Sivu 78 / 80 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28687677787980 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.311 - 2.340 / 2396

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    No ihan niin paljon ei kiinnosta
    joo sama ( tämä siis toi Ed Sheeran....)
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Tilatut kengät oli liian pienet. Offt: Viimeisin hankinta 0.5 numeroa isommat kengät. DHL roudaa ne taas huomenna lähiärrälle.

Mökille luulee tulevansa lomalle, mutta helvetinmoinen työleiri tämä aina kuitenkin on.

Tämä todettumitenkään väheksymättä Siperiassa majailleiden neuvostokansalaisten ja valikoitujen vierailijoiden panosta ja uhrausta Neuvostoliiton hyvinvoinnin edistämiseksi.

Se, että hiihtäjät ovat Lahdessa munapäitä kesälläkin, näin niinkun yleistääkseni (tiedän, tiedän, tämä on se margninaali vaan ja suurin osa on kunnon väkeä, mutta pohjaan käsitykseni siihen ): Yksi vellos, oikein katsoi että tuleeko takana ketään, ilmeisesti näki että tulee ja kävi niistämään mahtavia räkähöyrypilviä. Väistäähän nuo eivät voi yhtään myöskään, "latu" omistetaan kuten talvellakin.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

..kun kansalainen antaa virheellisiä tietoja verottajalle, seurauksena on jotain triplaverot tai kaameat rahalliset sanktiot kuitenkin.
    Kun verottaja lähettää virheellisiä veropäätöksiä, toisten henkilötunnuksia ja mitä lie, riittää pahoittelut ja uusi kirje tulee joskus myöhemmin.

.. parempi oikea veropäätös myöhemmin kuin virheellinen aiemmin

^ tänään vauhdikkaalla aamulenkillä ohitin kesähiihtäjän, annoin pienen äänimerkin ja kas vain, kesähiihtäjä laittoi sauvat vartalonsa viereen ja väisti. Tosin tämä yllätti, yleensä huitovat sauvoillaan miten sattuu.
    tempokisu.kuvat.fi

Erica-järjestelmän tuomat ongelmat hätäkeskuksissa. Yllätyksenä tosin Tieto ei ollutkaan tässä tapauksessa tuottaja.

Syrnikit on herkkua.

Mietin että eipä aika tai ihmiset ole mihinkään muuttuneet; ihan samaa sai kokea peruskoulussa kuin nytkin.

Ainoot paikat missä on kokenut tulevansa hyväksytyksi ihan omana itsenään ja missä on kokenut iloa siitä että mä oon täällä mukana, on kututalkoot ja Nakkilan Nahkiaispaistamo. Siksi ne kokemukset on mun elämäni hienoimpia.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    kututalkoot ja Nakkilan Nahkiaispaistamo. Siksi ne kokemukset on mun elämäni hienoimpia.
    Ja mikä hienointa, noi ei häviä minnekään vaan kututalkoita lienee vuosi toisensa jälkeen ja Nahkiaisiakin paistetaan niin kauan kun vaan kassavirtaa riittää heillä tarpeeksi.

Itseä ei yllätä että hädintuskin saanut saksanpakettia purettua niin speksaa jo mahdollista seuraavaa.

^ niinpä VIRTA-hanke on käsittääkseni nelivuotinen hanke, ja viime vuosi oli ensimmäinen...hyvässä toivossa elän, oli myös aivan mahtavaa kun tuli sähköpostia että kututalkoo-projektit tuotti tulosta ja uusia taimenkantoja syntyi

Nahkiaispaistamolla käy tuhansia ellei kymmeniätuhansia asiakkaita vuodessa. En usko että jokainen pääsee paistamon puolelle hääräämään, mutta mä pääsin, kyllä mun nahkiais-inspiraatio näkyi aika selvästi ja nopeesti. Meinaan ensi kerralla...eli pian...kertoa sen eron koirasnahkiaisen ja naarasnahkiaisen välillä, kysyin viime vuonna tätä mutta eivät oikein osanneet vastata.

Voi että jos pääsisi markkinoille pitään vaikka esitelmää nahkiaisista! ei tarttisi edes harjoitella ja olisi sopivia havaintovälineitäkin tässä....

ps. sama juttu pakettien kanssa...
    pps. Nakkilassa on paisteltu nahkiaisia jo vuodesta 1946, yhdessä vaiheessa oli epävarmaa saako avotulella ja leppähaloilla paistaa, mutta saivat erivapauden. Muuten olisi pitäny siirtyä sähköiseen paistamiseen, ja se nyt ei olisi ollut ollenkaan hyvä juttu.
    tempokisu.kuvat.fi

Eikös Kutemajärvellä ole kans jotkut kutuhypyt?

^ perimätiedon mukaan Kiimakallio ( Lempäälä) on saanut nimensä paikan oltua aikoinaan hirvien "kutupaikka"...jospa Kutemajärvi on vilkas kutujärvi. Ja hauska nimi inspiroi, kuten noi munansaannos- markkinat Sorvan kylässä ( oli yllätys että "sorva" on kala )

Aamulehti tuossa jo ihmettelin lehdessä ollutta yhtä kuudesluokkalaisten tehtävää, mikä kuukausi x 2/7 - tänään oli vastaukset lehdessä. Etsin vastausta....kyseiseen tehtävään ei ole olemassa oikeaa vastausta.

Ja olihan vakiokirjoittaja Rauno O Lehtonen päässyt taas ääneen...tosin yllätti se että kerrankin olen samaan mieltä Raunon kanssa. Palkallaan pitäisi tulla toimeen ja on ( pienituloisia kohtaan) ihmisarvoa alentavaa että poliitikot pähkäilee pitäisikös sillä palkalla tulla toimeen...sekä se että nämä isotuloiset herrat eivät ymmärrä pienituloisen arjesta yhtään mitään.
    tempokisu.kuvat.fi

Ei tänään mutta näin lähiaikojen tapahtumien valossa itänaapurimme
    palailee kiihtyvällä vauhdilla kylmän sodan ja Neuvostoliiton aikaiseen
    toimintamalliin ja käytökseen. Ydinkäyttöinen risteilyohjus ei oikein herätä
    luottamusta mitenkään päin kuupailtuna?
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

No tästä on nyt tullu "elämää suurempi juttu" näistä mun w-clubin banneista. Mutta just sain viestiä - ja mähän olin oikeessa, olin ollu koko ajan - siellä oli muutama pska tyyppi jotka laittoi pskaa palautetta ja näinollen koko mun topicci hienoine kuvineen meni.

Yritän nyt vielä kerran, nyt ilman suurempia puheita ( paitsi sitten vikassa postauksessa) en mä nyt suostu lähtemään niin että ne pskat tyypit on niskan päällä, mä haluun ite päättää sen lähtemisen. Lähdön aika nyt kuitenkin tulee ensi kesään mennessä. Siis sieltä w-clubin foorumilta, clubi on sitten eri asia, kiva sitä on tietää mitä tapahtuu ja mitä tulee, vaikka ei ostaisikaan.

Kyllä sitä ihminen aistii milloin ei ole tervetullut ja mikä on meininki. Tai ainakin minä huomaan.
    tempokisu.kuvat.fi

^ Semmosta se on.
    Muistelisin, että joku "ei ihan niin enkeli", sammutteli täältäkin yhden säikeen.
    10p vihje: Mode se ei ollut...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Ydinkäyttöinen risteilyohjus ei oikein herätä luottamusta mitenkään päin kuupailtuna?
    Kertokaa maallikolle miksi joku ydinkäyttöinen ohjus on tykimpi mitä "normaali" ohjus? Kyllähän normaalillakin ohjuksella lentoaika (=polttoaine) riittää Venäjä --> USA, niin mitä etua sillä haetaan että ohjuksen voimanlähteenä on ydinvoima versus normaali rakettipolttoaine mitä se ikinä onkaan? Itse pommihan on anyway jotain ydinpommikamaa, eli sit kun se paukahtaa valkosen talon päällä, tuho lienee ihan sama onko polttoaineena ollut mitä tahansa lennon aikana?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    ^ Semmosta se on.
    Muistelisin, että joku "ei ihan niin enkeli", sammutteli täältäkin yhden säikeen.
    10p vihje: Mode se ei ollut...
    joo ei, ja olipa siinä jotain muutakin eroa; kilometrit häipyi kuule ihan siksi että tuli törkeetä kommentointia, toisin kun lamprey-topicissani oli hyvinkin informatiivista asiaa positiivisessa mielessä. Ja hienoja kuvia. Moni kiitteli että eipä ole ennen tiennytkään lampreyistä, ah noista niin suloisista pikku ympyräsuisista. Ja kyseessä oli todella henkilökohtaisesti minulle, vain minulle, tehty loukkaus.

Jos ja kun koen vääryyttä, mä teen asialle jotain jos vain pystyn ja pystyin; laitoin oman kuvatopicin ja kun se on valmis ( ehkä ensi talvena) se on sitten siinä.
    tempokisu.kuvat.fi

^^ "Rajatonta kantomatkaa" Putin kehuskeli taannoin. Kaipa se jotakin viboja aiheuttaa.
    Rakkine kykenee kiertämään koko pallon hämäykseksi vaikkapa kolmesti ennen kuin
    läsähtää kohteeseensa. Toki molempien osapuolien puolustusjärjestelmät voinevat
    romuttaa koko ajatuksen, kun toisaallakin on vastaavia hankkeita. Tässä lähitapauksessa
    tuo testaamo on maantieteellisesti kovinkin lähellä.

Voihan tietysti tavoitteena olla myös voimanlähteeltään "ympäristöystävällisempi"
    vaihtoehto

Aiheeseen liittyvä artikkeli tuohon pimityspolitiikkaan liittyen:

https://yle.fi/uutiset/3-10934577
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

^^^ Burevestnik on tykimpi siksi että toisin kuin ballistiset ohjukset se ei ole minkään olemassaolevan tai suunnitteilla tai kuviteltavissa olevan toteuttamiskelpoisen ohjustentorjuntajärjestelmän torjuttavissa. Ja toisin kuin tavanomaiset risteilyohjukset sen kantama on käytännössä rajaton, se voidaan ampua mistä tahansa minne tahansa, se voi vaikka ensin kiertää maapallon tai lähestyä mitä maalia tahansa mistä hyvänsä suunnasta.

^^ Kaikki minkä itse kokee vääryydeksi ei välttämättä sitä ole eikä vääryyttä korjata tai sitä kosteta tekemällä vääryyttä kaikille tai niillekin jotka eivät siihen ole syyllistyneet.

Katutason alapuolisten tilojen rakentamista ei hallita edeleenkään.
    Kuuron sattuessa kohdalle asiaa ihmetellään sitten pumppuautoa odotellessa.

Että jopolle kävi pilkka sittenkin omaan nilkka(pantaan). Jos mä lähden kisaamaan, mä en häviä.
    tempokisu.kuvat.fi

^ She's the Queen

Että Jopotuinen ei uskaltanut kertoa ikäänsä

No, eipä tietenkään. Nyt sitä voi muunnella tarpeen mukaan... ja alkaa vaikkapa suunnitella 50v partyja... heti nelikymppisten jälkeen
    Jopotuinen muokkasi tätä : 24.08.2019 at 19.15

^Mä olisin veikannut 60... . Kato nyt kun jätät ihmiset mielikuvien varaan...

Sitähän se myös jo toi meitin doc...
    ride to the hills - ride for your lives

Motoristin kaatuminen
    Kuuntelin ja katselin kovaa kiihdyttelyä iltapäivällä. Kuinka ollakkaan hetkeä myöhemmin näin motoristia pakattavan paareille ja ambulanssiin kun oli ajanut ulos tieltä.

Asensin uuden satelliittidigiboksin. Aspan mukaan kovalevyn kun vaihtaa nii toimii kaikki ok. Todellisuudessa uusi purkki ei osaa näyttää ainuttakaan vanhaa tallennetta. Miljoonan sarjan miljoona katsomatonta jaksoa siis roskiin. Ei yllätä tämä. Vaikka vituttaakin silti.

^ Mä olen yhtä täydellinen analfabeetti kaikkien teknisten hommien ja laitteiden suhteen, niin mekaanisten kuin elektronistenkin - mutta ainakin mulla on sellainen tallentava digiboksi jonka tallenteet ovat sillä kovalevyllä. VesaP:n tallenteet lienevät vain kulkeneet digiboksin läpi ja sijaitsevat fyysisesti jossain ulkoisessa muistissa?

Mua EI yllättänyt että liikennevaloissa viereisellä F****s-kuskilla oli tavanomainen droppitanko ylösalas asennettuna. Siis ikäänkuin bullhorn, kahvat tosin tangon ala- ja ajajanpuolella.

(Yritin kyllä kuvitella tilannetta jossa tanko olisi vain spontaanisti lähtenyt kiertymään eikä kuusiokoloavainta olisi ollut matkassa, mutta kyllä se tanko ihan tiukassa näytti liikkeelle lähtiessä olevan eikä fillaristia - joka EI muuten ollut selkä- tai niskavammainen ikämies - näyttänyt tangon asento vaivaavan.)

en löytänyt sopivaa neulaa (24*1) lelukoneeseen äkkiseltään, kai se tulee jossain vastaan.
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •