Sivu 25 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425
Näyttää tulokset 721 - 727 / 727

Aihe: Teltta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nikobiker Katso viesti
    Teltasta puheen ollen... minulla alkoi teltta päältä saumasta vuotamaan viime kesänä kovalla sateella ja tuli vettä sisään. Minkäslaista tököttiä sitä oli olemassa, millä sen saisi pitäväksi taas?
    Voisit kokeilla Vaude Silicone Seam Sealer tai Sea To Summit Ultra Seamsil.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lare Katso viesti
    Uusi teltta pitäisi keksiä. Sen sisään pitäisi sovittaa 4 ja 6v lapset+ vanhemmat. Joku hyvän hintalaatu suhteen omaava. Kokeiltu. Parin yön keikoille.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
    Miten olisi Haltin vaelluskupoli 4? Siinä on puutteensa eikä ole mikään myrskyteltta mutta edukas se on ja tilava.

Haltia vois käydä ihmettelemässä. Helsportin Sarek neljälle myös optiolistalla. Onko P-aitalla ja kumppaneille telttoja pystytettynä?

Haltia vois käydä ihmettelemässä. Helsportin Sarek neljälle myös optiolistalla. Onko P-aitalla ja kumppaneille telttoja pystytettynä?
    Helsportit ovat tyypillisesti useimpia muita matalampia. Useissa alan liikkeissä telttoja on pystytettynä ja kyllähän siellä varmasti malliksi pystytetään teltta vaikkei haluamaasi mallia olisikaan valmiiksi pystyssä.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Uusi teltta pitäisi keksiä. Sen sisään pitäisi sovittaa 4 ja 6v lapset+ vanhemmat. Joku hyvän hintalaatu suhteen omaava. Kokeiltu. Parin yön keikoille.
    Kelpaisiko 2*2-hengen teltta? On meinaan monikäyttöisempi vaihtoehto jos joskus retkeilet pienemmällä porukalla.
    26 ain't dead.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lai Katso viesti
    Kelpaisiko 2*2-hengen teltta? On meinaan monikäyttöisempi vaihtoehto jos joskus retkeilet pienemmällä porukalla.
    2 telttaa ei kuulostaa optimaaliselta jos retkeilee lasten kanssa. On aika suuri lisäarvo että koko perhe saa olla yhdessä teltassa, ainakin tuonikäisillä.

Kyllä neljän hengen telttoja löytyy, vaikeampaa on sitten jos haluaa saada kevyen sellaisen. Niitäkin on, mutta hinta nousee. Itse tykkään esim. tästä teltasta:

MTB-Turun Suojaos

www.yetirides.com

On mulla Hillen 2h teltta. Ei ton 4h teltan tarvitse olla kevein mahdollinen. Kunhan olis toimiva. Huono käyttöliittymä alkaa ahdistaa

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •