Näyttää tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: hyvä kuntopyörä edullisesti

hyvä kuntopyörä edullisesti

Ajatuksena on polkea joka aamu tyhjällä vatsalla tunti kuntopyörää. Sen lisäksi tulee käytyä 2-3 kertaa viikossa salilla. Ja lisäksi ruokavalioon tehdään muutoksia. Näin siis tarkoitus polttaa rasvaa puolen vuoden ajan, jonka jälkeen on tilannekatsaus.

Mutta asiaan, etsin hyvän hinta-laatusuhteen omaavaa spinning/kuntopyörää. Onko palstan asiantuntijoilla ehdotuksia. 450 eur on ehdoton yläraja.

Hyvää kuntopyörää ei ole olemassakaan, jos on joku oma pyörä niin hanki joku minkä voit siihen kytkeä... Spinningpyörät kai tuossa hintaluokassa aika rimpuloita ja pitäis ainakin modifoida satulan kohdalta... Pelkkä mielipide mutta mihin kun pyörää kun voi lähteä pyöräilemään, talvellahan se kaloreita kuluttaa, kuten kaveri aikoinaan sanoi, talvipyöräilyssä kunto hankitaan ja kesällä nautiskellaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Hyvää kuntopyörää ei ole olemassakaan
    Nure puhuu täyttä kakkaa!!

Hyvää ja halpaa kuntopyörää ei ole ainakaan mun kohdalle vielä sattunut. Mieluummin ehkä hankkisin halvan spinning pyörän kuin jonkun kuntopyörän tapaisen.
    6.7 WTF/kg

”World War III will be a guerrilla information war with no division between military and civilian participation” - Marshall McLuhan

Itse ostin spinningpyörän ihan vaan K-Citymarketista syksyllä (Gymstick Fortuna 40)plussatarjous 300e. normaalisti 400e.Ja itse olen ainakin todella tyytyväinen ollut ja varsinkin kun vaihdoin omat polkimiet niin avot..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Nure puhuu täyttä kakkaa!!
    nure puhu kyllä about asiaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Silvenius Katso viesti
    nure puhu kyllä about asiaa.
    Eikä puhu. Mun wanha Tunturi oli/on HYVÄ kuntopyörä. Ja tämä uusi Wattbike on vieläkin parempi. Nure ei puhunut että "halpa ja hyvä" vaan ylipäänsä "hyvää ei ole". Kyllä on. Tuolla Wattbikellä on (melua lukuunottamatta) niin hyvä ajaa ettei mitään rajaa! Tietysti tuo W-pyöräkään ei mikään halpa ole, mutta toisaalta, eihän sen hinnalla saa edes hipo-hiilariRUNKOA, kokonaisesta pyörästä puhumattakaan. Eli sillä tavalla ajatellen sekin on halpa värkki.

Niin JOS silleen aattelee..

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •