Sivu 286 / 286 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 186236276284285286
Näyttää tulokset 8.551 - 8.564 / 8564

Aihe: Mikä asia ihmetyttää sinua juuri nyt?

^ Upposi? .
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Poliittisen siiven sisäänkasvanut tappi otsassa.
    Tässä maassa kateus voittaa kiiman kahden vuoden
    välein, eduskunta- ja kunnallisvaalien aikoihin.
    Toisaalla jeesustellaan haluttomuutta yhteiskunnallisiin
    asioihin vaikuttamiseen. Äänestin, otan oluen.
    Hallituksen muodostus on toisten, niiden valittujen/
    äänestettyjen ongelma.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Eikö tuolle poliittiselle jeesustelulle ole ihan oma ajankohtaisketju?

He jotka eivät halua osallistua, eikä lukeakaan siitä, pitäisi säästyä politikoinnilta muissa ketjuissa.

Mua ihmetyttää miten painava voi olla tavallinen naisten pyörä ja miten hankala siihen on vaihtaa gummit.

Lähetetty minun COL-L29 laitteesta Tapatalkilla

^ kokeilin kerran äiteeni polkupyörää, no huh on painava.

Lohtusyöminen. Eikä se vielä mitään mutta lohtuhuivi. Suurta, nainen oli menettänyt miehensä ja pappi keksi aivan loistavan idean, hän laittoi naisen harteille huivin.
    Murheet tiessään. Nyt papilla riittää kiirettä, on haastattelupyyntöjä ja puhelin pirisee koko ajan, lohtuhuiveja lohtuhuiveja.

Miten olisi lohtupipa? Pipa päähän ja kaikki on taas hyvin.

Mä en kyllä ymmärrä, en.

ps. ja nämä virkatut lohtuhuivit on vielä tosi rumiakin.

pps. ai joo, että tietysti "some räjähti ja kaikki virkkaa nyt kilvan huiveja" - mun some ei ole räjähtäny minnekään enkä virkkaa huiveja, enkä tiedä ketään joka niitä virkkaisi. Ja jos tässä nyt "jotain" (vielä) murheellista tapahtuisi, niin eipä yksi huivi siinä kyllä lohduta pätkääkään.
    tempokisu muokkasi tätä : 19.04.2019 at 09.09
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Kuinka vaikea on laittaa kisaohjeisiin kilpailukeskuksen osoitetta. Nykyaikaisena navigaattori aikana ei kaipaa ajo-ohjeita vaan sen pirun osoitteen.

Lähetetty minun COL-L29 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^ Upposi? .
    Ehkä se on vaan hajonnut

Tällainen etunimi ( naisen) kun "Orkkuli"
    Aamuteeveessä haastateltiin miestä nimeltä Johan Olin...

( en löytäny sitä topiccia huvittavia nimiä...)

lisäys, nimijuttuja vielä. Aamulehdessä elokuvan "The Man Who Knew Too Little" on suomennettu "Mies joka luuli liikaa"....en ole kovin hyvä englannissa että onko tässä joku juttu sitten mitä en ymmärrä..
    tempokisu muokkasi tätä : 20.04.2019 at 00.59
    tempokisu.kuvat.fi

On aika pitkälle faktaa, että uskonnolliset toimitukset toistuvat vuosi toisensa jälkeen liki samanlaisina. Nyt on syntynyt ulinaa, kun Yle rahapulassaan ei lähetä jotain tapahtumaa suorana. Eikös noista tilaisuuksista voisi tehdä yhden laadullisen tallenteen ja toistaa sitä vuosittain? Vain jos påpe tai se metropoliisi vaihtuu, voitaisiin tallenne päivittää.
    I have never said that you are not good at what you do. It’s just that what you do is not worth doing.

^ Urheiluskabat sitten samalla moodilla?
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Poliittisen osaston jaksaminen tuohon tyhjään kinasteluun.
    Ristus, mitä tärväämistä. Tuokin mentaalivammainen energia
    saataisiin kanavoitua johonkin OIKEASTI hyödylliseen asiaan,
    elämä/tulevaisuus olisi kaikille miellyttävämpää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr TuKo Katso viesti
    Eikö tuolle poliittiselle jeesustelulle ole ihan oma ajankohtaisketju? He jotka eivät halua osallistua, eikä lukeakaan siitä, pitäisi säästyä politikoinnilta muissa ketjuissa.

^^ no minä tykkäsin kun lähetys oli eri kirkoista ja pystyi katselemaan millainen tuo kirkko on sisuksiltaan. Ortodoksiset kirkot on tosi kauniita sisältä, usein myös tokii ulkoa, pienenä tykkäsin käydä äidin kanssa kun oli paljon kaunista katseltavaa. Se on erilainen lähetys, toisin kun monena arkipäivänäkin lähetettävä joku nojatuolikirkko tms. Miten YLE:n perusteluissa yöjumalanpalvelukseen menee 3 päivää? yksi yö, ja tuskin siihen nyt parinkymmenen hengen porukkaa tarvitaan kuvaamaan?
    Nyt mä unohdin koko lähetyksen kun yöteevee oli jääny kakkoselle, ja muutenkin kun tässä on ollu vapaata 11. päivästä lähtein niin olen menny jo päivistä sekaisin....

Samantein voisi siis lähettää kaikki puolustusvoimien lippjuhlaparaatit uusintana, nekin on kaikki suunnilleen samanlaisia. Linnan Juhlat kans melkein ne urheilukisatkin, mutta parin vuoden kuluttua hiihdon maailmancuppia ei tulekaan kun maksukanavalta ja en aio maksaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Ihmetyttää elämä ylipäätään. Kun olin sairaspedistäni siristellessäni katsonut Mr W vinkkaaman pyöräilyaiheisen shown, lähti paraneminen huippunopeudella liikenteeseen. Aivot alkoivat raksuttaa ja uskalsin ehdottaa perhehallitukselle minun pyörällä töihin menemistä. Hi hih. Mukavaa oli tulla! Hiki tuli vaikka tuntui, että joku oli salaa lisännyt sähköt. Siinä showssa oli muutamia tosi hyviä pointteja. Kuten esimerkiksi se onnellisuus. Minä ainakin haluan olla onnellinen!

Toinen juttu on toi tällä foorumillakin näkynyt kevät. Nyt se on valitettavasti vielä myös näyttänyt sen masentuneidenkin aatosten synnyttämät ei niin rakentavat ja vaikeasti ymmärrettävät jutut. Niistä tulee mieleen se kun vein viime viikolla yhteen työpaikkaan, missä oli koettu suru, kauniin kukkapusikon. Sanoin sihteerille: "Se on kaikille." Jotkut laittoi mulle kiitosviestin. Mut sitten yksi sanoi: "Tosi ovelaa, nyt kaikki luuli, että se oli tarkoitettu niille." Kyllä mä joutuisin heittämään muutaman voltin, ennen kuin ihan pääsisin tohon ajatusten juoksuun mukaan. Mitenköhän kaiken ton energian saisi kumuloitua johonkin tuottavaan?

Tosi Ihanaa viikkoa Kaikille!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •