Sivu 116 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1666106114115116
Näyttää tulokset 3.451 - 3.461 / 3461

Aihe: harjoitusvastus??!!

Hikisuoja rungon päälle, mitä ohjelmaa meinaat käyttää?, siihen sopiva puhelin, tabletti tai tietokone ja Bluetooth tai/sekä ant+ mokkula.
    Missä ajat? Tarpeen mukaan puhallin tai jotain kuskin jäähdytykseen. Wahoon mukana tieten 11s pakka, onko pyöräsi kanssa 11vaihtajalla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Moska Katso viesti
    Hikisuoja rungon päälle, mitä ohjelmaa meinaat käyttää?, siihen sopiva puhelin, tabletti tai tietokone ja Bluetooth tai/sekä ant+ mokkula.
    Missä ajat? Tarpeen mukaan puhallin tai jotain kuskin jäähdytykseen. Wahoon mukana tieten 11s pakka, onko pyöräsi kanssa 11vaihtajalla?
    Joo 11 vaihtalla (GX) pyörä. Ohjelmista ei mitään hajua, moni suosittelee Zwiftiä mutta pitää kokeilla. En tiedä mikä sopisi maastopyörälle/minulle parhaiten.

Puhelimia ja tabletteja löytyy, joku tablettiteline pyörään tai sit vaan pistän pöydän sen eteen ja tabletti siihen.

Ajan joko olohuoneessa tai tyhjäsä makkarissa. Puhaltimia löytyy.

Onko noissa kahdessa trainerissa suuria eroja?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PatilZ Katso viesti
    Mulla on kokemusta tasan yhdestä suoravetoisesta harjoitusvastuksesta (Neo). Ray (https://www.dcrainmaker.com/2017/10/...endations.html) ja Shane (https://www.youtube.com/channel/UCbc...8GK6on_S_CgmFA) ovat ajaneet useampia.

.
    Toistan itseäni. Luulen, että aika harva meistä on oikeasti verrannut esim Kickriä ja Neoa.

Ray ja Shane on. Noiden linkkien takaa aukea mahdollisuus vertailuun.

Sent from my iPad using Tapatalk

Ihtellä nyt trainerroad ja puhelin käytössä, se ei tarvi isompaa näyttöä. Muista ei vielä kokemusta, mutta wahoon kylkiäisenä sai testijaksoja useampaan ohjelmaan. Ihte ajan -5-10 asteessa autotallissa ja siellä pärjää ilman puhallinta :-D

Rakenteessa on eroa. Ainoastaan neo on direct drive sanan oikeassa merkityksessä. Vapari on kiinni suoraan moottorin akselissa, eli mitään muuttujia ei ole matkassa. Kickrissä on hammashihna.

Itse kääntyisin pelkästään äänen puolesta Neohon. Verkkokauppa.com myi ainaki alkutalvesta Kickr ~850€ mikä oli mielestäni linjassa verrattuna Neo. Onhan niitä muitakin toimivaksi todettuja keskihintaluokan trainereita jos ei välttämättä halua tonnia laittaa kiinni ilman kokemusta.

Jonkinlainen matto on hyvä olla alla, kun klosseissa kävelee sisällä. Hikisuojat ynm. olen itse todennut aivan turhiksi, kun kuitenkin käsipyyhe tangon+stemmin päällä.

Nyt on ensimmäiset 200 km zwiftiä takana eliten diretolla ja aiempi eli XXL flow smart lähti eilen uuteen kotiin..

Direto vastaa kyllä alkufiiliksen perusteella mun joka huutoon traineritarpeesta...

Minkälaisia treenejä ajatte trainereillanne ja missä suhteessa? Pk:ta, intervallia, zwiftiä vai näitä kaikkia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuttava Katso viesti
    Minkälaisia treenejä ajatte trainereillanne ja missä suhteessa? Pk:ta, intervallia, zwiftiä vai näitä kaikkia?
    Sweetspottia ja erilaisia over-undereita olen itse ajanut trainerroadin kautta. PK:ta vihaan trainerilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuttava Katso viesti
    Ajan myös trainerroadilla treenejä 4krt/viikko. 1 V02max, 1 endurance, 1 sweet spot ja 1 over-under / tai threshold. PK:ta ei jaksa aivot tahkoa sisällä.

Tässä jaksossa 3-5x3-5min, nx30/30 ja nx40/20. Sweetpottia eli VK2 en koskaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •