Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 36

Aihe: Raleigh

  1. #1
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    9

    Raleigh

    Hei!

    Aion hankkia näistä kolmesta hybridistä yhden alle.


    1. 2011 Raleigh R900 28'' 21-vaiht.
    2. 2011 Raleigh Pioneer 28'' Deluxe 21-vaiht.
    3. 2011 Raleigh Free 28'' 21-vaiht.

    Millä kehtaa tai uskaltaa pyöräillä asfaltti/hiekka tiellä 5-10km matkoja ja välillä lyhyitä lenkkimatkoja about 5-15km?

    Tuo Deluxe kuulostaa noista parhaimmalta eikä olisi pelkoa pyörän ruostumisesta, mutta mikä on teidän mielipide?

    Arvostelkaa ensin noista kolmesta pyörästä, sitten vasta suositeltavat pyörät hinta luokkaa 300-500€. Tiedän että joku sanoo kohta että säästä ja osta parempi pyörä, mutta nyt on pakko saada jonkinlainen pyörä alle ja se parempi 1000€ luokan pyörä siirtyy vähän myöhemmäksi iloksi.

    Kiitos!

  2. #2
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    9.098
    Laita nyt edes linkit noihin fillareihin. Ei kukaan jaksa alkaa kaivamaan noista tietoa.

    Mutta noin yleispätevästi : Mikä tahansa noista pyöristä soveltuu aikomaasi käyttöön.

    .


    Maastossa on kivintä ja juurakointa

  3. #3
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    7.450
    Surkeita kapistuksi ja hienoa kun on yksi runkokokokin tarjolla... Todennäköinen paino lähellä pariakymmentä kiloa...

  4. #4
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    9
    Näyttäisi olevan niin. että tällä hetkellä ainoa paikka joka noita Raleigh pyöriä myy on hobby hall.

    Mutta ihan perusajoon kaipailen ja ehkä pientä lenkki pyörähdyksiä.


    1. Raleigh Pioneer Deluxe 28'' http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/s...617956696577__

    2. Raleigh Free 28'' http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/s...617956696577__

    3. Raleigh R900 28'' http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/s...617956696577__

    Valitettavasti myydän vaan yhtä kokoa, mutta onnekseni tuo 54cm on mulle soppeli. Deluxe näyttäisi olevan aika kevyt rakenteinen kun runko - vanteisiin asti on alumiinilla rakenneltu. Muut ovat jotain Hi-ten teräsrunkosii, että sillein.

  5. #5
    Tee itsellesi palvelus ja jätä nuo kauppaan. Naapurin pojalla on tuollainen pyöräkellarissa, ja siellä se vain onkin. Kerran punnasin sen. 19,5kg. Painavin minkä ikinä olen punninnut. Mutta jos ei ole rahaa kuin se 41,95/kk niin kuten jo asian ilmaisitkin: "Aion hankkia..."

    No, tehdään sun mieli hyväksi: "Se on tosi hyvä kauppa! Parempaa et voi saada tuohon käyttöön!

    Ja osta mitä mieli tekee, ja jonka olet jo päättänyt. Mutta etu- ja takakäteen haetaan kehuja hankinnasta...

  6. #6
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Milliways, ravintola maailmankaikkeuden lopussa
    Viestit
    8.930
    Raleigh on toistasataa vuotta wanha fillarimerkki ja teki vielä 90-luvun lopulla laatutavaraa, mutta on tainnut yrityskauppojen kautta hiipua halpismerkiksi!
    Viidensadan budjetilla kannattais harkita vaikka jotain käytettyä.


    Raleighilla se alkoi minunkin maastopyöräharrastukseni vuonna 1996, kun törsäsin viiden ja puolen tonnin veronpalautukset M400:een...
    Team yöhöpinät

    Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.
    Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.

  7. #7
    Liittynyt
    03/2004
    Paikkakunta
    syvä etelä
    Viestit
    1.512
    zarni puhuu asiaa,kaveri osti raleighin maasturin joskus 90luvun alkupuolella ja se oli ihan vertailukelpoinen kaikkiin sen ajan/hintaluokan veiveihin ei parempi mutta ei huonompikaan.merkin nykytila tuskin kestää tarkastelua:-(
    mustanaamio on paha pahoille

  8. #8
    Liittynyt
    08/2006
    Viestit
    2.165
    Kyllä Raleigh'n nimellä mydään sekä Keski-Euroopassa että USA:ssa tänäkin päivänä ihan hyviä taiwanilaisia pyöriä. Niitä vain ei tuoda Suomeen. Noita romuja ei edes löydy Iso-Britannian tai USA:n Raleigh'n sivuilta.

    Ainoa järjellinen yleispyörä HobbyHall'n tämän vuoden luettelossa on ehkä Raleigh'n maantiepyörä. Siitäkään ei löydy mitään tietoja netistä, joten kyse on jostain todella hinnat alkaen idän ihmeestä.

    Kuten nimimerkkikin jo sanoi, niin pyöristä on vain yhtä kokoa!!! En oikein ymmärrä, mitä sisäänostajan päässä on pyörinyt? Eikö hän osaa rastittaa kaavakkesta useampaa ruutua pyörää kohti??? Ei kovin ammattimaista toimintaa, vaikka kyseessä on todelliset halpamallit.
    OLMO Dynamic 2005
    Specialized Rockhopper 2007
    Cresent (-80 luvulta?)
    Specialized Tricros single 2008
    FUJI Classic Track 2011
    Colnago Master 2014

  9. #9
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    7.450
    Hieman alle 20 kiloinen kevytrakenteinen varmaankin... Kuinkas pitkä olet?

  10. #10
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    209
    Ensin yksi sana: Älä!

    Osta mieluummin halvalla kunnon käytetty ja pistä pikkuisen lisärahaa uusiin osiin. Raleighin halpispaskat ei kestä. Omistan yhden.

  11. #11
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    9
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Hieman alle 20 kiloinen kevytrakenteinen varmaankin... Kuinkas pitkä olet?
    Ai minä? olen 175cm pitkä ja jalan pituus 82cm, eli aika ufo mitat.
    Nyt rupesi pelottamaan tuo Raleighin osto, kun noin negatiivista palautetta ilmesty.

    Mikä olisi semmoinen kunnon käytetty ja halpa. Cyclocrossit(ei olisi pitänyt varmaan mainita) ovat käytettyinäkin 600€ luokassa, jos tosiaankin haluaa toimivan. Budjetti on tosiaankin 300-500€ luokkaa, kun pitäisi hankkia pyörä nyt eikä kun. Eli kummonen pyörä tarpeisiini käytettynä esim. hybridi,city jne.?

  12. #12
    Liittynyt
    08/2006
    Viestit
    2.165
    Jos haluat hyvän vastauksen, tulee sinun kertoa, mihin tuota pyörää aiot käyttää. Eli jotain tällaista: ajan pääasiassa ... XXkm/pvä ja tavaraa minulla on mukanani yleensä vain... jne Jaöopulta saat vastaukseksi sen cyclocrossatin , mikä on ihan hyvä yleispyörä.

    Ei ole kovin hedelmällistä yrittää löytää markkinoiden kolme huonointa vaihtoehtoa ja sitten kertoa haluavansa jonkun noista. Ok, B-kaupalla on varmasti vielä huonompia.

    Jos sinulla on kaveri, joka ymmärtää jotain pyöristä ja mitoituksesta, niin ulkomailta voit saada viiteen sataan jotain teoriassa kelvollista, jos koot sattuvat osumaan kohdalleen. Suomalaisista kaupoista yleensä kehotetaan hakemaan Dew, mutta sitä on ilmeisesti ollut huonosti saatavilla tänä keväänä. Dew'n ylivoimaisuus hintaluokassaan perustuu siihen. että pyörästä on normaali kokojakauma.
    OLMO Dynamic 2005
    Specialized Rockhopper 2007
    Cresent (-80 luvulta?)
    Specialized Tricros single 2008
    FUJI Classic Track 2011
    Colnago Master 2014

  13. #13
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    9
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kpyora Katso viesti
    Jos haluat hyvän vastauksen, tulee sinun kertoa, mihin tuota pyörää aiot käyttää. Eli jotain tällaista: ajan pääasiassa ... XXkm/pvä ja tavaraa minulla on mukanani yleensä vain... jne Jaöopulta saat vastaukseksi sen cyclocrossatin , mikä on ihan hyvä yleispyörä.

    Ei ole kovin hedelmällistä yrittää löytää markkinoiden kolme huonointa vaihtoehtoa ja sitten kertoa haluavansa jonkun noista. Ok, B-kaupalla on varmasti vielä huonompia.

    Jos sinulla on kaveri, joka ymmärtää jotain pyöristä ja mitoituksesta, niin ulkomailta voit saada viiteen sataan jotain teoriassa kelvollista, jos koot sattuvat osumaan kohdalleen. Suomalaisista kaupoista yleensä kehotetaan hakemaan Dew, mutta sitä on ilmeisesti ollut huonosti saatavilla tänä keväänä. Dew'n ylivoimaisuus hintaluokassaan perustuu siihen. että pyörästä on normaali kokojakauma.
    Se Cyclocrossi sattui olemaan vain esimerkki, eli ensimmäisessä viestissäni mainitsin käyttö tarkoitukseni.

    Matkoja kertyisi päivässä 5-10km, riippuu mitä teen. Pyörä tulisi työ/kauppamatkoihin ja tavaraa olisi välillä repusta-kauppakasseihin ja tosiaankin 5-10km. Välillä jotain lenkki pyrähdyksiäkin 5-15 ehkä jopa 20km.
    Cyclocrossi taitaa olla liian sporttinen tarkoitukseeni tai en tiedä te tiedätte paremmin.

    Tavarateline olisi aika välttämätön varuste mikälli kauppareissusta tulee isompikin paketti syliin. Matkat taitan asfaltti/hiekkateillä, mutta suurimman osan asfaltilla. Tuo Etuiskari saisi löytyä, niin tekisi matkoista hieman mielyttävämmän tai enkuksi ''comfortable'' kun satun lenkit taittamaan 60-70% hiekkateillä. Tuskin metässä tulee käytyä eli mtb on aika turha kapistus.

    Kilometrejä kertyisi viikossa n. 50-100km riippuu jos jaksan lenkkejäkin. Semmoista matskua tarjolla.

  14. #14
    Liittynyt
    08/2006
    Viestit
    2.165
    Periaatteessa nuo matkat menisivät vielä tuon Paddywagonin tapaiselle sinkulalla. Tavaratelineeksi kannattaa melkein ottaa joku pikakiinitteinen, niin ettei sitä tarvitse aina raahata mukana. Vilkaise tuo Tunturi tms. crossarityyppiset yleispyörät. Muista tarjouttaa kaikki tarpeellinen mukaan: lukkopolkimet, kypärä, kengät, työkalut jne...
    OLMO Dynamic 2005
    Specialized Rockhopper 2007
    Cresent (-80 luvulta?)
    Specialized Tricros single 2008
    FUJI Classic Track 2011
    Colnago Master 2014

  15. #15
    Liittynyt
    03/2004
    Paikkakunta
    syvä etelä
    Viestit
    1.512
    paddywagonilla menee kyllä kaikki matkat:-) itse ajoin 2009 paddylla vetternin ilman mitään ongelmia.paddy wagon on todella mainio pyörä hintaisekseen,ei mitään hifiä mutta täysin toimivaa kamaa.mieleen on siltä reissulta elävästi jääny kun ylämäessä ajoin jonkun lähes itkua työntävän cervelo miehen ohi,pisti hymyilyttämään mieleen tuli täällä palstalla silloin elävä käsittämätön cervelo hypetys ja kaikki muu paska hiilikuidun välttämättömyydestä.
    mustanaamio on paha pahoille

  16. #16
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    9.098
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raleigh0180 Katso viesti
    ...Matkat taitan asfaltti/hiekkateillä, mutta suurimman osan asfaltilla. Tuo Etuiskari saisi löytyä, niin tekisi matkoista hieman mielyttävämmän tai enkuksi ''comfortable'' kun satun lenkit taittamaan 60-70% hiekkateillä....
    Tee itsellesi palvelus ja osta fillarisi kiinteällä keulalla. Teitä pitkin ajellessa ei tarvitse joustokeulaa. Tuossa aikomassasi hintaluokassa ne ovat kaikenlisäksi aiwanpaskoja.

    .


    Maastossa on kivintä ja juurakointa

  17. #17
    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    217
    Minä valitsisin tuohon käyttöön jäykkäkeulaisen hybridin. Alle 20 km matkalle hifistelypyörä on liiottelua. Tosin, jos kunnon pyörän hankkii, saattaa lenkin pituuskin kasvaa ihan huomaamatta...

    Itselläni on kakkospyöränä yli 10 vuotta vanha noin 700-800 Euron (tai siis tuolloin kivikaudella reilun 4000 markan...) täysjäykkä hybridi, joka on omasta mielestäni leppoisammassa ajelussa mukavin fillari, jonka olen omistanut. Tuollaisessa käytössä fillari ei pahemmin edes kulu, vaan vähän laadukkaampi pyörä on tosi pitkäaikainen kaveri. Jos harrastus joskus sitten vie koko käden, niin mukavampi tuollaisella peruspyörällä on kaupassa käydä kuin sikakalliilla harrasteaarteella, jonka joku sika pöllii.

    Pyörän voi ostaa uutena tai käytettynä, eivät hybridit mahdottomia maksa uutenakaan. Valintakriteereiksi keveys, osien laatu ja ehdottomasti oikea koko. Ja jätä ne joustokeulat kauppaan.

  18. #18
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raleigh0180 Katso viesti
    Hei!

    Aion hankkia näistä kolmesta hybridistä yhden alle.


    1. 2011 Raleigh R900 28'' 21-vaiht.
    2. 2011 Raleigh Pioneer 28'' Deluxe 21-vaiht.
    3. 2011 Raleigh Free 28'' 21-vaiht.

    Millä kehtaa tai uskaltaa pyöräillä asfaltti/hiekka tiellä 5-10km matkoja ja välillä lyhyitä lenkkimatkoja about 5-15km?

    Tuo Deluxe kuulostaa noista parhaimmalta eikä olisi pelkoa pyörän ruostumisesta, mutta mikä on teidän mielipide?

    Arvostelkaa ensin noista kolmesta pyörästä, sitten vasta suositeltavat pyörät hinta luokkaa 300-500€. Tiedän että joku sanoo kohta että säästä ja osta parempi pyörä, mutta nyt on pakko saada jonkinlainen pyörä alle ja se parempi 1000€ luokan pyörä siirtyy vähän myöhemmäksi iloksi.

    Kiitos!
    Harkitse laadukasta ja rullaavaa mummo/pappapyörää, itse ajelen tuollaiset matkat mummiksella. Siinä on tyyliäkin. Sellaisen löytämisessä on tietty haasteensa.

  19. #19
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    9
    Ebaysta löytyi jotain mielenkiintoista.
    norm.1200$----499$ tarjous

    http://cgi.ebay.com/Jango-SM-Hybrid-...ht_6626wt_1002

    Kyseessä siis on ihan pyöräliike joka myy kyseisen pyörän puoleenhintaan, mutta pyörän merkki on tuikin tuntematon. Alkuperäisen hinnan mukaan tuntuisi olevan ei mikään romumetalli.

  20. #20
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kuusamo
    Viestit
    4.786
    Usko pois, ettet tarvitse joustokeulaa kuvailemaasi ajoon.

    Raleigh oli tosiaan vielä -90 luvulla kuvioissa mukana siinä missä muutkin valmistajat, mutta nykytarjonta meillä kannattaa kiertää kaukaa. Mutta ne vanhemmat retki- ja maantiepyörät ja osa maastureistakin ovat pyöriä

    Nimim. niiden kanssa aikanaan enempikin käpistellyt.
    sokerimarinaadi.blogspot.com

  21. #21
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    9
    Kyseessä oli puhdas vahinko tai sattuma. Eli en tarkoituksella ettiny mitään jousto keulaa. Oikeastaan kun mainitsit asiasta niin vasta tajusin sen olevan joustokeulalla.

    Käykös muuten ihan täysiverinen maantiepyörä tarkoitukseeni, kun välillä katsellessa noita cyclocross tai single speed pyöriä, niin en paljoa eroja huomaa tuommoisen racebiken kanssa .

    Siinä muutama lyötö lisää!

    http://laajavuoribikepark.shop.wosbe...ode=product-13

    http://laajavuoribikepark.shop.wosbe...ode=product-63

    Plus 50€ varuste lahjakortti kätösiin.

    Löytyi myös semmoinen kuin Scott atacama sport, joka on cyclocross mallinen - ei mitään joustokeulia ym. turhaa, myydään käytettynä ja näyttäisi olevan hyvässä kunnossa hintaan 120€?? ja ihan suomensivuilta

  22. #22
    Liittynyt
    08/2006
    Viestit
    2.165
    Maantiepyöräkin käy sinulle, kunhan löydät oikean kokoisen. Moniin aloittelijoiden malleihin saa lokarit, joita jotkut pitävät hyvinä. Sitä paitsi yleispyörässä on dropitanko parempi vaihtoehto kuin suora.

    Muista kaikki pikkusälä, mitä tarvitset fillarin lisäksi: kypärä, lukkikset, kengät, työkalut, pumput jne.
    OLMO Dynamic 2005
    Specialized Rockhopper 2007
    Cresent (-80 luvulta?)
    Specialized Tricros single 2008
    FUJI Classic Track 2011
    Colnago Master 2014

  23. #23
    Liittynyt
    02/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    209
    Kona Dew tuntuu näillä foorumeilla olevan se hybridi, johon kaikkia muita hybrideitä verrataan :-) Joten sen kanssa et voi olla ihan pielessä, vaikka tuossa mallissa ovatkin ne halvimmat vaihteet ja vannejarrut.

    Tuo toinen paksupyörä-sinkula-kona voisi olla ihan hauska kaupunkipyörä, mutta ehkä ei niin passeli satunnaisille maantielenkeille kuin Dew.

  24. #24
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    77
    Hommaa vanha Raleigh team banana jos Rallun pakosti haluat. Ebaysta löytyy muitakin ihania vanhoja vintageja Reynolds putkilla, nättiä.

  25. #25
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    9
    En taida enää mennä Raleigh pyörien perään ainakaan suomessa. Tuo käyttäjänimi taitaa vähän hämätä, ei sitä voisi muuttaa?

    Mitäs muuten tuumitte Monza Aristocraft Athletic pyörästä? tiedän, tiedän.... kyseessä on halpamerkkinen maastopyörä, jos sitä voisi edes maastopyöräksi luokitella. Saisin pyörän ilmaiseksi, joka on jäänyt tarpeettomana yhdeltä kaverilta varastoon. Pyörä on ajokunnossa ja tarvitsee vaan öljyämistä ja ilmaa renkaisiin. Vaikka ilmasta on niin silti tuntuu nololta ajella tuommoisella.

    Ajattelin että eiköhän sellainen ihan normiajoon kävisi väliaikaisesti vai heitänkö romun pois hyvän sään aikana. Myöhemmin olisi tarkoitus silti hankkia kunnollinen pyörä.

  26. #26
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    77
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raleigh0180 Katso viesti
    Mitäs muuten tuumitte Monza Aristocraft Athletic pyörästä?...
    Tuskin moni tollasesta on kuullutkaan.
    Jos ilmaisella raadolla haluat ajaa niin aja.
    Säästä muutama euro sillä välin ja osta ihan oikea pyörä.
    Suunnittele mihin käyttötarkoitukseen tarvitset sen ja millä rahalla.

  27. #27
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    9.098
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raleigh0180 Katso viesti
    ...Tuo käyttäjänimi taitaa vähän hämätä, ei sitä voisi muuttaa?...
    No ei. Kannattais vähän miettiä

    Mitäs muuten tuumitte Monza Aristocraft Athletic pyörästä?
    Kukaan ei ole kuullut sellaisesta mitään. Niitä on varmaan jaettu jossain Sukarin & co huonekalukaupassa kylkiäisenä kun ostanut yli 199€:lla jotakin.

    .


    Maastossa on kivintä ja juurakointa

  28. #28
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raleigh0180 Katso viesti
    En taida enää mennä Raleigh pyörien perään ainakaan suomessa. Tuo käyttäjänimi taitaa vähän hämätä, ei sitä voisi muuttaa?

    Mitäs muuten tuumitte Monza Aristocraft Athletic pyörästä? tiedän, tiedän.... kyseessä on halpamerkkinen maastopyörä, jos sitä voisi edes maastopyöräksi luokitella. Saisin pyörän ilmaiseksi, joka on jäänyt tarpeettomana yhdeltä kaverilta varastoon. Pyörä on ajokunnossa ja tarvitsee vaan öljyämistä ja ilmaa renkaisiin. Vaikka ilmasta on niin silti tuntuu nololta ajella tuommoisella.

    Ajattelin että eiköhän sellainen ihan normiajoon kävisi väliaikaisesti vai heitänkö romun pois hyvän sään aikana. Myöhemmin olisi tarkoitus silti hankkia kunnollinen pyörä.
    Ota ajoon ja jos tyydyyttää tarpeet näin alkuun, niin hyvä näin.

  29. #29
    Liittynyt
    01/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    639
    Itse en noita ekan viestin pyöriä edes harkitsisi vaihtoehtona. Ja toisaalta ilmainen pyörä on aina kokeilemisen arvoinen.

    Muuten mä en sinänsä yhdy noiden halpispyörien dissaajiin. Itse aloitin aktiivisemman pyöräilyn B-kaupan pyörällä ja se oli todella huoleton vehje. Mitään vikaa ei ollut ensimmäisen 10tkm:n aikana ja sama huolettomuus jatkui kympin jälkeenkin, kun uusi kerralla kaikki voimansiirron osat(100e teetettynä). Ominaisuudetkin riitti hyvillä mielin pari ekaa vuotta ja vasta reilun neljän vuoden ja 20tkm:n jälkeen kyllästyin siihen kokonaan. Mulla lähtötilanne oli se, että olin totaalisen kyllästynyt autoilun kalleuteen ja hölmöyteen, joten halusin mennä ääripäähän ja liikkua mahdollisimman halvalla. Se onnistuu vallan mainiosti halpispyörällä, mutta sen pitää olla sitten muutenkin ihan perusfillari. Eli esim. kuten itselläni oli 3-vaihteinen napavaihteisto, teräsrunko, eikä mitään hemmetin jousto-osaa lähelläkään. B-kaupan fillarin sai kaksilla pistosuojatuilla renkaillakin(+napadynamo) yhteishinnaltaan halvemmalla kuin noi riesavaihteiset halpis Raleighit neekerivarusteilla.

    Eli jos syystä tai toisesta haluaa halvalla selvitä, se onnistuu kyllä, mutta kannattaa sitten katsella ihan perusominaisuuksilla varustettuja. Jos meillä vaan olis tarpeeksi säilytystilaa, mulla olis edelleenkin tollanen peruspyörä ja hupipyörä sitten ihan erikseen.

    Koskaan en ole pyörällä niin huolettomia kilsoja ajanut kuin sillä edesmenneellä b-pyörällä. Ainakaan nykyinen ovh:ita vertaillen nelinkertaisen "laadun" pyörä ei pääse lähellekään sitä. Eikä päässyt muuten edellinen autokaan, mikä on jo aika hyvin . No viattomuus nyt ei ole koskaan ollut Bemarin parhaita ominaisuuksia...

  30. #30
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    9
    Tässä ilmaispyörässä ei ole mitään joustokeulaa,levyjarruja tai ym. joka voisi hajota muutaman pyrähdyksen jälkeen. Eli pyörä on rungoltaan ja pyöriltään maastomallinen, mutta ilman edellä mainitsemia härpäkkeitä. Yleensä ylimääräiset hienoudet ja liioittelut saavat halppispyörän hajoamaan, vai?

Bookmarks

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •