Sivu 274 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 174224264272273274275 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 8.191 - 8.220 / 8240

Aihe: Viimeisin hankintasi, vol II

Kaupan tiskillä jääkasan päällä muiden mulkoilevien elukoiden joukossa näky olevan sellaisia kuusijakaisia lötköjä, joiden jokaisessa kintussa oli ainakin 10 ympyrkäistä. Jos nille tulis tappelu nahkiaisten kanssa, niin nämä kyllä voittais! Nillä on sitten vielä se sellainen papukaijan nokan kaltainen syömäkalusto siellä jossain uumenissa.

^ nahkiksilla on Goddes of The Lampreys mukana ( kts. kuva), joten teillä ei ole mahiksia. Ei kannata edes yrittää.

Ostin toisen semmoisen 60e nuken, kiva että tämä suosikkini on kohtuuhintainen.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Sram DB5 jarruttimet, 10l satulalaukku ja charge spoon satula.

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

Löysin ebaysta vauvelinahkiais-figuurin! ja siis ostin, nimeen jo etukäteen hänet Lilliksi. Lilli the lil´lamprey.
    tempokisu.kuvat.fi

Liiteristä yöpöydille pöytälamput, mustat. Vähän kirkkaammat ovat kuin edelliset vastaavat halogeenit, Liiteristä nekin.
    Muuntaja on pistotulpassa, mutta on hyvin pienikokoinen ja menee ahtaaseenkin paikkaan.
    Valaisinosa 9x Max 0,5W LED, kokonaisteho 3,6 W. Opaali suojalasi.
    Lampun jalka on raskas, pysyy edeltäjäänsä paremmin pystyssä. Käyttöpainike jalassa.
    Varsi on 2x kolmeosainen teleskooppi, tyyppiä vanha matkaradion antenni.
    Kaikkiaan on ihan käypäsen tuntuinen hankinta.

Valkotaulukalvo, Liiteristä sekin. Tarkoitus on kokeilla jääkaapinovea tussitaulun virassa. Saahan tuon pois, jos ei ollut tarkoituksessa kelpo.
    cycle to the hills - cycle for your lives

Klättermuse Vanadis takin, aina himoinnut merkin tuotteita mutta kertakaikkiaan hillittömän arvokkaita. Varuste.netistä 120€. Ei ny oikeastaan ois ollu varaakaan ja varsinkaan kunnen välttämättä ees tarvii. Mutta voin vastaisuudessa päteä.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Auton käynnistysakku, sulakejutska, 10m ulkosähköjohto, 15m 3mm köyttä, työhanskat, 3x5w ledilamput, 3x3.5w kynttiläledilamput, 9V patteri, mattamusta spray, sähköteippiä ja 2x työhanskat. Ja 2x mummon mustikkapiiras ja irtokarkkia 4.95€/kg. Istma-alusta ja Future jarrupalat, haaveilen että sais noihin pinnat vaihdettua. Satku meni säästäessä.

Nippu levyjä, pino kirjoja.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Tämä epeli kotiutui viikko sitten eli olkoon melkein viimeisin hankintasi. Tälle ei vidduilla. Ja joo, näyttää hienolta kun tuota muutaman päivän välein ruokitaan kokonaisilla hiirillä... Hiiri katoaa tyylillä kokonaisena tuonne putkeen. Toki pienillä tässä vaiheessa kun tää epelikin on bebe vielä.
    Kiitokset kuvasta ja onnittelut uudesta perheenjäsenestä. Eikös teillä ollut hiiriäkin kissojen lisäksi kotieläiminä
    Värimuunnos vaikuttaisi olevan lähellä lajin kantamuotoa, minusta ainakin kaunis yksilö.
    Sikäli kun nahanluonti ei ole vielä sattunut kohdalle, voi aiheuttaa outoja "oireita".
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Kesäloman lentoliput Nizzaan ja B&B kämppä Col de la Madonen vierestä muutamaksi päiväksi.

Mustekasetit, kääk kallista yhteensä 52,80e mutta pakko oli ostaa kun musteet ihan lopussa ja tarve tulostukselle on.
    tempokisu.kuvat.fi

^Jollet värikuvia tartte, osta musta-valko laseri. Lähtee alta satasen ja monitoimikoneena vähän päältä satasen. Ei tartte mustepullojen kanssa pelata sen jälkeen. Eikä tukkoisten tulostuspäiden.
    Tulostekin tulee ulos oitis.

^ mitä mä nyt uutta ( näköjään vielä kallista) tulostinta ostan, tämä on hyvä. Ja siis tarvitsen nimenomaan väritulosteita. Edellinen tulostin ( jokun monitoimivempain) oli paha, kun joutui ostaan peräti 4 mustepulloa, 25e x3 ja musta paketti 50euroa. Halvemmaksi tuli ostaa uusi tulostin. No, onneksi nää musteet kestää aika monta vuotta.
    Helppoa nämä putelit on vaihtaa, tulostin toimii hyvin ja hetihän ne tulosteet sieltä tulee.

Sensijaan töissä on tosi kökkö tulostin, saa kädellä auttaa että paperi menee ja joka päivä se vilkuttelee aamulla punaista ( häiriö) olen jo oppinu tutut vikatilaneet, ja yleensä se olen minä kun sen ison mustekasetin vaihtaa.

Nyt siis pitäisi tulostaa 32 sivua Pacific lamprey-experienceä, ja tehdä nukeille värillisiä pinssejä, kasseja ja kala-lehtiä.
    tempokisu.kuvat.fi

Ostin Musteperjantain halpuutuksesta satasen laserin ja sen aloitussetin pulverit riittää 700 tulosteeseen. Ylittää komiasti elinajanodotteeni

Ja jos värejä tarvii, niin niitähän voi nuolaista jostain LSD kyllästeisestä pingviinipostimerkistä.

Ostin monitoimityökalun ketjunkatkaisijalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Klättermuse Vanadis takin, aina himoinnut merkin tuotteita mutta kertakaikkiaan hillittömän arvokkaita. Varuste.netistä 120€. Ei ny oikeastaan ois ollu varaakaan ja varsinkaan kunnen välttämättä ees tarvii. Mutta voin vastaisuudessa päteä.

Jahka olit maailmanloppu- eli ilmastonmuutosketjussa hyvesignaloimassa ja että teet kaikkesi estääksesi ilmastonmuutoksen. Tarpeettomat takit soveltuvan tuohon yhtälöön miten?

Käyttämällä sitä ja kierrättämällä joku toinen sen vuoksi käyttämättä jäävä sellaiselle jolla on sille käyttöä ja joka muuten olisi hankkinut kokonaan uuden takin. Maailmassa ei siten ole yhtään tarpeetonta takkia enempää kuin aikaisemminkaan.

Mun viimeisin hankinta on pari kierrätettyjä talviajokenkiä. Mulla on entisestään niitä kaksi paria joilla olen tullut toimeen ja varmaan olisin tullut jatkossakin. Nyt mulla siis on kolme paria, joita kaikkia kyllä käytän. Kun nyt kerron tämän ja sivu mennen totean että aivan uusia talviajokenkiä en olisi ostanut, niin onko kyseessä hyvesignalointi ja petänkö itseäni ajattelemalla että tämä oli pienessä mittakaavassa jos ei ilmastonmuutosta estävä niin ei myöskään sitä jouduttava tai pahentava teko?

PS Hetkinen, viimeinen hankintani on sittenkin mikroaaltouuni, jossa ei ollut muuta vikaa kuin että se pyörivä lautanen oli rikkoutunut ja tietenkin se että se oli perusteellista puhdistusta vailla. Mä olin joskus ottanut täysromusta samankokoisen ja tähän istuvan lautasen talteen, joten mulla on nyt yksi mikroaaltouuni enemmän. Oma vanha on pienempi, joten tällekin tulee käyttöä, mutta ei mitään sellaista mitä ilman en olisi voinut olla. Olisiko SER-kierrätykseen vienti ja kierrätettävien metallien paluu tuotantoon jollain aikaviipeellä ollut sittenkin fiksumpi ja ilmastonmuutosta paremmin estävä ratkaisu?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lukija5 Katso viesti
    Ostin monitoimityökalun ketjunkatkaisijalla.

Jahka olit maailmanloppu- eli ilmastonmuutosketjussa hyvesignaloimassa ja että teet kaikkesi estääksesi ilmastonmuutoksen. Tarpeettomat takit soveltuvan tuohon yhtälöön miten?
    Lukija on Ylen Viisas ja ilmeisen hyvmuistinen? Ei kai kukaan meistä täydellinen ole, jos käy niin hassusti että mulla elonpäivät loppuu ennen kuin Klättermusen takki hiipuu niin onhan noita kaksi poikaa joille isänsä kamppeet on hyvin kelvanneet ja mahtuneet. Toisin kuin mun oman isäni, sillai hentoinen että ainoan ulkomaanmatkansa kun Turkkiin teki vielä lentäen ja osti nahkapusakan niinnei mulle eikä pojille varsinkaan mahtunut. Lahjoituksena meni jollekin jota en tiedä eikä äiti enää muista.

Puisen apinan...

Paheenani on aina silloin tällöin selailla https://www.designkaupat.fi/top-50 listaa ja noh usein se tuppaa vielä menemään siihen että ostan jotain mitä en edes tarvitse. Saa nähdä miten apinan kanssa käy

Asunto vaihtui joku aika sitten yksitasoisesta kaksikerroksiseksi, minkä sivuoireena kunnolliset kaiuttimet siirtyivät tietokoneen mukana yläkertaan ja olohuoneen äänentoisto jäi telkkarin varaan. Hommasin lopultakin poistomyynnistä Yamahan YSP-1600-soundbarin ja asentelin aamulla paikalleen. Koeajoa illemmalla.

Laitteen valintaan vaikuttivat hinnan lisäksi mm. erillisen subbarin puute (ei sovi olohuoneeseen järkevästi), pelkistetty muotoilu ja se, että sain telkkarin aseteltua kompaktisti osittain äänipalkin päälle parin puupalikan avustuksella.

^^ sä oot jopo vaan kateellinen. Kyllä sen pitää väritulostin olla, ja skanneri on hyvä myös olla.
    tempokisu.kuvat.fi

^ Kylla mulla on siinä skannerikin.
    Sitä edellinen oli värisuihkari skannerilla, mutta se hajosi.
    Sitä edellinen oli värilaseri, mutta se hajosi.
    Sitä edellinen MV-suihkari, mutta se hajosi.

Mutta jos nyt olis oikein varovainen, eikä tulostelisi sillä mitään, niin ehkäpä se ei sitten kestäisisi.

Pdf tulostimet on kestäviä ja voi tulostaa väriäkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Varsin mainio pusakka! Listahinnallaan jäisi orrelle roikkumaan mutta 120 ekua postiin tuotuna niin olen ylen tyytyväinen. Jos vielä ikään pääsen Lapin keväthiihtovaellukselle niin sinne kertakaikkiaan perfectotakki.

Tullauspäätös.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Assoksen blitzFeder-tuulitakki.
    If you are not riding solo, you're cheating.

Black diamond sauvat lumikenkähommiin.

Kuntosalikortti vuodeksi. Epäilen tuleeko käytyä, mutta kun Smartumsaldo vanhenee, niin pakkohan se johonkin on tuhlata.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Makkarin telkkari päivitetty. Nyt näkee taas

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

^ No johan oli päivitys! Niin on kirkas kuva, että aurinkolasien läpi täytyy katella
    (Vaihtoehtoisesti aikuisviihdettä koklattu 4K tarkkuudella ja silmämunat palo)

Ärsyttävästä-kakkosesta Mcfk:n 760mm suora stonga 9 asteen taaksepäin taivutuksella ja 5 asteen ylöspäintaivutuksella. Suurella mielenkiinnolla odottelen miltä tuntuu. Nykyinen Mcfk 700mm 12 asteen taivutuksella ei ole ollut täysin ranne- ja kämmenoptimaalinen enkä oikein viitsi sillä lähteä Tahkon kolmelle kierrokselle.

-L.

"Aurinko laskee ja karmea pimeys peittää koko maan. Osa menee nukkumaan ja osa menee swiffft-swiffft."
    (Meteorologi Pertti Pasanen)

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •