HuntteriGiantCanyonElectrobikeRideHelkama
Sivu 3 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 279

Aihe: Eturauhanen

  1. #61
    JariV Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grupetto Katso viesti
    Lääkkeistä ehkä parhaiten on toiminut ibubrofeiini eli esim Burana. Kun oireita tulee niin 800 buranaa vaan naamariin kolme kertaa päivässä. Sillä on tietenkin haittavaikutuksensa, mutta ainakin minulla toiminut paremmin kuin antibiootti.
    Tällä kertaa lääkäri määrisi tulehduskipulääkettä ja antoi antibioottireseptin hätävaraksi. Hyvin tuntuu tuo Pronaxeenikin auttavan

  2. #62
    mutanaama Guest
    Mun käsittääkseni Ibuprofeeni ja ketoprofeeni toimii täysin samalla tavoin. Ibuprofeiini vaan täytyy ensin muokata vatsassa ketoprofeiiniksi. Tai jotenki noin se meni, ...ttu mä mikään lääkäri ole
    mutanaama muokkasi tätä : 22.12.2008 at 12.34 Syy: tyyppÅ

  3. #63
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518

  4. #64
    jos jaksaa heilua 6-8h metsässä saha kädessä niin ei tarvii kuntotestiä. hyvää reeniä punpulle.
    skeptinen realisti



  5. #65
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Rajamäki
    Viestit
    4.267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marsusram Katso viesti
    Olisi voinut tietysti kokeilla kaupan satulanpäällisiä, mutta käyttöön tuli säämiskähousut tuplana kunnes ilmojen lämmetessä saattoi palata normaaliin.
    Ja ainakin Cannondale säämiskähousut suorastaa aiheuttavat tulehdusta. Yhden lenkin kiskoin ne jalassa pari viikkoa sitten kun Enduran kalsarit oli pesussa. Saman tien alkoi tuntumaan siltä, että toppausta lisää pannuhuoneeseen. Ei onneksi pahentunut niin paljon että olisi lääkärille pitänyt mennä hakemaan kipulääkekuuria. Minulle ei ainakaan ole muuten ikinä lääkärit puhuneet mitään antibiooteista, vaan pitkistä kalsareista ja Buranasta.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

  6. #66
    JariV Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Minulle ei ainakaan ole muuten ikinä lääkärit puhuneet mitään antibiooteista, vaan pitkistä kalsareista ja Buranasta.
    On tullut kaivettua pitkät kalsarit monen vuoden jälkeen esille . Ja vaimo saa taas naureskella niiden kauniita kuoseja...

  7. #67
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Rajamäki
    Viestit
    4.267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JariV Katso viesti
    On tullut kaivettua pitkät kalsarit monen vuoden jälkeen esille . Ja vaimo saa taas naureskella niiden kauniita kuoseja...
    Ja muuten se toimistopossumalli, eli bermudat on sitten myös hyvä idea. Noita käytän itse alle -5 keleillä kun pitää kumminkin pystyä sisällä istumaan päivät. Auttaa juuri strategisissa paikoissa pitämällä lämpöä yllä.

    Ei kun Hyvää Joulua ja pikaista paranemista kaikille toipilaille.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

  8. #68
    mutanaama Guest
    Nyt löyty helkutin hyvät housut ja paita jumbon s-marketista, Shimano merkillä vielä

  9. #69
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Mitäs keskusteluun osallistuneille potilaille kuuluu juuri nyt?

    Mulla on taas antibioottikuuri ja rauhasta rentouttava lääkitys. Pyörän päälle ei ole asiaa, ei edes trainerille
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  10. #70
    JariV Guest
    Kuukauden polkukiellon jälkeen aloitin spinningin uudella innolla & uudella istuma-asennolla. Ekalla kerralla paikat puutui, mutta jomotusta/muita tuntemuksia ei ollut. Nyt olen joutunut pitämään taas kolmen viikon tauon nuhan takia, mutta huomenna olisi tarkoitus mennä kokeilemaan. Toissa viikolla oli havaittavissa pientä jomotusta kulkusissa, mutta toistaiseksi rauhanen on rauhassa ollut.

  11. #71
    Kaitainen Guest

    Kymysys

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.M.® Katso viesti
    Pyörän päälle ei ole asiaa, ei edes trainerille
    Onko crosstrainerin käyttö kielletty? Vaikka se ei pyöräilyä olekaan, niin sillä saisi pidettyä kunnon ylhäällä silloin kun ei saa pyörällä ajaa.

  12. #72
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Ei sitä ole kielletty. Mutta en tunne kovin suurta kutsumusta em. laitteeseen. Olen yrittänyt paikata liikunnan tarvetta kävelylenkeillä.

    > Jari

    Eli montako viikkoa täytyi pitää vapaata pyöräilystä?
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  13. #73
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    3.522
    11 päivää edell. lenkistä. Taisin kylmettyä kun kipuilu alkoi niin äkäisenä. Ei ole koskaan ennen sattunut niin ikävästi kuin tällä kertaa. Muutama päivä meni niin että kusella piti hypätä pahimmoillaan 20min. välein.

    Kävin lääkärissä ja kaikki on kuulema ok. Määräsi Buranaa kuurina, lämmintä ja pallien tyhjennystä. Nyt vaan odotellaan että rauhanen rauhottuu. Olo on jo aika normaali. Viikonloppuna voisi mennä lenkille, mutta taidan vetää varman päälle ja odottelen vielä muutamia päiviä.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

  14. #74
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Mä en ole käynyt ajamassa vielä kertaakaan tänä vuonna. Traineria on yritetty, mutta siinä ne pyörittämiset ovat olleet.
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  15. #75
    JariV Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.M.® Katso viesti
    > Jari

    Eli montako viikkoa täytyi pitää vapaata pyöräilystä?
    Lääkäri puhui kuukaudesta tai kahdesta. Sen kuukauden jaksoin odottaa. Tauon aikana kävin salilla ja tein pitkiä kävelylenkkejä.

    Nyt olen koko talven käyttänyt pitkiä kalsareita ja autossa penkinlämmitin on päällä koko ajan. Kohta mun kulkuset on varmaan hyväksi paistuneet Lisäksi yritin istua saunassa lämpimässä vedessä, mutta joko mulla on liian iso perse tai sitten meillä on liian pieniä paljuja. Lankomiehen paljussa vietetyt kolme tuntia kyllä tekivät hyvää.

  16. #76
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    3.522
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.M.® Katso viesti
    Mä en ole käynyt ajamassa vielä kertaakaan tänä vuonna. Traineria on yritetty, mutta siinä ne pyörittämiset ovat olleet.
    Aika paska juttu, empatiasympatiaa.

    Olen hiljaa mielessäni mietiskellyt että pitääkö luopua kylmän kauden pyöräilystä kokonaan? Kun se luvattu ilmaston lämpeneminen ei taida ehtiä avukseni.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

  17. #77
    Liittynyt
    08/2000
    Paikkakunta
    Littoinen
    Viestit
    2.705
    Jollekin jo vinkkasin, että teetin Urheiluareenassa pitkistä tuulisuojatusta WindTex ajohousuista lyhyen version.

    Siis alimmaiseksi sellaiset ohuella säämiskällä varustetut lyhyet lämpöajohousut, joissa on edessä tuulisuojaus ( Bike24.de ja siellä Vanguard ), siihen päälle ne Urheiluareenan lyhyet erikoispöksyt ja päälle pitkän WindTex- ajohousut. Tarvittaessa johonkin väliin vielä lämpökerraston pitkät kalsarit. Tuo setti ei hirveästi haittaa ajoa ja pitää alapään varmasti lämpimänä.

    Munuaiskivet saattavat aiheuttaa samantapaisia kipuja kuin eturauhanenkin. Kivut ovat silloin kyllä paria kertaluokkaa kovempia. Jos kivistä irtoilee pienempiä kappaleita, saattaa niitä olla pitkin röörejä ainan rakon sulkijalihasta myöten takertuneena. Tuo viimeinen vaihtoehto aiheuttaa aivan infernaalisen kivun koko alakroppaan pyöräiltäessä ja sen urologit tulkitsevat ärtyneeksi eturauhaseksi. Ko. lihas on siinä eturauhasen yläpuolella. Kiviongelma näkyy TT-kuvauksessa varmasti, todennäköisesti UÄ:ssä, mahdollisesti natiivikuvassa ja verivirtsaisuutena. Virtsa muuttuu ensin normaalia tummemmaksi ja lopulta punamultamössön näköiseksi. Siis nämä kannattaa tutkia ja poissulkea. Kivet voidaan yleensä hoitaa pois tähystämällä, ESWL:llä tai liottamalla. Leikkausta ei taideta juurikaan suosia.

    Uro opettaa !

    Ja jos oikeasti on kysymyksessä eturauhasen tulehdus, se kyllä loppuu aikanaan, mutta voi kestää varsin pitkään.
    ÖRM 2021

  18. #78
    Tuo PSA-testi...ei siihen kai millään tavalla liity etusormi ja rasvaa?

    Ja kylpytynnyriä voin suositella mitä lämpimämmin. Mökillä on ja se oli todella hyvä investointi: Kersatkin tykkää kovasti, ja sitten kun ne kasvaa ja löytää elämälleen paremman tarkoituksen kun isän ja äidin kanssa kylpytynnyrissä lillumisen, niin tynnyri saattaa myös auttaa tähän ejakulaatio-frekvenssin lisäämiseen.

  19. #79
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kal Pedal Katso viesti
    Tuo PSA-testi...ei siihen kai millään tavalla liity etusormi ja rasvaa?
    http://www.propo.fi/psa/

    Ei, se on verikoe

    Mulla on kolmas kivuton päivä
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  20. #80
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    3.522
    http://www.huoltamo.com/blogit/kaikki/riitan-blogi

    Ammattilaisen näkemyksiä.
    Täällä paranemisoireita. Auton perslämmitin on luksusta. Oon ajellut turhaan ja vaan lämmittänyt pyrstöäni.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

  21. #81
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Ja isoa peukkua kehiin
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  22. #82
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.436
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JariV Katso viesti
    On tullut kaivettua pitkät kalsarit monen vuoden jälkeen esille
    Hetkinen...?!? Mä en mene minnekkään näillä pakkasilla (nyt -4) ilman pitkiä kalsareita, fleesekerrastoa ja päällishousuja. Tosin olen huomannut kesäisin saman asian toiseen suuntaan, että toisten kärsiessä kuumuudesta, mulla alkaa vasta kroppa toimimaan.
    Sudenpentukenraali M.I.K.K.O. - Murheellisen Itsekäs ja Kovin Kiivasluonteinen Onnenmyyrä

  23. #83
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Trondheim
    Viestit
    600
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.M.® Katso viesti
    Ja isoa peukkua kehiin
    Tässä säikeessä tämä kommentti tuo mieleen aika karmivia muistoja.

    Mistä tulikin mieleen... jos joskus joudutte tulehduksinenne eturauhasen tähystykseen, niin älkää tehkö sitä virhettä että katsotte ennen toimenpidettä kuinka paksu se letku on. Pahaa tekee ajatella näin monen vuoden jälkeenkin.


  24. #84
    mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    http://www.huoltamo.com/blogit/kaikki/riitan-blogi

    Ammattilaisen näkemyksiä.
    Täällä paranemisoireita. Auton perslämmitin on luksusta. Oon ajellut turhaan ja vaan lämmittänyt pyrstöäni.
    Klaken liiterissä oli eukkaasti enduro.. eiku angoravillahousuja

  25. #85
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Trondheim
    Viestit
    600

    jos ei auton istuinlämppäri auta niin...



  26. #86
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    479
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiH Katso viesti
    jos auton istuinlämppäri ei auta...
    tai fillarin istuinlämppäri


  27. #87
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    3.522
    Hyvää pääsiäistä tähänkin ketjuun. Kuinkas täällä jaksellaan?

    Ajoi tänään ekan lenkin toivuttuani sitkeästä alavatsan tulehduskierteestä. Aluksi oli eturauhastulehdus, siitä se pomppasi lisäkivekseen ja sitten takaisin eturahaseen. 4 antibioottikuuria + kaksi eri eturauhaslääkettä ja buranaa 2,5g/päivässä. 5 viikkoa oli 24/7 kipuilua, välillä okein perkeleellistä särkyä. 9. viikko alkoi olemaan jo rauhallisempi.

    Mutta nyt vaikuttaa siltä että oireet ovat muisto vain Mulle tuli ajotaukoa 76 päivää.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

  28. #88
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Onnittelen lämpimästi

    Mun ajotauko alkoi marraskuun alussa, eikä ole oikeasti alkanut vieläkään...
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  29. #89
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Repovuoren kupeessa
    Viestit
    827
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JariV Katso viesti
    Ens keväänä täytyy aloittaa istuin testaus, jotta löydän sopivimman meikäläisen persaukselle. Nykyinen on ihan peruspenkki ja sen asentokaan ei ole paras mahdollinen. No heti tauon jälkeen pitää aloittaa asennon vaihtamisella. Mistä muuten moisen satulan ostit?
    Sattumalta eilen törmäsin, http://www.zweirad-stadler.de/Fahrra...uche=1&sortby=

    jos siitä nyt mitään apua on. Minä olen kyllä tykännyt, mutta ne alapääjutut on kai aika henkilökohtaiset.
    Ei toi linkki näköjään toimi suoraan, käytä stadlerin sivulla haku smp, niin kyllä löytyy

  30. #90
    JariV Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Johan Moraal Katso viesti
    Sattumalta eilen törmäsin, http://www.zweirad-stadler.de/Fahrra...uche=1&sortby=

    jos siitä nyt mitään apua on. Minä olen kyllä tykännyt, mutta ne alapääjutut on kai aika henkilökohtaiset.
    Ei toi linkki näköjään toimi suoraan, käytä stadlerin sivulla haku smp, niin kyllä löytyy
    Kiitti vinkistä. Kunhan ilmat vielä hieman lämpeää, niin pääsen testaamaan tuollaista kunnon raolla varustettua satulaa. Eilen virittäydyin tunnelmaan asentamalla uuden satulan pyörään.

    Tosin tällä hetkellä rauhanen on taas muistuttanut olemassa olostaan. Tais ottaa nokkiinsa, kun jätin pitkät kalsarit hieman liian aikaisin pois. Täytyy saunassa taas istua ämpäriin lasten ihmetykseksi.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •