksena.

https://paista.fi/de-buyer-mineral-b-pro28-cm
    +1. Pitäisi ilmeisesti tehdä samanmukaisia hankintoja joten suuntaan viimeisin harkintasi -threadiin...

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla

Itse päivitin myös vuosi sitten Swiss Diamondin pannut De Buyereihin ja ei ole yhtään kaduttanut. Loistavat pannut, erityisesti pihvien paistoon

Vaikka rasvanpoltto olisi onnistunut niin perinteisellä liedellä ongelma tarttumiseen voi olla riittävä teho. Induktiolla ja kaasulla hiiliteräspannut toimivat ainakin ja ruoka ei jää kiinni.

Minulla de buyerin wok pannu ja hyvin on pelittänyt eikä ruoka ole tarttunut kiinni vaikka olen tehnyt ns helposti pohjaan tarttuvaa ruokaa. Yli vuoden ollut käytössä ja olen tehnyt vain sen ensimmäisen rasvanpolton. Kun ruoka on valmis poistan sen samantien pannulta, pesen kuumalla vedellä, kuivaan sen jälkilämmöllä ja lisään tilkan rasvaa jonka levitän talouspaperilla

Jaa nìin ostin minä tällaisen Rosellin Nikkari puukon myös tänään. Huomisaamuksi pojalle synttärilahjaksi.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •