Näyttää tulokset 1 - 20 / 20

Aihe: Fillarilehti?

Fillarilehti?

Hei, saako fillarilehtiä enää kaupoista? Siis saanko fillarilehtiä, ilman että tilaan sen? Asun imatralla ja olen käynyt monessa kaupassa etsimässä eikä ole löytynyt. Viime kesänäkin etsin matkalla esim. lahdessa ja hesassakin niin en löytänyt? Kun haluaisin tuo listan 2012 pyörämalleista...

(tuli taas monta kysymystä...)
    Embrace the moment

Fillari-lehti kuuluu Lehtipisteen valikoimaan. Tuonne Lehtipisteen sivulle kun syöttää oman paikkakunnan, niin saa listan paikallisista Lehtipisteistä, joissa lehti on myynissä:

http://www.lehtipiste.fi/fi/aikakaus...01418/Fillari/

Tuon mukaan Imatralta pitäisi löytyä 13 kauppaa, joiden valikoimassa on ko. lehti.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

No eipä ole näkynyt ja olen kysellyt myyjiltä, ei tietoa. Vastaavat yleensä, että onko se ilmestynyt jo ja ku vastaa että on, niin he sanovat että ei ole. Mutta eivät tiedä miksi... olen käynyt melkein jokaisessa kaupassa noistakin.
    Embrace the moment

Jo tarviit luettelonumeroa niin voin luopua "pitkin hampain" (ei ollut minulle mitään uutta ja matkakertomus oli pieni pettymys) jos olet huomenna 4.3 tulossa talvilenkille niin ilmoita yv:llä.
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Huomenna on valitettavasti menoa, yhdet juhlat. En pääse...
    Embrace the moment

Onnistuu myöhemminkin, taidetaan olla kavereita fb puolella. Pitäs jo ton paikkakunnan sanoa jotain jos olet alkuperäis asukas.
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Juu, ottelen yhteyttä jos en muualta löydä...
    Embrace the moment

Lainaus Alkujaan tämän lähetti xc-pyöräilijä Katso viesti
    Hei, saako fillarilehtiä enää kaupoista?
    Jos ei muualta niin täältä voi ostaa digitaalisena: http://www.lehtiluukku.fi/

Kyllä niitä pitäisi löytyä kaupoista, ainakin paikalliset Osuuskaupat näkyvät joskus niitä kaupittelevan.

Kirjastosta kenties? Näyttäisi tulevan Imatran pääkirjastoon. Tietysti jos haluat nimenomaan ikioman kappaleen, niin unohda tämä.

Juu siellä oli, ja vähän sitä lukelinkin. Mutta kun haluaisin omaksi, että voisi ajan kanssa käydä läpi, ja ehkä monta kertaakin?
    Embrace the moment

Samaa ongelmaa tampereellakin...kioskien kiertelyn jälkeen ostin digiversion, mutta ei tunnu samalta.

Jos niitä lehtiä ei löydy kioskeista tai kaupoista, kannattaa käydä mainitsemassa asiasta myyjille, mieluummin sellaisille jotka norkoilevat lähellä sitä osastoa (siis isommissa kaupoissa). Yleensä viesti kulkeutuu eteenpäin, ja lehti saattaa tulla mukaan kyseisen putiikin valikoimaan.

Tai ainakin näin luulen. Olin kerran ostamassa jotain miestenlehteä* lähi-Stockmannilta, ja yllyin juttelemaan lehtitiskin myyjän kanssa aiheesta. Myyjä sanoi että on vastuullinen tästä valikoimasta, ja että olisiko maailmalla jotain lehtiä joita haluaisin sinne valikoimaan - mainitsin muutaman, ja myyjä lupasi tehdä parhaansa. En muista miten siinä sitten kävi...

*)Miestenlehti=vanha-autolehti.
    I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

Olikos muuten messuilla jotain spesiaalitarjousta lehden tilauksesta?

Kyllä noita lehtiä kaupoista löytyy. Omani ostin pari päivää sitten Prismasta. Tuossa Prismassa myyntipaikka oli vaihtunu. Ennen oli samassa hyllysssä kuin auto-, prätkä- ja pyörälehdet, mutta nyt oli siirretty urheiluväline- ja treeniosastolle ja oli samassa lehtitelineessä kuin kehonrakennuslehdet. Kannattaa olla rohkea ja etsiä käsiin lehtiosastosta vastaava tai kysyä myyjältä kun ei niitä aina itse löydä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viesti
    Olikos muuten messuilla jotain spesiaalitarjousta lehden tilauksesta?
    Kestotilaus maksaa normaalihintaan 43€ vuodessa. Paljonko halvempi tuon pitäisi olla?

Tai tutustumistarjous 3 numeroa viidellätoista eurolla. Noita voi tilata vaikka kuinka monta

F-lehdellä on noin 1800 myyntipistettä.
    Esimerkiksi Imatralla löytyy alla olevista paikoista.
    Jostain lehdet tietysti myydän nopeasti loppuun.
    Etusivulla on aika näkyvästi linkki suoraan palveluun, josta myyntipisteet löytyvät.

K-Citymarket
    Tietäjänkatu 2
    55120 Imatra

K-Market Liikenne Imatra Valko
    Korvenkannantie 71
    55120 Imatra

K-Supermarket Imatrankoski
    Koskenparras 3
    55100 Imatra

K-Supermarket Vuoksenniska
    Torikatu 8
    55800 Imatra

Prisma
    Karhumäenkatu 6
    55120 Imatra

Rautakirja Oy Imatra Lappeenti
    Lappeentie 16
    55100 Imatra

Rautakirja Oy Imatra Vuoksenni
    Vuoksenniskantie 58
    55800 Imatra

R-Kioski Imatra Mansikkala
    Mansikankuja 2
    55120 Imatra

R-kioski Rajapatsas
    Ensontie 32
    55610 Imatra

S-Market Imatrankoski
    Olavinkatu 8
    55100 Imatra

S-Market Rajapatsas
    Ensontie 43
    55610 Imatra

S-market Vuoksenniska
    Valvatinkatu 3
    55800 Imatra

Valintatalo
    Joutsenonkatu 32
    55420 Imatra
    toimitus/jh

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Archie Katso viesti
    Jos niitä lehtiä ei löydy kioskeista tai kaupoista, kannattaa käydä mainitsemassa asiasta myyjille, mieluummin sellaisille jotka norkoilevat lähellä sitä osastoa (siis isommissa kaupoissa). Yleensä viesti kulkeutuu eteenpäin, ja lehti saattaa tulla mukaan kyseisen putiikin valikoimaan.

Tai ainakin näin luulen.....
    Ehkä stokkalla noin, mutta ärrällä (Tre, Pyynikintori) olen myyjälle tästä maininnut viimeisen 2 vuoden aikana kymmenisen kertaa. En ole havainnut muutosta.

Fillari-lehden kannalta ikävää, koska tuo lehden puuttuminen valikoimista (tilaavat kuulemma 1-2 kpl, joka menee heti) poistaa täysin mahdollisuuden heräteostoksiin lehden suhteen. En ole vielä jaksanut lehteä kestotilata, kun kaikissa numeroissa ei ole minua kiinnostavia juttuja. Yleensä en myöskään tämän vuoksi jaksa lähteä metsästämään lehteä muualta, koska en vielä tiedä onko siinä mitään kiinnostavaa.

Laiskana ihmisenä toiseksi lähin paikka löytää lehti on kävellä 100 metriä pääkirjastoon, mutta digilehden tapaan siinäkin on omat haittapuolensa. Hmm...ehkä sit vaan pitäis tilata se tai sit odottaa oisko Juoksijan pyöräilyaiheisesta uudesta lehdestä mihinkään. Epäilen et se on liian kuntoilupainotteinen...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti herrahmm Katso viesti
    Ehkä stokkalla noin, mutta ärrällä (Tre, Pyynikintori) olen myyjälle tästä maininnut viimeisen 2 vuoden aikana kymmenisen kertaa. En ole havainnut muutosta.
    Viimeksi Ärrältä (Roi,Koskikatu) lehteä hakiessani ystävällinen neiti tuli kertomaan, että jos lehteä ei ole heidän valikoimassa, niin heidän kautta kuitenkin saa yksittäiskappaleinakin minkä tahansa Lehtipisteen valikoimissa olevan lehden ilman erillistä lisähintaa. Toki siinä kestää sen pari päivää että lehti saapuu.

En kokeillut, vaan hain Tähdet ja Avaruus -lehden viereisestä S-Marketista.

Ja nyt alkoi epäilyttämään, että olikohan tuo edes tosissaan... Hmm... taidanpas käydä piruuttani kokeilemassa ja tilaamassa uusimman Autosportin.

No olihan noita sitten citymarkettiin tullut kaamea läjä, varmaan eniten samoja lehtiä siinä hyllyssä. Tiedä sitten oliko meiitä useampi niitä kaipaileva..
    Embrace the moment

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •