Sivu 63 / 63 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263
Näyttää tulokset 1.861 - 1.882 / 1882

Aihe: Maastolenkit Itä-Helsingissä

Sori taas kesti, joo aamusta kiinnostais kovin. Olisko... kybältä jossain, vaikka perinteitä vaalien Kontulan metriksellä? Ellet sitten hingu Laajasaloon?

Tänään Teurastamolla:
    https://app.younited.com/?shareObjec...5-a4c602c2035a
    https://app.younited.com/?shareObjec...e-215b871bf5c7

Käykääs idän ihmeet tsekkaamassa onko mieleen ja jos on, niin nimeä alle:
    https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/777
    (Kuntalaisaloite: Pyöräkaistat Hämeentielle)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juminy Katso viesti
    Sori taas kesti, joo aamusta kiinnostais kovin. Olisko... kybältä jossain, vaikka perinteitä vaalien Kontulan metriksellä?
    Aamu meni jo. Ilta onnistuisi klo 18 alkaen. Sorge, vaimo oli nopeampi.
    Syvän Idän Fat Biker - vikise, sika, vikise

No ilta on ihan hyvä, ehkä parempi. Kuudelta Kontulassa?

No ilta on ihan hyvä, ehkä parempi. Kuudelta Kontulassa?
    Jawolh.

Parfait! À demain.

Parfait! À demain.
    Onks tää joku jälkiruoka?

Je ne sais pas, mais... jos idässä on muita, niin mukaan vaan Kontulasta kuudelta. Tossa on Roihikassa joku kirsikankukkatapahtuma puolilta päivin, käykääs kattoo se kans. Mäkin meen.

Je ne sais pas, mais...
    Werden tach. Ich spreichen Conchita Wurzt und eine katten keese sprechen wheirchen.

Eli Jumille kiitos, hieno sää, mukava lenkki. Ei vaan olisi pitänyt testata Alpinea.

Merci beaucoup ahma! Kiva lenksu. Kurvailin vielä Mellunmäestä himaan jotain itelleni uusia pätkiä. Kyllä Helsinki on hetkisen kaunis tähän aikaan vuodesta. Alpine on mahtitsygä, ei muuta kuin fillaritoria kyttäämään

Tänään illalla? Sunnuntaina? Lauantaina en ite ehi.

Aika apaattista täällä Itä-Helsingin netissä, mut toisaalta hittoako sitä täällä haaskaamaan elämää.

Käväsin tossa tänään Herttoniemi-Hallainvuori kokeilemassa tuntumaa, mut jotenkin nuhasta oli, liekö joku flunssa tulossa vai muuten vaan huono fiilis. Jostain syystä vähintään jälkimmäinen oli päällä. Fak it fak it ool. Ahma tai jokumuukuka, joka jaksaa leikkiä vielä, sunnuntaina tai sitte seuraavana veekooällänä joku kaukoidänperseily tai ihan mitä vaan? Olen ens viikolla reissussa, joten ei iltamahkuja mulle.

Aika apaattista täällä Itä-Helsingin netissä, mut toisaalta hittoako sitä täällä haaskaamaan elämää.

Käväsin tossa tänään Herttoniemi-Hallainvuori kokeilemassa tuntumaa, mut jotenkin nuhasta oli, liekö taas joku flunssa tulossa vai muuten vaan huono fiilis. Jostain syystä vähintään jälkimmäinen oli päällä. Fak it fak it ool. Ahma tai jokumuukuka, joka jaksaa leikkiä vielä, sunnuntaina tai sitte seuraavana veekooällänä joku kaukoidänperseily tai ihan mitä vaan? Olen ens viikolla reissussa, joten ei iltamahkuja mulle.
    Sunnuntai ja kauko-itä passaa. Mihin aikaan ja mistä?

Ei hitto, eihän se sunnuntai käykään laatuun. Mun pitää olla muualla. Shiiiit. My bad, tsorde, huomenna aamupäivällä tai sanotaan kybä viiva puol 11 tms. käy.

Larstai menee palautellessa. Oon ollut koko viikon taudissa, joten käyn varovasti pyörähtämässä kotimetsässä.

Ma iltana kasilta? Parempaan en ennen seuraavaa viikonloppua pysty.

Oisko ajointoa?

Mulla menee ajamiset polvea kuntouttaessa, mutta voisin lähteä noita ulkoiluteitä ajamaan tai vaikka kiertämään Uutelaa tms.

Huominen, vkl ja tiistai tällä tietoa vois onnistua...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vähän ollu hiljasta täällä. Nythän siellä olis polut aika ajettavia. En tiedä, jos illalla viittis lähteä vai käviskö kävelemässä tms. Eilen kävelin Kalasatama Herttoniemi pohjoiskautta kun en jaksanut kylmässä ajella Kävellessä kätevää kun ei tarvi edes lamppua pykälään. Tänään vois kyllä ajella vähäsen.

Mä luulin että Jumilla pyörä talviteloilla. Maastossa käyty läskillä päivittäin. Ainakaan täällä Kauko-Idässä polut ei vielä kestä lastenpyöriä vaan pitää olla läski. Huominen gines, mutta aattona ajelua puolenpäivän jälkeen?

Jahas, ei tää taida toimia nyt näin, että käyn kerran viikossa - tai kuussa - kattomassa mitä täällä lukee. No, puhelimellahan noi lenkit on ennenkin sovittu silloin kun oikeasti ollaan oltu menemässä.

Ei mulla kokonaan ole pyörä talviteloilla, olen mä melkein joka viikko ajellu. Nyt on flunssaa kyl. Varmaan vielä päivä tai toinen menee. Eikä toi loska oikein kiehtois muutenkaan.

https://app.younited.com/?shareObjec...5-ab19b5f51327
    https://app.younited.com/?shareObjec...a-f13784ff2fa2

Miten on aktiivit, usean vuoden polkua rullanneet, ovatko alueen polut alkaneet mennä jo käytössä yli? Siis ne vakiorundit joita kaikki näyttää vetävän? Viime vuonna muistan osan olleen mukavia, nyt ei 26" lla osaavakaan osaa mennä....

Moi. Herätän vanhan topicin henkiin. Olen tiistai-perjantain työreissulla Helsingissä ja tarkoitus ajella Sipoonkorvessa polkuja. Onko olemassa mitään porukka lenkkejä tai fb ryhmää missä niitä huudellaan?
    Kiitoksia

"Itä-Helsingin (Mustavuoren) porukkalenkit" -säikeessä voi koettaa houkutella kavereita myös maastoon, vaikka kesäkaudella toiminta on yleensä maantiepainotteista. Kokeile kuitenkin pistää kysymystä sinnekin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •