Sivu 28 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728
Näyttää tulokset 811 - 834 / 834

Aihe: www.bike24.de

Nopea on toimitus Bike24:llä juu, 15€ vaan menee aina. Viimeksi pari viikkoa sitten sunnuntaina tein tilauksen, maanantaina n. klo 7 aamulla tuli viesti, että on lähtenyt matkaan ja torstaina oli perillä postissa odottamassa. Kotimainen hyvin palveleva kivijalka on pari päivää nopeampi sentään.

Nyt piti käyttää palautustakin, ihan oman mokan takia. Se olikin maksuton, nopeasti tuli palautuslappu sähköpostiin kun ilmoitin parin tuotteen palautuksesta.

yli 250e tilauksissa postikulut on ilmaiset Suomeen.
    Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makton Katso viesti
    yli 250e tilauksissa postikulut on ilmaiset Suomeen.
    Koitapa pistää vaikka parin tonnin fillari ostoskoriin..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Koitapa pistää vaikka parin tonnin fillari ostoskoriin..
    Kaksi viimeisintä tilausta 2vk sisältä olleet ilmaisilla toimituskuluilla...

www.bike24.de

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makton Katso viesti
    Kaksi viimeisintä tilausta 2vk sisältä olleet ilmaisilla toimituskuluilla...
    Fillareita? Mulle se lisää niistä 100€ toimituskuluja. Ja aina paljon saa roipetta tilata, että menee yli 250€. Kaikki ei ole sun kaltaisia kroisoksia

Fillareita? Mulle se lisää niistä 100€ toimituskuluja. Ja aina paljon saa roipetta tilata, että menee yli 250€. Kaikki ei ole sun kaltaisia kroisoksia
    Runko ja siihen osia. Sinänsä outoa, ettei se runko paketoituna nyt niin paljoa pienempi ole kuin kokonainen pyöräkään.

80 euron satula ja 239 euron sykemittari sai myös ilokseni aikaan ilmaiset postit. Luulin joutuvani maksamaan sen 15 euroa posteista.

Tilaus sisään 23.8, kamat liikkeelle 24.8 ja DPD lähetti tekstarin ja sähköpostin 30.8 seuraavalle päivälle tulevasta toimituksesta. Netissä saattoi muuttaa toimitusaikaa ja/tai osoitetta, minkä teinkin, ja paketti tuli työpaikalle ongelmitta. Aika monta tilausta täältä on jo tullut tehtyä, eikä koskaan ole mitään ongelmia esiintynyt. Yleensä jos pelkkää pyöräsälää olen vailla, b-c on pääsääntöisesti valintani, mutta tämä bike24 on verraton, jos samalla tilaa esim. muuta ulkoilukamaa. Niin ja reilun 400 euron loppusummalla toimitus oli ilmainen, raja taisi mennä 250 eurossa edelleenkin.

Tilasin kiekot hyvään hintaan, toimitus kotiovelle ilmaiseksi ja nopeasti. Mukana vain tuli väärät adapterit, niitä ei heiltä enää löytynyt, mutta sovittiin hinnanalennnuksesta ja tilasin adapterit Suomesta. Mietin, että kummassa vika Bike24 vai Fulcrum? Kaks kertaa tilannut samat kiekot ja molemmilla kerroilla adapteriongelma. Toiset kiekot palautin kokonaan. Tyytyväinen olen kuitenkin, nopea, edullinen ja loistava asiakaspalvelu.

Nopea on toimitus Bike24:llä juu, 15€ vaan menee aina. Viimeksi pari viikkoa sitten sunnuntaina tein tilauksen, maanantaina n. klo 7 aamulla tuli viesti, että on lähtenyt matkaan ja torstaina oli perillä postissa odottamassa. Kotimainen hyvin palveleva kivijalka on pari päivää nopeampi sentään.

Nyt piti käyttää palautustakin, ihan oman mokan takia. Se olikin maksuton, nopeasti tuli palautuslappu sähköpostiin kun ilmoitin parin tuotteen palautuksesta.

15e postit on naurettava hinta siitä kuinka paljon halvemmalla tuolta tavaraa saa versus Suomen kivijalat tai nettikaupat. Valikoima on lähes kaikki mitä voit tarvita niin eipä kyllä ole tullut tuettua pyöräliikkeitä aikoihin, ehkä erikoisliikkeiden on aika tajuta oma asemansa eli kannattavuus on varsin heikkoa. Iloisia poikkeuksia kyllä löytyy kun asiakaspalvelua tehdään sydämestä, tälläisessä liikkeessä pyöräni huollatan mielellään vaikka taidot ja välineet löytyisikin.

Kolme tilausta kuukauden sisällä eikä moitteen sijaa, loistava kauppa, on ohittanut itsellä bike discountin ja componentsin loistavalla valikoimalla, hinnoilla ja pikaisella toimituksella.
    Train harder go faster

Kiva kuulla, että tänne palautus on (edelleen) ilmainen. Wiggleen ja crc:hen kun olen viime aikoina joutunut muutaman jutun palauttamaan, niin palautuspostikulut (6,99 Wiggle ja 15 € crc) piti maksaa itse.
    On se 15 euroa kuitenkin sen verran merkittävä, että en jättäisi hintavertaamatta vaikka just wiggleä, crc:tä, b-d ja b-c putiikkeja. Toki teen aina vähän vertailua postikuluista riippumatta, kun sen itse tuotteen hintakin voi kuitenkin vaihdella ulkomaan kauppojenkin välillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Kiva kuulla, että tänne palautus on (edelleen) ilmainen. Wiggleen ja crc:hen kun olen viime aikoina joutunut muutaman jutun palauttamaan, niin palautuspostikulut (6,99 Wiggle ja 15 € crc) piti maksaa itse.
    Jos on maksanut PayPalilla, niin PP korvaa palautuskulut 30€ asti 12 kertaa 12 kuukauden aikana. CRC:n kanssa päässyt tuota käyttämään. Hyvä kuitenkin tietää (tiedostaa), että Bike24:llä on ilmainen palautus. Varsinkin vaatteita ostaessa tuo tulee helposti tarpeeseen.

Kauppavalikoimassa mulla on B24, Bike-Discount, Bike-Components, CRC, Wiggle ja muutama harvinaisempi. Kotimaisiakaan liikkeitä ei kannata ylenkatsoa. Jotkut tavarat on täällä Suomessa ihan kilpailukykyisiä hinnaltaan. Itse pyrin Suomen ostokset keskittämään yläfemmaan, kun on vielä lähin kauppakin samalla.

Paypalista olen kirjoitellutkin asianomaiseen otsikkoon. Palautusta on tullut käytettyä melko usein. Viimeksi se vain alkoi vähän tökkimään, kun vaativat lisätodisteiksi vielä viestit myös siitä, että palautus on palautunut perille saakka ja että minä olen saanut palautuksesta rahat takaisin. Meni jo vähän hankalaksi. Sitä seuraava palautus meni kuitenkin taas "yhdellä otolla purkkiin" eli lisätodisteita ei pyydetty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Netissä paljon ohjeita vetoketjun korjaukseen, olisko noista apua, jos ei ihan rikki?
    Sori pikkasen myöhässä. Sain uuden Midloaderin takuuseen ja rikkontunutta kunnei huolineet takaisin niin vein suutari-Erjalle joka vetoketjun vaihtoi. Ny on sitten kaksi..
    Olen aivan tyytyväinen!
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Paketit tulee nopeaan ja ekaa kertaan takuuta tinkasin, mun Topeakin Midlouderin vetoketju hajosi ja jotain mussutin, päivän viiveellä vastaus ynnä ny saan valita joko rahat takaisin tai uutta tilalle. Minusta varsin fiksua varsinkin kun kuva
    riitti enkä tarvinnut mitään palauttaa.

Mun viime kuun tilaus oli yli 250ekua siinä ilmainen toimitus.
    Fiksu lopputuos kun on nyt kaks, mullon kans tuossa naapurikorttelissa korjausompelimo kun omat keinot loppuvat. Tekee yleensä ohjeidenvastaisesti paremmin kun ammattimoraali on niin korkea!

Hep, mites palautus näillä toimii, onko ilmainen?

On. Ilmoitat aspaan palautuksesta ja saat spostiin palautuslapun

Ilmainen palautus sujui kuin elokuvissa ja palauttivat jopa lähetyskulut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vivve Katso viesti
    Ilmainen palautus sujui kuin elokuvissa ja palauttivat jopa lähetyskulut
    Täh, nettositko siis tuolla palautuksella lähetyskulujen verran? Mulle ilmainen palautus tarkoittaa sitä, että hoitavat palautuskulut. Ymmärsin sun aiemmasta viestistä, että lähettävät vain palautuslapun, joka liimataan paketin päälle ja that's it, mutta meneekö siis niin? Tänään melkein pitäisi laittaa tilausta, mutta haluaisin varmuuden miten homma toimii, kun mieluusti ottaisin kaksi eri kokoa takista ja kengistä ja väärät sitten palauttaisin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Cabron Katso viesti
    Täh, nettositko siis tuolla palautuksella lähetyskulujen verran?
    Eiköhän tuohon ole tarvittu koko tilauksen peruutusta. Ei liikkeellä ole mitään syytä maksaa takaisin lähetyskuluja (15€), jos vain osa tuotteista palautetaan. Vielä vähemmänhän syytä on silloin, kun tuotteita tilataan tarkoituksellisesti esim. kahdet kappaleet kokeilua varten.

Onko muuten kenelläkään kokemusta siitä, että on tilannut yli 250€:n edestä eli postimaksuttomasti ja palauttanut osan ja tämän myötä tilauksen arvo pudonnut alle 250€:n rajan. Firmallahan on tällöin käytännössä oikeus vähentää tuo 15€ palautettavasta summasta. Toki jos ovat itse esim. lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen eikä oikeaa tai vastaavaa enää varastosta löydy, niin tilanne on eri. Enkä todellakaan kysy tätä sen takia, että vaivautuisin hyötymään tästä, vaan ihan mielenkiinnosta, kun firman sivuilta ei tietoa tästä taida löytyä.

Palautin siis joo koko lähetyksen takaisin. Hämmästyin kun olivat hyvittäneet toimituskulutkin.

Tein tänne tilauksen, kun tarvitsin vähän muutakin kuin pyöräilysälää ja täältä sai näppärästi tilaamalla mitä halusin. 5. arkipäivä tilauksesta paketti oli toimituksessa, jätetty lappu, että toimitetaan joku toinen päivä, koska en ollut kotona. Laitoin netin kautta viestin, että haen terminaalista. Sitten vastataan, että ei löydy lähetystä sillä numerolla. Onpa kummaa, kun annoin juuri saman numeron kuin heidän tekstiviestissään. Laitan saman numeron uudestaan ja ilmoitan, että haen edelleen terminaalista, ei saa yrittää toimittaa. Vastaus: Ei löydy, ottakaa yhteys lähettäjään, mikäli asia on edelleen ajankohtainen. Voi jumalauta, paketti on heillä, mutta he eivät löydä sitä, että todellakin on ajankohtainen! Soitto PostNordin aspaan ja ei edelleenkään löydy. Sitten DPD:n sivuille onkimaan ja vihdoinkin paketti saadaan pysäytettyä terminaaliin, että voin sen hakea huomenna. Ennen Bike24:n paketit jäi postiin, ja toimitusyrityksen jälkeen siirtyi postista noudettavaksi, oli paljon kätevämpää. Huomenna tarkistan tuliko kaikki tilattu, mutta oli ainakin ihan riittävän ripeä muuten.

Edit. Tuli kaikki mitä piti. Mutta, eipä ollut PostNordin puhelinpalvelusta mennyt viesti perille, että haen terminaalista. Ei nyt mitenkään kovin hyvä kokemus PostNordista.
    Kuutio muokkasi tätä : 22.01.2019 at 17.56

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuutio Katso viesti
    ...Ennen Bike24:n paketit jäi postiin, ja toimitusyrityksen jälkeen siirtyi postista noudettavaksi, oli paljon kätevämpää...
    Minulle kaikki Bike24-paketit tulevat DHL-kautta; en muista, että olisin koskaan saanut sieltä mitään DPD:n kautta. Mikä onkin hyvä.

DHL laittaa aina hyvissä ajoin viestiä toimituksesta. Viestin avulla toimituksen voi laittaa menemään lähimpään DHL-pakettipisteeseen, jos ei ole kotona sitä vastaanottamassa. DHL-toimitus on tärkeä syy siihen, että tilaan nopeasti tarvittavat tavarat mieluummin Saksasta.
    If you are not riding solo, you're cheating.

Ennätys uusiksi!

Laitoin tilauksen sisään MA 21.1. klo 10:24
    DHL kiikutti paketin Vantaalle TO 24.1. klo 10:33.

73h 9min on kova suoritus. Paketissa oli kenkää, pullotelinettä, ketjua, sisäkumia ynnä muuta pientä sälää 250 euron arvosta.
    “I'm a little bit whoor, a little bit whaeey, a little bit swish-swish-swish! I'm a little bit dodgy, I'm a geezer."

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •