Sivu 91 / 94 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41818990919293 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.701 - 2.730 / 2797

Aihe: viimeisin harkintasi?

Pitäskö sitä alkaa harkitsemaan nastojen harkitsemista johonkin kulkineeseen

Sitä "Juvenile Pacific lamprey" taulua, mä niin tykkään siitä kuvasta kun nuori nahkiainen innokkaana ja vähän hymyillen uiskentelee kohti elämän seikkailuja meressä, oltuaan ensin jotain 7 vuotta toukkana joen hiekan uumenissa.
    Kumpi koko, 18 x 12 vai 24 x 16 tuumaa? Ehkä toi pienempi....
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Hei, tässähän voisi vielä harkita, jos eläisin eläkeikään, saisin enempi rahaa kuin nyt kun se takuueläke eli kansaneläke nousi 785 euroon kuukaudessa.
    tempokisu.kuvat.fi

Harkitsen jotta laitan hernekeiton lämpiimään ja lounastan, nyt heti!

Söiskö ennen lenkkiä ja oottais sateen loppumista ? Hmmm, vois olla parempi niin

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

^ Ensin lenkki ja sitten sen syöminen. Ehdottomasti parempi järjestys.

Mä harkitsen että en edes lue yhtä sähköpostiviestiä, se meni ikäänkuin vahingossa suoraan roskapostiin.
    tempokisu.kuvat.fi

Harkitsin pitkään (ja vähän vieläkin) pitäisikö kasata Planet X London... ei vaan tarvitse moista (joo, tiedän ei mikään tekosyy) ja tuntuu että 4 fillaria riittäisi (ei tämäkään). Perimmäinen syy on ehkä se, että nyt ei roiku varastossa mitään jämävoimansiirtoa ja jarruja... ei kiekkojakaan. Aika kallis heräteostos tuosta tulisi.
    Toki voisi purkaa osat toisesta pyörästä, mutta vaihtareita ei ole oikeastaan kuin 1 ja se olisi kiva ajossakin. Eli harkinta yllättäen päättyi "en osta" tulokseen.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Matkalle olisi ensi kesänä kiva mennä vaan minne?
    Poika hinkuisi Espaniaan paikallisia ruokia maistamaan - oiskohan Mallorcalla joku ok pyöräilyhotelli jossa myös perhe viihtyisi (Riccionessa oli kaikilla kivaa toissakesänä)
    Briteissä olisi yksi pyöräilykaverikin ja Lontooseen lentää aika halvalla.
    Kotimaakin kelpaisi neidille, mutta sitten kyllä minulle tulisi iso kiusaus ajaa kaikki matkan pyörällä ('tonnin tai silleen brevetti pohjoisen suuntaan')

Vaikeeta.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

^ ymmärrän. Me raavitaan vielä päätämme kevään leirin kanssa, niin toi kesän miettiminen nyt on varmasti vielä astetta tietämättömämpää.

^ rikkaat voi miettiä että minne matkustaa, matkustakaa mahdollisimman kauas ja olkaa pitkän aikaa siellä.

Mä en harkiste. Matkustan tänäkin vuonna Nakkilaan, ja "kututalkoisiin". Ei tarvi matkustaa kovin kauas ja takuuvarmasti on kivaa.
    Helppoa.
    tempokisu.kuvat.fi

Pitäiskö viikon taukoa pyöräilystä nyt kun 2 päivää jo takana.

edit.
    Ei onnistunut tällä kertaa kun liian kaunis ilma...
    oem muokkasi tätä : 05.01.2019 at 13.34
    epäasiallinen maastopyöräilijä

^^Rikas ei joutuisi yhtään harkitsemaan, sen kuin menisi vaan ajatuksella että molempi parempi. Ja kun joutuu/pääsee täyspäiväisesti töissä käymään, niin ei voi viipyä reissussakaan loputtomiin vaikka ehkä huvittaisikin.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

^ kyllä mä Nakkilaan ja kututalkoisiin voin mennä, ne on suhteellisen edullisia päivän reissuja ja niistä saa elinvoimaa ja tosipaljon hyvää mieltä. Kututalkoissa ilmaset maittavat ja hyvät eväätkin, ei tarvi kotona syödä. Ei tarvi Nakkilan reissunkaan jälkeen enää kotona syödä.

Tarvitsisinko vielä pari nahkeeta taulua, mukia ja maton?....luultavasti tartten. Ja käsipyyheen, tulee pöytäliinaksi.
    tempokisu.kuvat.fi

Pitäiskö vielä hilppasta vesiluisuun vai mitä se kello on?

Mä en enää kohta seuraa naisten ampumahiihtoa. Kaisa ampuu vähintään 4 ohi kun seuraan kisoja.
    Mä alan seurata miesten kisoja, suosikkini on Johannes , ja valitsin tämän miehen suosikikseni ihan kivan sukunimen perusteella. Vasta sitten huomasin että onkin lajin parhaimmistoa. Kas, Böitä on kaksi, joten toinenkin Bö on sitten suosikkini.

böö....tulee, ampuu ja voittaa o o o o o
    tempokisu.kuvat.fi

RX 580 vs RX Vega, XFX vs Asus

Harkitsin eilen kävelylenkillä että miten toimin mutta en sit toiminut mitenkään erityisesti tilanteessa missä edellä kulkenut muija selvästi joutui paniikkiin kun mustissa Adidaksissa tulee läähättävä ukko puolijuoksua takaa ja lähestyy kokoajan. Muija pälyilee taakseen ja alkaa sekin tyyliin juosta ja pälyily jatkuu mutta olen silti nopeampi... Nainen selvästi peloissaan joten ohitin sen reilun metrin hajuraon turvin ja katosin horisonttiin. Nainen pysähtyi about heti mun ohituksen jälkeen eli ei todellakaan se ollut ripeällä lenkillä itse vaan oli paniikissa meikäläisestä.

Eli mitä helvettiä tuommosessa tilanteessa voi tehdä. Harkitsin huutavani että "Lenkillä olen, ei paniikkia" mutta ajattelin että mikä tahansa kontakti tulkitaan heti häirinnäksi tms ja nainen olis pelästynyt vain entistä enemmän?

VMP tämä nykymaailman meininki!

Harkitsen pistäväni seuraavalle lenkille pyöräilyssä käyttämäni helvetin räikeän kirkkaan ja heijastavan heijastinliivin. Tajuisko naiset siitä että jos äijä loistaa kuin naantalin aurinko, ei se ole tulossa mua raiskaamaan?

^ taannoin työmatkalla, yllä musta takki jossa pääkallonkuvia. Punaisissa valoissa odottelimme vihreitä...siinä mummeli nykäsee toista mummelia hihasta "varo, toi on semmoinen helvetin enkeli"
    Joo, ja on syytäkin varoa.
    tempokisu.kuvat.fi

...no voisihan sitä jotain "pientä" hankkia, esimerkiksi laittaa yhden seinän ihan uuteen uskoon tällaisella....seinävaatteella tai mikä lie on "tapestry" saatavana koot 51x60" / 60x88" / 80x104"
    tämä kuva on muutenkin edullinen, muki 15e ja tuo pienin seinävaate 32e, tykkään tästä kuvasta

tempokisu.kuvat.fi

Pyöräily vaiko kävely? Pakkanen kiristyy aamusta, joten alkaa kallistua kävelylenkin puoleen

Crossariin 28mm tubeless renkaat vaiko 32mm? Taidan odottaa "kovia tarjouksia" uusista conteista, kun ihan vielä ei ole ajankohtaista

^ pyöräily ja 32mm renkaat.

nahkiaisia ja paljonko laitetaan...neljä.
    tempokisu.kuvat.fi

Sellasta vaan harkitsen, kun katsoin firman tiedotteita että on menny sairaaksi touhu enkä voi "äänestää" edes jaloillani eli suksia moisesta helvetistä johonkin tavalliseen yritykseen koska ikä! Oon niin vanha ettei mua kukaan ota töihin enään joten piettävä suu supussa

^ samankaltainen tilanne se täälläkin on. Huvitti kun kyselin mihin ne lääkenäytteet ja injektiot on hävinny, niin tytteli toi mulle sen huoneen kartan johon oli merkattu missä on mikäkin huonekalu. Voi vitsit, riittää ihan kun näyttää lääkekaapin ( jonka sisältö oli vähän kun mun jääkaapissa, muutama paketti ) ja nään mä ne esillä olevat tavarat muutenkin. En heti hoksannu mikä on lääkekaappi kun koko oli supistunut 1/10 alkuperäisestä. Ja sisältö samoin.
    Eikä tarvi nykyisin edes harkita tekeekö mitään toimenpiteitä kun toimenpidehuone vuokrattiin toiselle. Ei siinä työhuoneessa voi oikein toimenpiteitä tehdä...tai ainakaan ei ole järkevää, siinähän käy kaikki asiakkaat ulkovaatteineen ja toimenpidettä tekevälle tosi ahdasta ja hankalaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Valitsisiko tänään lounaksella hipsterivaihtoehdon? Normaaliruoka olisi "stroganoff" ja sellainen saattaa olla hyvin niljakkeista ja epämääräistä.

Harkitsin edellisen kannustamana optikolla käyntiä.

Harkitsen salille menemistä kun kykenee taasen

Meniskö enää ollenkaan nukkumaan? nukuinhan mä jo pari tuntia.....

..edit. nukuin sittenkin lisää, kiva.
    tempokisu muokkasi tätä : 28.01.2019 at 05.05
    tempokisu.kuvat.fi

Varaisinko neukkarin vai riittääkö hiljainen huone?
    Ei aika kulu; me kulumme.

Voi että mä haikeena katselen usein sitä platinum kissface lampreytä. Vaikka maksu varmaan jotenkin järjestyisi ( paypal raja päivää kohti on 2000e)....niin mulla ei ole 32 000 euroa.
    Ehkä joskus raaskin ostaan sen bronzed-silverin ( 88eur) tai pronzed shiningin ( 288e) en kummiskaan pitkään aikaan vielä...

mutta tämmöinen 42e kaulakoru on ihan mahdollista! on myös hopeisena kohtuuhintaisena. Harkitsen nyt vielä väriä.

tempokisu.kuvat.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •