Sivu 84 / 90 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34748283848586 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.491 - 2.520 / 2698

Aihe: viimeisin harkintasi?

Lähtisinkö aamulenkille fillarilla Karhulaan torille possokahville vai ihan vaan ajamaan lenkin tienviertä?

M. Nykästä siteeraten: "Muutan Kööpenhaminaan ja siirrän kirjani Ruotsiin".
    Ihan vaan TE-pellejä kiusatakseni; on se nyt perseestä, notta omaehtoisesta
    kouluttautumisesta ja työnhankinnasta (ja jopa työpaikasta) *ittuillaan
    suojatyöpaikan virastokuplasta.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Ritchie Commandoa tässä en saa pois mielestä

Onko nyt muotia olla commando (na)

Jaa-a, mieluummin kulkisin pyörähankinnoissakin omia polkuja mutta tällaselle joka tarvii tavaratelineet eteen ja taakse ja kulkee kummallisia reittejä saattaisi se olla kohtuullinen päivitys 90-luvun 26" täysjäykkään teräsmaasturiin. Toisaalta nyt säädin 26" jäykkäperään tavaratelineen niin silläkin pärjäisi jos vielä eteen saisi

Ja ledivideotykkiä harkitsen

Onko tietoa saako OP:n pankkikortin omavalintaisella kuvavaihtoehdolla? en juuri nyt pääse kirjautumaan OP:n sivuille ( kun tunnusluvut on kotona) mutta onko jollain tietoa? Vai pitääkö valita valmisvaihtoehdoista, mä haluaisin omavalintaisen kuvan. Varmaan arvaatte minkämoinen kuva
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Viimeisin harkinta oli että soitanko pankkiin, ja siitä se hetkeä myöhemmin eskaloitui viimeiseksi hankinnaksi.

Käviskö hakemassa Yläfemmasta Easton EA70 AX -stongan ja miten sais sen fillarilla kulkemaan kotio?
    Nippusiteillä stongaan kiinni niinkuin Canyonin henkarin näköiseksi?

Kyllä tuollainen flare-stonga pitää viimein testata.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

613 --> 753? No, ei tälle vuodelle vielä.

Löisikö puodin kiinni tältä päivältä ja lähtisi parin tunnin pyörälenkille?

Win3.1 korput.Pitäiskö jo hävittää vai säästää.
    Fatless biker

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vema60 Katso viesti
    Win3.1 korput.Pitäiskö jo hävittää vai säästää.
    Jos orkkista, myy ebayssa.
    Pyöräily on kivaa!

Terabitin SSD halvennuksesta?

^Kannattaa ostaa Teratavun levy. Saa samalla 8 kertaa isomman.

Joo, kiitos vinkistä Terabyten levy siis

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Käviskö hakemassa Yläfemmasta Easton EA70 AX -stongan ja miten sais sen fillarilla kulkemaan kotio?
    ...
    Tuo muuttuikin lopulta harkinnasta hankinnaksi lauantaina. Autolla hain.

.

^ Metrolla ja kävellen olisi ollut mukavampaa.

Jatkaisiko eilen avattua maantiekautta arktisesta kevätsäästä huolimatta vai laittaisiko maantieraketin takaisin talviteloilleen odottamaan toukokuun toisen viikon alkua?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    ^ Metrolla ja kävellen olisi ollut mukavampaa.
    Kyllä se mahdollista on. Mutta sattumoisin olin muutenkin autolla liikkeellä asianomaisessa suunnassa -julkisen liikenteen käyttöön sopimattomista syistä- niin sopi mainiosti noin.

.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Onko tietoa saako OP:n pankkikortin omavalintaisella kuvavaihtoehdolla? en juuri nyt pääse kirjautumaan OP:n sivuille ( kun tunnusluvut on kotona) mutta onko jollain tietoa? Vai pitääkö valita valmisvaihtoehdoista, mä haluaisin omavalintaisen kuvan. Varmaan arvaatte minkämoinen kuva
    Ei saa, vain kortin takapuolen värin voi valita, etupuoli on aina valkoinen.

Itse harkitsen ostaisinko cyclocrossiin uudet Mara Winterit vai vieläkö ajan yhden talven nykyisillä.

^ mun mielestä se on kortin perspuoli kun on valkoinen ja etupuolella on se kuva, minulla on venyttelevä musta kissa. Ihan kiva sekin on, mutta olisin halunnu nahkiaisen kysyin tätä jo viime kerralla kortin vaihdossa, eikä ollut "tällä hetkellä" mahdollista, aattelin että jos nyt jo olisi...

Mutta jos VesaP on kuulolla, mä harkitsen että ostan ihan energiajuomaa ( vaikka olen ollut niitä vastaan) töihin, kun tässä varmaan päivän mittaan kehittyy sekä energia- sokeri ja nestevaje. Kai sitä energiajuomaa voi laimentaa vedellä tai juoda vesilasin perään. Onko siitä hyötyä päivän mittaan, vaikka mun liikunta on aika vähäistä pientä työmatkaa, mutta kunto on niin heikko että ei tässä oikein muuta pysty. Ja silti on kotimatkalla henkihievereissä.
    tempokisu.kuvat.fi

^Mulla vaihtu vähän aikaa sitten OP:n kortti ja asia on nykyisin juuri kuten Kuutio sanoi: etupuolella ei ole kuvaa ja se on valkoinen, takapuolen värin saa valita. En selvittänyt, saisiko lisämaksusta kuvia korttiin.

Mutta jos VesaP on kuulolla, mä harkitsen että ostan ihan energiajuomaa
    Good for you! Paitsi että mä en ole varmaan puoleen vuoteen juonut ainuttakaan energiajuomaa enää. Nyt olen korvannut ne ottamalla "valmistavan mömmön" aina ennen punttitreeniä. Siinä onkin sitten vieläkin enemmän kaikkee moskaa mitä yhdessä energiajuomapullossa, mutta saa hyvät kiksit kyllä puolen tunnin jälkeen ko litkun juonnista varsinkin kun heittää vähän reiluhkon mittatikullisen sheikkeriin ja laittaa 3 desiä vettä päälle ja nauttii sohvalla istuen...

^ No Vesan inspiroimana ostin tuommoisen ED-pullon, pienen. Punasella on se teksti. Maistiaiset on kohta...ei nyt tavaksi tule, mutta eilen oli semmoinen neste-energiahukka että voi apua. Lisäksi pienen pullon keltaista Fantaa.
    äh, pitäisi joku kuppi tuolta käydä hakeen....

edit: maistettu on. Ai tää on keltaista....no, ihan hyvän makuista ja jospa nyt jaksan vähän paremmin kotia ajaa. Juon tätä tässä hiljakseen päivän mittaan. Voi jäädä osa huomiselle.
    tempokisu.kuvat.fi

Viimeisimmän hankinnan olisi kyllä pitänyt olla itselläkin EDiä että saisi tämän työpäivän jotenkin fiksusti vietyä loppuun. Minä tosin juon niistä vain sitä punaista. Yhdellä pullolla tekee kahdesta toimistopäivästä siedettäviä.
    Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011

Voi jäädä osa huomiselle.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Greycap Katso viesti
    Yhdellä pullolla tekee kahdesta toimistopäivästä siedettäviä.
    Aloittelijoita tosiaan. Oikein hitaasti nautiskellen ko 0.5L pullo kestää sen vajaan tunnin max. Ja tuo punttimömmö vedetään noin 3-5 minuutissa ja sit odotellaan kun ~200 mg kofeiinia (plus muut piristävät ainesosat mitä tuossa on) iskee suoraan tajuntaan. Kestää noin 20-25min kun alkaa kropassa kihelmöidä ja sit rauta lentää!

No mä olen ihan ekakertalainen. Lisäsin vettä, muuten tämä on aivan liian makeaa, mutta taitaa tämä pullo tässä mennä. Mun on viisasta juoda tässä hiljakseen, niin mä tein eilen illallakin. Muuten olisi pahoinvointi iskenyt, ja siitä se nestehukka vasta olisi äitynyt.
    Tuskin kotimatkalla "rauta" ( cyclo) minnekään lennä, mutta ehkä pääsen kotia vähemmän kuolemanväsyneenä.
    tempokisu.kuvat.fi

Pitäiskö ihan vain turhamaisuuttaan vaihtaa stemmi. Mitään järkisyytä ei ole. Sitten voisi kuitenkin päästä (hetkeksi?) sellaiseen tilaan, että 66,666...% harrastefillareista olisi valmiita. Nyt vain 33,3333...% on.

.

Näissä hommissa ei pääse sataan vaikka kuinka paljon ottaisi desimaaleja käyttöön, ainakin yksi stemmi täytyy olla vaihto-osalaatikossa, ja stemmiä kuuluu ainakin kääntää aika-ajoin, vielä useammin sen korkeutta säätää. Yksi uusi stemmi täytyy hankkia!

Ps. Noita tulikin hommatuksi kaksi, suosikkikaupassa ajamattomia mutta muutoin kerran asennettuja niin sopivia, niin sopivia, ei voinut muuta. Ei näissä hommissa mitään järkeä...
    TERU muokkasi tätä : 02.05.2018 at 14.32

Pitäiskö kiirehtiä nopeasti heti aamusta hoitelemaan Espoon kuvarasti kun monta pässinliharastia siinä kaupungissa mennyt sivu suun.

.

Pitäisi ehdottomasti! Tai vaihtoehtoisesti kiiruhda hoitelemaan Helsingin tai Vantaan kuvarasti joista kumpikin on aivan varmasti ulottuvillasi. Tai kaikkein paras olisi että kiertäisit samalla kaikki kolme tai ainakin vapaavalintaiset kaksi.

Pyöräily ilman kuvarasteja on...sekin pyöräilyä

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •