Sivu 33 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233
Näyttää tulokset 961 - 976 / 976

Aihe: Kokemuksia - Wiggle

Sama pulju se on mutta vaan ruattin kielellä.

Wiggleltä pyydettiin palauttamaan väärä tuote takaisin heille, josta olin reklamoinut. Meneekö nämä Postin kautta vai minkä kautta perille ja nimenomaan, maksutta? Pakettiin tulee toki merkintä asiakaspalautuksesta jne.

edit: PostNordin MyPack-toimituksen kautta näemmä asia etenee, asiakkaalle maksettavaa 18,20 euroa. Huoh.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Wiggleltä pyydettiin palauttamaan väärä tuote takaisin heille, josta olin reklamoinut. Meneekö nämä Postin kautta vai minkä kautta perille ja nimenomaan, maksutta? Pakettiin tulee toki merkintä asiakaspalautuksesta jne.

edit: PostNordin MyPack-toimituksen kautta näemmä asia etenee, asiakkaalle maksettavaa 18,20 euroa. Huoh.
    On tästä varmaan vuosi aikaa mutta kyllä sillon se meni siten että tuli sähköpostiin tulostettava DHL palautuslappu joka paketin päälle ja postiin.

Meni itsellänikin ekaa kertaa tuote palautukseen. Onneksi PayPal tarjosi ongelmitta kulut takaisin 3 päivässä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Meni itsellänikin ekaa kertaa tuote palautukseen. Onneksi PayPal tarjosi ongelmitta kulut takaisin 3 päivässä.
    Antaako CRC (wigglen omistama) myös postikulut takaisin? Sivujen mukaan molemmissa pitää palautus maksaa itse.

(tarpeeton tuote, ei välttämättä vikaa)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lukija5 Katso viesti
    Antaako CRC (wigglen omistama) myös postikulut takaisin? Sivujen mukaan molemmissa pitää palautus maksaa itse.

(tarpeeton tuote, ei välttämättä vikaa)
    Myyntiyritys ei noita korvaa vaan Paypal. 12 krt vuosi ja 30€ max postikulut korvaavat mistä tahansa nettikaupasta. Täytyy aktivoida erikseen tämä palautuspalvelu paypal tunnukselle. Tästä tilauksesta lähetin kaavakkeen kautta kuvan K-kaupan printtaamasta kuitista ja Wigglen palautuslapun missä täsmäsivät seurantakoodit.

https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/refunded-returns

Toimiiko kellään Wigglen sivut? En ole päässyt moneen päivään sivuille, koska herjaa cert virhettä. Kännykän appi ei toimi myöskään.

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

Ei toimi ainakaan puhelimella

Toimii ihan normaalisti sekä puhelimellä (Elisa), että selaimella.

Ei ole päässyt muutamaan päivään sivuille.

Herjaa samaa virhettä, VPN:n kautta pääsee tosin.

Hehe Jokohan siellä on keksitty, että softassa on bugi. Korjaus on tietysti hivenen ugrilainen, jos blokataan kaikki suomalaiset ip:t pois.

Vähän vaikuttaa, ettei wigglenkään koodarit ole sitä alan terävintä kärkeä

Kyllä mulla toimii... sekä himasta suoraan, että duunin VPN:n kautta, minkä ulostuloreikä taitaa olla ruåtsissa. Selaimena Chrome.

Täällä toimii Wiggle.co.uk, .com, .se ja jne. Käyttis OSX ja selaimena Chrome, ja Android + Chrome toimii samoin.

Vaikuttaa Wiggle.co.uk SSL sertifikaatteihin liittyvältä ongelmalta. Sertikaatteja julkaisevat eri Certificate Authorityt eri käyttiksille ja selaimille, luultavasti tämäkin ongelma kohdistuu vain tietyn CA:n liikkeelle laskemaan sertifikaattiin ja näin ollen rajautuu tiettyyn käyttikseen ja/tai selaimeen. He jotka näistä oikeasti ymmärtävät voivat jatkaa tästä ja neuvoa miten edetä.
    My dancing is better than your marching will ever be

Wigglessä on jotain sivuston päivitystä menossa. Saas nähdä kauanko kestää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Myyntiyritys ei noita korvaa vaan Paypal. 12 krt vuosi ja 30€ max postikulut korvaavat mistä tahansa nettikaupasta. Täytyy aktivoida erikseen tämä palautuspalvelu paypal tunnukselle. Tästä tilauksesta lähetin kaavakkeen kautta kuvan K-kaupan printtaamasta kuitista ja Wigglen palautuslapun missä täsmäsivät seurantakoodit.

https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/refunded-returns
    Tästä tipsistä kiitokset! Tilasin kengät jalan mittaamisen, kokotaulukon tsekkaamisen ja netistä löydettyjen kokemusten perusteella. Tietysti olivat hitusen pienet ja olin laittamassa kenkiä torille myyntiin, mutta päädyin vinkkisi perusteella palauttamaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •