Sivu 291 / 291 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 191241281289290291
Näyttää tulokset 8.701 - 8.730 / 8730

Aihe: Mikä asia ihmetyttää sinua juuri nyt?

kyllähän taannoin joku epäili että olenko muka juossut ( mun mielestä se oli hölkkää...) ratakympin 33 min ja osia, että ei voi olla. No kyllä se on tapahtunu, muutamankin kerran.
    Aika vähän muuten juostaan Suomessa ( tai muuallakaan) naisten pitempiä matkoja eli vitosta ja kymppiä. Just juost...hölkättiin näköjään vitonen, ja voittoaika oli melkein 18 minuuttia että hölkkää se edelleenkin on se naisten pitkien matkojen kisat...
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Tilasin 4 mottia halkoja mökille ja kun tulin hommista, rouvva oli ahertanut kasan pudotuspaikalta varastointipaikalle

miksi pitää ohittaa niin läheltä sillä fillarilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pohjola Katso viesti
    miksi pitää ohittaa niin läheltä sillä fillarilla
    senverta tumpeloita siinä edessä että piruillaan ohitetaan niin läheltä kuin mahdollista, hähhää
    tempokisu.kuvat.fi

Keilaniemen uuden tunnelin nopeusrajoitus (40) ihmetyttää.

^on muuten todella kumma rajoitus tuo. Ja jos ajaa vaikkapa todnop 55 km/h niin jalkoihin jää.

Sähkösopimus-puhelinmyyjät. Siis jos joka tarjoukseen tarttuisi niin saisi olla vaihtamassa sähköyhtiötä joka viikko. Äskön sanoin puhelinmyyjälle että ei vaihdeta annetaan olla, ja jatkoi vaan juttuaan joten toistin että sanoin jo että ei vaihdeta, morjensta.
    Sitten soitti joku "kotipuhtaaksi" siivouspalvelu-tyyppi. Totesin hänelle että siivoon ihan ite ilmaseen, morjensta. Ja vielä joku ruokapalvelu-tyyppi, hänelle totesin että käyn ite kaupassa kiitos.
    tempokisu.kuvat.fi

^ Voi soittaa Asiakkuusmarkkinointiliitto ry:n puhelintarjonnan rajoituspalveluun, niin mainossoitot vähenevät tai loppuvat. https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ Muistin itse äskettäin soittaa, kun tuli lehtimainontaa. Oletettavasti tuon ASML:n palvelun 3 vuotta voimassaolevan kieltojakson päättymisen jälkeen. Soitto kerran 3 vuodessa ei ole liikaa, niin pääsee eroon puhelinmarkkinoinnista.

^ no ei nää mua haittaa niin paljo, kerran jokun soitti ja pyysi rahaa koulukiusattujen auttamiseen. Mä totesin että soita kuule jollekin rikkaammalle, tää pyysi puhelinnumeroo ja mä sanoin että joo, soita 020202 ja kysy vaikka Jasper Pääkköstä, sillä on rahaa..
    ...ja mitenköhän raha auttaa koulukiusattuja? Siinä auttaa eniten teot, ne koululaisten ittensä eikä mikään raha.
    tempokisu.kuvat.fi

Täh???? Vielä eilen numerot 6 ja 9 ( sivupalkissa) oli koneella, mutta nyt ne näppäimet on jotenkin kadonneet, ja tilalla on vaan alusta??? en ole sulkenu konetta tai muutenkaan irroitellut näppäimiä, minne ihmeeseen kaksi näppäimen yläosaa on voinu kadota?
    On kyllä semmoinen mysteeri että, ei voi käsittää? Näppäimiä ei näy tässä lähimailla missään??????
    tempokisu.kuvat.fi

Koneeseen kadonnutta
    ei voi takaisin saada
    Kulutettu käytetty
    ruokkimaan ympyrää....

No tässä alkaa hajota minä, tietokone ja telkkari. Telkkariin ilmestyi pieni pystysuora musta viiva Alue pitenee ja paksunee joka päivä, joten uuden telkkarin hankinta on viimeistään lokakuussa ( kun veronpalautus tulee) tietokone ilmeisesti söi kaksi nappulaa, mä laitoin päälle mustaa teippiä niin ei näytä niin pahalta. Onhan noi numerot myös "yläpalkissa"....
    ei piruvie, tai on vienyt jo...

Onneksi sentään PhotoImpact-ohjelman efektipalkin löysin....oletin että sekin nyt hävisi jonnekin.

edit. kutosnappula löytyi, lattialta, missä ysi??? kas, jalkapohjassahan se....sori, ongelma ratkaistu. No jos tästä tuli jollekin Päivän Naurut ( itelleni tuli...) niin hyvä sitten vaan
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    No tässä alkaa hajota minä, tietokone ja telkkari. Telkkariin ilmestyi pieni pystysuora musta viiva Alue pitenee ja paksunee joka päivä, joten uuden telkkarin hankinta on viimeistään lokakuussa ( kun veronpalautus tulee) tietokone ilmeisesti söi kaksi nappulaa, mä laitoin päälle mustaa teippiä niin ei näytä niin pahalta. Onhan noi numerot myös "yläpalkissa"....
    ei piruvie, tai on vienyt jo...

Onneksi sentään PhotoImpact-ohjelman efektipalkin löysin....oletin että sekin nyt hävisi jonnekin.

edit. kutosnappula löytyi, lattialta, missä ysi??? kas, jalkapohjassahan se....sori, ongelma ratkaistu. No jos tästä tuli jollekin Päivän Naurut ( itelleni tuli...) niin hyvä sitten vaan
    Heh heh, ethän ole imuroinut näppistä vahingossa. Se voi löysyttää näppiäimiä ja sitten ne irtoilevat. Nyt sulla on yhdeksän "tatuoitu" jalkapohjaan.

^ no en ole. Ihan näppituntumalla käsitelly. En kyllä voi käsittää miten noi kutonen ja ysi irtosi.....tosi hämärähommia....mutta onneksi löytyivät. Yleensä kadonnut tavara löytyy kun soitan äiteelle, että missä ihmeessä .....kas, siinähän tuo.
    Ja jos joku ei toimi, kannattaa pyytää isä "katsomaan" - kyllä se siitä lähtee toimiin.

Nämä todennettu useampaan kertaan.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Sähkösopimus-puhelinmyyjät. Siis jos joka tarjoukseen tarttuisi niin saisi olla vaihtamassa sähköyhtiötä joka viikko. Äskön sanoin puhelinmyyjä
    lle että ei vaihdeta annetaan olla, ja jatkoi vaan juttuaan joten toistin että sanoin jo että ei vaihdeta, morjensta.
    Sitten soitti joku "kotipuhtaaksi" siivouspalvelu-tyyppi. Totesin hänelle että siivoon ihan ite ilmaseen, morjensta. Ja vielä joku ruokapalvelu-tyyppi, hänelle totesin että käyn ite kaupassa kiitos.
    Sähkökauppiaat, nettiliittymäkauppiaat ja/tai puhelinliittymäkauppiaat soittavat ajoittain ja vielä keittiökaappien kauppiaat, huonosti saavat kauppoja täältä, ei noiden vaihtamisessa järjen häivää, kun lienevät jotenkaan tyydyttäviä, ei parane vaihtamalla, sano.

Myyjää olen lohduttanut - ettet isoa kauppaa menettänyt, pieni asiaks olisin.😊

^ minulta kun on kysytty että olisiko keittiöremontin TARVETTA, niin olen toki vastannu että todellakin olisi tarve, mutta kun sitä rahaa ei ole. Sama juttu kylpyhuoneremontin kanssa, saa se maalauskin nyt jäädä toistaiseksi, kun kesäkuun palkka tulee olemaan pieni kolminumeroinen summa - ja hammaslääkärikin ensi viikolla, se palkka taitaa mennä siihen.
    Olen myös näille kaupustelijoille, vakuutuksien ( no henkivakuutusta, mä nauroin että mitä ihmettä varten ???) myyjille todennu että hankin ite jos on tarvetta enkä tee kauppoja puhelimitse.
    Ihmetyttää se että muka puhelinmyyjät ei lopeta sitä myyntipuhettaan....höh, lopettaa sen puhelun ite ja sillä selvä. Tuntemattomiin numeroihin ei tartte myöskään välttämättä vastata jos ei inspiroi, mä en useinkaan edes ehdi sitä puhelinta kaivaa repusta jos olen vaikka kauppa/työmatkalla....enkä soita takas tuntemattomiin numeroihin.

Mutta sitä mä ihmettelen, että näillä keleillä ihmiset polkee kuntosalilla kuntopyörää???? tai jotain poljinlautaa ( mikä lie se vempain on) jos parempia ulkoilukelejä odottaa niin saa odottaa lopun ikänsä....

? täh, ja tämäkin vielä - joku Jarmo Viljanen piti kunnianloukkauksena sitä, että häntä kutsuttiin radio-ohjelmassa ( joku Aamulypsy) nimityksillä "mestari" ja "kenkädesigneri", ne (muka) halventavia nimityksiä.
    Tässä saisi kyllä kunnianloukkaantua joka työpäivänä jos noi on halventavia nimityksiä....

Mikähän olisi herra Viljasen mielestä ollut asiallinen titteli ?
    tempokisu.kuvat.fi

No nämä iltis-jutut miten R-kioskilta sitä passia tai henkilökorttia hakiessa on tullut ongelmaa kun ei voida tunnistaa ja sitä sun tätä ...poliisilaitoksella virkailija oma-aloitteisesti kysyi ( olin varautunut että muista sitten sanoa että älkää toimittako ärrälle...) onko lähipiirissäni ketään jolla olisi noi ^ ja kun ei niin opasti että tulen poliisilaitokselta hakemaan infosta, eikä tarvitse ottaa vuoronumeroa. Eikö näitä muita passin/henkilökortin hakijoita ole sitten opastettu vai eikö ole muistettu ohjeita?
    Samaten jännitin ja pelkäsin "kuulustelua" mutta kysyttiin ihan normaaleja asioita, tai jos joku ei muista vanhempiensa syntymäpäiviä tai missä he asuvat..."vaikein" kysymys oli koska mä tähän nykyiseen asuntooni muutin, taisi olla vuosi 1992.
    Siis noihan oli paljon vaikeempia "muistikysymyksiä" kuin ajokorttitodistus-asiassa
    tempokisu.kuvat.fi

Feissarit. Ei pysty stadissa montaa metriä kävelee kun edellisestä pääsee eroon, niin seuraava on taas kimpussa.

Ihmisten vaativuus. Aloitin tekemään talkootyönä taittohommia paikalliselle kyläyhdistykselle pro bono, mutta välillä kun laittaa ekan vedoksen näkyville niin alkaa tulla sellaista vaatimuslistaa, että vain ärsyttää. Tässä on jo kaunis kesäinen aamupäivä mennyt yhden tiedotteen taitossa, mutta kuitenkin haluttaisiin sellainen kuva ja sellainen juttu vielä, vaikka taiton taso ja ilme on noussut aiemmista. Mikään ei vaan tunnu riittävän ja ilmaiseen työhönkin voi nähtävästi suhtautua kuin olisi maksava asiakas.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet

Niinpä. Talkoohommia touhutessa joskus ihmetyttää vaatimustaso henkilöiltä, jotka ei itse osallistu tekemiseen edes ajatuksen tasolla..
    Miten niin tyhmä kysymys??

^ no kannattaa osallistua kututalkoisiin, siellä ei vaadita mitään ja saa tehdä jaksamisensa mukaan, kaikilla on kivaa ja erityiskivaa on grillieväshetki
    Taloyhtiön talkoot taas ei kiinnosta pätkääkään, kun en ole kiinnostunu mistään kukkastenhoidosta mun puolesta ei tarvisi olla kukkasia missään.
    No vähän eilen ihmetytti kun menin huljauttamaan kuraisen fillarin pihalla ja nyökkäsin kolmelle ämmälle, mutta he vaan karsaasti katsoi poispäin, pyh. Jos naisilla on semmoinen tapa että mua ei terveyditä, kun töissä toimiston tytöt/rouvakaan eivät vastaa mun tervehdykseen. Samapa tuo.

Sitten ihmetyttää nämä samat iänikuiset "uutiset" - juhannuksen menoliikenne alkaa tänään ruuhkaa on iltapäivällä ja jostain syystä se on Heinola se pääpaikka, Heinolasta sinne ja tänne, täällä on ruuhkaa. Ja kaupoissa on tänään kaamee ruuhka. ( ei muuten ollu, kun kävin aamulla) samoja uutisiahan ne kertoo joulunaluspäivinä - aatonaattona ruuhkaa ja paluuliikenne tapaninpäivänä. Ihan kun ihmiset ei muka osaisi näitä jo olettaa.
    Ja aina samat suklaa- makkara-siideri-olut-pääsiäismuna-testit että mikä on paras. Ehkä ihmiset on oppinu jo ihan oman kokemuksen kautta mikä on itelle paras, se ei välttämättä ole sama kun joku iltiksen testiryhmän testaamat.
    tempokisu.kuvat.fi

^ kututalkoiden jälkipyykki se vasta on kallista, jos homma menee turhan hyvin putkeen, ei muuta vikaa.
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

^ no ei ole, mitä nyt bensakulut joutuu ite maksamaan mutta nää kututalkoot on ollu toiseksi kivointa mun elämässä - mut on hyväksytty mukaan ihan omana itsenäni, ei ole kysytty typeriä titteleitä ja on saanu tehdä oikeita töitä , lapioida soraa ja heitellä kiviä. Ah, sen jälkeen tällainen soran lapioimiseen tottumaton on löytäny itestään ihan uusia lihaksia ja semmoista tervettä lihaskipua. Kiva oli myös saada viestiä että talkoista on ollut hyötyä ja taimenkannat ja kudut ovat lisääntyneet
    Mikä on ollu ekaksi kivointa, niin Nakkilan reissut ja elävän nahkiaisen piteleminen omassa kätösessä, ja tuntea nahkiaisen vahvat lihakset ja suloinen pikku hampaitten purema kädessä. Joka tapauksessa tosi kivoja kalahommia ja näitten ansiosta mä olen saanut elintärkeetä jaksamista - kyllä sen eteen ne bensakulut ja jotkut ostokset Nakkilasta maksaa ihan mielellään.

Kututalkoot = taimenten kutupaikkojen kunnostustalkoot virtavesissä. Jos tämä nyt vielä jollekin epäselväksi on jäänyt
    tempokisu.kuvat.fi

? höh? Sisu-viinaa ei ole pitkään aikaa ollu saatavilla, onko valmistus kokonaan lopetettu? Miksi? se oli nimittäin edullisinta suhteessa prosentteihin, nyt piti ostaa Koskenkorvaa
    tempokisu.kuvat.fi

Kisu on kitannut Suomen kuivaksi sisuviinasta

^ ei nyt sentään, viimeksi kun kävin siellä oli sisua vaikka miten ja nyt hylly siitä kohtaa tyhjänä ( myös pienet sisu-pullot) ja hintalaput yliviivattu..
    tempokisu.kuvat.fi

Verkkokauppa comin hitaus toimittaa eräs tuote. Kolmas viikko alkaa maanantaina...

Joo kyllä mä periaatteessa ymmärrän...just katsoin ja erityisesti kuuntelin "Elämäni biisi"-ohjelmaa, niin onkohan kovinkin yleistä että töissä ihminen näyttelee ihan täysin erilaista mitä oikeesti on? Ainakin tuossa ohjelmassa herra nimeltä "Alf" ( en tunne kuka on mutta ilmeisesti menestynyt...) kertoi että näin oli ollu.
    Ite olen kuullut töissä että "...sä se jaksat aina olla noin pirtee" ( voi apua oli kyllä maailman epäonnistunein arvio....) - hiusväri se vaan muuten hämää, ja se on tarkoituskin. Sen värin huomaa jokainen, niin ei huomaa siinä heti alapuolella olevaa rumaa naamaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Mikä saa trollailijat perustamaan viikoittain "Mikä hybridi aika-ajoon ja downhilliin"- ketjuja?

Aluksi jaksetaan vielä kirjoittaa taviksen näkökulmasta, mutta viimeistään kolmannessa kommentissa paljastuu, ettei asialla ole oikea tarvitsija. Teksti vilisee fillarislangisanoja, joita vielä käytetään suht oikeaoppisesti.

Nuo hupiketjut tekevät auttavaiset neuvojat kyynisiksi, eivätkä jaksa sitten ottaa tosissaan sitä aitoa neuvoa kaipaavaa.

Miten pyöräilijät on pystyneet valitsemaan ja jopa ostamaan, (todisteita on), pyöränsä.
    epäasiallinen maastopyöräilijä

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •