GiantRideGasGasContinentalImatraBikeshop
Sivu 2 / 250 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 12 52 102 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 7497

Aihe: Dopingpaukku

  1. #31
    Marko Kovanen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tuomas Katso viesti
    Pelottavaa että sitä ollaan vielä jollain pyöräilijöiden listalla
    Joo. Voi tulla poliisit oven taakse ja kysellä, mitä lääkekaapista löytyy.

  2. #32
    Tero79 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ästidin Katso viesti
    Olihan siellä Fuentesin listalla kaikkia potkupalloilijoita mutta ei niistä kyllä uutisoitu montaakaan kertaa...
    Miksi kiusata isompaansa, kun listalla on myös sukkahousuissa pyöriviä rääpäleitä? Ja miten esimerkiksi englantilainen työväestö viettäisi aikaansa, jos niillä ei olisi jalista...

  3. #33
    Jake Blues Guest
    Ja mitäköhän seuraavaksi tapahtuu maailmalla? Syytetty laboratorio oli sentään melkoisen suuriveripankin haltija ja siis erittäin tärkeä sairaanhoidolle. Seuraavaksi voisi tutkimukset kohdistua venäjän rajalla sijaitsevan pienen ja epäilyttävän suomen verivarastoja ylläpitämään pieneneen yhdistykseen. Ja kas kummaa, missäs ne hemohes-hiihtäjien lääkärit olivatkaan töissä? Pian wadan lääkärit ja ukaasimiehet tulevat tutkimaan suomalaisia veripusseja. Ettehän ole luovuttaneet verta pariin vuoteen

  4. #34
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Silvenius Katso viesti
    Pyöräilyunioni tietysti voisi ottaa hieman kantaa päätiedotusvälineiden tapaan käsitellä pyöräilyasioita. Nykyinen tapa uutisoida lähinnä dopingasioita ei heijastele niinkään aitoa kiinnostusta pyöräilyyn, vaan puhdas haaskan revintähän on kyseessä. Paskan tonkimisesta rahaa lehdelle tai telsukanavalle.
    Jep, jep. Parasta että kaikki vain olisivat hipi hiljaa ja hokisivat Suomessakin tuttua mantraa, että kyllä me ollaan puhtaita.

    Ja kyllä jalkapalloakin hieman ahdistellaan, muistaakseni uhkasivat tiputtaa koko lajin Olympialaisista jos ei rangaistuskäytäntö muutu.

  5. #35
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.878
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tietämätön Katso viesti
    Jep, jep. Parasta että kaikki vain olisivat hipi hiljaa ja hokisivat Suomessakin tuttua mantraa, että kyllä me ollaan puhtaita.

    Ja kyllä jalkapalloakin hieman ahdistellaan, muistaakseni uhkasivat tiputtaa koko lajin Olympialaisista jos ei rangaistuskäytäntö muutu.
    Jos nyt vaikka lukisit Porttilan kolumnin ja koittaisit vähän puntaroida kuinka paljon kolumnissa on Porttilan huhuihin perustuvaa mutuilua ja kuinka paljon kolumnissa on asiaa. Saattaa ehkä sitten Silveniuksenkin kommentti avautua vähän paremmin. Toi kolumni on ehkä ihan hyvää terapiaa esimerkiksi fanaattisille maastohiihtofaneille joiden sielua on nakertanut jo pitkään hiihdon parit käryt.

    Jos futis putoaa olympialaisista, niin siitä nyt ei ole kiinnostuneita muut kuin pikkutekijät ja niillä taas ei ole rahaa eikä valtaa.

    Muuten...Uutisoikos maikkari Veikkasen tosi hyvää ajoa Romandien prologissa?

  6. #36
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Käpylä
    Viestit
    2.052
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tietämätön Katso viesti
    Ja kyllä jalkapalloakin hieman ahdistellaan, muistaakseni uhkasivat tiputtaa koko lajin Olympialaisista jos ei rangaistuskäytäntö muutu.
    FIFAa kiinnostanee lajin olympia-status vielä paljon vähemmän kuin UCI:ta pyöräilyn.
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

  7. #37
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Käpylä
    Viestit
    2.052
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Muuten...Uutisoikos maikkari Veikkasen tosi hyvää ajoa Romandien prologissa?
    Tuskin maikkarin toimituksessa on ketään, joka todella seuraa pyöräilyä. Suomalaisten ammattilaisten edesottamuksista kun harvemmin tulee Reutersilta tai AP:lta valmista tavaraa, joka pitää vain ymmärtää ja kääntää (ja yleensä molemmat väärin).
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

  8. #38
    Liittynyt
    03/2004
    Paikkakunta
    Lapua
    Viestit
    241
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jyrki64 Katso viesti
    Jaa'a. Mihin ihmeeseen nuo hormoonit mahtaa olla menossa, joita aina silloin tällöin jää tullin haaviin? Eikä ole ihan pieniä määriä, eikävarmasti jää kiinni kuin murto-osa sattumalta.
    Tuskin pyöräilijöille, mutta "kuntoilijoille" kuitenkin.
    Toisaalta onhan huumeillekin kysyntää, vaikka hinnat ei taida kovin halpoja olla...
    Joo ei varmaan mee pyöräilijöille...vois tulla yliannostus jos kaikki rajalla kaniin jääneet napit jaettais suomen aktiivi- pyöräilijöiden kesken

    Mutta olis kyllä mukavaa kuulla ammattilaisiemme edesottamuksista maailmalla.

  9. #39
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Kangasala
    Viestit
    1.514
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jyrki64 Katso viesti
    Jaa'a. Mihin ihmeeseen nuo hormoonit mahtaa olla menossa, joita aina silloin tällöin jää tullin haaviin? Eikä ole ihan pieniä määriä, eikävarmasti jää kiinni kuin murto-osa sattumalta.
    Tuskin pyöräilijöille, mutta "kuntoilijoille" kuitenkin.
    Toisaalta onhan huumeillekin kysyntää, vaikka hinnat ei taida kovin halpoja olla...
    Ei! Ei! Eihän ne kehonrakennukseen ja voimailupuolelle mene . Vai onko joku kuullut esim. kehonrakentajien kärynneen siinä mittakaavassa kun pyöräilyssä ?
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

  10. #40
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    1.464
    Minen ymmärrä miksei douppaamista vois vaan yksinkertasesti sallia. En usko hetkeäkään etteikö joka ainut kestävyyslajeissa menestyvä douppaisi.

    Ja on ihan turha jeesustella joillain terveysongelmilla jne. Ei ne kiinnosta ketään nytkään, douppaavat silti. Tulee heti mieleen ne norjalaiset vai tanskalaiset suunnistajat joita kuukahti joitakin vuosia sitten lyhyen ajan sisällä useampi Ja polttaahan ihmiset tupakkaakin, ja juovat viinaa. Kaikki tietää, että ne on terveydelle haitallisia, mutta silti käytetään. En ymmärrä

    Doping lailliseksi ja apteekkiin myyntiin! Sillon siihen voidaan lyödä haittavero jolla sitten katetaan niiden douppaajien terveydenhuolto. Vähän niinku tupakka ja viina.

  11. #41
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Doping lailliseksi ja apteekkiin myyntiin! Sillon siihen voidaan lyödä haittavero jolla sitten katetaan niiden douppaajien terveydenhuolto. Vähän niinku tupakka ja viina.
    Taistelupoterot on kaivettu liian syvälle eikä niistä nousta. Dopingaineiden laillistaminen on aivan yhtä todennäköistä kuin kannabiksen laillistaminen.

  12. #42
    Liittynyt
    05/2005
    Viestit
    5.128
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tietämätön Katso viesti
    Taistelupoterot on kaivettu liian syvälle eikä niistä nousta. Dopingaineiden laillistaminen on aivan yhtä todennäköistä kuin kannabiksen laillistaminen.
    Käytiinhän sitä 80-luvulla yhtä utopista "keskiolut R-kioskiin" kamppailua. Maailma muuttuu Eskoseni!

    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

  13. #43
    Liittynyt
    07/2001
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    4.275

    Peukalo ylös

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Doping lailliseksi ja apteekkiin myyntiin! Sillon siihen voidaan lyödä haittavero jolla sitten katetaan niiden douppaajien terveydenhuolto. Vähän niinku tupakka ja viina.
    Kyllä ehdottomasti! Saataisiin yhä uusia maailmanennätyksiä ja uskomattomia suorituksia meidän sohvaperunoiden nähtäväksi kun kunnianhimoiset vanhemmat alkaisivat syöttää lapsilleen epoa ja kasvuhormoneja jo ennen kouluikää. Sillä pitäähän kovassa kilpailussa pärjätä jo junnusarjoissa jotta pääsee niiden parhaiden lääkäreiden ja laboratorioiden listoille.

  14. #44
    Liittynyt
    01/2005
    Paikkakunta
    Klaukkala
    Viestit
    129
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti Salonen Katso viesti
    Tuskin maikkarin toimituksessa on ketään, joka todella seuraa pyöräilyä. Suomalaisten ammattilaisten edesottamuksista kun harvemmin tulee Reutersilta tai AP:lta valmista tavaraa, joka pitää vain ymmärtää ja kääntää (ja yleensä molemmat väärin).
    Joo: juttelin taannoin asiasta Porttilan kanssa, ja kylla se ihan suoraan sanoi, etta Suomessa pyoraily on niin marginaalilaji, etta ei sen raportoimisella leipaansa tienaa

    (Myonnan, etta em. juttelussa mulla oli oma lehma ojassa, kun aina silloin talloin tormaan myos suomalaisiin ammattilaisiin noissa ns. isojen poikien kisoissa: http://www.pinkbike.com/photo/1300660)
    "J’essaie de faire mon métier du mieux possible, pas d'être le coureur préféré." -T.Voeckler-

  15. #45
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Kangasala
    Viestit
    1.514
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Minen ymmärrä miksei douppaamista vois vaan yksinkertasesti sallia. En usko hetkeäkään etteikö joka ainut kestävyyslajeissa menestyvä douppaisi.

    Ja on ihan turha jeesustella joillain terveysongelmilla jne. Ei ne kiinnosta ketään nytkään, douppaavat silti. Tulee heti mieleen ne norjalaiset vai tanskalaiset suunnistajat joita kuukahti joitakin vuosia sitten lyhyen ajan sisällä useampi Ja polttaahan ihmiset tupakkaakin, ja juovat viinaa. Kaikki tietää, että ne on terveydelle haitallisia, mutta silti käytetään. En ymmärrä

    Doping lailliseksi ja apteekkiin myyntiin! Sillon siihen voidaan lyödä haittavero jolla sitten katetaan niiden douppaajien terveydenhuolto. Vähän niinku tupakka ja viina.

    Tuosta puuttuu jo se loppukin järki .
    Onhan tuolla maailmalla jotkut vaatimassa lapsiseksinkin laillistamista. Jätetään kuitenkin molemmat kusipäitten hommiksi
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

  16. #46
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    1.464
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    Tuosta puuttuu jo se loppukin järki .
    Onhan tuolla maailmalla jotkut vaatimassa lapsiseksinkin laillistamista. Jätetään kuitenkin molemmat kusipäitten hommiksi
    Juu, mie jätän nuo niinku tupanginpolton ja päihteidenkäytönkin muille, vaikka sitten niille kusipäille. En minä silti ole kieltämässä ihmisiltä oman terveytensä pilaamista, toisin kuin jotkut muut. Hienoa kuitenkin, että he tietävät kuinka muiden tulisi olla ja elää!

    Vielä jos viitsit järjettömälle selventää lapsiseksin ja dopingin yhteyden..

  17. #47
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    1.464
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika Nieminen Katso viesti
    Kyllä ehdottomasti! Saataisiin yhä uusia maailmanennätyksiä ja uskomattomia suorituksia meidän sohvaperunoiden nähtäväksi kun kunnianhimoiset vanhemmat alkaisivat syöttää lapsilleen epoa ja kasvuhormoneja jo ennen kouluikää. Sillä pitäähän kovassa kilpailussa pärjätä jo junnusarjoissa jotta pääsee niiden parhaiden lääkäreiden ja laboratorioiden listoille.
    Jännittävää, että minulle ei tullut mieleenkään, että joku vanhempi tekisi niin. Ehkä luotan liikaa ihmisten omaan harkintaan tai liian mielläni sallin ihmisille itselleen valinnanvapauden.

    Tosin, en tiedä etteikö kuvailemaasi tapahtuisi jo nyt. Eihän doping-aineiden saanti ole mitenkään mahdotonta kai nytkään? Ja varmaan ovat halvempiakin nyt lie kun ei mene haittaveroa, alvia yms. sivukuluja. Eikun niinjoo, eihän ne kärähtäneet urheilijatkaan aina tiedä mistä ovat dopingia saaneet kehoonsa.. ehkä sitten vanhemmat ovat niitä syöttäneet?

    Mutta! Kielletään kaikki niin kaikilla menee loistavasti ja lapsetkin voivat hyvin. Think of the children!

  18. #48
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Kangasala
    Viestit
    1.514
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Juu, mie jätän nuo niinku tupanginpolton ja päihteidenkäytönkin muille, vaikka sitten niille kusipäille. En minä silti ole kieltämässä ihmisiltä oman terveytensä pilaamista, toisin kuin jotkut muut. Hienoa kuitenkin, että he tietävät kuinka muiden tulisi olla ja elää!

    Vielä jos viitsit järjettömälle selventää lapsiseksin ja dopingin yhteyden..
    Sulla on homma hanskassa .
    Täysi yksilönvapaus ,jos sitä haluaa, tarkoittaa mielestäni ettei yhteiskunnan tarvitse lanttejaan uhrata itse pilatun terveyden hoitoon.
    Sitä tuskin halusi alle 40v, kahden lapsen isä , joka pilasi terveytensä voimailua harrastaessaan. On kuitenkin toistaiseksi ( n.3v ) "sairaslomalla" ja yhteiskunta maksaa .
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

  19. #49
    Liittynyt
    07/2001
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    4.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Eihän doping-aineiden saanti ole mitenkään mahdotonta kai nytkään? Ja varmaan ovat halvempiakin nyt lie kun ei mene haittaveroa, alvia yms. sivukuluja. Eikun niinjoo, eihän ne kärähtäneet urheilijatkaan aina tiedä mistä ovat dopingia saaneet kehoonsa.. ehkä sitten vanhemmat ovat niitä syöttäneet?
    Täytyy kyllä myöntää, että ainakaan minä en tiedä mistä saisi ostettua vaikkapa epoa.

    Mitä hintoihin tulee, niin eiköhän ne hinnat laskisi reilusti, kasvaneen kysynnän ja kilpailun myötä. Hmmm, toisihan tuo tietenkin pyöräilyynkin uusia sponsoreita ja pääsisi ihailemaan Fillari-lehdessä olevia komeita lääkefirmojen mainoksia.

    -AstraZenecalle jo kolmas perättäinen Le Tourin voitto-

  20. #50
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    1.464
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    Sulla on homma hanskassa .
    Täysi yksilönvapaus ,jos sitä haluaa, tarkoittaa mielestäni ettei yhteiskunnan tarvitse lanttejaan uhrata itse pilatun terveyden hoitoon.
    Tästä olen tasan samaa mieltä. Jo mainitsemieni tupakan ja muiden laillisten päihteiden suhteen asia toimii tälläkin hetkellä juuri niin. Juuri samaahan ehdotin dopingiinkin.

    Sitä tuskin halusi alle 40v, kahden lapsen isä , joka pilasi terveytensä voimailua harrastaessaan. On kuitenkin toistaiseksi ( n.3v ) "sairaslomalla" ja yhteiskunta maksaa .
    Jos nyt ymmärrän tämän asiayhteyden kautta oikein, eli että terveys on pilattu douppaamalla niin ehdottamassani mallissa tämä ko. henkilö maksaisi itse aiheuttamansa kulut, toisin kuin nyt. Kumpi malli on mielestäsi reilumpi? Miksi?

  21. #51
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    1.464
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika Nieminen Katso viesti
    Täytyy kyllä myöntää, että ainakaan minä en tiedä mistä saisi ostettua vaikkapa epoa.
    Täytyy myöntää etten tiedä minäkään. Mutta jostain sitä saa jos kerran sitä käytetään.

    Mitä hintoihin tulee, niin eiköhän ne hinnat laskisi reilusti, kasvaneen kysynnän ja kilpailun myötä.
    Jaa, ettäkö jotenkin siinä samalla apteekit joutuisivatkin jostain kumman syystä alkaa toimia vapaan markkinatalouden ehdoilla?

    Hmmm, toisihan tuo tietenkin pyöräilyynkin uusia sponsoreita ja pääsisi ihailemaan Fillari-lehdessä olevia komeita lääkefirmojen mainoksia.

    -AstraZenecalle jo kolmas perättäinen Le Tourin voitto-
    Onko sillä jotain väliä kuka se sponsori on? Tai mikä on sponsorin toimiala? Sama se ainakin minulle on onko se kahvinkeittimiä vai potenssilääkkeitä myyvä taho.

    Sain jostain aikanaan ensimmäisen suomenkielisen Outside-lehden numeron ja siinä oli mielenkiintoinen artikkeli doping-aineista. Toimittaja käytti niitä muistaakseni vajaan vuoden ja kertoi sitten kokemuksistaan. Ei löydy enää tuota lehteä mistään.. muistaako kukaan tarkemmin mitä siinä kerrottiin?

  22. #52
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Kangasala
    Viestit
    1.514

    No tää on vain mun mielipide

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Jos nyt ymmärrän tämän asiayhteyden kautta oikein, eli että terveys on pilattu douppaamalla niin ehdottamassani mallissa tämä ko. henkilö maksaisi itse aiheuttamansa kulut, toisin kuin nyt. Kumpi malli on mielestäsi reilumpi? Miksi?
    Sydänlihas laajeni niin,että juuri ja juuri mahtui "pelaamaan". Käytti "roinaa" todella tanakasti. Täysin terveeksi ei kai koskaan enää tule.
    Reiluin malli......? Mielestäni se,että isoveli valvoo koska me kaikki emme hallitse itseämme 100%. Täytyisi olla aika kova yhteiskunta,jossa esim. allekirjoittamalla jonkin paperin saat käyttää "mömmöö" , mutta lopun hoidat itse.
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

  23. #53
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.878
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Juu, mie jätän nuo niinku tupanginpolton ja päihteidenkäytönkin muille, vaikka sitten niille kusipäille. En minä silti ole kieltämässä ihmisiltä oman terveytensä pilaamista, toisin kuin jotkut muut. Hienoa kuitenkin, että he tietävät kuinka muiden tulisi olla ja elää!
    Sormet tanssii näppiksellä nopeammin kuin ajatus juoksee?

    Jos jeppe juo pullon kossua ja 3/4 pulloa Lasolia päivässä, niin hän ei saavuta sillä yhtään mitään vaan tosiaan pilaa terveytensä. Jos Ville-Valtteri on kolmasosan vuodesta testokuurilla ja loppuajan ruuttaa kasvua kankkuun sekä kisoissa painaa piripäissään ja lepoaikoina blandataan verta infuusionesteellä että jaksaa veri kiertää, niin saattaa se villari kulkea vähän eri tahtia kuin naapurin Jessellä kuka on ostanut Maximia Kannelmäen Prismasta. Jesse saattaa jopa tommosessa tilanteessa harkita Igorin Vectran takaluukulla asiointia, eli ropittelun salliminen pakottaa kaikki käyttämään jos haluaa edes päästä kisat maaliin. Jos Jeppe tienaisi sitä enemmän rahaa mitä tiukemmassa jurrissa jaksaisi öristä, niin sitten doping ja viina olisivat suunnilleen samalla viivalla.

    Mitä noihin terveytensä pilanneisiin tulee, niin kannattaa ehkä muistaa, että kehonrakennuspuolella puhutaan todella rankoista kuureista. Asiaa en nyt tarkemmin tunne, mutta olen useammankin kerran lukenut juttuja jostain gramma viikossa testosteronia ja muut roippeet päälle kuureista ja ne on mun käsittääkseni todella raakoja kuureja. Eikä noita kamoja varmaan kukaan tule tyrkyttämään vaikka Usko ja Urheilu porukka niin haluaisi ihmisiä valistaa vaan eiköhän kiinnostuneiden pidä ihan itse kysellä. Ainakin mä olen käynyt useamman vuoden ajan sellaisilla saleilla missä aineita on liikkunut, mutta ei kukaan ole mulle mitään tullut tyrkyttämään vaan ihan rauhassa on saanut kyykätä möykkyjen keskellä.

  24. #54
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Ainakin mä olen käynyt useamman vuoden ajan sellaisilla saleilla missä aineita on liikkunut, mutta ei kukaan ole mulle mitään tullut tyrkyttämään vaan ihan rauhassa on saanut kyykätä möykkyjen keskellä.
    ..
    jumi on pakattua voimaa

  25. #55
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.878
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hevonen Katso viesti
    ..
    Sano vaan.

  26. #56
    Puavo Guest
    Menis vaan hirnumiseksi, taas.

  27. #57
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Sano vaan.
    Jos ei tarjonta natsaa, niin mites kysyntä?
    jumi on pakattua voimaa

  28. #58
    Marko Kovanen Guest
    Onko dopingin vastustajat miettineet sitä miten doping tietoisuus lisääntyisi jos doping olisi sallittua? Silloin käyttäjät saisivat tutkittua tietoa vaikutuksista ja sopivista määristä. Nykyään käyttäjät joutuvat kokeilemaan määrät itse tai käyttämään rikollisten tai sekopäiden arvioita. Jos joku luotettava taho kertoisi sopivat määrät ja vaikutukset, vähenisi dopingaineiden aiheuttamat haitat huomattavasti. Aineiden salliminen lisäisi niiden käyttöä ja tällöin kannattaisi panostaa niiden kehittämiseen enemmän. Seurauksena olisi parempia aineita. Näitä aineita voi käyttää myös muualla kuin urheilussa. Näillä aineilla voisi parantaa ihmisten elämän laatua. Mutta ei kun niitä voi käyttää urheilussa niin ne on pahoja pahoja pahoja.

    Dopingin vastustajat haluavat mummojen kulkevan rollaattorien avulla vaikka mummot voisi kävellä ilman rollaattoreita, jos heillä olisi oikeat aineet käytössä. Toivottavasti olette tyytyväisiä.

    Asian toinen puoli on dopingin vastaiseen taisteluun tuhlatut rahat. Mitä kaikkea sillä saisikaan jos sen käyttäisi järkevästi.

  29. #59
    Liittynyt
    09/2005
    Viestit
    1.301
    Eikös monia dopingaineita jo käytetä nykyään ihmisten elämän laadun parantamiseen? Tällöin niitä taidetaan kutsua lääkkeiksi, saatavilla lähimmästä apteekista tai sairaalasta lääkärin luvalla.

    En tiedä kuinka iso bisnes doping on isoille lääkefirmoille, veikkaan että aika pieni osa esim EPOn kokonaistuotannosta menee Cofidis teamin ajajille.

  30. #60
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Kangasala
    Viestit
    1.514

    Cool

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marko Kovanen Katso viesti

    Dopingin vastustajat haluavat mummojen kulkevan rollaattorien avulla vaikka mummot voisi kävellä ilman rollaattoreita, jos heillä olisi oikeat aineet käytössä. Toivottavasti olette tyytyväisiä.
    Mummo kulkee rollaattorilla ja sitä ei doping muuksi muuta. Terveyden hoidossa aineita kyllä käytetään mm. työ kaverin äiti ( n.75v ) saa epoa. Joten päivitäppä tietosi ennen seuraavaa viestiä,niin saat ehkä muutaman järkevän lauseen aikaiseksi.

    P.S Mitä hyötyä dopingista on jos kaikki käyttää?
    Silloinhan pitää käyttää enemmän kuin kaveri jne. jne.....
    Kehonrakennus ,jota ei oikeasti kukaan valvo, on hyvä esimerkki.
    ketju44 muokkasi tätä : 05.05.2007 at 11.58
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •