Näyttää tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Garmin Edge 200

Garmin Edge 200

UUsi Gps mittari

http://garmin.blogs.com/pr/2011/08/g...-and-plan.html

14 tunnin tallennus.

The new Edge 200 is expected to be available in the third quarter of 2011 and have a suggested retail price of $149.99.
    TetedeCourse muokkasi tätä : 18.08.2011 at 20.39
    The Power is in the Peloton

Ainoa mikä tuossa kiinnostaa että miten suomalaiset hinnoittelee...

Olikos tästä porukalla kokemuksia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Ainoa mikä tuossa kiinnostaa että miten suomalaiset hinnoittelee...
    Voisin heittää tähän melkovarmaa dataa, että ekan postauksen summa euroina ja siitä vähä pinnoja pois
    Pole, Pole & Pole

TGMTBF / PKK / CCG

Kannattaako tuota ostaa, kun iPuhelimeen ja Androidille saa vastaavan Garminin oman softan hintaan 0,79 euroa?
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Olen vakavasti harkinnut tämän laitteen hankkimista tässä lähipäivinä, osasyynä että olen kypsynyt forerunner 110 tiedonsiirto-ongelmiin, pari kertaa jo tämän vuoden puolella hukannut tallentamattomat lenkit -> mennyt vikatilaan jonka jälkeen tarvinnut resetoida ja sen jälkeen muistista ei enää mitään ole löytynytkään. Ohjekirjan mukaan näin ei kuitenkaan
    pitäisi tapahtua.

Tietty vähän huono peruste hankkia toinen laite samalta valmistajalta mutta näin kuitenkin olen suunnitellut tehdä,
    aifounia tahi muitakaan androidpuhelimia en omista.

Kertokaas ny vielä tyhmälle tuleeko tuossa sykepanta mukana kun se nyt ei mulle oikein aukene vaikka kuinka noita
    teknisiä tietoja tavailen. Jos sykkeenmittausta ei laitteesta löydy lainkaan niin sitten tarvinnee harkita edge 500
    laitetta jossa toisaalta tulee mukana meikäläiselle turhia ylimääräisiä ominaisuuksia (+toinen mokoma hintaa lisää)
    timoht muokkasi tätä : 12.02.2012 at 22.15 Syy: lisäys

Lainaus Alkujaan tämän lähetti timoht Katso viesti
    Olen vakavasti harkinnut tämän laitteen hankkimista tässä lähipäivinä, osasyynä että olen kypsynyt forerunner 110 tiedonsiirto-ongelmiin, pari kertaa jo tämän vuoden puolella hukannut tallentamattomat lenkit -> mennyt vikatilaan jonka jälkeen tarvinnut resetoida ja sen jälkeen muistista ei enää mitään ole löytynytkään. Ohjekirjan mukaan näin ei kuitenkaan pitäisi tapahtua.
    Kannattaa olla asian tiimoilta yhteydessä Garminin huoltoon/tekniseen tukeen varsinkin jos takuu on vielä voimassa. http://www.garmin.com/fi/company/contact_us/
    Vai mitä, Tetsa

ei ole 200sessa sykemittausta.. Sehän ton suurin "heikkous" on..
    Pole, Pole & Pole

TGMTBF / PKK / CCG

Meneekö jo offriks mut kuitenkin,miettinyt kanssa tota garminin omaa softaa+garminin adapteria iphoneen+sykevyötä ainoona että tuonkin compon hinta jos nousee lähemmäs 90€ lisäksi iphonea ei oikeen viittisi hirttää kinni ojaustankoon koska huono pakkasen kestävyys ja olisi kuitenkin kiva nähdä sykkeet lenkinaikana.

SonyEricsson Xperia Activeen olisi SportyPal-ohjaustankoteline. Mittausohjelmastakin saisi maksaa, ellei halua viritellä esimerkiksi Omat reitit -sovellusta toimivammaksi.

Xperia Active kestää vettä ja pölyä, mutta pakkasessa en ole uskaltanut sitä pitää. Ohjaustankotelinettäkään ei vielä ole.

Mistäs tommonen Edge 200 kannattaa hankkia Suomesta? Ulkomaisissa nettikaupoissa hinta liikkuu alle sadan euron(mutta monessa paikassa loppu), mut ei taida Suomesta löytyä niihin hintoihin...??? Vai kannattaako vaan suosiolla hankkia edge 500? Mä en periaattees tarvis ton 500:n ylimääräsiä ominaisuuksia kyl mihinkään....

Kun heti startissa vetää lipat niin loppumatka on pelkkää nautintoa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •