Sivu 116 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1666106114115116
Näyttää tulokset 3.451 - 3.463 / 3463

Aihe: Espoon kuvarastit

Mä en tajua mitään. Mun mielestä jonkun meistä maastopyörättömistä ja maastoajotaidottomista kuvarastiharrastajista oli ehdottomasti otettava vastaan Smon ilmiselvä kädenojennus suuntaamme ja käytävä hakemassa hänen asettamansa rasti. Kun sitä ei näyttänyt tapahtuneen vielä alkuillastakaan, oli minun sitten sonnustauduttava ajoasuun ja käännettävä etupyörä kohti Espoota.

Reitti ei tietenkään ollut suorin mahdollinen eikä se minulta Espoon puolella olisi onnistunutkaan, mutta kun olin Kauklahden aseman alikulussa kuvaamassa 1170. rastia, kuulutus kertoi suomeksi ja ruotsiksi E-junan Helsingistä klo 21.26 olevan myöhässä ja saapuvan klo 21.32. Myöhästymisen syyksi ilmoitettiin "muu junaliikenne".

Lenkki jatkui uuden rastikuvan ja muunkinlaisen fillaroinnin merkeissä ja kun avasin läppärin ja tsekkasin tämän ketjun, näin että Smo oli jostain syystä käynyt ottamassa uuden kuvan ja laittanut sen tänne. Oli miten oli:

Rastista en itse osaa kertoa muuta kuin että ensimmäinen sana on "Drogba" joka viitannee Chelseassa pelanneeseen jalkapalloilijaan.

Uudessa rastissa on sellaiset mistä kai saateettiin sanoa "bulit bläägät":

Otin kuvan puhelimella ja pokkarilla mutta laitoin selkeämmän pokkarikuvan nyt vasta jälkikäteen kun ei heti hakijoita löytynyt. En olisi kovin pian tuonne jaksanut vaivautua vaan vinkkaillut sanallisesti jos ei olisi rasti alkaut aukeamaan mutta hyvä että löytyi, oli fifty-sixty ettei jäänyt vähän kauemmaksi mutta se olisi sitten ollut semmoinan Grääveli

Vähän oottelin että ampaiseeko Plöris yöajelulle vinkkikuvasta, ehtiikö kuovi vai mitä tapahtuu. Uusi rasti kolkuttelee takaraivossa muttei yhdistä.
    Smo muokkasi tätä : 13.07.2018 at 08.03

Vanhat blägät mikkelän melumuurissa graafiseen betoniin ikuistettuna.
    Uudessa betonitaidetta hiukan vanhempana ja brutaalimpana versiona

Lähetetty minun SM-A310F laitteesta Tapatalkilla

Jaa, kävin siellä minäkin. Pyörä päätyi huoltoon, joten sillä ei haeta seuraavaakaan. Ainakaan tänään.

Kirskupakan myymälän varaston seinän vieressä koristeena betonipömpeli. 1172. rasti

Uusi on vanhempaa tekoa
    Love the Ride!

Edellinen oli Hankalahdentien hiidenkirnu. Seuraavassa taas jotain uudempaa

K-kauppiaiden entinen Vähittäiskauppiasopisto, viime aikoina toiminut vastaanottokeskuksena. 1174. rasti.

Yleisön pyynöstä uusi:

.
    Edellinen oli rajapiikki Vihtiin. Seuraavassa kalliota ja vettä

Melkein lähdin hakemaan rastia eilen illalla, mutta olisi mennyt sen verran myöhälle kotiinpaluu, että tyydyin vain "maantielenkkiin" Bodomin ympäri.
    Nyt tuleekin sitten neljän viikon kesälomabreikki rastiliikuntaan.

Oliko tie jo revitty auki?
    https://www.espoo.fi/fi-FI/Kunnarlan...y_ja_p(144105)

Tästä näkyy paremmin noi kalliot:

Asfaltissa oli spraymerkintöjä ja linja-/reunakeppejä oli ajoradan molemmin puolin. Muutamassa kohdassa oli tietä avattu pikku pätkä.

Ukkosen uhasta huolimatta käyn vilkaisemassa Nuuksion suunnalla muutaman usual suspects, jos tärppäisi.

Törmäsin Hynkänlampi - Haltia välissä Esterin perseeseen ja jäi järviylänkökierros väliin. Ei oiken flunssatoipilaana viitsi hirveästi kastella. Melko trooppinen ilma tuolla ulkona.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •