Sivu 59 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859
Näyttää tulokset 1.741 - 1.753 / 1753

Aihe: Power tap ja muut voimamittarit!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Niguel Katso viesti
    Asennus (ja kalibrointi) vielä kauheampaa kuin Faveron BeProissa: https://exaktpower.com/medias/sites/...TART_EXAKT.pdf
    Eipä tuo varmaan mikään tekemätön paikka ole kenellekään. Ihmetyttää silti miten joku kehtaa tuoda tällaisella asennusprosessilla varustetut polkimet markkinoille kun kaikki kilpailijat tarjoaa plug&play asennusta.
    Vielä kun hinta on ~tuplat siihen mikä on kilpailijoiden hintataso, niin aika hankalasti myytävä tuote näin omaan silmään.

Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
    www.kaupinkanuunat.net | http://www.movescount.com/members/jukra

Mitenhän hyvin tekisi kauppansa, jos Shimano toisi oman poljinperustaisen tehomittarin markkinoille.

Assiamot duot kieltämättä parhaiten hinnoiteltu tällä hetkellä. Vissiin sovelluspäivityksenkin jälkeen +- 1% tarkkuus mainospuheiden perusteella.

Ei kuitenkaan kannata täysin tyrmätä näitä Exakteja ennen kuin testitkin tulee.

Jep. Tehomittarin tärkein ominaisuus on luottamus laitteen toimintaan. SRM herättää luottamusta. Esimerkiksi garmin vector ei sitä tee ja laite on kyllä aika alhaalla omalla listallani, vaikka ongelmia saataisiinkin joskus korjattua.

Eli mulle on ihan sama, vaikka asennuksen kanssa saisi ähertää pidempäänkin, jos se vaan jollain tapaa varmistaa laitteen luotettavamman toiminnan.

Toki luotettavuus on tärkeä joskin sen todentaminen että oma mittari on jossain +-2% speksissä on aika mahdoyonta joka asennuksen jälkeen. Ittelle ainakin nopea siirto pyörien välillä on todella tärkeä. Joka viikko siirtyy useamman kerran niin kovin vaikea ei asennus saa olla. Assiomat on loistavat tuossa suhteessa mutta mistäpä minä tiedän kyinka tarkkoja ne on joka asennuksen jälkeen...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

On se kieltämättä aika erikoista jos useampi valmistaja pystyy valmistamaan riittävän tarkat plug-and-play polkimet niin miksi SRM on lähtenyt tuolle linjalle. Ymmärtääkseni Powertapin polkimet on varsin tarkat ja tuskinpa Faveron polkimissakaan pahaa sanottavaa on. Onhan tuossa "säätämisessä" tietenkin oma hifistelyn fiilis.

Nyt olen ajanut ensimmäiset testilenkit 4iii precision kammella, enkä osaa moittia vielä mitenkään. Asennus ja käyttöönotto heittämällä ja pyörän paino taisi pudota jonkin gramman kun cadenssianturi lähti pois.
    Pitää vielä vertailla snapin wattilukemiin, mutta tuntuisi olevan likellä oikeaa.

Kannattaa verrata se 4iii kampi johonkin luotettavaan mittariin/traineriiin. Omani tosiaan heitti aika tasan 20w läpi alueen. säädön jälkeen on kyllä toiminut hyvin, tosin mitenkään luotettavana en tuota enää pidä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Kannattaa verrata se 4iii kampi johonkin luotettavaan mittariin/traineriiin. Omani tosiaan heitti aika tasan 20w läpi alueen. säädön jälkeen on kyllä toiminut hyvin, tosin mitenkään luotettavana en tuota enää pidä.
    Heh, aika samat heitot täälläkin mitä olen pikaisesti Tacxin Neoon vertaillut. Jatkossa kokonaistehon mittaavat, mutta ei raski enää ostaa uutta mittaria nykyiseen pyörään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rawjunk Katso viesti
    Heh, aika samat heitot täälläkin mitä olen pikaisesti Tacxin Neoon vertaillut. Jatkossa kokonaistehon mittaavat, mutta ei raski enää ostaa uutta mittaria nykyiseen pyörään.
    Heittohan on aika helppo säätää 4iii kännykkä apsista kohdilleen. Tuo taitaa tosin muuttaa sitä prosentteina, vaikka minusta virhe oli tosiaan samat 20w kaikilla tehoilla. Minä säädin tuon kohdilleen vajaassa 300w tehossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Heittohan on aika helppo säätää 4iii kännykkä apsista kohdilleen. Tuo taitaa tosin muuttaa sitä prosentteina, vaikka minusta virhe oli tosiaan samat 20w kaikilla tehoilla. Minä säädin tuon kohdilleen vajaassa 300w tehossa.
    Ok, hyvä tietää. Tarkoitus on ottaa päiväksi se Dcrainmakerin analyzer tool ja ajella vertailutestejä Neon kanssa. Joku 1-2% saisi näyttää enemmän kuin Neo, mutta nykyinen heitto on jo liikaa. Pitää tulevaisuudessa tehdä traineroinnit ilman power matchia, kun tehot seilaa liikaa yksipuoleisen mittarin kanssa ja tuo heitto vielä korostaa sitä.

Juu, ei missään nimessä powermatchia neon ja 4iii kanssa. Neon tehot eivät vaihtele ja se on tarkka. Saa olla aika hyvä tehomittari, että laitan sen neon mittausten edelle. Turha ylimääräinen laite vaan älytraineria sekoittamassa.

Neo ja quarq näyttivät muuten lyhyellä testillä täsmälleen samaa. Jos sinullakin on tuo 20w heitto, niin 0.95 arvo 4iiii apsissa antaa aika tarkan korjauksen.

Voisi itsekin kokeilla tuota DCRainmakerin analyzeria. Itselläni on hieman mennyt usko Bkoolin teholukemien luotettavuuteen. Välillä näyttää ihan ok lukemia mutta välillä myös lukemia jolloin tuntee itsensä ainakin semi pro kuskiksi. Zwiftillä olen antanutkin Quarqin hoitaa tehomittauksen viime aikoina.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •