Sivu 31 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031
Näyttää tulokset 901 - 926 / 926

Aihe: Kokemuksia - Wiggle

Äh, tilasin 11.7 Wigglestä jälleen tavaraa. Tällä kertaa sykemittarin. 12.7 ilmoittivat lähettäneensä sen mutta ei se ole vieläkään tullut. siinä 30.7 tienoilla otin heihin yhteyttä ja pyysivät odottamaan vielä 2.8 asti ja tarkistamaan olisiko paketti mennyt naapuriin tai löytyisikö lähipostista kysymällä. No kävin ärrällä jonne mun paketin yleensä tulee ja lupasivat etsiä mutta ei ole löytynyt. Naapurit olisivat tulleet jo sanomaan jos olisi sinne mennyt.
    Eilen viestitin wiggleen että ei se nyt vain ole saapunut vieläkään ja käskivät vain taas mennä kyselemään naapureista ja postista ja safe placesta(?). Kauankohan vetkuttelevat vielä. Laitoin postia, että on jo tarkistettu viikko sitten kun viimeksi kyselin paketin perään.
    Sanoivat myös wigglestä silloin reilu viikko takaperin ettei heillä ole seurantanumeroa, jolla voisivat tarkistella missä paketti on. Ärrän myyjä sanoi, että pakkohan heillä on joku numero olla.
    Sitten tässä on vielä se, että tilaamani malli kaikissa väreissä on tällä hetkellä wigglessä jo out of stock. Eikai tässä auta kuin laittaa Paypalin resolution centeriin viesti, että eivät ole toimittaneet eikä yhteys myyjään auttanut niin saa sentään rahat takaisin. Mutta mä olisin halunnut sen mittarin! Ja mielellään jo pari viikkoa sitten.

Itse maksoin sen pari euroa siitä ilosta, että saa seurantakoodin. Saa paremmin tietoa missä tavara liikkuu jos on ongelmaa.

Itselle tuli eilen Wigglestä tavaraa ja matka kesti 9pv(viikonloppu välissä), ilmaiskuljetuksella ja ainakin minulle tuli ilman mitään lisämaksuja trakpakin seuranta koodi, joka sitten vaihtuu postin koodiksi Suomen puolella. Nyt lähti tilaukset bike24 ja Merlin Cyclesille - tulee vertailua.

^Juu kyllä ittellekkin on ilmasen toimituksen yhteydessä Träkpäkin koodi tullut ja viimeistään olen lähtenyt seuraamaan Postin koodilla pakettien kulkua.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Äh, tilasin 11.7 Wigglestä jälleen tavaraa. Tällä kertaa sykemittarin. 12.7 ilmoittivat lähettäneensä sen mutta ei se ole vieläkään tullut. siinä 30.7 tienoilla otin heihin yhteyttä ja pyysivät odottamaan vielä 2.8 asti ja tarkistamaan olisiko paketti mennyt naapuriin tai löytyisikö lähipostista kysymällä. No kävin ärrällä jonne mun paketin yleensä tulee ja lupasivat etsiä mutta ei ole löytynyt. Naapurit olisivat tulleet jo sanomaan jos olisi sinne mennyt.
    Eilen viestitin wiggleen että ei se nyt vain ole saapunut vieläkään ja käskivät vain taas mennä kyselemään naapureista ja postista ja safe placesta(?). Kauankohan vetkuttelevat vielä. Laitoin postia, että on jo tarkistettu viikko sitten kun viimeksi kyselin paketin perään.
    Sanoivat myös wigglestä silloin reilu viikko takaperin ettei heillä ole seurantanumeroa, jolla voisivat tarkistella missä paketti on. Ärrän myyjä sanoi, että pakkohan heillä on joku numero olla.
    Sitten tässä on vielä se, että tilaamani malli kaikissa väreissä on tällä hetkellä wigglessä jo out of stock. Eikai tässä auta kuin laittaa Paypalin resolution centeriin viesti, että eivät ole toimittaneet eikä yhteys myyjään auttanut niin saa sentään rahat takaisin. Mutta mä olisin halunnut sen mittarin! Ja mielellään jo pari viikkoa sitten.
    Tilasin myös Wigglestä paketin 12.7. ilman seurantakoodia. Ja hitsiläinen, minunkin pakettini on edelleen teillä tietymättömillä ja asian selvittely Wigglen kanssa kesken. Toistaiseksi ovat vastailleet viesteihini ihan nopsakkaan. Tilasin samana päivänä Briteistä myös toisen postipaketin eri firmasta, ja sekin on jäänyt tulematta. Tämä toinen firma palautti rahat saman tien ensimmäisen yhteydenoton jälkeen, joten siitä ei mukisemista. Mutta ilmeisesti jossain pyörii rullakollinen Suomeen matkalla olleita paketteja...

Mahtaa tulla kalliiksi jollekki nuo seurantakoodittomat lähetykset. Totta se kuriirifirma on korvausvelvollinen wigglelle ja wiggle asiakkaalle

Wiggle hoiti mallikkaasti takuukeissin: Mavic Open Pro Ust kehästä irtosi liitoslevy sauman takaa. Wigglen chatti auki, kerroin tilanteen ja aspa lähetti meilin johon vastasin liittenä videon kolisevasta kiekosta. Parin päivän päästä lähti uusi kehä matkaan.

Kesäkuussa oli yksi toimitus, joka kesti saapua kuukauden. Ehdin jo kysellä Wiggleltä tilannetta, jolloin tuli tuo perusvastaus (kysele naapureilta yms.). Paketti kuitenkin saapui perille, mutta aika pahasti kärsineenä. Lisäksi ihmetytti ympärillä ollut Bulgarian/Romanian tms postin muovikelmu. Liekö sitten jossain siellä tullut osumaa pakettiin.

Wiggle ilmoitti nyt että hukkunut se mun paketti kai on. Eivät saaneet selvyyttä missä vaiheessa ja minne on kadonnut. Sanoivat palauttavansa rahat, koska tuote on heillä nyt kaikkina väreinä loppuunmyyty. Ei sitä ihan yhtä edukkaasti saa muualtakaan mutta laitoin sitten 40 euroa kalliimmalla saman mallin mutta paremman värisenä (omasta mielestäni) tilaukseen saksanmaalta bike24:sta. Tai on tän listahintakin siis korkeampi, kun on tuo kehä metallia. Mutta itse kello toiminnoiltaan siis identtinen. Samalla tulee yksi satula ja muuta pikkusälää ja sitä myöten postikulut näköjään katoavat tästäkin liikkeestä, kun tuolla summalla tilaa.

Mun kokemuksilla Wigglelle ei kannata maksaa sitä 3€ lisämaksua saadaakseen seurantakoodin ja "nopean toimituksen".

Joskus vuosia sitten meni reilu viikko tuolla tavalla ja nyt kokeilin toisen kerran. Viime tiistaina tilattu paketti luvattiin perjantaina viimeistään käteen. Ei ollut eilen näköjään maassakaan vielä eli viikko siinäkin mennee.

Kymmenet ilmaistoimitukset ovat aina tulleet noin viikossa perille. Mut kivaahaan seuraaminen on

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

No niin, nyt on sitten kirje laatikossa, että jotain noudettavaa olisi ärrällä. Wiggle jo palautti rahat. Taidan jättää paketin hakematta siis niin pääsee helpoimmalla.

^^
    Niinkuin olen aikaisemminkin todennut. Joko maksaa 15€ ja saa paketin lähes varmasti seuraavana päivänä tai sit odotta kiltistä sen 6-10 arkipäivää. Tosin voihan tuon 3€ maksaa extraa ja pyytää sen viikon jälkeen takaisin, kun paketti ei ole vieläkään saapunut. Hyvittävät takaisin mutisematta.

No tulihan se paketti vihdoin, vain viikon luvatusta myöhässä. Tuota kolmea euroa eivät maksa kuulemma takaisin.

Eikä nallekarkkia! Onko Wiggle tyystiin lopettanut nallekarkkien jaon? Vai saako vain Platinum-memberit niitä nykyään? Itse olen vasta Gold-tasolla

.

Kokemuksia - Wiggle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Eikä nallekarkkia! Onko Wiggle tyystiin lopettanut nallekarkkien jaon? Vai saako vain Platinum-memberit niitä nykyään? Itse olen vasta Gold-tasolla
    Kyllä tuli jotain kirpsakoita karamelleja alkuviikosta. Ja toimitus kesti sen luvatun viikon. Platinumina mennään.

Kirpeitä karkkeja tuli minullekin viimeksi (joskus kesälläköhän se oli). Taidan olla Platinum.
    Tuo kuukauden kestänyt noutamatta jäävä paketti tuli tilattua rouvan juuri luoduilla tunnuksilla eli uutena tilaajana. Tiedä sitten oliko siellä namia.

Alle viikossa tuli paketti viime viikolla ja mukana karkkeja.

Gold tasolla minä näköjään olinkin. Nyt laitoin tilausta nimittäin omissa nimissä, kun piti uudet ketjut saada. Ja tällä kertaa maksoin ihan kaksi markkaa siitä, että sain nopeamman kuljetuksen ja seurantakoodit. Tuskin tulee perjantaiksi niin kuin lupasivat.
    Parempi tulla ainakin karkkia

Kohtuuhalpa (13,36) oli mielestäni tällainen valkoinen hyvät arvosanat saanut alusajopaita.
    http://www.wiggle.co.uk/dhb-short-sl...-base-layer-1/
    Tilasin oletettavasti hieman minulle väljemmin istuvan L koon kolmena kappaleena, kun aion käyttää niitä kauluspaidan aluspaitoina pääasiassa. Pitää olla tarpeeksi pitkä selästä ja edestä, että pysyy housuissa. Joku oli tuota sinänsä jo kohtuupitkäksi onneksi arvostelussa kehunut.

Noi dhb aluspaidat on hintasekseen oikein päteviä. Muutenkin kyseisen brändin sukkia ja paitoja olen käyttänyt ja tuntuneet ihan hyvältä laadulta, että jos halpaa pyöräilykudetta haluaa niin noissa on paljon potentiaalia.

Itte tilasin nyt seurannan kanssa ku ei ollu ku parin euron panostus. Jospa nuo ei niin herkästi lähtis omille teille
    Viikko tilauksesta ilmesty seurannassa postille.

Ainakaan näin yhden kerran kokemuksen perusteella ei kannata maksaa ylimääräistä Wigglen pikarahdista. Maksoin muutaman euron extraa kun lupasivat kolmen arkipäivän toimituksen. Tänään on kuudes arkipäivä tilauksen teon jälkeen, ja Postin seurannan mukaan paketti tulee aikaisintaan huomenna. Paketti on saapunut Suomeen vasta tänään.

Kokemuksia - Wiggle

^Aiemmin valittaessaan sai postikulut takasin tilille tai jonkun lahjakortin. En tiedä, kuinka nykyään. Pienistä summista puhutaan, mutta jos kismittää niin miksi ei häiritsisi Wigglen aspaa sen verran, että saa mielenrauhan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    ... En tiedä, kuinka nykyään. ...
    Ei.

.

Joo itsekin erehdyin kokeilemaan tuota 3e lisämaksua ja kiitoksena paketti makasi viimeisimmässä p2p-kuriiin lajittelussa neljä työpäivää... ehkä tuo alle kahdessa viikossa ehtii postin hellään huomaan.

The only right bike is that one you don't own

23/08/2018 12:58:23 DELIVERED
    23/08/2018 12:30:46 EMAIL NOTIFICATION SENT 1001
    23/08/2018 12:30:42 TEXT NOTIFICATION SENT 1002
    23/08/2018 12:27:48 HELD AT LOCAL BRANCH/COLLECTION POINT - CONSIGNEE NOTIFIED 294
    23/08/2018 10:45:41 IN TRANSIT - HUB SCAN 202
    23/08/2018 09:24:03 IN TRANSIT - HUB SCAN 202
    23/08/2018 05:01:38 IN TRANSIT - HUB SCAN 202
    23/08/2018 03:35:06 IN TRANSIT - HUB SCAN 202
    22/08/2018 22:59:49 IN TRANSIT - HUB SCAN 202
    22/08/2018 12:25:40 IN TRANSIT - HUB SCAN 202
    21/08/2018 18:18:47 IN TRANSIT - HUB SCAN 202
    16/08/2018 06:41:02 TRAKPAK PROCESS CENTRE 198
    15/08/2018 06:07:02 DEPARTED Wiggle Ltd 218

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jakkok Katso viesti
    Joo itsekin erehdyin kokeilemaan tuota 3e lisämaksua ja kiitoksena paketti makasi viimeisimmässä p2p-kuriiin lajittelussa neljä työpäivää... ehkä tuo alle kahdessa viikossa ehtii postin hellään huomaan.

Sama täällä. Sunnuntaina tilasin ja torstaille luvattiin tulevan. Äsken katsoin niin ei ole paketti edes Suomessa vielä.
    Kai tuosta vois yrittää valittaa vaikka pieni summa tosiaan onkin.
    Mutta onhan tuo harhaanjohtavaa lupailla tuommosia.

^Ei kannata odottaa ihmettä. Oma tilaus on yli viikon vanha, eikä edelleenkään suomessa... tai sitten ei ikinä näykään postin seurannassa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •