Sivu 1 / 241 1231151101 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 7223

Aihe: Viimeisin ei-postaamasi kommentti

Viimeisin ei-postaamasi kommentti

Rasvaa haarukkaa topiciin: Kestää se jos ei sitä kutiteta.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Pastankeitossa.
    Ville Ilves

Paljonko ensi vuonna poljet- uskallatko kertoa-topicciin: Niin paljon kuin akka antaa...
    Pyörätien väkeä.

mutanaama Guest
    asiahan ei minulle kuulu, mutta musta tuntuu.....

Sopii melko moneen

No joo bivy....
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

------------------------------------------------
    Kaar ittelles vaa

Tuonne Palionko poljet ensi vuonna topikkiin jäi laittamatta: Mää koitan olla polkematta yhtään ja opetella pyörittämään ja ajaa enempi sillai hupimielellä.

Varpaiden lämpimänä pitelyyn jätin vastaamatta että Psolarin hengitysilmanlämmittimellä, kukaan ei kuiteskaan uskois.

Alusvaatteitten vaihtoa meinasin kommentoida.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Tuonne Palionko poljet ensi vuonna topikkiin jäi laittamatta: Mää koitan olla polkematta yhtään ja opetella pyörittämään ja ajaa enempi sillai hupimielellä.
    Etkös sä kuitenkin ton jonnekin laittanu (siis tää mun piti laittaa mut en laittanu, tai siis laitoin mutta vaan siks kun en lai tt a n u......)

ziizustelu-topicciin jäi kommentoimatta kisun ja ketju44 kinastelusta
    -- not fast but furious --

Jessustelu-topicissa moitittiin maalaisia tolloiksi,taas kerran. Meinasin kysyä kommentin esittäjältä,että kaupunkilaisetko ne sitten on viisauden tihentymä..
    Hupinsa kullakin!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hupilisti Katso viesti
    Jessustelu-topicissa moitittiin maalaisia tolloiksi,taas kerran. Meinasin kysyä kommentin esittäjältä,että kaupunkilaisetko ne sitten on viisauden tihentymä..
    Missä tahansa muussa ketjussa jättäisin tämän postaamatta, joten tätä ei siis ole postattu:

Jos minulta kysytään, niin kaikki ihmiset ovat ihan tasapuolisesti idiootteja. Minä mukaanluettuna. Idioottiuden laatu, syvyys ja ilmenemismuoto sen sijaan vaihtelevat mm. asuinalueen, iän ja elämäntapojen mukaan. Siten maalaiset vaikuttavat kaupunkilaisten mielestä tolloilta kun eivät edes lattea erota cappuccinosta, ja kaupunkilaiset ovat maalaisten mielestä vähintään yhtä tyhmiä kun eivät edes vasaraa osaa pidellä. Kyllä, kärjistin.

Tuonne luontokokemuksia lenkillä threadiin jäi postaamatta kysymys:
    Minkähänlaisen ristiinnaulihtemistarinan hiiret mahtais kirjuuttaa....?

Tuonne Kysymyksiä V-jarruista meinasin postata Juiden kommenttiin kommentin: "Unohtikohan Brewster hymiöt "

Mutta en sitten postannutkaan...

Ainakaan en postaa 2009 pyöräily km 25768..................
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

mutanaama Guest
    Yöhöpinöissä pahinta hajua piti kommentoida, mutta tuli paha olo pelkästä muistelosta:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama
    Pahin haju mihin olen törmännyt, oli herttoniemen margariinitehtaalla, kun soijajauho oli kasaantunut siilon juurelle vesilätäkköön. Siinä kesän muhittuaan lemu voitti jopa ihmisraadon tuoksun. Kaverin naapuri oli hirttänyt itsensä, ja kuukauden kuluttua lemu levisi rappuun

Lainaus Alkujaan tämän lähetti finrandojin Katso viesti
    Jos minulta kysytään, niin kaikki ihmiset ovat ihan tasapuolisesti idiootteja. Minä mukaanluettuna. Idioottiuden laatu, syvyys ja ilmenemismuoto sen sijaan vaihtelevat mm. asuinalueen, iän ja elämäntapojen mukaan. Siten maalaiset vaikuttavat kaupunkilaisten mielestä tolloilta kun eivät edes lattea erota cappuccinosta, ja kaupunkilaiset ovat maalaisten mielestä vähintään yhtä tyhmiä kun eivät edes vasaraa osaa pidellä. Kyllä, kärjistin.
    Miten sitten tulee suhtaua HIFK:n mainokseen Vietä böndetön tammikuu kun mainos sijaitee Keravalla
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oatmeal Stout Katso viesti
    Miten sitten tulee suhtaua HIFK:n mainokseen Vietä böndetön tammikuu kun mainos sijaitee Keravalla
    Emmätiedä noista Suamen jutuista kato mitään enää kun oon jo 4kk ollu pois.

Emmätiedä noista Suamen jutuista kato mitään enää kun oon jo 4kk ollu pois.
    Anteeksi nyt vaan, minä luin ja ymmärsin väärin, ethän Sinä tosiaankaan kirjoittanut mitään böndeistä, landeista, hesalaisista tai stadilaisita - teillä ulkomailla on kaikki paremmin, kun teillä eikä teiden ulkopuolellakaan ole böndejä, landeja, hesalaisia tai stadilaisia samassa suhteessa kuin täällä

Anteeksi nyt vaan, minä luin ja ymmärsin väärin, ethän Sinä tosiaankaan kirjoittanut mitään böndeistä, landeista, hesalaisista tai stadilaisita - teillä ulkomailla on kaikki paremmin, kun teillä eikä teiden ulkopuolellakaan ole böndejä, landeja, hesalaisia tai stadilaisia samassa suhteessa kuin täällä
    Ööm, kyllä minä tuon sinun lainaamasi kommentin kirjoitin, mutta taisit tosiaan ymmärtää siinä pointtini väärin, sillä minun mielestäni ihmiset on tosiaan ihan yhtä tasapuolisesti idiootteja/älykkäitä, riippumatta asuinpaikasta

Tuohon Minulla on ongelmia RideFree sivustoilla!!!!!! teki mieli vastata jotakin, vastaus oli jo valmiina, mutta en sitten lähettänytkään....

Ööm, kyllä minä tuon sinun lainaamasi kommentin kirjoitin, mutta taisit tosiaan ymmärtää siinä pointtini väärin, sillä minun mielestäni ihmiset on tosiaan ihan yhtä tasapuolisesti idiootteja/älykkäitä, riippumatta asuinpaikasta
    Ei siitä ole kyse, vaan kohderyhmämarkkinointimainos kohderyhmän ulkopuolisille

Jeesustelu-topicissa meinasin sanoa,että koirat ja ihmiset ovat varsin samanlaisia. Laumaeläimiä kumpikin ja kova hinku päästä lauman johtoon. Jäi sitten sanomata se sielä,siirtyi tänne.
    Hupinsa kullakin!

Campan vaihtaja ongelma

Eksäpesesitäkoskaan

Sillä yritettiin saada böndeläisiä viettämään tammikuunsa mielummin stadissa. Mainos sopi sinne böndelle siis ihan yhtä hyvin kuin stadilaisille muistutus siitä, ettei lähtisikään landelle. Hyvästä kettuilustakin toki kävi

edit: Niin landellahan minäkin asun. Peltoa ja metsää ympärillä.
    Ja kyllä, olen HIFK:n kannatta. En tosin yltiöfanaattinen.

olotilapalstalle olin vähällä valittaa väsymystä, kiirettä, ressiä ja liikunnan puutetta.. sitten tulin järkiini ja ajattelin, ettei ketään v***u kiinnosta..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Sillä yritettiin saada böndeläisiä viettämään tammikuunsa mielummin stadissa. Mainos sopi sinne böndelle siis ihan yhtä hyvin kuin stadilaisille muistutus siitä, ettei lähtisikään landelle. Hyvästä kettuilustakin toki kävi

edit: Niin landellahan minäkin asun. Peltoa ja metsää ympärillä.
    Ja kyllä, olen HIFK:n kannatta. En tosin yltiöfanaattinen.
    Siis silloin kun vielä Töölön Vesassa oli rekisteröityjä kilpapyöräilijöitä niin BÖNDE oli BÖNDELLÄ asuja, joten BÖNDE viettää BÖNDETTÖMÄT hetkensä ilman itseään no sitten tuli Jokerit, jotka ...

mää käyn aamuisin avautumassa siellä: vaikeasta elämästä kevyenlännänliikenteenpalstalla-palstalla noista kohtaamistani elukoista, lapsista, mammoista ja papoista.
    tekisin itsestäni aivan hölmön niillä kommenteilla, ja lähes aina deletoin viestini.

se on muuten ihan ÄLYTTÖMÄN terapeuttista, kun tulee töihin ja vituttaa nuo hiihtäjät niin paljon kun vaan voi, sitten linssit huurussa kirjoittaa tuntemuksensa ruudulle. Johan nimittäin rauhoittuu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Tuonne Kysymyksiä V-jarruista meinasin postata Juiden kommenttiin kommentin: "Unohtikohan Brewster hymiöt "

Mutta en sitten postannutkaan...
    Kas kummaa.. meinasin itsekkin kommentoida tuohon sattuneesta syystä mutta en sitten jaksanut.. eihän sitä tiedä jos Juide olisi vastauksessaan unohtanut hymiöt .

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •