GiantVerkkokauppaElectrobikeBikeshopHuntteriGasGas
Sivu 16 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 14 15 16 17 18 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 451 - 480 / 559

Aihe: Ajolasit

  1. #451
    Itselläni on kahdet Jawbreakerit ja on kyllä kevyesti parhaat ajolasit mitä olen itse käyttänyt. Ei tulisi kyllä mieleenikään hommata jotain feikki Oakley:ta. Laatu maksaa ja itseäni ei kaduta Jawbreakereistä maksamani hinta tippaakaan, mutta jokainen tietysti tekee niin kuin itse parhaaksi näkee.

  2. #452
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    East Bay City
    Viestit
    1.260
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teemu H Katso viesti
    Oakley Jawbreaker itsestään tummuva on loistava, mutta ei mikään kaikkivoipainen. Eilen illalla lähdin maastolenkille auringon paistaessa, mutta jouduin metsään ja siellä tuli lopulta pimeä, aivan liian pimeä näille laseille. Vaihtolinssimahdollisuushan on olemassa, eli taskuun voi ottaa kirkaan linssin mukaan, jos on rahamiehiä (linssi maksaa noin 50 eur). Maantiellä tuo ei ole niin paljoa häirinnyt, olen ajanut joskus yölläkin.
    Eikö Jawbreakerit sitten hämärässä/pimeässä vaalenekaan aivan kirkkaiksi kuten Multistradat? Mitkä fotokromaattiset ne sellaiset lasit on...?
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

  3. #453
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.277
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lukija5 Katso viesti
    Nuo edellä olevat linkit tulivat ekana googlessa vastaan, joten pienellä ajankäytöllä löytyy varmasti hintalaatusuhteeltaan paremmat kuin Oakleyt jotka näyttää myös hyvältä.
    Jos pitää näyttää hyvältä, olla optisesti hyvälaatuinen, iskun ja kulutuksen kestävä sekä toimia lajinomaisessa käytössä hyvin, väittäisin että Oakleylle on varmasti vaihtoehtoja mutta niitä ei löydä Halpa-Hallista.

    Omassa hyllyssä ollut nyt jo useamman vuoden Oakleyn Radarlockit. Yksi kehys ja neljä linssiä joista yksi photokromaattinen. Samoilla laseilla ympäri vuoden kaikki ajot. En ole keksinyt mitään muuta epäkohtaa kuin minun päähäni hieman liian pitkät sangat, jotka eivät välttämättä kättele kaikkien kypärien kanssa. Juuri hankin varaosina uudet nenätyynyt ja sankakumit kympillä, joten lasit on edelleen lähes kuin uudet.


    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MacKonte Katso viesti
    Eikö Jawbreakerit sitten hämärässä/pimeässä vaalenekaan aivan kirkkaiksi kuten Multistradat? Mitkä fotokromaattiset ne sellaiset lasit on...?
    Se ei riipu niinkään lasien mallista vaan linssimallista. Mielestäni Oakleyn valikoiman photokromaattiset linssit vaalenee ja tummuu maltillisesti, eivät missään nimessä äärilaidasta toiseen kuten mm. hyvät silmälasien photokromaattiset linssit tekee.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  4. #454
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.225
    Siinä vissin jotkut raja-arvot joiden sisällä se vaaleus/tummuus liikkuu.
    Minulla olevissa Julboissa on vaaleampi ”Zebra”-tummuva linssi joka vaaleimmillaan toimii hyvin Synk’metsässäkin ja tummana keväthangillakin pärjää. Valmistajalla on sitten toinenkin tummuva linssi joka on lähtötasoltaan selvästi tummempi.
    Nyt vaan olleet vähällä käytöllä kun en ole viitsinyt piilolinssejä käyttää pölyisenä aikana.

  5. #455
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    711
    EKOI:lla on kahdenlaisia fotokromaattisia linssejä joista 1-2 kategorian linssit on pilvisestä kevyeen auringon paisteeseen ja 1-3 kevyestä voimakkaaseenauringon paisteeseen
    https://www.ekoi.com/en/781-verres-guerra

  6. #456
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    East Bay City
    Viestit
    1.260
    ^Nämä Multistrata XL:t ovat kategoria 1-3 linsseillä.
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

  7. #457
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.439
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tinke Katso viesti
    Purin hammasta ja hommasin myös Rudy Project Rydonit voimakkuuksilla, linsseinä laser ImpactX photochromic 2 laser red.
    Hyvin pelittää, optiikka miellyttää silmää eikä vääristä varsinkaan ajoasennossa. Jotain häikäsyä ottaa oudosti toisista lasipinnoista esim autossa, mutta ulkona ajossa ei haittaa. Tuo linssien paksuus tuli yllätyksenä, voimakkuus vain -1.5, mutta linssi on todellä jämäkän paksuinen reunoista.
    Aamulla pimeässä pyöräkellarissa ei hirveästi ero tavallisista linsseistä ja kirkkaassa auringossa riittävän tumma. Väri tummuu ja vaalenee niin nopeasti, etten ole edes sitä tajunnut miettiä. Voisivat ehkä olla jopa tummemmat kirkkaassa kelissä, ihan vaan ulkonäkösyistä.
    Linsseissä ei ole heijastuksen estoa ja siksi tulee valokuvioita sopivissa tilanteissa linssin sisäpinnalle, muutoin ok lasit ja ajamiseen erinomaiset.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  8. #458
    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    313
    Mistähän saisi halvimmalla aurinkolasit vaaleanruskeilla/oransseilla tai muulla maastoajoon sopivilla linsseillä omilla vahvuuksilla kun on edellinen resepti tallessa, näöntutkimusta ei tarvitse. Parissa liikkeessä kävin ja siinä missä normaalia aurinkolasia saa vahvuuksilla 70-110e hintaankin niin vaaleat linssit menee yli 300 euron. Olen sen verran jääräpää että en maksa moninkertaista hintaa jos halvempikin toimii ja se on saatavilla mutta en ole löytänyt. Edellisiin halpoihin reseptiarskoihin olen tyytyväinen mutta ei niillä metsässä näe ajaa

    Motonetin suojalaseja kokeilin ja ne ainakin vääristää näkökenttää ärsyttävästi, eivät olleet hyviä.

  9. #459
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.647
    Foorumilaisten suosittelemat Oakleyn Jawbreakerit Prizm Trail- linsseillä sai monissa katsauksissakin (Review) niin hyviä arvosteluja, ja kun vielä olivat Bike24:ssä kohtuuhintaiset niin semmoiset tuli tilattua. Mielenkiintoista, kun ovat ensimmäiset tutummaksi tulleita "Lidl-Biltema" hankintoja oikeasti paremmat.

  10. #460
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    6.880
    Oliko ne vielä paljon edullisemmat kuin Xxl:n 109 euroa? Lähellä oli etten tilannut mutta sitten tulin järkiini ja totesin ettei nykyisissä Oakleyn laseissani ole mitään vikaa ja niihin on kolmet linssitkin eri keleille.

  11. #461
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.647
    Ei. Vähän kalliimmaksi tuli. Samalla tilasin kun muutakin sälää oli kertynyt listaan.

  12. #462
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    East Bay City
    Viestit
    1.260
    Kertokaapa käyttäjät, mikä Oakleysta tekee oikeasti niin erinomaisen kehutun? Jos niissä on aina vaihdettava linssejä kelin mukaan? Eri tilannehan on, jos linssit on voimakkuuksilla, mutta tavallisissa laseissa linssien vaihtoa...?

    Lidlin lasit maksavat pari kymppiä, ovat päähän hyvin istuvat ja niissä on linssit kolmelle eri kelille ja kestävät kolme ajokautta ennen kuin sankojen kumiosat hapertuu. Huono puoli niissä on tuo ”kolme eri kelin linssiä”, josta tahdoin eroon hankkimalla fotokromaattiset lasit. Oakleyt eivät lukeman mukaan toimi vaihtelevissa olosuhteissa (kirkas auringonpaiste - hämyinen metsä) vai toimivatko?
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

  13. #463
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    1.373
    Ehkä hankit jotkut muut lasit tai linssit, jos ajat paljon kirkkaana kesäpäivänä juuri ennen auringonlaskua ja sen jälkeen metsässä ja avomaalla, kuten minä poikkeusesimerkissäni

    Minulla Jawbreakerin linssi säätyy 23-69 % läpäisevyysvälillä.

  14. #464
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    14.105
    Aika hämärässä pystyy oakleyn prizm road linsseilläkin ajamaan ja prizmin maasto linssi kaiketi läpäisee valoa vähän paremmin, eli toimii varmaankin just noissa terävissä metsän varjoissa ok. Itse en ole kyllä keksinyt kesällä käyttöä fotokromaattisille linsseille. Ne ovat sitten syksyä ja talvea varten. Prizm on kuitenkin kontrastiltaan paljon mukavampi. Maailma näyttää kivalta noiden läpi katsoessa.

  15. #465
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.647
    Kun kerroin että päädyin tilaamaan Oakleyn Jawbreakerit, Prizm Trail linsseillä, en tehnyt sitä kuvitellen tai tarkoittaen että ne olisi maailman parhaat.
    Minkä tahansa henkilökohtaisen kamppeen, oli sitten kyse vaatetavarasta tai vaikka laseista, sopivuus on aina hyvin yksilöllistä. Se mikä jonkun, vaikka jonkun alan lehden testaajan, mielestä on ihan huippu, onkin jonkun muun mielestä ehkä vain keskinkertainen.
    Ajattelin vain että Jawbreakereista on ilmeisen hyvä aloittaa. Ja jos ne ei olekaan hyvät niin sitten tietää jo vähän mihin suuntaan pitäisi edetä. Ja linssien vaihtomahdollisuus, jos vaan pokat sopii kohtuullisesti, on sopivien etsimistä ajatellen hyvä.

    Ja on mullakin Lidlin vaihtolinssilasit. Varmasti näihinkin tulee Jawbreakereita vertailtua.

  16. #466
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    711
    MacKonte suosittelee Ekoin laseja. Onko ketään muita, jotka niitä suosittelevat ? Harkitsen Perso Evo 2 tai 4 hankkimista Fotokromaattisilla kat 1-2 linsseillä.
    Ei kai nuo huonot voi olla, jos Fabio Aru niitä käyttää.
    Itse haluan nauttia auringon valosta joten kat 1-3-linssejä en halua. Muutenkin ajolasini ovat nykyisin jotain kat 1 tasoa

  17. #467
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.277
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Maailma näyttää kivalta noiden läpi katsoessa.
    Varsin hyvin kiteytetty. Mietin tuossa miten MacKontelle määrittelisi sen Oakleyn väitetyn erinomaisuuden, mutta tuossa se varmaan on. Radarlockit istuvat minun naamallani niin hyvin, että ne "häviävät" viisi sekuntia paikalleen asettamisen jälkeen. Ja vaikkei omasta hyllystä löydy Prizm-linssejä, löytyy pari sellaista joiden läpi maailma näyttää todella kivalta paikalta, tuottaen silmälle mm. hyödyllisiä kontrasteja joita keskimääräisillä aurinkolasilinsseillä ei näe.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  18. #468
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    2.394
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Aika hämärässä pystyy oakleyn prizm road linsseilläkin ajamaan ja prizmin maasto linssi kaiketi läpäisee valoa vähän paremmin, eli toimii varmaankin just noissa terävissä metsän varjoissa ok. Itse en ole kyllä keksinyt kesällä käyttöä fotokromaattisille linsseille. Ne ovat sitten syksyä ja talvea varten. Prizm on kuitenkin kontrastiltaan paljon mukavampi. Maailma näyttää kivalta noiden läpi katsoessa.
    Mielestäni prizm road ja trail -yhdistelmä on aika täydellinen Suomen kesään. Road toimii kirkkaammassa ja sillä näkee myös varjopaikoissa. Trail on sitten harmaina päivinä aivan loistava. Noiden lisäksi tarvitsee oikeastaan vain kirkkaita (tai Hi viz yellow) -linssejä pimeässä ajoon syksyllä.

    Ajan satunnaisesti myös vanhemman mallin radar patheilla, joissa oleva linssi on hyvä, mutta eron prizmiin kyllä huomaa.
    Rule #1: Obey The Rules

  19. #469
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Kun kerroin että päädyin tilaamaan Oakleyn Jawbreakerit, Prizm Trail linsseillä, en tehnyt sitä kuvitellen tai tarkoittaen että ne olisi maailman parhaat. .
    Noniin, nyt on yksi lenkki uudet lasit päässä ehditty ajaa. Sää oli puolipilvinen. Eli ympäristönä ajoittain kirkasta ja aurinkoista aukeampaa paikkaa ja välillä varjoisiin kuusikoihin ajoa. Nämä on ollut tilanteita joissa on aiemmin käyetyillä erilaisilla halpisrilleillä vaikeuksia. Mutta nyt oli kyllä ilo ajella kun tuntui että aina on sopivat lasit ja siis hyvä näkyvyys.
    Sopivuus päähän on kohtalainen. Sankojen muoto vaatisi pyöreämmän pään muodon että sopisi hyvin. Mutta ihan kohtalainen sopivuus näinkin.

    Eli hankinnan voi mielestäni näinkin lyhyen käytön jälkeen katsoa onnistuneen varsin hyvin.

  20. #470
    Noin seitsemän vuotta käytössä olleet oakleyn radarit ovat jo sen verran naarmuilla että päätin ostaa uudet lasit. Nuo vanhat ovat olleet mukavat päässä ja omasta mielestä muutenkin "hyvät" joten sen suurempia vertailuja tekemättä "tilasin" lähikaupasta radar ev:n prizm trail -linssillä. Varmaankin maailmasta löytyy parempiakin laseja ja huonompiakin, mutta mitä väliä kun kyseessä on uusi (ja paranneltu?) malli aiemmista ja hyväksi todetuista laseista niin kaupat oli helppo sopia laseja näkemättä tai kokeilematta. Ei ne nyt ainakaan edellistä huonommat voi olla ja se tarkoittaa että nehän on itse asiassa ihan hiton hyvät.

  21. #471
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    711
    Pohdin Oakleyn Jawbreakerien ja Radar Ev Pathin välillä. Harrastan saman verran juoksemista ja pyöräilyä. Ilmeisesti EV Path sopii paremmin myös juoksemiseen, mutta ovatko ne hyvät pyöräilyssä ?
    https://www.xxl.fi/oakley-radar-ev-p...121687_1_style
    Canyon Endurace CF 9.0 / Giant TCX SLR 2 / Titania Terässiipi

  22. #472
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    14.105
    Jos silmät eivät ole arat vedolle, niin sopivat. Radarit ovat tosiaan vähän kevyemmät ja todennäköisesti juoksussa paremmat.

  23. #473
    Liittynyt
    08/2017
    Viestit
    326
    Mites tämmöset tarjouslasit?
    https://www.xxl.fi/swisseye-novena-m...096830_2_style

    Käyttö olis ympärivuotinen pyöräily (lyhyt työmatka, mtb ja maantielenkkejä kerran pari viikossa), ehkä hiihto myös. Nykyiset lasit on ne kaikista halvimmat ja naarmuilla jo, joten vois päivittää jos raati kokee nämä pätevinä. En osaa hifistellä varusteissa, joten perushyvä riittää. Nykyisissäkään ei suurempaa vikaa käytössä ole, kulutuskestävyys vaan pettää.
    Eli onko jotain miksi näitä ei kannata hankkia vaan esim alle 50€ saan selvästi parempaa?

    Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

  24. #474
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    6.880
    Mulle saapui pari päivää sitten postista wigglen black friday tarjouksesta mustavalkoisella kehyksellä Oakleyn Jawbreakerit Prizm road linsseillä. 114 tai 119 about oli hinta. Onhan ne isot eivätkä joidenkin mielestä maailman kauneimmat mutta ajattelin testata silti kun niin hyviksi on muutoin kehutut. Mun n. jo 10 vuotta vanhat Oakleyn niin ikään kokokehyksillä olevat lasit jonkin verran päästää tuiverrusta silmiin ja ajoittain silmät valuu. Joskus on joku ötökkäkin tullut silmään laseista huolimatta. Näillä näkökenttä on myös vielä laajempi vaikka ei se huono ollut vanhoillakaan. Ylhäältä kehys menee kulmakarvan yläpuolelle.

    Vanhoihin mulla oli sinänsä hyvin kertynyt vaihtolinssejä. Myös yhdet täysin kirkkaat ja käytänkin näitä vanhoja varmaan jatkossa edelleen pimeällä. Tai otan lomalle mukaan tummilla linsseillä uima-allaslaseiksi. Ovat kokonaan mattamustalla kehyksellä ja tosiaan kooltaan vähän pienemmät niin käyvät jotenkuten siviilikäyttöönkin. Joku jacket sekin oli mutta en saa päähäni mikä. Ei ollut half- eikä Flack-

    edit: Racing jacket se oli. Ja ei hitto, niitä myydään edelleen.
    https://www.oakley.com/en-us/product/W0OO9171

  25. #475
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    661
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sampo12 Katso viesti
    Mites tämmöset tarjouslasit?
    https://www.xxl.fi/swisseye-novena-m...096830_2_style

    Käyttö olis ympärivuotinen pyöräily (lyhyt työmatka, mtb ja maantielenkkejä kerran pari viikossa), ehkä hiihto myös. Nykyiset lasit on ne kaikista halvimmat ja naarmuilla jo, joten vois päivittää jos raati kokee nämä pätevinä. En osaa hifistellä varusteissa, joten perushyvä riittää. Nykyisissäkään ei suurempaa vikaa käytössä ole, kulutuskestävyys vaan pettää.
    Eli onko jotain miksi näitä ei kannata hankkia vaan esim alle 50€ saan selvästi parempaa?

    Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
    Nuo swisseye lasit on ainakin omaan päähän tosi hyvät ja sitä nenään tulevaa osaa pystyy säätämään itselle sopivaksi. Sovittelin aikanaan XXL:ssä kaikki lasit läpi ja nuo istui parhaiten päähän, yli 100€ oakleyt hävis istuvuudessa. Samoja laseja myydään saksassa yli 70€. Olen enimmäkseen työmatkapyöräilyssä ja maastopyöräilyssä käyttänyt. Käyttänyt noita myös kesällä autolla ajaessa, kun sen verran kevyet päässä pitkässäkin ajossa eikä punainen linssi liikaa tummenna. En osaa johonkin oakleyhyn verrata, mutta yhdet aurinkolasit omistanut joista aika uutena hajosi sanka, jotenkin tuntuu olevan yliarvostettu merkki.

  26. #476
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    2.394
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Mielestäni prizm road ja trail -yhdistelmä on aika täydellinen Suomen kesään. Road toimii kirkkaammassa ja sillä näkee myös varjopaikoissa. Trail on sitten harmaina päivinä aivan loistava. Noiden lisäksi tarvitsee oikeastaan vain kirkkaita (tai Hi viz yellow) -linssejä pimeässä ajoon syksyllä.

    Ajan satunnaisesti myös vanhemman mallin radar patheilla, joissa oleva linssi on hyvä, mutta eron prizmiin kyllä huomaa.
    Syksyn pimeitä lenkkejä varten tuli nyt hankittua Oakleyn evzerot prizm low light -linsseillä. Parin käyttökerran perusteella hieno linssi, kuten muutkin prizmit. Linssi on lähes kirkas, joten pimeässä näkemisessä ei ole ongelmia. Samaa linssiä myydään muidenkin Oakleyn mallien kanssa.
    Rule #1: Obey The Rules

  27. #477
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    14.105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Syksyn pimeitä lenkkejä varten tuli nyt hankittua Oakleyn evzerot prizm low light -linsseillä. Parin käyttökerran perusteella hieno linssi, kuten muutkin prizmit. Linssi on lähes kirkas, joten pimeässä näkemisessä ei ole ongelmia. Samaa linssiä myydään muidenkin Oakleyn mallien kanssa.
    Näyttää olevan sama 75% valonläpäisynä, mitä photocromaattisessa, jotka on minulla toisissa laseissa.
    Ei oikein riitä pimeässä ajoon minusta. Jää turhan paljon valokeilan ulkopuolelta näkemättä. Sateiselle ja muuten hämärälle kelille tuo taas on varmasti parempi mitä photocromaattinen linssi.

  28. #478
    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    33
    Tarkoitus olisi ostaa jawbreakit, mutta miettyttää että mikä linssi olisi paras käyttööni. Tarve olisi ympärivuotinen eli käytännössä pimeästä kirkkaaseen auringon paisteeseen. Metsässäkin pitäisi pärjätä. Kumpi parempi photocromattiset vai trail. Vai joku muu. Riittääkö edes yksi linssi tähän kaikkeen?

  29. #479
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    14.105
    Ei piisaa yksi linssi. Minusta pimeällä pitää olla kirkas. Photocromaattisella pärjää kyllä maantiellä ja kelveillä välttävästi pimeälläkin, mutta muualle kirkasta.

    Kesällä ei myöskään ole mitään tarvetta Photocromaattiselle, eli varmaankin sitten trail jos maastoon. Prizim road on ainoa mitä itse käytän kesällä. Prizm linsseillä näkee myöskin hieman hämärässä.

  30. #480
    Liittynyt
    02/2000
    Paikkakunta
    HKI
    Viestit
    1.693
    Mä en ole muistanut kehua Rydersin laseja. Mulla on ennen ollut ongelma huurustuvien linssien kanssa. Kokeiltuna Rudy Project Rydon , Oakleyn radar ja halpis Zekler.
    Loskakelillä pienessä tihkussa, täysissä Gorekamoissa sain linsseihin hieman huurua. Muut olisivat olleet täysin ummessa jo tovin. Ja tuokin juuri poistui heti kun lähdin liikkeelle.
    Ostin halvimman antifog mallin kun olin epäileväinen.
    https://www.bike24.com/p2261920.html

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •