Sivu 74 / 75 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 246472737475 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.191 - 2.220 / 2224

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

On kyllä vaikeeksi menny se ammattikorttijuttukin. Käsittääkseni saan kortin uusittua - töissä, koska se kortti ja lukija ovat siellä.
    Katselin tuossa miten kortinlukijan saisi itelle....osoittautui kyllä niin korkeemman tason tietokoneasennustyöksi, ja sitä varten pitäisi sitten jossain tunnistautua, ja tarvitaan joko 1990 jälkeen myönnettu ajokortti, henkilökortti tai passi. Ei ole. Sitten sut ohjataan poliisiasemalle kuulusteluihin että saat sen henkilökortin, jolla voit tunnistautua rekisteröintitoimistossa....no just.
    Meillä töissäkin tuli ukkeli asentamaan sitä ohjelmistoa ja kortinlukijaa. Ei todellakaan asennettu siittä vaan ite, toki mä opin kortin käytön ekalla näyttökerralla mutta ite en olisi osannu sitä ohjelmaa asentaa.
    Ei ihmetyttänyt että on monimutkaista. Onnee vaan virolaiselle kollegalle kortin uusimisasiassa...
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lumisade. Menisi kyllä yhtä lailla tuonne vitutustopikkiinkin.

Tyhjän terraarion murheellisen lohduton vaikutus.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

^Tsemppiä! Kotieläimen menetys kirpaisee aina rankasti ja ei sitä unohda koskaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Uudet maat listalle tullut yön aikana:

"
    Israel
    Hungary
    "
    YEHAA!!! "You have new software to download" ja koko joku 1.75gt. Eli listalle saa lisätä Finland.

Urheilugaala. Maisa Torppa avautuu iltapskassa miksei hänen miestään kutsuttu... siis siinähän harmitti ettei Maisa ite päässyt esitteleen itseään gaalaan.

Joulukuun palkka, huikeat 503euroa. En mä ihan turhaan ole huolestunu. ( en mä tällä palkalla taksilla ajele..otan mieluusti vastaan ilmasen kyydin jos tarjotaan )
    tempokisu.kuvat.fi

"
    Peruspäivärahan määrä vuonna 2018 on 32,40 e/pv ja sitä maksetaan 5 päivältä viikossa (myös arkipyhiltä). Ilman korotusosia peruspäivärahan suuruus on noin 697 euroa kuussa bruttona (noin 557 euroa nettona).
    "

Eli työttömät peruspäivärahalla olevat sillanalla elävät ansaitsevat Kisua enemmän? Vai vieläkö tuostakin viedään se parikytprossaa sitä vitun aktiviivisuuskikymitävitunpaskaa se oli jos ei oo aktiivinen ja hae 1000:tta työtä viikossa? Ja juu, samaa mieltä Kisun kanssa että jos olis liksa 503e/kk niin ei nyt taksi tulis ensimmäisenä mieleen.

Tsemppiä! Ja hanki ihmeessä muuta työtä. Mäccärin kassalla saisit 3x(?) enemmän kokoajan per kk tasaisesti vaikka. Eikö sekin olis ihmisarvolle parempaa ja kivempaa mitä tuo nykyinen homma?

^ kansaneläkettä odotellessa se on 785e kuukaudessa. No kiva että VesaP sä ymmärrät....vihdoinkin. Onneksi on säästössä "pahan päivän varalle" ja se paha päivä tai aika on juuri nyt. No, ei mun tuloistani mene edes veroja, sain verokortin nollaprosentilla. Ja kun maksoin viime vuonna veroja 20 000e vuosituloilla, saan varmaan siitäkin sitten palautusta, jipii tulee parin kuukauden palkka. Tosin mä olen viimeisen puolen vuoden aikana ollut enimmäkseen työtön....ja siis joulukuussa oli 4 työpäivää.
    Mä olen menettäny toivoni muista töistä, aika vaikeeta tämän ikäisenä ja tällainen koulutus saada yhtään mitään, en mä osaa edes hakemusta tehdä ja jos teen niin aika kökkö siittä tulee..... Helpompi saada lottovoitto kun töitä...pyysin mä meidän vastaanotosta töitä, mutta ei otettu....( olisin tietty varannu kaikki ajat itelleni ...)

Ja aina on vaihtoehto B, jota en todellakaan haluaisi toteuttaa mutta ei tässä sitten muu auta. Oon väsyny kitumaan. Olen kuitenkin iloinen että jaksoin vielä viime vuoden, sillä syksyyn mahtui mun elämäni kivoimmat päivät ja kokemukset joten kannatti odottaa. Edes jokusen päivän tunsin että mä kelpaan omana itsenäni ja elämässä on hyvääkin. Ne oli ihan elintärkeitä kokemuksia.

Ihme on jos oon täällä vielä 2020 jouluna.
    tempokisu.kuvat.fi

Pahus. Tuumasin tuossa eilen illalla laittaissani vammautuneen vasemman jalkaterän ympärille kylmäpussia, että enhän mä voi mitään sellaista työtä jossa pitää seistä tai kävellä koko ajan. Vasen jalka ei semmoista kestä. Alkossakin se myyjä näyttää seisovan kassan takana, saa siellä varmaan hetken istuskella mutta pääasiassa seisoa ja kävellä.
    tempokisu.kuvat.fi

^Mitä, et sitte ryhdykään Alkon myyjäksi, tästähän oli juttua aiemmin ja pidin asiaa jo sovittuna
    cycle to the hills - cycle for your lives

^ sori, tuumasin kun katselin sitä toimintaa "sillä silmällä" että enhän mä pysty tämän vammautuneen jalkani kanssa seisomaan esimerkiksi viittä tuntia. Ja nyt tuli vielä oikeanpuoleisen persposken vaiva, julmetun kipee varsinkin kun sille puolelle varaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Ystävällismielinen huumoriksi tarkoitettu vittuilu meni ihan reisille.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Se että joku pitää omaa ystävällismieliseksi huumoriksi tarkoitettua vittuiluaan ystävällismielisenä ja huumorina, mutta jos saa samassa äänilajissa takaisin, ei kykene näkemään siinä mitään ystävällismielistä eikä huumoria.

Kuuntele tarkasti, sillä aion sanoa tämän vain kerran: "Relax!"

Eihän sun ystävällismielinen ja huumoriksi tarkoittu vittuilu olisi ollut yhtä hauskaa, jos sitä ei oltaisi oltu ottavinaan todesta! Itse asiapuolikin tuli siinä oman ja toivottavasti myös lukijoiden viihdyttämisen sivussa ymmärtääkseni selväksi.

PS Jos viittasitkin johonkin muuhun ketjuun ja keskusteluun jostain muusta aiheesta, niin minua ei yllättänyt että luulin taas väärin. Eikä yllättänyt sekään ettei JackOja osaa tai kykene vastaamaan suoraan ja kommentoimaan siinä ketjussa jossa hänellä ilmeisesti olisi ollut halua sanoa jotain

no eipä tullut yllätyksenä että Usain Boltin jalkapalloura päättyi ( telkkarin uutisvahti ) ennenkuin se oli alkanutkaan...nyt Boltti keskittyy olemaan liikemies
    tempokisu.kuvat.fi

Uuden "mesun" selvitykset miten tilinpäätös sitä ja miten tätä... ei yllättänyt kun tyypin pitää päteä ylenpalttisesti...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuutio Katso viesti
    Ei nyt mitenkään kovin hyvä kokemus PostNordista.
    Ei yllättä että arvon palstakolleegalla on moisia kokemuksia PostNordista. Ei sieltä taida muunlaisia kokemuksia tullakaan ko putiikista.

Edit: Aina naurattaa kun muistaa PostNordin mainoksen "Meillä logistiikka sujuu kuin tanssi!"

Edit: Aina naurattaa kun muistaa PostNordin mainoksen "Meillä logistiikka sujuu kuin tanssi!"
    Ne siellä PostNordilla ei kai sitten osaa tanssia?

.

Petteri "kuminaama" Orpo esitteli illan pääuutislähetyksessä "ihmetyöllistymistä" joka perustuu tilastoharhaan ja pätkätöihin

post nord ja asiakas on aina väärässä

no toihan on ihan totta. Laitetaan vaikka tämä minä tanssimaan ( en osaa, en pysty, en tykkää yök...)

Mutta naisten taitoluistelussa toi haastattelija ja typerät kysymyset, Viveca Lindfors on sentyylinen että ei turhia naureskele tai hyppele ilosta, toimittaja kysyy suomalaisluistelijattarien keskinäisestä kilpailusta niin Viveca toteaa että nyt ollaan EM-kisoissa ja hän keskittyy tähän kisaan. Sensijaan Emmi Peltonen iloisesti toivoi että Viveca menestyy niin saadaan kolme suomalaispaikkaa arvokisoihin. Olen saanut näistä luistelijattarista juuri tuonlaisen kuvan.
    Viveca tuossa juuri kertoi, totisella ilmeellä, että EM-palkintosijoitus on hänen elämänsä hienoin hetki. Eli paljon on vielä opittavaa ja koettavaa, mutta ymmärrän kyllä nuoren urheilijan tuntemukset

ps. useampikin PostNord paketti tullut ihan mukavasti perille.
    tempokisu.kuvat.fi

Tapaus Esperi Care, ei taida olla ainoa, eikä Sotehärdelli ainakaan paranna tilannetta.
    https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ko...%9d/ar-BBSLhyu
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Tapaus Esperi Care, ei taida olla ainoa, eikä Sotehärdelli ainakaan paranna tilannetta.
    *
    Hoiva peittosi terveyden - Esperin Aarnio-Isohanni verokuningatar

Esperin Marja Aarnio-Isohanni nousi hoiva- ja terveystalojen verokuningattareksi

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/h...p9z4vIxLaghvVc

Piruvie "kilpailutus" ja otetaan halvin. Sen siittä sitten saa.

Mutta niin monta vuotta mä olen talvikuvia ottanu, arvasin että tähän aikaan vuodesta aurinko paistaa (Loukonlahden) rannalle liian matalalta. Oli pakko kumminkin kokeilla...kun ihan kaikkia systeemejä ei pysty korkean lumikasan päälle laitella. Jäi kokeiluksi.
    Tarvii odotella vielä 2-3 viikkoa...
    tempokisu.kuvat.fi

Että töissä ei oikein huvittanutkaan olla maanantaiaamuna.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

^ Eikä oikein huvita myöskää iltapäivällä.
    Ehkä huomenna on parempi päivä.
    Ei aika kulu; me kulumme.

^samanmoista täällä. Huomenna on jo tiistai jota normaalisti seuraa keskiviikko ja sitten torstaista perjantaihin on vain yksi päivä.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

^Näin on. Sitten kun menee muutama viikko niin on maaliskuun alku ja vappuaatto on jo seuraavassa kuussa.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Älkää rienatko, tuli ihan rapulainen olo ja alko yrjöttää

^ Kun jo olet valmiiksi krapulassa, niin voit alkaa ottaa loiventavia juhannusta varten.
    Ei aika kulu; me kulumme.

^Tämä on hyvä idea!
    cycle to the hills - cycle for your lives

Olemme tuhon omia. (Yle.fi: Hyönteiset loppuu, HS: Karhut herää)

.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •