Sivu 54 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4445253545556 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.591 - 1.620 / 1688

Aihe: Oletko LOMALLA?

En ole, mutta piti kyllä, tuli ennalta suunnittelemattomia " toimeksiantoja".
    Rouva kuitenkin jäi 10 pv joutenolonputkeen.
    Harmittaa, piti lähteä merelle viikoksi tai jotain. Nyt ei sitten tiedä, että koska, vaiko ollenkaan

Kyllä kiitos!!! Nokkahuilun soidessa mennyt kaksi viikkoa ja kaksi vielä edessä. Stressi on melkolailla laskenut, aika ylhäällä oli ennen lomaa
    -L.

Englantilainen autonvalmistaja Aston Martin ottaa vuoden 2020 alusta käyttöön lyhyemmän nimen Astma.

No tottahan toki lomalla, on tässä yksi työpäivä 25.6. joka tarvii muistaa tässä lomaillessa....stressikäyrä nousussa kun jotenkin pitäisi toimeenkin tulla...
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

^Se on helppo näin sivusta ehdotella toisille kaikkea, mutta viikko, kaksi sitten uutisissa tuli juttua jostain kunnasta, jonne lääkäriä ei ole saatu sitten millään. Jep, tiedän että paikkakunnan vaihto, varsinkin jonnekin "tänne ei edes lääkäri tule"-loukkoon, ei ole ehkä se päälimmäinen ratkaisu, mutta jos niinkun tarpeeksi epätoivoinen olet ja seikkailunhalua löytyy. Luultavasti tulisit kirkuen pois moisesta kunnasta nopeasti, mutta sitten nykytilanne saattaisi tuntua todella hienolta . Joo, jätä omaan arvoon nää ehdotelmat, kunhan nyt tuli mieleen.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

^ on luultavasti terveyskeskuslääkäri. Siihen hommaan mun tiedot/ taidot ei riitä, sen verta vastuuntuntoinen olen että tiedän mihin minusta EI ole enkä lähde tumpuloimaan ihmisten hengellä ja terveydellä.
    Nykyisessä työssänihän teen lähinnä ajokorttitodistuksia ( 85% asiakkaista on näitä) ja hoidan vähäisiä hengitystieinfektioita ( eli suomeksi poskiontelontulehduksia) tai muita pieniä ongelmia.
    Yksi kaveri on ehdottanut että perusta oma firma ....voi vitsit, jos mulla olisi niin paljo rahaa että voisin perustaa oman firman, mun EI tarvisi sellaista perustaa. Oikeesti, tää lääkärin työ on niin tylsää ja tympeetä kun olla voi. Että mä olin typerä valitessani opiskelupaikan, yritin olla järkevä mutta ihan persiilleen meni.

Mun unelmatyö olisi KVVY:llä mitä vain, mutta mieluiten kenttätyötä. Tai Nakkilan Nahkiaispaistamossa mitä vaan työtä. ( tai USA:ssa sitä Pacific lampreyitten seuraamista....) Nyt tarvii vaan toivoa että syksyllä olisi kututalkoita ja Nakkilassa käyn varmaan taas kolme kertaa. Vapaaehtoistyö on työtä oman itsensä hyvinvoinnille, eli parasta mahdollista työtä mitä olla voi, ja samalla jos voi auttaa kaloja niin mahtavaa!! Voi että kun 80-luvulla pystyi vaan käymään kysymässä ja pääsi töihin. Nykyisin tarttee olla koulutusta sun muuta, vaikka tässä olisi maailman sopivin tyyppi niihin kalahommiin....
    tempokisu.kuvat.fi

^Olen huonoin tyyppi neuvomaan firmoissa, mutta kattelin vierestä kun naapurit sai starttirahan ihan kälyseen yritykseen. Heidän liikeideansa oli "myydään kalliiimmalla, niin saadaan enemmän rahaa". En tiedä lieneekö moista enää jaossa, on tosta 10 vuotta ainakin. Joo, mut niinkun sanoin, se on helppo heitellä "hyviä ohjeita" toisille, jätä omaan arvoonsa vaan.

^ eipä mitään, pahinta oli kun veljen vaimo yritti että "olethan sentään ollut lääkäriKESKUKSESSA töissä 15 vuotta...." mä yritin selittää, mutta ei menny perille. Joku ihme kuvitelma että olen tehny tosi paljon töitä sairaitten kanssa ja tosi kokenut....mutta se totuus on vähän toinen. No, on mulla kokemusta ajokorttitodistusten tekemisestä, paljon näkee todistuksia joissa on täytetty lomakkeesta vain osa, vaikka pitää täyttää ne kaikki....eli ei ole osattu. Vain osaksi täytetty ( esimerkiksi C-korttiluokkalaisille pitää täyttää myös luokan B-tiedot....) todistus ei kelpaa!

Lääkäripalvelun tuottamiseen tarvitaan vähän enemmän kuin pelkkä starttiraha, pitää olla luvat ja tietynlaiset tilat ja kaikki tarpeellinen ( vaikka niitä ei tarvittaisikaan) eli ihan mun rahavaroilla semmoista ei pysty. Kuten sanottu, jos ne rahat olisi niin mullahan ei olisi mitään huolta vaikka olisikin tämä nykyinen työ ja palkka...

Eikä tässä mitään, eihän kaikilla työ voi olla kivaa ja kiinnostavaa, jonkun tarvii ne tylsätkin hommat tehdä, olisi vaan vähän enemmän niitä tylsiä töitä.
    Työhän on sitä varten että vapaa-ajalla voi harrastaa ja tehdä mielenkiintoisia hommia.
    tempokisu.kuvat.fi

^Juu, totta virkat, ehkä on helpompi pistää huonekalukauppa pytinkiin, kun lääkärikeskus. Monesti olen funtsinut, että mitäs jos työt loppuisi. Ei todellakaan enää jaksaisi kouluttautua uuteen ammattiin, ojankaivaminen tuntuisi alentavalta eikä selkä kestäisi... varmaan sitä yrittäisi jotain taskurahaa tienata pitämällä blogia tai piirtämällä sarjiksia, realistiset kuukausipalkka-arviot näistä olisivat varmaan 50e luokkaa.

Mutta on topic: Edelleen lomalla.

^ no on mulla aina varasuunnitelma C. Se ei ole mukava suunnitelma, mutta olen valmis toteuttamaan jos.....
    tempokisu.kuvat.fi

Tunnin päästä olen

Myönnettävä toki että olen.
    -Usot sie jot myö uitiin?

Kieltävä vastaus tähän.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

En, mutta huomisen jälkeen olen.

Vähäsen, tiistaina hommiin

Vähäsen, sunnuntaina hommiin
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Vähäsen, tiistaina hommiin
    Paljon, mutta samoin tiistaina pitäisi käväistä töissä katsomassa josko niitä töitä olisi...laskin että se on yli kolmen viikon ainoa työpäivä ja koskahan sitten taas seuraavan kerran saisi mennä töihin...
    tempokisu.kuvat.fi

..lomallahan tässä taas, seuraavan kerran saa mennä työpaikalle 4.7.
    tempokisu.kuvat.fi

Kyllä, olen lomalla
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

En ihan vielä... mutta kohta voisi aloitella.

En ole, kaikenmoista ennalta suunnittelematonta pukkaa, mutta kyllä ne tulee pidetyksi.
    Ja voip olla, että sitten vähän enemmänkin kerralla kun alkuun pääsee, hyvässä lykyssä 5..6 vko, mutta saas nähä nyt.
    ride to the hills - ride for your lives

Voin ilmoittaa että sunnuntaina irtoaa köydet laiturista, purjeet ylös ja keula kohti Tukholmaa usean pysähdyksen taktiikalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Voin ilmoittaa että sunnuntaina irtoaa köydet laiturista, purjeet ylös ja keula kohti Tukholmaa usean pysähdyksen taktiikalla.
    Nyt kuulostaa hyvältä

Jep. Seuraavat 3 viikkoa.
    .•.•. Urheilu on hiekkaa elämän laakereissa .•.•.

Aivan liian vilpoista lomailuun, käristyskupolia odottelen. Siispä en ole.

En ole kohta viikkoon ollut. Pippeleiden pippeleiden kevät
    -L.

Englantilainen autonvalmistaja Aston Martin ottaa vuoden 2020 alusta käyttöön lyhyemmän nimen Astma.

Loma jatkuu, ens kuun puolessa välissä palaillaan duuniin.

Mitä fiddua!
    Tulevana perjantaina meinasin jättäytyä lomille 5 vko, mutta..

Viikonloppuna hätyytellään hellerajaa, mutta jo ensi viikon alussa Suomea lähestyvät taas sateet.
    https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006175504.html
    Tulispas jo se eläke, joka veisi täältä peräpohjolasta ihmisten ILMOILLE.
    Perseppä vaan perse.

^Muutto siis kunnolla pohjoiseen edessä, suomalaiselle sopivin lämpötila: https://yle.fi/uutiset/3-10204126

On topic: olen lomalla, puolessa välissä mennään.

Näissä pitkissä lomarupeamissa menee päivät ihan sekaisin, eilen piti parikin kertaa tarkistaa että onko nyt tiistai vai keskiviikko...tiistai, siis ei vielä huomenna ( eli tänään) töihin. Ja jos joku kysyy lomarupeaman aikana ( ja en ole tietokoneen ääressä) monesko päivä tänään on, niin en muuten tiedä.

Että lomalla vielä tämä päivä. Saisi tulla ne helteet mun työpäiville - en tykkää ja työmatkat sujuu kuivin nahoin.
    tempokisu.kuvat.fi

Pistetääs tuosta aluksi levy pyörimään... nuin!
    Ja vastaan sitten siis, että kyllä olen

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •