Sivu 2 / 293 EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 8778

Aihe: Mikä asia ihmetyttää sinua juuri nyt?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeliT Katso viesti
    Miksi tassa tyohuoneessa on ameriikkalainen nappis - ei siis aakkosia!!! Pitaisi varmaan anoa paikallisnappista...
    Tai sitten copy-pastea

Kun ameriikan televiissorissa on joku pitämässä virallisluontoista puhetta näkyy taka-alalla mitä omituisin kokoelma pönöttäviä kameraan tuijottelevia päitä. Nyt sitä samaa joukkopönötystä alkaa näkyä evrooppalaisessa näköradiossa mutta mikä *piip* sen taustapönötysjoukon funktio on?
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Miksi täällä on vain (Selinien sanoin) nakkimakkaran pituisia valaistuja ulkoilureittejä, 700m - 1km? Pimeää kuitenkin iltaisin on. Useilla ulkoilupaikoilla on lyhyehkö Finnenbahn, kapea puru- tai puumurskarata!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H.Å Katso viesti
    Tai sitten copy-pastea
    Tai opetella kirjoittamaan ääkköset järjestelmäkutsujen avulla, esim. Windowsissa:
    ä = Alt+0228
    ö = Alt+0246
    Ä = Alt+0196
    Ö = Alt+0214

Nuo siis toimivat vain numeronäppiksen avulla. Myös Merkistö-järjestelmätyökalun – mikä lie amerikaksi nimeltään – avulla saa kirjoitettua ihan mitä tahansa.

^Todella kätevää jos kirjoittaa edes pari jonkin mittaista mailia päivässä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeliT Katso viesti
    ^Todella kätevää jos kirjoittaa edes pari jonkin mittaista mailia päivässä...
    Jos ei muuta vaihtoehtoa ole, on tuolla pärjättävä.

Eihän kukaan tuollaista tee kuin väliaikaisesti, pidempää tarvetta varten pitää tietysti saada skandinäppis.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Kappas vaan, törmäsin itsekin juuri apteekin byrokraattiseen ja hieman nutturapäiseltä vaikuttaneeseen tiukkuuteen, jonka syynä varmaankin oli THL:n määräysten järkähtämättömyys.
    Mulle kyllä oltiin apteekkireissulla joustavia. Vanhassa reseptissä oli 1 tabu lääkettä A ja 2 tabua lääkettä B per päivä. Lääkärin kanssa sovittiin, että jätetään B kokonaan pois ja haetaan A:lla tietyissä rajoissa sopiva annostus, jos se on riittävä, mutta papereita ei kirjoitettu. Apteekissa uutta lääke-erää noutaessa hokasivat, että ostan A:ta, mutta en B:tä ja kysyivät, onko lääkäri neuvonut annostusmuutosta ja kun vastasin myöntävästi, niin sain alkuperäisen reseptin mukaisen 6kk:n lääkeannoksen asevelihintaan, kun se suullisen ohjeistuksen ja kliinisten testien perusteella onkin nykyään 3kk:n annos eli pitää ostaa useammin kuin alkuperäisessä reseptissä määrätään. Ja jotain se farmaseutti mutisi, että hän laittaa tästä Kelalle merkinnän, että on muutettu annostusta.

Vapaapäivä ihmetyttää....onneksi ihan positiivisesti =)

se, että olen tähän aikaan kotimatkalla pikkujouluista ja melkein selvin päin vielä. tuli totaalisesti puskista..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Kymysys outo lause kauniissa balladissa

Opettelen Nightwishin laulujen sanoja että voi autossa lauleskella mukana, piti tarkistaa että miten se oikeasti menee..
    ...yllätti tämmöinen ihan hassu lause muuten nätin balladin keskellä:
    " ..I checked your teeth.." kun muuten on tämmöistä "at the end of the river.." en mä tuommoista hammas- lausetta halua laulaa mukana. Tulee mieleen hammaslääkärissä tai patologin touhua.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Jospa ne laulaa sitä balladia hevoselle?

Nauraa jatkuu

no kun se lause jatkuu jotta " and warmed your toes" ...

Koko säkeistö:

" Good journey, love, time to go
    I checked your teeth and warmed your toes
    In the horizon I see them coming for you

The mermaid grace, the forever call
    Beauty in spyglass on an old man´s porch
    The mermaids you turned loose brought back your tears"

En mä aina ymmärräkään lauseiden merkitystä vaikka ymmärtäisin yksittäiset sanat,
    mutta toi yksi lause tuntuu tähän juttuun todella oudolta?? mitä Tuomas on mahtanut ajatella...
    tempokisu.kuvat.fi

Hmmm, aikamoista hölynpölyä... mutta jospa se laulun minä tosiaan on hammaslääkäri

Voihan se olla joku näppärä sanontakin, eihän "black dog on my shoulder"-kaan tarkoita sitä, että olkapäällä olisi musta koira.
    Ellei sitä nyt juuri nimenomaan sillä kertaa tarkoiteta.

Minäkin ihan mielenkiinnon vuoksi tsekkasin noita uuden Nightwish-levyn sanoituksia. Kohteliaana miehenä pidättäydyn sanomasta mielipidettäni niistä. Tai sitten en vain ymmärrä runoutta. Dylanin lyriikat ovat noihin verrattuna ihan selkokieltä... God says to Abraham, kill me a son jne.
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 14.12.2011 at 14.46 Syy: pikku kirjoitusvirhe

Punapää vinkkiä

No kiitos vertaistuesta.
    Olen tätäkin hiukka ihmetellyt: " sleep the journey from your eyes" mutta se kuulostaa muuten ihan hianolta. Eihän sillä nyt ole niin väliä mitä laulaa, kunhan pääsee mukana laulamaan ja on tietty tunnelma, se voi tulla jostain ihan parista värssystäkin ja kehittää ite mitä siinä sitten olisi.

Aika usein Tuomas mainitsee nämä legendaariset "meadows of heaven" lauluissaan, ja tällä uudella levyllä on paljon viitteitä Alice in Wonderlandiin. Ja Peter Paniin. Sitä mä en tosin yhtään ihmettelekään...
    Kuitenkin tämä kyseisen Imaginaerum-levyn kappaleiden sanoitukset on oudompia verrattuna aiempiin.

Vinkki ja toive Tuomakselle, tee ensi kerralla joku Pirates-vaikutteinen levy, olihan tälläkin levyllä jo merenneitojen vapauttamista, niin siitä se lähtee... Yhtyeen jäsenistä saa oikein mainon piraattipoppoon, ja Tuomas sopii kapteeniksi
    tempokisu.kuvat.fi

Kuinka kummassa olen täysin selvin päin ja vakaasti harkiten tilannut kolme (3) versiota teemasta 29er. Oh dear.
    Irtopyöräilijä

Cool isot rahat liikkeellä

Itsekin ostelen ebaysta, joskus on pakko ottaa osaan "biddingiin". Jonkii verran kokemusta, ja nyt jäin vaan todella ihmettelemään ilmeisesti ihan nöösien ( ei merkintöjä ) huutamismenetelmää.
    Kohteena on arvoltaan reilu 1000 dollarin Sybarite Gothica- nukke, jota Byu it Now- kaupitellaan noin 1500 dollarilla.
    Lähtöhinta $1050.
    Seuraava huuto $5555
    Seuraava huuto $10.000

No, jos jollain on rahaa ja pakko saada se nukke. Virhekään tuo ei voi olla sillä huuto pitää varmistaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Ei väsytä yhtään!!!???

.....eikä edelleenkään=)...jess...pari tuntii vielä!

sitikan C ykkösestä käytetään nimitystä "AUTO"....ajoin vähän aikaa ja uskon tietäväni miltä tuntuisi ajaa postilaatikolla johon on laitettu pyörät ....
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Kymysys capsicamia lenkille

Jos ja kun laitan capsicamia/finalgonia varpaisiin ennen lenkkiä, alkaa vaikutta ja POLTTAA yöllä lenkin jälkeen.
    Nyt laitoin hyvissä ajoin aamulla, että alkaisi vaikuttaa iltapäivällä kun lähden ajeleen...niin voide alkoi vaikuttaa melkein heti.
    Miksei se vaikuta lenkillä koskaan? Enkä onnistu ajoituksessa ikinä, aina polttelee väärään aikaan se aine.
    tempokisu.kuvat.fi

Mihin se pakkanen meni käytön jälkeen?

Vihainen puhtia siperiasta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Mihin se pakkanen meni käytön jälkeen?
    Se käy kotona Siperiassa ja palaa huomena. Ikävä kyllä.
    tempokisu.kuvat.fi

Kymysys pientä kulkijaa ihmetyttää...

..moni asia.

- Miksi joka ihan normaaliinkin asiaan tarvitaan rauhoittavia lääkkeitä? Miksi jo heti pari unetonta yötä johtaa "tarvitaan unilääkettä"- ajatukseen?
    - Miksi kaikki "upeaksi ja hienoksi" kutsutut huoneet niin kaikki seinät on valkoisia? Miksi kaikissa esiteltävissä asunnoissa kaikkien huoneiden seinät on valkoisia? mä inhoon.
    - Miksi sitä sex-appealia tjsp pitää tunkea joka paikkaan? Miksi (nukke)kuvissakin sitä pitää olla, ja ne sitten vaan on ooh upeita kuvia, erityisesti poika-rakkaus on ihqua?
    - Miksei perinteisiä arvoja enää arvosteta, tai viattomuutta? Miksi 14-vuotiaan tytön pitää meikata kouluun?

Oonko mä todellakin ajatuksineni ihan yksin?
    tempokisu.kuvat.fi

Kisu siis pyytävätkö ihmiset niitä rauhoittavia vai tarjotaanko niitä? niin siis ihmiset eivätehkä kestä mitään vastoinkäymisiä vaikka ne ovat "normaalia" elämää...ei kukaan voi elää ilman joskus kohdalle osuvia ikäviä asioita, niitä vaan ei osata kohdata...

jaa että 14-vee tytöt meikkaavat...kyllä se on niin, että monessa koulussa 10-vuotiaat tulevat täydessä meikeissä ja push-upeissa...eli lapset luulevat, että semmoiselta nyt vaan kuuluu näyttää ja vanhemmat ovat ihan hukassa...pitäisi korostua semmoinen NATUREL-look...ja saada lapset (ja aikuiset) hyväksymään, että ei kaikkien tarvitse näyttää vahanukelta
    ...

Vihainen mä tarviin rauhoittavia heti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ines Katso viesti
    Kisu siis pyytävätkö ihmiset niitä rauhoittavia vai tarjotaanko niitä? niin siis ihmiset eivätehkä kestä mitään vastoinkäymisiä vaikka ne ovat "normaalia" elämää...ei kukaan voi elää ilman joskus kohdalle osuvia ikäviä asioita, niitä vaan ei osata kohdata...

jaa että 14-vee tytöt meikkaavat...kyllä se on niin, että monessa koulussa 10-vuotiaat tulevat täydessä meikeissä ja push-upeissa...eli lapset luulevat, että semmoiselta nyt vaan kuuluu näyttää ja vanhemmat ovat ihan hukassa...pitäisi korostua semmoinen NATUREL-look...ja saada lapset (ja aikuiset) hyväksymään, että ei kaikkien tarvitse näyttää vahanukelta
    ...
    Jaa-a, en tiedä jos joku kollega oikein suosittelee, mutta mä en ikinä.
    Niitä kyllä erittäin paljon tullaan kinuamaan, ei niitä pyydetä vaan niitä vaaditaan ja "mutta kun minä tarviin". Ja kun yksi kollega kirjoittaa ( ja aina löytyy sellainen) niin sitten kaikkien pitää kirjoittaa. On uhattu että muuten mä tapan itteni, pitääkö mennä ostaan kadulta, tarvii sitten vetää viinaa + perinteiset v**ttuilut. Joskus tullaan pienen lapsen kanssa ja tarvitaan rauhoittavia, mikä on mielestäni jo erittäin huolestuttavaa ja pelottavaa.

Syitä miksi tarvitsen rauhoittavia/unilääkkeitä on suunnilleen: irtisanottiin ( Salossa varmaan on nyt unilääke-rauhoittavienkäyttöryntäys), on yt-neuvottelut, ei ole töitä, on liikaa töitä, ei jaksa muuten mennä töihin. Isoisä tai joku kaukainen sukulainen tai koira kuoli. Asunto meni alta. Tuli ero tyttöystävästä, mies pettää, tulee ehkä ero. Pieni vauvamme valvottaa öisin. Työpaikkakiusaaminen. On niin pimeetä ja kaamos, on niin kovat helteet ja valoisaa. Joku perheenjäsen sairastui, pitää käydä sairaalassa jotain tuttua katsomassa ja se ahdistaa. Muuten vain ahistaa.
    Jos näin olisi, esimerkiksi mun pitäisi käyttää rauhoittavia lääkkeitä koko ajan. Oman unettomuuteni olen ratkaissut liikunnalla, ja viikossa on aina ainakin 2 yötä jolloin tulee vain muutaman tunnin unet, tai ei ollenkaan. Toki on tilanteita joihin voi lyhytaikaisesti unilääkettä käyttää, silloin tällöin, mutta tässä näistä yleisimmistä asioista jutustelen.

En ymmärrä myöskään sitä, että "töihin ei voi mennä surullisena"? Miksei muka voi, usein täytyy mennä. Harvemmin mä mitään iloisena menen, on erittäin usein itketty sekä meno että tulomatkalla.
    Aika raskaalla mielellä mä tästä tänäänkin lähtöä teen. On kyllä todella huolestuttavaa jos ihminen ottaa rauhoittavan, ja lähtee sitten töihin! sen "voimalla". Mutta mitään esimerkiksi mielialalääkkeitä jotka ovat kamalan vaarallisia, niitä ei haluta. Rauhoittavat ovat sillee ilmeisesti vaarattomia? joo, ja kun ne auttavat.......... tämä on ikuisuusväittely, mä en jaksa semmoista. Oon yleisesti sitä mieltä, että aina on se perussyy hoidettava, eikä vaan oireita. Tosin perussyyn hoitaminen ei aina käy ihan nopeasti, mutta ihmiset haluuvat hetikaikkimullehelposti, ja halvalla.

Tuossa äiteen kanssa huokailtiin helpotuksesta etten ole enää koululainen. Olisi kyllä niin raskasta, kamalat paineet miltä pitää näyttää ja muutenkin pärjätä elämässä. Otetaan vaikka nämä vanhojenpäivät!! jotka on menny ihan ihme hössötykseksi, ei meillä olisi ollut tuommoiseen Linnan Juhlat-tyyppiseen valmistautumiseen ja kaikkeen tälläämiseen rahaa, ja en olisi edes ottanut osaa koko juttuun. Mä mitään tanssimaan olisi mennyt. Tai kuvaukseen ja ravintolaan. Inhoon kaikkee laittautumista nytkin, ja siittä olen ihan mielissäni ettei mun työssä tarvitsekaan olla ns. "edustava" ihan siisti riittää ja parempi jos ei ole tällätty , ja missään pippaloissa tms. en edes käy.
    tempokisu.kuvat.fi

kun hajoaa jotakin isompaa ..ja sellaista mitä nyt käytät/tarvitset jatkuvasti NIIIN miksi se ei hajoa yxixeen??? miksi AINA rikkoontuu/muuttuu toimimattomaksi/hajoaa monta monta muutakin juttua sarjana...

Huutomerkki! selitys

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ines Katso viesti
    kun hajoaa jotakin isompaa ..ja sellaista mitä nyt käytät/tarvitset jatkuvasti NIIIN miksi se ei hajoa yxixeen??? miksi AINA rikkoontuu/muuttuu toimimattomaksi/hajoaa monta monta muutakin juttua sarjana...
    Ilmiötä kutsutaan "Murphyn laiksi", tai tavallaan sovellus siittä.
    tempokisu.kuvat.fi

Ostin punaviiniä, joka sopii possun ja naudan kanssa, niin meillä on syöty 2 päivää kanaa....
    Fatless biker

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vema60 Katso viesti
    Ostin punaviiniä, joka sopii possun ja naudan kanssa, niin meillä on syöty 2 päivää kanaa....
    Niin mutta entä se punkku! vieläkö sitä on..?
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •