Sivu 1 / 4 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 93

Aihe: Taskulamput.fi

Taskulamput.fi

Millaisia kokemuksia onn tästä putiikista?

Minä tilasin 2.10 tavaraa, jonka toimitusajaksi luvattiin heti varastosta. Sähköpostiin tuli kuittaus tilauksen vastaanotosta heti ja samalla myös seurantakoodi. Koodilla voi seurata miten tilaus etenee minuuttia myöhemmin tuli kuittaus maksusta. Ajattelin, että tämähän hyvin toimii Maksun vastaanoton jälkeen ei olekaan sitten tapahtunut mitään. Onko tämä firma erikoistunut vain ottamaan maksuja vastaan?

Tänään kärsivällisyyteni loppui. Lähetin sahköpostia ja esitin, että tilaus lähtee liikkeelle huomenna (pe. 15.10.) ja on minulla maanantaina ja että jos tämä ei onnistu, niin maksu siirtyy huomenna takaisin minun tililleni. Halusin myös vastauksen viestiini huomenna aamupäivällä, jonkun muun vastauksen kuin pahoitteluja ja lupailuja, että mahdollisimman pian lähtee tilaus. Mitä olisikaan mahdollisimman pian kun heti tarkoittaa sitä, että pariin viikkoon ei tapahdu mitään.

Katsotaan kuinka käy. Puhelimeen varmaan pitää huomenna tarttua.
    Markku N muokkasi tätä : 14.10.2010 at 22.57
    Markku N

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku N Katso viesti
    Millaisia kokemuksia onn tästä putiikista?

Minä tilasin 2.10 tavaraa, jonka toimitusajaksi luvattiin heti varastosta. Sähköpostiin tuli kuittaus tilauksen vastaanotosta heti ja samalla myös seurantakoodi. Koodilla voi seurata miten tilaus etenee minuuttia myöhemmin tuli kuittaus maksusta. Ajattelin, että tämähän hyvin toimii Maksun vastaanoton jälkeen ei olekaan sitten tapahtunut mitään. Onko tämä firma erikoistunut vain ottamaan maksuja vastaan?

Tänään kärsivällisyyteni loppui. Lähetin sahköpostia ja esitin, että tilaus lähtee liikkeelle huomenna (pe. 15.10.) ja on minulla maanantaina ja että jos tämä ei onnistu, niin maksu siirtyy huomenna takaisin minun tililleni. Halusin myös vastauksen viestiini huomenna aamupäivällä, jonkun muun vastauksen kuin pahoitteluja ja lupailuja, että mahdollisimman pian lähtee tilaus. Mitä olisikaan mahdollisimman pian kun heti tarkoittaa sitä, että pariin viikkoon ei tapahdu mitään.

Katsotaan kuinka käy. Puhelimeen varmaan pitää huomenna tarttua.
    hyvin vahva veikkaukseni on että ko puljun omistaja ei pidä itsellään minkäänlaisia varastoja kuitenkaan (tai ehkä muutama niitä malleja joita menee muutenkin paljon) ja on joutunut tilaamaan ko lamput dx:stä ja sieltä tilatessa menee aina vähintään pari viikkoa ennenkuin tavara saapuu puljuun saakka ja senkin jälkeen toivottavasti puljun omistaja vielä tarkistaa tuotteen toimivuuden yms ennenkuin lähettää sen paketin sinulle. pahimmillaan saat odottaa kuukauden joten nopeammin ja halvemmalla olisit saanut tuotteen itse tilaamalla dx:stä
    - Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -

Näyttää yhden miehen nyrkkipajalta, joka tilaa dx:ltä sen mitä heiltä on tilattu ja ottaa 100% katetta (kuten varmaan alkuun täytyykin, jos meinaa pystyssä pysyä). Tuolla 2x hinnalla asiakas taas saa järjestettyä takuuasioiden hoidon Suomeen, joten ne ehkä voivat hoituakin, ehkä. Vaikka jotain olisikin hyllyssä, nettikaupan varastosaldoja ei kyllä salettiin ole kytketty mihinkään fyysiseen varastoon vaan arvottu softalla ...melkein kaikki kama on "Heti varastosta" ja loput saadaan viikon sisällä.
    To arm bears

Tuo takuuasiat Suomeen oli mielessä kun tuolta tilasin, ajattelin toimituksen olevan varmempi ja halusin tällä kertaa suosia suomalaista. Luulin myös, että toimitus olsi nopeampi. Hintojen vertailu jäi tekemättä.

Siellä ei lue kakkien tuotteiden kohdalla, että toimitus heti. Joidenkin kohdalla lukee 1 viiikko tai 2 viikkoa. Siksi ajattelin, että heti tarkoittaisi muutamaa päivää.

No nyt asia lähti liikkeelle. Taskulamput.fi seuranta kertoo tänään näin:
    # Tilaus on tulostettu 15.10.2010 klo 09:01
    # Tilaus on toimitettu 15.10.2010 klo 09:44

Eli näyttää olleen tavaraa.. Piti vaan huudella perään, että pistettiin pakettiin ja postiin. Lähetin sähköpostia illalla 14.10. Voi tämä ihan inhimilinen erehdyskin olla.

Sain myös postin seurantakoodin. Postin lähetysten seuranta ei kuitenkaan vielä löydä sillä mitään. No siinä on yleensä muutaman tunnin viive. Ihan varmaa tämä siis ei vielä ole. Katellaan joku tunti.
    Markku N

Milliways, ravintola maailmankaikkeuden lopussa
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku N Katso viesti
    Sain myös postin seurantakoodin. Postin lähetysten seuranta ei kuitenkaan vielä löydä sillä mitään. No siinä on yleensä muutaman tunnin viive. Ihan varmaa tämä siis ei vielä ole. Katellaan joku tunti.
    Seurantakoodin saaminen ei välttämättä tarkoita että paketti olisi liikkunut kaupasta vielä mihinkään. Osoitekortteja seurantakoodeineen saa noudettua ennakkoon Postista kuka tahansa.

Tein tässä jokunen viikko sitten tilauksen kameratarvikkeista Maitolaiturilta. Kauppiaalla taisi olla joutoaikaa, kun ilmoitus paketin lähtemisestä seurantakoodeineen tuli kahden minuutin jälkeen tilauksesta.
    Team yöhöpinät

Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.
    Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.

Jossain vaiheessa on ollut varastossakin tavaraa. Oma lamppu saapui 2 päivää tilauksesta.

Hetki sitten sain sähköpostia. Siinä sanotaan toimitusajaksi ilmoitetun 1 - 2 viikkoa. Minulle tulleissa sähköpostikuittauksissa ei mainita toimitusaikaa, mutta firman lähetysten seurannassa luki heti. En muista varmasti, mitä nettisivu tilauspäivänä kertoi.

Viestissä todetaan myös, että eihän kaksi viikkoa ole vielä edes täynnä. No juu ei ole. Minustapa paketti on perillä kahdessa viikossa, jos toimitusjaksi ilmoitetaan 1 - 2 viiikoa, mutta firma meinaa, että se tarkoittaa, että ainakin pari viikkoa kuluu ennenkuin se heiltä lähtee. Toisaalta, jos lähdetään tuosta 1 - 2 viikon toimitusjasta ja uskotaan, että se tänään meni postiin, niin eihän se montaa päivää myöhästy. Nopea toiminta tilauksen ja maksun kuittauksessa antoi kuitenkin minusta aihetta odottaa samaa jatkossakin.

Minulle kerrotaan lamppujen tulleen eilen, että ne nyt on pakattu ja tänään viedään postiin. Posti ei edelleenkän tunnista annettua koodia. Ja tosiaan sen antaminenhan ei mitään todista. Vaikka on siinä vilpillä lyhkäset jäljet, jos vaan koodeja jakelee muttei mitään lähetä.

Minusta se vaan on kumma juttu, että lamput tuli ja paketti lähtee, jos lähtee, ihan heti kun huutelin perään. No on sitä kummallisempiankin yhteensattumia sattunut..
    Markku N muokkasi tätä : 15.10.2010 at 16.59
    Markku N

15.10.2010, klo 16:56 Lähetys rekisteröity 90100 OULU 10

Näin tietää posti ilmoittaa nyt vähän ennen iltakuutta. Eli tulossa se nyt on. Onnellinen loppu.
    Markku N

Näköjään tään firman kohdalla jatkuu samalainen systeemi ,että tavaraa ei lähde minnekkään kolme viikkoa sitten tilattua otsavaloa ei ole näkynyt .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    Jossain vaiheessa on ollut varastossakin tavaraa. Oma lamppu saapui 2 päivää tilauksesta.
    Sama täällä.
    *keski-iän ylittänyt, putkiaivoinen plösö hiihiville*

Ainakin Oulussa olevassa myymälässä on tavaraa esillä ihan reilusti laidasta laitaan. Tiedä sitten minkä verran toimitettavaa tavaraa löytyy varastosta.

Itse tilasin tuon http://www.taskulamput.fi/tuote/polk...j_816_1400_lm/

Tässä tilauksen kulku
    Tilaus on jätetty 20.11.2011 klo 21:27
    Maksu on kirjattu järjestelmäämme 20.11.2011 klo 21:27
    Tilaus on käsitelty 23.11.2011 klo 11:55
    Tilaus on lähetetty 23.11.2011 klo 12:52

Hain lampun postista pe 25.11. Tyytyväinen olen.

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jaksu Katso viesti
    Ainakin Oulussa olevassa myymälässä on tavaraa esillä ihan reilusti laidasta laitaan. Tiedä sitten minkä verran toimitettavaa tavaraa löytyy varastosta.
    Kyllä sillä kuulosti tavaraa varastossa olevan. Itse en vaan osta tuolta enää mitään, sen verran surkeaa asiakaspalvelua olen pari kertaa saanut niin jaksan odottaa sen pari viikkoa että kusti polkee romut ulkomailta.

Mä olen tilannut parikin kertaa tuolta. Reilu vuosi sitten työkäyttöön 750 lumenin MTE M3-2i taskulampun tarvikkeineen ja akkuineen. Tästä tuli myös eri hyvä pyörälamppu. Tänä syksynä tilasin 550 lumenin Lupine Pikon kun oli viimeinen kappale viime vuoden mallia halvennuksessa, tässähän on tehot vähän pienemmät kuin uudessa mallissa. Mulla ei ole ollut mitään valittamista, paketit on tullut ihan kohtuullisessa ajassa ja online-chatissa sai hyvinkin asiallista palvelua ja neuvontaa. Reklamaatiotkin on toiminut, tilasin kerran veljelle lahjaksi jonkun Led Lenserin, mutta sen kytkimessä oli häikkää. Palautin lampun ja sain rahat takaisin, no problem. Jos tarvitsen heidän valikoimistaan taas joskus jotain niin tilaan heiltä ihan mielelläni.

Ovatko tuolta tilatut kiinalampun laturit ja akut toimineet? Ilmeisesti luettu foorumin keskusteluja... "Valaisimet toimitetaan turvallisella, EU:n pienjännite-direktiivin mukaisella, CE-merkityllä EURO-laturilla (tulee eri valmistajalta, kuin valaisin)."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonipee Katso viesti
    Ovatko tuolta tilatut kiinalampun laturit ja akut toimineet? Ilmeisesti luettu foorumin keskusteluja... "Valaisimet toimitetaan turvallisella, EU:n pienjännite-direktiivin mukaisella, CE-merkityllä EURO-laturilla (tulee eri valmistajalta, kuin valaisin)."
    Vastaan Taskulamput.fi verkkokaupan edustajana.

Laturi tosiaan tulee eri valmistajalta, kuin valaisimet. Valaisinseteissä toimitetaan ns. mikroprosessoriohjattu älylaturi, joka on valmistettu EU:n direktiivien mukaan ja siihen on löytyy tietysti myös tekninen kuvaus ja vaatimuksenmukaisuustodistus valmistajalta. Ylimääräinen kulu, mutta turvallisuus ennen kaikkea. Magicshineltä emme ole tuota vaatimuksenmukaisuustodistusta koskaan saaneet.

Uudet MJ-akut ovat olleet 6-kennoista tehoakkua lukuunottamatta toimivia ja turvallisia. Viime kaudella toimitetuista akuistahan miltei 10% oli kuraa. Onneksi valmistaja on sittemmin ymmärtänyt alkaa panostamaan valmistamiensa tuotteiden laatuun.
    fillaristinen muokkasi tätä : 03.12.2011 at 23.03 Syy: tarkennus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fillaristinen Katso viesti
    Vastaan Taskulamput.fi verkkokaupan edustajana.

Laturi tosiaan tulee eri valmistajalta, kuin valaisimet. Valaisinseteissä toimitetaan ns. mikroprosessoriohjattu älylaturi, joka on valmistettu EU:n direktiivien mukaan ja siihen on löytyy tietysti myös tekninen kuvaus ja vaatimuksenmukaisuustodistus valmistajalta. Ylimääräinen kulu, mutta turvallisuus ennen kaikkea. Magicshineltä emme ole tuota vaatimuksenmukaisuustodistusta koskaan saaneet.

Uudet MJ-akut ovat olleet 6-kennoista tehoakkua lukuunottamatta toimivia ja turvallisia. Viime kaudella toimitetuista akuistahan miltei 10% oli kuraa. Onneksi valmistaja on sittemmin ymmärtänyt alkaa panostamaan valmistamiensa tuotteiden laatuun.

Olen työni puolesta perehtynyt elektroniikkaan ja siihen liittyvään testaamiseen ja dokumentointiin. Viime vuosina on tullut myös vastaan näitä Kiinassa testattuja ja luokiteltuja tuotteita, varustettuna mitä ihmeellisimmillä dokumenteilla. En kirjoita tätä siksi, että minulla olisi jotain yritystänne vastaan, vaan siksi, että kuluttajat ymmärtäisivät millaisen vastuun ottavat hankkiessaan tuotteen, jota ei ole hyväksytty voimassa olevien lakien mukaisesti. Uskon tietysti, että teiltä löytyy joku hyvä selitys seuraavalle.

Kaverini osti verkkokaupastanne valaisinsarjan, varmaankin noin kuukausi sitten ja esitteli sitä minulle viime viikolla. Ammattini puolesta kiinnostuin laturista ja heti laitteen käteen saatuani, huomasin, että kyseisen laitteen tyyppitiedoissa ei ollut mitään tunnistetietoja, eli mainintaa valmistajasta ja tuotteen valmistenumerosta tai mallista. Tämä kiinnitti kovasti huomiota, koska nämä ovat perustietoja, jotka täytyy olla selvästi mainittu tuotteessa, jotta tuote voidaan tunnistaa. Mikäli tuotteessa ei ole tunnistetietoja, ei sitä voi yhdistää mainitsemaasi vaatimuksenmukaisuustodistukseen, eikä mihinkään muuhunkaan lain vaatimaan dokumenttiin. Siis lyhyesti, tämä kaverilleni toimittamanne akkulaturi ei siis voi mitenkään olla hyväksytty myytäväksi EU:ssa, koska siitä ei voi olla mitään luokituslaitoksen tekemää testiraporttia, siitä yksinkertaisesta syystä, että siitä puuttuu kaikki tunnistetiedot. Jotta tämä ei kuulostaisi pelkästään sanahelinältä, soitin Turvatekniikan keskukseen (TUKES) pienjännitedirektiivistä (LVD) vastaavalle yli-insinöörille ennen tämän tekstin kirjoittamista. Hänen vastauksensa oli yksiselitteinen, mikäli tuotteessa ei ole tunnistetietoja, ei sillä voi olla vaatimuksenmukaisuustodistusta. Koska vakuutit, että tuotteellanne tämä todistus on, täytyy siis ymmärtää, että teillä on useampia laturimalleja, joita laitatte sarjoihin?

Jos tätä viestiä sattuisi lukemaan joku sellainen, joka on myös saanut laturin ilman tunnistetietoja, niin tiedoksi hänelle, että vakuutusyhtiön mukaan, mikäli tulipalon todetaan syttyneen hyväksymättömästä sähkölaitteesta, vakuutusyhtiö tulee hakemaan vahingonkorvauksen tuotteen maahantuojalta. Mikäli maahantuojalla ei ole tuotevastuuvakuutusta tai se ei muuten pysty vastaamaan vahingosta, joutuu vakuutusyhtiö/vakuutuksenottaja hakemaan korvausta tuotteen valmistajalta. Tässä tapauksessahan se ei ole tiedossa, joten pahimmassa tapauksessa vahingot jäävät vakuutuksenottajan itsensä korvattaviksi. Tämän asian jokainen voi itse tarkistaa vakuutusyhtiöstään. Kuluttajan näkökulmasta erilaisten vastuiden ja mahdollisten korvausvaatimusten osalta tilanne olisi vielä monimutkaisempi, mikäli tuotteen jälleenmyyjä ei olisi tietoinen myymänsä tuotteen lainvastaisuudesta.

Yllä mainittu ei siis tarkoita, etteikö tuote voisi olla aivan hyvä tuote, vaikuttaa vain siltä, ettei tuotteen myynti ole tai ole ollut laillista. Toivon tietysti olevani väärässä.

Hei,

Itse en ole fillaria juuri käyttänyt, mutta asiani liittyy poikani harrastuksiin.

Ostin verkkokaupastanne lokakuun lopulla pojalleni Lumilight Biker 900-valaisinsarjan polkupyörään. Ostin valaisinsarjan poikani toiveen mukaan, koska luonnollisesti uskoin hänen tietävän, mistä hyvä valaisin löytyy. Valaisin on ollut ihan hyvä ostos sinänsä, eikä ostoksessa ollutkaan mitään harmittavaa, kunnes tapasimme sukulaisia joululomalla. Veljeni poika oli tilannut DealExtreme nimisestä verkkokaupasta Magicshine MJ-808E-valaisinsarjan. Hetken vertailun jälkeen totesimme, että akku oli täysin sama ja valaisinosa muuten samanlainen, ainoastaan teksti Magicshine puuttui valaisinosasta, jossa sekin oli kyllä johdossa. Näissä sarjoissa oli siis erotuksena erilainen pakkaus ja laturi. En siis pysty oikein hahmottamaan tilannetta, miksi maksoin tuplahinnan lähes samoista tuotteista. Tarkistin hinnat juuri, joten hinnoilla 64 euroa ja 125 euroa, Lumilight tuotepakkaus ja laturi maksoivat siis 61 euroa. Väkisin tulee mieleen, että millä perusteella olette päätelleet, että haluan ostaa Magicshine MJ-808E-valaisinsarjan Lumilight tuotepakkauksessa ja maksaa tästä ilosta ylimääräiset 61 euroa? Mikäli olisin tiennyt ostohetkellä, mitä tiedän nyt, en todellakaan olisi ollut valmis maksamaan mielestäni järkyttävää ylihintaa ko. tuotteestanne. Ymmärrän nyt kyllä hyvin markkinointitaktiikkanne, mutta mielestäni se ei oikein käy yksiin liikkeenne "Reilu peli"-meiningin kanssa.

Kirsi

Nyt et oo tosissasi...
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Nyt et oo tosissasi...

Hei Tank Driver,

Mikäli tämä oli tarkoitettu minulle, valitettavasti en ymmärrä mitä vastauksesi tarkoittaa? Huuli?
    Tilanne josta kerroin oli hyvin epämiellyttävä minulle. Laitetaan naiset asialle jne...

Kirsi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kirstu Katso viesti
    Hei Tank Driver,

Mikäli tämä oli tarkoitettu minulle, valitettavasti en ymmärrä mitä vastauksesi tarkoittaa? Huuli?
    Tilanne josta kerroin oli hyvin epämiellyttävä minulle. Laitetaan naiset asialle jne...

Kirsi
    Kun luet tämän ketjun voit päätellä kannattaako tilata Kiinasta vain ostaa Suomesta vaikka hinta onkin kalliimpi. Itse tilasin Kiinasta, mutta seuraava lamppu tulee olemaan tästä firmasta vaikka hinta onkin huomattavan paljon kalliimpi.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kirstu Katso viesti
    Hei Tank Driver,

Kirsi
    Itse olen kyseisestä liikkeestä ostanu 2 lamppua ja kaksi kertaa olen ollut heihin yhteydessä takuu asioissa (yks akku oli sökö ja toinen valaisin alkoi reistailemaan), homma on toiminut loistavasti olen saannut lähettää postista ilmatteeksi tuotteet heille ja uudet korvaavat on tullu kotiin viikossa. Yritäppä hoitaa näitä asioit kiinalaisten kanssa. Suomesta ostettuna saat tuoteellesi kuluttajasuojalain mukaisen takuun ja hyvän palvelun, lisäksi Taskulamput.fi maksaa tuoteista tullit sekä alvit joten hinta on pakosti korkeampi.

Suosittelen että nuolet haavasi ja tilaat ens kerralla sieltä mistä halvimmalla saat, jotta et enään joutuisi kokemaan moista vääryyttä ja julmuutta.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Dynamo ja kirstu vaikuttavat joltain mustamaalauskampanjalta, ekat viestit ja samantyylinen kirjoitustyyli molemmissa. Ja yllättäen ensimmäinen viesti foorumille molemmilla..

http://www.kivenalla.fi/
    tässäkin on kiva lamppukauppa, fenix hp11 on ihan kiva lisäävalaisin ja saa kätevästi kypärälle fixattu ... hinta ok ja nopea toimitus
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Dynamo ja kirstu vaikuttavat joltain mustamaalauskampanjalta, ekat viestit ja samantyylinen kirjoitustyyli molemmissa. Ja yllättäen ensimmäinen viesti foorumille molemmilla..
    Selvittelemme asiaa. Sinänsähän viestit ovat asiallisen oloisia.

Nimimerkki fillaristinen voisi tietysti Taskulamput.fi:n edustajana kommentoida Dynamon ja kirstun sanomisia.

arctic biker Guest
    Onhan nää kiinanihmeet Suomessa tyyriimpiä. Tilasin tossa joulukuussa pyöränvalon, magicshinen perusversion,900 lumenia, lamppu tuli nopeasti. jatkopiuha oli unohtunut. Toki itse taas unohdin tilata täm än kypäräsovitteen eli tasapeli. Emailia ja ilman postimaksua tulivat loput releet. Mahdolliset takuujutut ja kauppa Oulussa jossa kuopus asustaa nykyään olivat mulla perusteluna. Lamppu on pelannu hyvin ja tehoa ihan riittävästi. Tuo Kirstun voivottelu on minusta xxxxxx, sensuroin itse. Eli kun seuraavaa valaisinta tarvitsen niin tuolta sitten.

Arvoisa Kirsi,

Pahoittelemme, että olet kokenut tulleesi petetyksi asioidessasi verkkokaupassamme.

On vahinko että et tilausvaiheessa ehtinyt lukeneeksi tuoteselostetta ennen tilaustasi, sillä siellä on mainittu kyseisen valaisinpaketin sisältävän Magicshine-merkkisen valaisinpään, ja näin tieto sarjan sisällöstä pääsi tulemaan teille yllätyksenä.

Mitä taas tulee hintaan, niin myönnämme että aina emme pysty kilpailemaan hinnoilla, varsinkaan ulkomaisten kauppojen kanssa. Sen sijaan nopeudessa, luotettavuudessa, palvelussa ja takuussa pyrimme olemaan parhaita! Tarjoamme monipuoliset maksutavat, suomenkielisen, ammattitaitoisen asiakaspalvelun ja nopeat toimitukset. Ja jos tulee ongelmia niin takuuasiatkin pyrimme hoitamaan mallikelpoisesti.

Pyydämme anteeksi, että tässä kyseisessä asiakaspalvelutilanteessa viestiinne vastaaminen kesti näin kauan, sillä valitettavasti emme varsinkaan näin joulun aikaan ehdi lukemaan kaikkia foorumeita läpi siltä varalta jos meille osoitettuja viestejä olisi tullut, mutta parempi kai vastata myöhään kun ei ollenkaan

Koska olemme reilulla tuulella, tarjoamme teille erityisen mahdollisuuden palauttaa ostamanne tuotteen, jonka jälkeen palautamme tuotteen hinnan teille täysimääräisenä. Mikäli päädytte käyttämään tämän mahdollisuuden pyydämme teitä tarkistamaan nimenne, sillä emme löydä Kirsi-nimellä yhtään tilausta kyseisestä tuotteesta lokakuulta. Pyydän myös teitä tällä kertaa ottamaan yhteyttä suoraan puhelimitse tai nettisivujemme kautta asiakaspalveluumme, niin pystymme hoitamaan asian nopeammin ja sujuvammin.

Ystävällisin terveisin,
    Taskulamput.fi asiakaspalvelu

Ps. Pahoittelemme, että asiakaspalvelunumerossamme ei aina ole ehditty vastaamaan puheluihin ensimmäisellä kerralla viimeaikoina, johtuen joulukiireistä ja joululomista.

----------

Arvoisa Dynamo,

Kiitos viestistänne, ihan ensimmäiseksi olisi mukava kuulla että minkä tuotteen ja milloin kaverinne on kyseisen tuotteen ostanut, jotta tietäisin mikä laturi kaverillasi on. Näin pystyisimme paremmin selvittämääm mahdolliset puutteet tuotteiden merkinnöissä.

Maahantuojana me otamme täyden vasteen tuotteistamme, mitä myymme, ja olemme myös pyrkineet hoitamaan lakisääteiset velvoitteet kuntoon myymiemme tuotteiden osalta. Toki meillä on myös asianmukaiset vastuuvakuutukset olemassa siltä varalta jos jotain sattuisi menemään pahasti pieleen.

Myymässämme laturissa löytyy tietääkseni myös mallinumero, mutta mikäli siinä on oikeasti jotain puutteita niin olisiko mahdoton ajatus että soittelisitte vaikka allekirjoittaneelle, kun kerran kiinnostusta asiaan tuntuu löytyvän! Toki pyrkimyksenämme on tehdä asiat niinkuin laki ja asetus määrää, ja mielellään vielä sitäkin paremmin.

Ystävällisin terveisin,
    Topias Kangas
    044- 040 4051
    Taskulamput.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Itse olen kyseisestä liikkeestä ostanu 2 lamppua ja kaksi kertaa olen ollut heihin yhteydessä takuu asioissa (yks akku oli sökö ja toinen valaisin alkoi reistailemaan), homma on toiminut loistavasti olen saannut lähettää postista ilmatteeksi tuotteet heille ja uudet korvaavat on tullu kotiin viikossa. Yritäppä hoitaa näitä asioit kiinalaisten kanssa. Suomesta ostettuna saat tuoteellesi kuluttajasuojalain mukaisen takuun ja hyvän palvelun, lisäksi Taskulamput.fi maksaa tuoteista tullit sekä alvit joten hinta on pakosti korkeampi.
    +1:

Ostin tuossa syksyllä samasta puljusta tehdashuolletun MTE M3-21 -fikkarin (639 lm) ja siihen Soshinen 2200 mAh akut, mutta jonkun ajan kuluttua fikkari meni epäkuntoon. Laitoin mailia aspaan, ja sieltä neuvottiin lähettämään taskulamppu + akut takaisin asiakaspalautuksena jolloin lamppu joko huolletaan tai lähetetään vastaava tilalle. Suunnilleen viikon päästä postissa oli paketti, joka sisälsi MTE MC-G33 -lampun (998 lm), ja 2600 mAh:n akut, koska nuo perusakut eivät olisi olleet riittävän tehokkaat G33:lle. Saatanpa tilata tuolta toistekin, jos tarvetta ilmenee.
    Kenellä on valta ostaa ja myydä?

Julkinen hylkylista:
    1. Nassetäti

Tilauksesta noin 30 tuntia, ja puhelimeen kilahtaa ilmoitus, paketti on noudettavissa postista. Tätä voisi sanoa toimivaksi palveluksi.
    -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Kun luet tämän ketjun voit päätellä kannattaako tilata Kiinasta vain ostaa Suomesta vaikka hinta onkin kalliimpi. Itse tilasin Kiinasta, mutta seuraava lamppu tulee olemaan tästä firmasta vaikka hinta onkin huomattavan paljon kalliimpi.
    Hylkäsin jo ajatuksen minkäänlaisesta vastaamisesta, mutta kaikesta huolimatta täytyy saada keskustelu omalta osaltani loppuun.

Olin todella hämmästynyt kuinka suuria tunteita kirjoitukseni synnytti, joten päätin perehtyä tähän asiaan vähän syvemmin. Kannattaminen on aika suhteellinen käsite, sillä jokaiselta löytyy oma mielipide siitä, millä perusteella ostopaikan valitsee. Itse olen sitä mieltä, että asiakkaalla täytyy olla oikeus valita ostopaikka. Asiakas vertailee tuotetta tarjoavia kauppoja tai tekee ostopäätöksen sokkona suosituksen perusteella, mutta hänellä on silti valinnanvapaus, mihin ja kuinka paljon rahaa käyttää. Minun tapauksessani oli siis valittavana muutama ostopaikka, jotka tarjosivat samaa tuotetta samaan hintaan. Tilasin, ja maksoin Lumilight valaisinsarjan ja myöhemmin selvisi, että olin hankkinut Magicshine valaisinsarjan. Tämä on siis minun näkemykseni asiasta. En osta ns. ”brändi” tuotteita, joten tällaisen ei vapaaehtoisen Lumilight-lisän maksaminen sotii oikeustajuani vastaan.

Mainitsit, että ”Kun luet tämän ketjun voit päätellä kannattaako tilata Kiinasta vain ostaa Suomesta vaikka
    hinta onkin kalliimpi” eli minun täytyy ymmärtää, että muut paitsi minä tietävät, että Lumilight paketista löytyy Magicshine –tuotteet.

Jos Kiinasta ei kannata ostaa, miksi esim. kaksi seuraavaa keskustelua? Keskusteluun osallistuneet tuntuvat pääasiassa tietävän mitä tekevät:
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?37141-DealExtreme-Kiinaihme/
    Vastauksia 1667, Lukukerrat: 191133
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?20366-Syksy-tulee-valoa!
    Vastaukset: 6.058, Lukukerrat: 766743, 10-satunnaisella sivulla n. 50 mainintaa DX tai Deal Extreme,

Kirsi
    kirstu muokkasi tätä : 11.03.2012 at 23.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •