Sivu 3 / 107 EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353103 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 3207

Aihe: Valkeakoski!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hape72 Katso viesti
    MTNwannabe =>

Kartta iltalukemisena saattaa olla hyvä idea vaikka itse kuuluun ryhmään "hei tossahan on polku" ja yleensä tästä seuraa joko pikainen paluu takaisin samoja jälkiä tai hieman suunniteltua pidempi lenkki.
    Joo mietiskelin tässä just mistä meidän kannattaa lähteä kun tuolta lähdetään. Eikähän sitten ainakin siitä vanhan meijerin kulmasta koukata Korkeakankaan suuntaan. Siinä tien reunassa kulkee ainakin mukava reitti sekä kaatopaikan että Korkiksen suuntaan.

Iski ylimääräinen reissu Tampereelle kalenteriin joten en sittenkään taida ehtiä tänään paikalle. Toivottavasti näistä yhteisajeluista saadaan jatkossa jokaviikkoista huvia.

Eka yhteialenkki

1.yhteislenkki näki päivänvalon yhden Lempääläläisen, yhden entisen Valkeakoskelaisen (nyk. Akaa/Toijala) ja yhden uusValkeakoskelaisen voimin. Pienistä kommelluksista huolimatta saimme ajeltu melko mukavan lenkin ja ainakin itselläni oli hauskaa.

Itse tulen jatkamaan paikallisiin polkuihin tutustumista mutta toisaalta olen valmis vasta vierailuihin.

Kyllä harmittaa kun ei tänään ehtinyt mukaan. Onko jotain jälkeä missä kiertelitte? Mahdollisesti bongasin yhden urhoollisen palaillessani 18 aikoihin Toijalan suunnalta?

1.yhteislenkki näki päivänvalon yhden Lempääläläisen, yhden entisen Valkeakoskelaisen (nyk. Akaa/Toijala) ja yhden uusValkeakoskelaisen voimin. Pienistä kommelluksista huolimatta saimme ajeltu melko mukavan lenkin ja ainakin itselläni oli hauskaa.

Itse tulen jatkamaan paikallisiin polkuihin tutustumista mutta toisaalta olen valmis vasta vierailuihin.
    Jes, mukava lenkki ja kiitokset vaan ajoseurasta. Aina mukavampi etsiä uusi polkuja porukalla kuin yksin. Tosiaan jatkossakin meikäläinen voi kyllä helposti lähteä Lempäälään ja Valkeakoskelle yhteislenkkien muodossa ja kuten mainitsin niin tervetuloa myös tänne Toijalaan/Viialaan mukaan lenkeille.

Tässä se mitä mulla tarttui reitiksi puhelimeen...tuossa huomaa kyllä sen kohdan missä puhelin putosi polulle ja porukalla sitä etsittiin.

http://img258.imageshack.us/img258/2025/vlktrail.jpg

Alkoi olla jo vaarallisen liukasta tuolla metsässä...muutamassa kalliokohdassa meinas tulla paniikki.

Juu, hauskaa oli, paitsi tempoajo kotiin Lempäälään hämärtyvässä illassa. Olis sentään voinut ajella siirtymät autolla

Kiitos kanssapolkijoille, että huumorintaju riitti kun arvoin muutamaan kertaan, että "muistaakseni tästä meni polku". Tiedoksi Xizor:n karttaan tutustuville, ettei reitti Sudenkuoppien ja Korkkiksen hiihtoreitin välissä ole kovin "ajettava".

Em. huolimatta löytyi myös mukavasti uusia polkuja, joskin osa em. reitistä oli jonkin verran enduroo varsinkin näin syksyn liukastamilla poluilla.

Mietin kanssa tuon kartan tsekattuani että mikäli olette ton kokonaan ajaneet ilman pienintäkään ongelmaa niin meikäläisen ei parane tulla mukaan hidastamaan porukkaa mitä itse muistelen kesällä tuon pätkän ajaneeni

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ikuhaka Katso viesti
    Juu, hauskaa oli, paitsi tempoajo kotiin Lempäälään hämärtyvässä illassa. Olis sentään voinut ajella siirtymät autolla

Kiitos kanssapolkijoille, että huumorintaju riitti kun arvoin muutamaan kertaan, että "muistaakseni tästä meni polku". Tiedoksi Xizor:n karttaan tutustuville, ettei reitti Sudenkuoppien ja Korkkiksen hiihtoreitin välissä ole kovin "ajettava".

Em. huolimatta löytyi myös mukavasti uusia polkuja, joskin osa em. reitistä oli jonkin verran enduroo varsinkin näin syksyn liukastamilla poluilla.
    Älä vaan kerro tuota auto kohtaa vaimolle, meinaan eikös hän tuota autoa juurikin ollut ehdottanut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Mietin kanssa tuon kartan tsekattuani että mikäli olette ton kokonaan ajaneet ilman pienintäkään ongelmaa niin meikäläisen ei parane tulla mukaan hidastamaan porukkaa mitä itse muistelen kesällä tuon pätkän ajaneeni
    Ei muuta kuin joukkoon tummaan, porukallahan mennään sellaista vauhti et kaikki pysyy mukana ja ihan tapissa oli meitsin taidot monissa kohdissa => ei muuta kuin "silmät kii ja lisää vauhtia"

Ei muuta kuin joukkoon tummaan, porukallahan mennään sellaista vauhti et kaikki pysyy mukana ja ihan tapissa oli meitsin taidot monissa kohdissa => ei muuta kuin "silmät kii ja lisää vauhtia"
    Joo toi mun kommentti koski ainoastaan tuota Korkeakankaan takaosan polkureittiä jonka olette tossa ajaneet. Kesällä itse kun siellä kävin tuon ajamassa niin pyörä kulki osan matkaa selässä Ajattelin vaan että jos ootte tuon ilman ongelmaa polkeneet niin meikäläisellä on edessä kovat lisätreenit kivikossa

Taidan tänään polkaista Lotila-Sointula-Korkis-Ulvajanniemi-Eerola reitin, katsotaan josko saisin tänne jonkinlaisen jäljen kommentoitavaksi.

Taidan tänään polkaista Lotila-Sointula-Korkis-Ulvajanniemi-Eerola reitin, katsotaan josko saisin tänne jonkinlaisen jäljen kommentoitavaksi.
    Kävitkö polkemassa?

Voisin osallistua tuollaisellekin lenkille joskus, on nimittäin lähtö ja maali aika sopivasti Arki iltana pitää vaan päästä ajoissa liikkeelle kun ei ole tullut vielä valoa hommattua.

Kävitkö polkemassa?

Voisin osallistua tuollaisellekin lenkille joskus, on nimittäin lähtö ja maali aika sopivasti Arki iltana pitää vaan päästä ajoissa liikkeelle kun ei ole tullut vielä valoa hommattua.
    Nääh, tein kyllä suunnitelmat mutta mennyt jokaisena päivänä sen verran myöhään töissä että pimeys on iskenyt ja olen joutunut sitten polkemaan vaan tasaisemmilla maastoilla kun oma otsalamppu ei ihan riitä kaikissa paikoissa valaisemaan. Vois kyllä joku päivä käydä ajamassa porukalla kun suunnitelma on kyllä valmiina mun päässä Oma starttipaikka on tästä Salomaantieltä Eerolasta.

Oma starttipaikka on tästä Salomaantieltä Eerolasta.
    Ok, aika lähellä kun omani on Roukon koulun lähellä.

Ok, aika lähellä kun omani on Roukon koulun lähellä.
    No ei ole isoa siirtymää sitten kummallakaan jos yhteislenkkiä ajellaan

Pitäisköhän munkin alkaa seurailemaan tarkemmin tätä foorumia, oon missannut tuon ajolenkin vallan

Tommonen reissu tuli tosiaan sunnuntaina polkaistua: http://www.sports-tracker.com/#/work...jinpmqo3o3ml7p

Itse asustelen tuon karhumetsän kupeessa Eerolassa (tuon reitin alku ja päätepiste paljastaa tarkan sijainnin). Mitä pienempi polku sitä enemmän tykkään -motolla mennään Ja jos vauhti kasvaa niin lippiksen lippa käännetään taaksepäin

Edit: niin, sanokaa Jarge vaan

Itse starttailen Kenraalintieltä, ja koiran kanssa tulee käveltyä päivittäin tuossa tehdasalueen viereisessä metsikössä, minkä kautta näköjään porukka menee ajaessaan Heritynniemen suuntaan.
    Koira menee joskus pyörän tai hiihtäjän eteen valjastettuna, eli siis jos sellaista toimintaa näette niin se voi olla meikäläinen...
    If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.

Millaista aikataulua tuleva viikonloppua tarjoaa?

Sunnuntaina voitais oman kalenterin mukaan koota porukkaa? Lauantai menee suunnistuksen parissa Jämillä joten ainakin silloin ehtisin myös itse mukaan.

Aika mukavasti osa Valkeakosken porukkaa "levittäytynyt" pienelle alueelle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wanderer Katso viesti
    Itse starttailen Kenraalintieltä, ja koiran kanssa tulee käveltyä päivittäin tuossa tehdasalueen viereisessä metsikössä, minkä kautta näköjään porukka menee ajaessaan Heritynniemen suuntaan.
    Koira menee joskus pyörän tai hiihtäjän eteen valjastettuna, eli siis jos sellaista toimintaa näette niin se voi olla meikäläinen...
    ...... ennen Heritynniemen ......

Siellä oli meille viimeksi aika mukava tapaaminen vanahan rouvan kanssa, tai parempi kaverille poksahti takarengas ja oli pakko tauko siellä puomin edessä, kun yhtäkkiä joku rupes takana mutkutamaan ja kyselemään kummallisia juttuja. Keskustelu aihe oli KOIRA ........ Yksi kysymys häneltä oli " Oletteko ajanut tuota metsäpolku ????" no tietysti ei oli meidän vastaus me kannettiin pyörät kun metsässä oli niin kostea,,,,, no pointi oli taas se että rouva ja koira mene siellä usein lenkille ja se on niin varalista kun näitä pyöräilijä liiku siellä ja oli hänen huoli Hän asu jo 23 vuota siellä ja käy säännöllisesti siellä, ja 7kerta oli tilanne päälle kun joku mtb-kuski melkein ajoi koiran päälle Aika lämmitettävä keskustelu kesti 15 min ja onneksi rengas saatiin korjattu ja matka jatkui rauhallisesti , mutta oli taas kerran mukava tapaaminen koiran omistajan kanssa.... Huom vielä rouva on tullut talosta ulos ja ilman mitä tapahtumista ja ei edes koira tuli silitetty tai nähty
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Työpaikkani on tulevaisuudessa Vkl puolelle, ajatus on tietysti että työmatka voi suorita myös pyörän selälle kun aikataulu ja keli sopi yhteen ja silloin voin myös jokunen pikku lenkki vielä töiden jälkeen tehdä ..... Katsotaan miten käy ?
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Jos vaihtoehto on ajella Akaalla yksin niin voisin taas sunnuntaina kyllä tulla Valkeakosken puolelle jos siellä on kerran yhteislenkkiä tiedossa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    ...... ennen Heritynniemen ......

Siellä oli meille viimeksi aika mukava tapaaminen vanahan rouvan kanssa, tai parempi kaverille poksahti takarengas ja oli pakko tauko siellä puomin edessä, kun yhtäkkiä joku rupes takana mutkutamaan ja kyselemään kummallisia juttuja. Keskustelu aihe oli KOIRA ........ Yksi kysymys häneltä oli " Oletteko ajanut tuota metsäpolku ????" no tietysti ei oli meidän vastaus me kannettiin pyörät kun metsässä oli niin kostea,,,,, no pointi oli taas se että rouva ja koira mene siellä usein lenkille ja se on niin varalista kun näitä pyöräilijä liiku siellä ja oli hänen huoli Hän asu jo 23 vuota siellä ja käy säännöllisesti siellä, ja 7kerta oli tilanne päälle kun joku mtb-kuski melkein ajoi koiran päälle Aika lämmitettävä keskustelu kesti 15 min ja onneksi rengas saatiin korjattu ja matka jatkui rauhallisesti , mutta oli taas kerran mukava tapaaminen koiran omistajan kanssa.... Huom vielä rouva on tullut talosta ulos ja ilman mitä tapahtumista ja ei edes koira tuli silitetty tai nähty
    Hauskinta hänen jutuissaan oli, että joku PYÖRÄILIJÄ oli hänen koiransa potkinut pentuna ja sen takia se pelkää järjettömästi pyöräilijöitä. Epäilempä, että kukaan maastopyöräilijä olisi niin sivistymätön, että potkisi toisen koiria.

Tämä täti mielessä tuli pysähdyttyä yhten mummelin kanssa juttelemaan ja rapsuttelemaan hänen koiraansa viime sunnuntaina roukon seiskalla kun olin lähdössä rutajärven suuntaan. Tuskin tällä tätillä ainakaan on sen jälkeen mitään marisemista pyöräiljöistä. Pientä PR:ää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Jos vaihtoehto on ajella Akaalla yksin niin voisin taas sunnuntaina kyllä tulla Valkeakosken puolelle jos siellä on kerran yhteislenkkiä tiedossa...
    Sunnuntaiaamu/aamupäivä voisi sopia tännekin päin. Taivalpirtin rundi oli vkonloppuna ihan hieno, ne on niin hienoja polkuja että mikä ettei vaikka uudestaan? Aikaa menee 3h ja kilometrejä nelisen kymmentä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti DrGixxer Katso viesti
    Sunnuntaiaamu/aamupäivä voisi sopia tännekin päin. Taivalpirtin rundi oli vkonloppuna ihan hieno, ne on niin hienoja polkuja että mikä ettei vaikka uudestaan? Aikaa menee 3h ja kilometrejä nelisen kymmentä...
    Mulle passaa vallan mainiosti...tuostahan voi jatkaa vielä hetken ajamaan Hervannan polkujakin jos innostusta ja energiaa riittää.

SU klo 11.00 siitä Roukonlenkin huoltokopilta? Joku osaavampi voi laittaa vielä karttalinkin jos paikka ei ole kaikille tuttu, Salomaantien pää ainoa mulle mieleen tuleva osoite tolle

SU klo 11.00 siitä Roukonlenkin huoltokopilta? Joku osaavampi voi laittaa vielä karttalinkin jos paikka ei ole kaikille tuttu, Salomaantien pää ainoa mulle mieleen tuleva osoite tolle
    Voi olla etten pääse tuonne kun klo 10 lähtee junnut vaeltaan kohti rutista ja voi olla että lähden mukaan.

^ Enköhän minäkin jollekkin porukkalenkille saa itseni kammettua.
    Tosin ens sunnutaina olen lähdössä tuolle vaellukselle ja se jälkeen illaksi töihin.
    http://ultraroadrunner.blogspot.com/

Onpa harmillista jos porukalla iskee samaan aikaan muuta treeniä päälle. Itselläni tuolla kellonajalla ei sinällään ole väliä, kunhan heitin tuon ajankohdan jonkinlaiseksi lähtökohdaksi. Jos kannatusta ei tuolle löydy niin siirretään sitten, ei kuitenkaan vielä

Mulle tuo kyllä passaa ihan ok, tosin pieni säävaraus pitänee ottaa kun viikonlopun vesisateiden ajankohta muuttuu joka ennustuksessa.

Meikäläinen taitaa lähteä lauantaina Roineen kiertoon maasturilla, kun näyttää tuo aamupäivän sääennuste toistaiseksi hyvältä. Lähtö joskus 9-11.
    If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Mulle tuo kyllä passaa ihan ok, tosin pieni säävaraus pitänee ottaa kun viikonlopun vesisateiden ajankohta muuttuu joka ennustuksessa.
    Mä olisin lähdössä jo kympin aikaan, poika kun täyttää 18v, niin koko viikonlopun on vieraita tulossa Sunnuntaina pitäisi olla pirteenä vastaanottamassa siskon perhettä klo 14. Ehtis suihkuun ennen niitä

E: en mäkään sateessa lähde, mun varusteet ei toimi sadekelillä :/

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •