Sivu 273 / 273 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 173223263271272273
Näyttää tulokset 8.161 - 8.180 / 8180

Aihe: Mikä asia ihmetyttää sinua juuri nyt?

^ niin...mitähän tässäkin sitten olisi...

ps. mitähän se tk lääkäri hommailee, jos ( Aamulehden mukaan) esim. Tesoman "hyvinvointikeskuksessa" hoitaja tekee yli puolet tutkimuksista ja diagnooseista ja lääkäri tulee ehkä vaan käväseen vahvistamassa diagnoosin tai kirjoittamassa reseptin. Aika turhauttavaa.
    Ja kuulemma tämä Tesoman "hyvinvointikeskus" on ikäänkuin tesomalaisten kokoontumispaikka
    tempokisu muokkasi tätä : 12.01.2019 at 05.55
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

^tossa kaksi tonttua heittää yläfemmat ja molemmilla on toinen jalka verillä jouluaattoisen kompuroinnin vuoksi. Saanhan pitää ajokorttini, saanhan?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Kummalista, nimittäin presis sama kuva läjähti heti: Tonnttulakit, valkoparta ja yläfemmat. Punanen saapikas ihmetytti, mutta bici74 tiesikin syyn.
    cycle to the hills - cycle for your lives

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ niin...mitähän tässäkin sitten olisi...
    Näen tuossa vanhempieni rakastelevan minulta salaa.

Muut saa pitää kortin mutta Brooksille annetaan puolen vuoden koeaika.

Mä en kehdannu sanoa mitä mä oikeesti tuossa näen, jotain tonttuleikkiä kans kehittelin ( mun mielestä toi musta on lantioluu-alue...)
    tempokisu.kuvat.fi

Johtaako ajokieltoon, kun näkee tutkassa havaitsemattoman yliäänilentokoneen nousevan yötaivaalle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Johtaako ajokieltoon, kun näkee tutkassa havaitsemattoman yliäänilentokoneen nousevan yötaivaalle?
    Noup, jos tuon tien päällä ajaessa näkee niin ulosajo, peräänajo tai muu onnettomuus saattaa tapahtua jos tuota näkyä liian intentiivisesti seuraa...

Mistähän tää ajokorttihomma tähän musteläiskätestiin nyt tuli? Jouduin selitteleen noita musteläiskiä kun sairastin anoreksiaa. Ja toisen kerran kun jouduin pyskiatrille työkkärin määräyksestä, jotain miten työttömyys on vaikuttanut mielialaani; höh, tuskin se nyt mieltä piristi ja pidin koko tarkastusta täysin typeränä, pyskiatri kommentoi mm. hiusteni väriä - eh, näkisipä se tyyppi mun hiusten värin nyt, mitähän se tuumaisi
    Kellotaulun piirustus kuuluu siihen ajokorttihommaan. Ja yli 70v kuskeille tulee laajennettu tarkastus, olen kysellyt mm. liikennemerkkejä.
    Se mikä on ihmettytänyt, että mitä isompi "herra" sen huonompi käytös ja haluttomuus suorittaa annettuja ( helppoja) tehtäviä.
    tempokisu.kuvat.fi

^ Ne on hauskoja. Nykyisin musteläiskien käyttö ja tulkinta on kyseenalaistettu, eikä niitä tulisi käyttää.
    cycle to the hills - cycle for your lives

^ on hauskoja jos voi tehdä vapaasti, mutta hauskuus on kaukana jos siinä päätetään sun työkyvystäsi, varsinkin kun ikinä ei tiedä mitä se pyskiatri/pyskologi päättää, oman mielensä mukaan. Ei ehkä kannata vastata että verisesti tappelevat karhut ( se yksi kuva on selkeesti tätä) vaan vaikka nallepainia.
    Myös se alkukuvioista piirustuksen jatkaminen on kiva tehtävä, kun pidän piirtämisestä. Kyselin jälkeenpäin mitä mun piirustuksistani selvisi, ja ainut vastaus oli että olin piirtäny liian hyvät kuvat. Niitä ei voi käyttää testauksessa ?? höh, ja mä niin piirsin innokkaasti....
    Jossain pääsykokeessa piti kans piirtää ja vastata kysymyksiin. Tuloksena olin: hälläväliä rento tyyppi ja tosi sosiaalinen. Se testaaja ei kyllä ollu ihan pätevä
    tempokisu.kuvat.fi

Verotoimistossa on ruuhkaa puhelinpalvelussa ja toimistossa. Odotin senverta että sain verot muutettua....nyt vaan mietytyttää että pitääkö mun jotenkin ilmoittaa omista kuukausituloistani tulorekisteriin, pomo ei sitä tee. Kun en ole palkansaaja, mutta en suoranaisesti yrittäjäkään vaan jotain ihmettä siltä väliltä ( = yrittäjän velvollisuudet, mutta ei oikeuksia esimerkiksi päättää työpäivistään tai työmäärästään..) teenkö vaan kuten ennen että täytän veroilmoituksen ja fillaroin sen kanssa verotoimistoon ( enää sitä ei voi lähettää ilmaseen ja kätevästihän mä sen kiikutan paikan päälle ja tulee samalla hyötyajoa).
    Se, että enää ei voi maksaa ite omatoimisesti ennakkoveron täydennystä, on huono homma. Aina se verotoimistoon soitto on palvelupuhelinmaksu, ja vempuilemista. Oli tosi kätevä että pysyi tilanteen mukaan maksaan täydennystä, kun minulla ei ole vakituista palkkaa, se voi vaihdella 500-2000 euroa kuukaudessa. Nykyisin tosin enempi tuota pienempää ääripäätä.
    tempokisu.kuvat.fi

Eikös nuo verotoimiston ihmiset tee niinkuin muutkin julkisen puolen henkilöt, kun hommiin pääsevät hoitavat asiat niin ettei heidän enää tarvitse tehdä mitään? Verkossa kaikkien asioiden hoitamista tarjoavat kaikille heitä tarvitseville? En kait ole erehtynyt?

^ no kyllä se virkailija ainakin minua auttoi, tosin siinä hieman ylimääräistä avauduin tilanteestani kun kerroin pienistä tuloistani. Uusi kuponki tuli parissa päivässä.
    tempokisu.kuvat.fi

Miksi kukaan olis leikannut puhuvalta pässiltä pään? Jos ihminen olisi mulle tutumpi otus se sanonta olis jotain pallopuistossa: jos olet rohkeasti oma itsesi, se palkitaan.

Mitä pirua tämä Martina Aitolehti ( tai lahti tai jotain) tekee Urheilugaalassa? tai joku Anitra Ahtola perheineen? Mitä Jenni Vartiainen siellä tekee, esiintyy??
    Mikä ihme sekin on että iltapskassa on näistä neitokaisten ja poikien asuista typeriä pönötyskuvia...sekö se tärkeintä on kenellä on syvin halkio tai avoin dekoltee. Voi hyvääiltapäivää sentään.
    No eipä tartte sitä(kään) ohjelmaa katsoa, muistaakseni tulee tänään iltakasilta.
    tempokisu.kuvat.fi

Pyöräilyn kisalinsenssin kaudelle 2019 hankkimisen hankaluutta, linkkejä on, mutta ostaa ei voi.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Miksi ihmeessä Kaisa Mäkäräinen ei osallistu naisten ampumahiihdon viestiin? joo, ei ole tärkeää hänelle ja joukkue ei taistele kärkisjoista....mutta olisi hyvä kilpailunomainen ammuntaharjoitus, vai onko Kaisa sellainen prinsessa ettei vaivaudu osallistumaan jos menestymahdollisuuksia ei lähtökohtaisestikaan ole? Olisi hiihtäny & ampunu vaikka ekan osuuden niin olisi ollut todella hyvä harjoitus ja tuki muulle joukkueelle.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Miksi ihmeessä Kaisa Mäkäräinen ei osallistu naisten ampumahiihdon viestiin? joo, ei ole tärkeää hänelle ja joukkue ei taistele kärkisjoista....mutta olisi hyvä kilpailunomainen ammuntaharjoitus, vai onko Kaisa sellainen prinsessa ettei vaivaudu osallistumaan jos menestymahdollisuuksia ei lähtökohtaisestikaan ole? Olisi hiihtäny & ampunu vaikka ekan osuuden niin olisi ollut todella hyvä harjoitus ja tuki muulle joukkueelle.
    Luulen että syy on se, että annetaan nuoremmille myös mahdollisuus kilpailla ja saada täten kokemusta kansainvälisistä "isommista" kisoista.

^ ihan kiva jos näin on ( epäilen kuitenkin...) olisipa ajateltu noin taannoin 80-luvulla ( juoksu) ja 2002 ( tempo)...vähän ihmeelliseltä tuntui että ei valita kun ei ole kokemusta mutta sitä kokemustahan ei saa jos ei valita...sama työssä.

voi perse, sananmukaisesti. Otin päiväunet ja herättyäni toisen perspuoliskon yläpuolella oli mandariininpuolikkaan kokoinen kipee "patti" , mikä ihme tämäkin on? Nyt on kylmäpussia sekä vasemman jalkaterän että oikeen perspuoliskon ympärillä. t. nimim. vanha, köyhä ja kipee.

ooooooo

Ihmettelin kyllä muutaman päivän mikä ihme nahkiaisiin liittyvä sana tulee kirjaimista: E P A O R T R D
    tempokisu.kuvat.fi

Se, etten onnistu löytämään Rose Versandia Kaupat osiosta.

Edit: Niin no, kauppahan toiminee nykyisellään ROSE -nimellä ja löytyipä 'Kaupat' -osiosta vähän juttua 'Kokemus Rose-pyöräkaupasta' -otsikon alla.
    Edit2: Ja olihan siellä näköjään tuoreempikin topic: 'Roseversandin/Rose Bikesin palvelusta'
    Otsikkohaku rose -sanalla ei vain sitä löytänyt.
    Fiolaristi_57 muokkasi tätä : Eilen at 20.30 Syy: asia alkoi vähän valjeta

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •