GasGasImatraHuntteriRideContinentalHelkama
Sivu 58 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 48 56 57 58 59 60 68 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.711 - 1.740 / 2492

Aihe: Varastetut pyörät

  1. #1711
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tumpelo Katso viesti
    Oulussa varastettu maanantaina 18.9.2017 keskellä päivää lukittu valkoinen Stevens Vapor 2016, tuttavallisemmin valkoinen käppyräsarvinen levyjarrullinen cyklokrossi. Näitä ei mahda montaa pyörää pyöriä Oulussa.
    Kannattaapi katsoa nämä läpi. https://www.tori.fi/pirkanmaa/City_h...=18&w=3&last=1
    https://www.tori.fi/pirkanmaa/Steven....htm?ca=18&w=3

  2. #1712
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    519
    Ilmoitukset laitettu kesäkuussa ja elokuussa eli tuskinpa voivat koskea pyörää, joka on varastettu syyskuussa.

  3. #1713
    Mun pyörän osalta kävi niin, että Jyväskylän poliisi haki mun pyörän varkaalta ja soitti vielä siitä mulle tiedon. Poliisi kertoi, että pyörän varasti Tampereelta eri narkkari, joka sitä myi Jyväskylässä. Vakuutusyhtiö sitten varmisti, haluanko pyörän vai pidänkö rahat. Pidin rahat, koska olin jo ehtinyt ostaa uuden pyörän. Tässä tapauksessa poliisille pisteet.

  4. #1714
    https://www.tori.fi/varsinais-suomi/....htm?ca=18&w=3

    Tuollainen epäilyttävä ilmoitus osui silmään toria selatessa.

  5. #1715
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    2.091
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kahwi Katso viesti
    https://www.tori.fi/varsinais-suomi/....htm?ca=18&w=3

    Tuollainen epäilyttävä ilmoitus osui silmään toria selatessa.
    Poistettu jo. Noista epäilyttävistä kannattanee ottaa kuvaruutu-kopio ja postata se.
    Vaihtelevaa vastatuulta...

  6. #1716
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    64
    TESTIPYÖRÄ VARASTETTU!

    2018 Malliston Kona Wo testipyörämme on varastettu viikonloppuna Turussa. Pyörä on tietääksemme toistaiseksi ainoa Suomessa, olisimme hyvin kiitollisia kaikista ilmoituksista jos tulee myynnissä tai kadulla vastaan.https://www.bikeshop.fi/Kona-Wo/ekauppa/pKOWO/

    Jos vinkki johtaa pyörän saamiseen takaisin ja tekijän kiinniottamiseen niin laitetaan tietysti palkintoa tulemaan!

    #pohjasakka#ostaomasi#äläpölli

    -Visa
    www.bikeshop.fi / Ajopyörä

  7. #1717
    VARASTETTU SÄHKÖPYÖRÄ Crescent Elin vm 2017
    Varkaus ajalla 7.10. - 12.10. (pöllitty lukollisesta pyörävarastosta, johon pääsy on periaatteessa vain taloyhtiön asukkailla, mutta samaisesta varastosta on kadonnut toinenkin pyörä ja kolmas ulkoa telineestä, joten...)
    Paikka: Tampere, Hervanta
    http://kuva.termiitti.com/v.php?img=44123
    Naisten musta Crescent Elin E-going vm 2017, runkokoko 51 cm, rungon numero RF8639428M
    7vaihdetta, 5 avustustasoa, ajettu 1300 km,
    pyörä lukittu ja lukollisen akun irroitus toimii avaimella
    Vinkeistä löytöpalkkio

  8. #1718
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Uleaborg
    Viestit
    2.067
    Pakko kysyä, oliko sähköpyörässä akku paikallaan? Olen miettinyt, vähentääkö akun poisto varkauden riskiä.

  9. #1719
    Oli akku paikallaan. Mä mietin ihan samaa - olisiko ollut vähemmän houkutteleva, jos akku ei olisi ollut kiinni. Olen sitä irrotellut vain latauksen takia, muuten pitänyt pyörässä, kun kerran säilytyspaikka on lukossa ja pyöräkin lukossa.

    No, turha jossitella, meni jo. Näemmä kelpaa . Axa solid on pyörän kiinteä lukko ja akkuun käy sama avain. Ajellessa on ollut mukana kakkoslukkokin, mutta tuolla varastossa sitä ei saa kiinni mihinkään. Kuvittelin että se varaston lukko ja pyörän lukko riittävät. Pyörästä jäi mulle tasan laturi muistoksi.

  10. #1720
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.783
    Joku myi selkeästi varastettua ilman akkua viikko sitten. Oli samalla myyjällä tonnin hybridi kahteensataam ym ilmoitusta

  11. #1721
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    2.091
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vieteri Katso viesti
    Oli akku paikallaan. Mä mietin ihan samaa - olisiko ollut vähemmän houkutteleva, jos akku ei olisi ollut kiinni. Olen sitä irrotellut vain latauksen takia, muuten pitänyt pyörässä, kun kerran säilytyspaikka on lukossa ja pyöräkin lukossa.

    No, turha jossitella, meni jo. Näemmä kelpaa . Axa solid on pyörän kiinteä lukko ja akkuun käy sama avain. Ajellessa on ollut mukana kakkoslukkokin, mutta tuolla varastossa sitä ei saa kiinni mihinkään. Kuvittelin että se varaston lukko ja pyörän lukko riittävät. Pyörästä jäi mulle tasan laturi muistoksi.
    BTW. Onkos noissa sähkäreissä joku PIN-koodi vai toimiiko vekotin aina "kun napista painaa" jos akku on paikallaan.
    Vaihtelevaa vastatuulta...

  12. #1722
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti oppes Katso viesti
    BTW. Onkos noissa sähkäreissä joku PIN-koodi vai toimiiko vekotin aina "kun napista painaa" jos akku on paikallaan.
    Mulla ainakin on ohjaustangossa ajoyksikkö, josta virta pitää erikseen laittaa päälle. Mutta ei se mitään pin-koodia kysele.

  13. #1723
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    2.091
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vieteri Katso viesti
    Mulla ainakin on ohjaustangossa ajoyksikkö, josta virta pitää erikseen laittaa päälle. Mutta ei se mitään pin-koodia kysele.
    Aika erikoista. Tuommoiseen kontrolleriin luulisi olevan tosi helppoa/huokeaa integroida joku autentikointi ja vähentää varastelun houkuttelevuutta. Kuka haluaa varastaa parinkymmenen kilon möykyn, jota ei pysty käyttämään sähköavusteisesti...
    Vaihtelevaa vastatuulta...

  14. #1724
    Eilen yöllä 14-15.10 varastettu valkoinen Girs maantiefillari Espoon Kauklahdesta. Runko muistaakseni kokoa 48. Ei enää uuden näköinen vaan paljon ajettu ja vähän naarmutettukkin. Kurakelien jäljiltä likainen. Löytäjälle/vinkkaajalle löytöpalkkio
    Valkonen girs alu runko,
    mustat mavic aksium kiekot pika lukoilla ja yksium kumeilla,
    shimanon metalliset kaks puoli polkimet,
    shimano 105 osasarja,
    vaan yks eturatas,
    musta käyrä tanko,
    hiilikuitu haarukka,
    bianchin stemmi,
    punanen pulloteline,
    musta (bianchin?) satula,
    felt alumiini satulatolppa,
    pikakiinnityksellä takalokari,
    kaks valoo; satulatolpassa musta punasella valolla ja edessä valkonen kirkkaalla valolla


  15. #1725
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    5.100
    Kaverin musta Radon Skeen 8.0 täysjousto 26". Pöllittiin tänään Lappeenrannasta. Laita yv, jos bongaat.
    maalinni muokkasi tätä : 17.10.2017 at 20.37

  16. #1726
    Torniosta viime yönä varastettu Merida Cyclocross 5 vuoden 2014 malllia, koko 52.
    https://www.merida-bikes.com/en_int/...oss-5-354.html
    Pyörässä rapakaaret omatekoisilla kiinnikkeillä, pulloteline, pullotelineen alla kiinnike pumpulle, Sigman langaton mittari, led valo edessä, kullan värinen soittokello ja satulalaukku.

  17. #1727

    Varastettu Olmo Kurva Centaur vm 2009

    Varastettu Punainen Olmo Kurva Centaur. Kerrostalon verkkokellariin on murtauduttu ja viety vuoden 2009 mallinen maantiepyörä. Ollut käytössä 175 cm pitkällä ajajalla. Ei tarkkaa ajankohtaa koska pöllitty sillä verkkokellarissa ei käydä kovin usein. Pyöriä on Suomeen tuotu ehkä kaikenkaikkiaan 20 kpl että ei kovin yleinen. En osaa laittaa kuvaa tähän. Rungon numero on 30400. Campagnolan osilla. Pyörä ostettu Velosportista. Poljin Look. Kiekot Fulcrum R5. Keskirattaat 50x34.

    Harmittaa vietävästi vanhan miehen puolesta...

    Lähetetty minun SM-T535 laitteesta Tapatalkilla

  18. #1728
    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    260
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nilakka Katso viesti
    Varastettu Punainen Olmo Kurva Centaur. Kerrostalon verkkokellariin on murtauduttu ja viety vuoden 2009 mallinen maantiepyörä. Ollut käytössä 175 cm pitkällä ajajalla. Ei tarkkaa ajankohtaa koska pöllitty sillä verkkokellarissa ei käydä kovin usein. Pyöriä on Suomeen tuotu ehkä kaikenkaikkiaan 20 kpl että ei kovin yleinen. En osaa laittaa kuvaa tähän. Rungon numero on 30400. Campagnolan osilla. Pyörä ostettu Velosportista. Poljin Look. Kiekot Fulcrum R5. Keskirattaat 50x34.

    Harmittaa vietävästi vanhan miehen puolesta...

    Lähetetty minun SM-T535 laitteesta Tapatalkilla
    Saataisi helpottaa löytymistä jos olisi tieto että millä paikkakunnalla se verkkokellari sijaitsi.

  19. #1729
    Varastettu eilen 30.10.17 tampereen epilästä pyöräkellarista hopeinen Cannondale killer 900 manitoun joustokeulalla. Pyörän rungossa ei cannondale tekstiä.

    KUVA PYÖRÄSTÄ
    Pyörä ei taida olla kovin yleinen joten erottuu kyllä liikenteessä/myyntipalstoilta.

  20. #1730
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.643
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nalho Katso viesti
    Saataisi helpottaa löytymistä jos olisi tieto että millä paikkakunnalla se verkkokellari sijaitsi.
    Facebookissa oli " Varastettu Espoossa, Joupinmäenrinteessä kerrostalon asukkaan omasta verkkokellarista joka on väestösuojassa,siis paksun,lukitun oven takan".

  21. #1731
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    779
    Varastettu 1.11.2017 kauppakeskus Willan edestä Hyvinkäältä Canyon urban 7.0 SL M:koko Väri:gray.
    Serial/U1115C15A0047
    Olin aamukahvilla ysiltä, viety 9:20-9:50.
    Vartijoilta kyselin turvakameravideoiden perään ja löytyy materiaalia verkaudesta.
    Eivät saa näyttää kuvaa kuin poliisille , rikosilmoitus tehty.
    Saa nähdä jos poliisia kiinnostaa vaikka videotakin löytyy (mainittu ilmoituksessa).
    Istun ikkunapöydässä kahviossa josta noin 10-15m pyörätelineeseen. Selasin nettiä kännykästä aikani ja kun käänsin päätäni ei pyörää enää näkynyt.
    Oli hyvät aamukahvit , vitutus on onneksi laskenut kun vedin trainerilla tallissa 2X20min.

  22. #1732
    Varastettu 2.11.2017 9-17 välissä, Turun Würthin talon rappukäytävästä, Cyclocross Focus Mares AX 2.0. Muistaakseni koko 54 ja 2011 tai 2012 vuosimallia. Edessä oli Magicshinen lamppu + akku rungossa, toisessa kahvassa jeesusteippiä ja etuvaihtajan johdot kiertää väärältä puolelta tankoa (ei käänny toiseen suuntaan niin paljoa kuin toiseen, letkut ottaa vastaan). Takalokari oli kiinni, eri sarjaa kuin edessä oleva lokari. Takana vielä pieni punainen pyöreä valo jota ei kuvassa ole. Uudet Continentalin heijastinnauhalla olevat kumit. 105 vaihtajat.



  23. #1733

    Pyörä varastettu Oulussa

    Varastettu Oulussa lukitusta pyörävarastosta viininpunainen Trek 7,3fx 17,5"
    https://m.facebook.com/story.php?sto...&id=1471360104

  24. #1734
    PYÖRÄ VARASTETTU


    Ajankohtana maanantain ja tiistain 6. - 7. marraskuuta välinen yö tai tiistaina päivällä/illalla.


    Punamusta, harmaat/hopean väriset loka suojat. Isokokoinen 28" Tunturi, mallia X620. Osoitteesta Tarmolantie 1, Palokka, Jyväskylä. Tarmolan seurantalolta, ison punaisen puutalon vierestä.

    Kuva pyörästä: https://www.facebook.com/belgera/pos...12694328965852

    Joni Mäkinen
    044 325 3237


  25. #1735
    Titania maastopyörä varastettu 8.11.2017, 11-19 välisenä aikana.
    Sijainti: Sammonkatu 82, Tampere. Kiekkobussin myymälän takaovi Prismakeskuksen vieressä.
    Tuntomerkit: Harmaa maastopyörä, ei etulokasuojaa, sarvissa lampun pidike, ei itse lamppua. Kurainen runko, vaihteisto toimii erittäin huonosti, lähinnä ykkösratas eli vaihteet 1-7 ajokelvollisia, takajarru ei toimi.

    Ottakaa yhteyttä mikäli tulee vastaan. Pyörä on käyttöiän loppupäässä, mutta mukavampi elää sen tiedon kanssa, että tekijä saisi edes jonkinlaista sanktiota aiheesta.

    Jouni Anttila
    050-4039847
    -

  26. #1736
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    306
    Kuvan mukainen fillari pöllitty Variston ja Martinlaakson välisen kävelytien varrelta (viljelypalstojen kohdalta) tänään klo 9:30 ja 15:00 välisenä aikana. Oli kiinni Kryptoniten ketjulla puussa, mutta ei ole enää

    Koko S, väri sininen, vaaka- ja viistoputkissa siniset heijastinteipit

    Mahtaako kellään olla havaintoja joko siitä, että pyörä oli vielä johonkin aikaan siinä tai nähnyt jotain muuta?

    Viestin lähettäjän suojelemiseksi lähettäjän mielipiteitä on muutettu.

  27. #1737
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    2.091
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timo W Katso viesti
    Kuvan mukainen fillari pöllitty Variston ja Martinlaakson välisen kävelytien varrelta (viljelypalstojen kohdalta) tänään klo 9:30 ja 15:00 välisenä aikana. Oli kiinni Kryptoniten ketjulla puussa, mutta ei ole enää

    Koko S, väri sininen, vaaka- ja viistoputkissa siniset heijastinteipit

    Mahtaako kellään olla havaintoja joko siitä, että pyörä oli vielä johonkin aikaan siinä tai nähnyt jotain muuta?

    Kuvan?
    Vaihtelevaa vastatuulta...

  28. #1738
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    19.916
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti oppes Katso viesti
    Kuvan?
    Onhan siinä kuva.


  29. #1739
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    306
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti oppes Katso viesti
    Kuvan?
    Mulla komeilee myös sun lainauksessa kuva. Klikkaamalla tätä linkkiä päässee myös kuvan kimppuun.
    Viestin lähettäjän suojelemiseksi lähettäjän mielipiteitä on muutettu.

  30. #1740
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    2.091
    Ei mun selaimessa (Chrome) näy jälkeäkään kuvasta. Mutta linkki toimii.
    Vaihtelevaa vastatuulta...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •