^ joo sumenee. Mä olen aiankin joka ainoan asian suhteen tehny töitä, silloin tietysti se saavutettu asia tuntuu hyvältä; suuri osa asioista on kuitenkin jääny saavuttamatta eli turhaa työtä tehty kuten vaikka reilu 6 vuoden opiskelu, täysin turhaa pakertamista ja lukemista ja pänttäämistä ( siinä terveydentilassa oli hyvin vaikea omaksua vaikeita asioita) tuntuu ajoittain tosi epäreilulta, mutta sitähän se elämä on - epäreiluutta.
Sitten joku pankki-ihminen soittelee että miten olis tuommoinen sijoitustili tai jotain.....katsois ny vähän kenelle soittelee, ei mun rahat riitä monelle tilille tai minnekään sijoittamiseen, hyvä kun just saa perusasiat hoidettua.
Mutta tässä mä nyt ihmettelen että valitseeko a. dialyysihoidot ( tilanne on omastakin mielestäni "aika paha") b. elinaikaa jotain 5 vuotta. ( oma arvio, mutta varmaan aika hyvin pitää paikkansa kun noita kammottavia veriarvolukemia katsoo) No aattelin valita ton vaihtoehdon b. Joten enää en mieti enkä ihmettele tekiskö nyt vai myöhemmin, ne asiat tehdään NYT.