CanyonGiantVerkkokauppaGasGasHuntteriContinental
Sivu 1 / 113 1 2 3 11 51 101 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 3389

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

  1. #1
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    6.902

    Kuka ajoi silloin siellä?

    Kinnulassa perjantaina 4 elokuuka kello 16.15 Cervelolla?
    Entäs Vetelissä Pirkkutaisella samana päivänä noin kello 19.00
    pyörän merkkiä en nähnyt, mutta moikkasimme.

    Täällä voisi kysellä tällaisia ja vastailla jos tietoa on.
    Uteliaitten topikki
    hannupulkkinen muokkasi tätä : 06.08.2006 at 18.42
    Jos et aja et voi ottaa!

  2. #2
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    .
    Viestit
    4.437
    minä ajelen täällä veteli-kaustinen suunnalla, mutta en taida olla tuo kyseinen henkilö.
    4.pv lenkki oli aikaisemmin.
    Minulla tuollainen musta Trek, jolla ajelen sekä maastoa että maantietä kiekkoja vaihdellen.
    Saa silti morjestaa tavattaessa
    -- not fast but furious --

  3. #3
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    6.902
    Olin käymässä syntymäkunnassani ja kun ajoin puolentoista tunnin lenkin niin kaksi maantiepyöräilijää tuli vastaan. Aikaisemmin kun olen siellä pyöräillyt en ole nähnyt koskaan yhtään ainutta maantiejyrää. Pyöräilyharrastus taitaa olla levinnyt myös niille kulmille.
    Jos et aja et voi ottaa!

  4. #4
    KaisaTheKissa Guest
    Sinä tyttö siellä Laukaan kaupan kassalla. Olit aivan ihana. Minä olen se tyyppi joka kävi lauantai-aamuna ostamassa limonadia sekä purukumia. Minusta tuntui että meidän välillä oli kemiaa. Jos luet tämän ja tunnistat itsesi niin pistä mailia osoitteeseen: epätoivoinen.netti.nössö@suomi24.fi

  5. #5
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Kuka s**tanan mummo ajoi juuri ajorataa pitkin vaikka tien vieressä on kevyenliikenteenväylä
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  6. #6
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    6.902
    Nonih ... ei kauan kestänyt
    Jos et aja et voi ottaa!

  7. #7
    Liittynyt
    08/2004
    Paikkakunta
    Kangasala
    Viestit
    260
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk
    minä ajelen täällä veteli-kaustinen suunnalla, mutta en taida olla tuo kyseinen henkilö.
    4.pv lenkki oli aikaisemmin.
    Minulla tuollainen musta Trek, jolla ajelen sekä maastoa että maantietä kiekkoja vaihdellen.
    Saa silti morjestaa tavattaessa
    Olen itse sieltä kotoisin, mutta nyt jo kohta 15 vuotta muualla asunut. Kesällä kun poikkean, niin otan aina joskus maastopyöräni mukaan, mutta... Polut ovat kortilla! Kyllähän siellä sitä erämaata riittää, mutta ei polkuja! Missäs oikein maastoa ajat?
    M: Islabikes Cnocc 14", vitosella wanha teräksinen Tunturi Retki-Super runko.

  8. #8
    Liittynyt
    07/2002
    Viestit
    2.358
    Viikonloppuna olin reissussa Seinäjoen suunnalla pyörä mukana. Sunnuntaina 6.8 puolenpäivän jälkeen ajoimme siellä Tuomikylän? tiellä. Joku seisoi risteyksessä päivystämässä turvaliivi päällä ja liikenteenohjauslätkä kädessä. Ilmeisesti Farmari-näyttelyn asialla. Cyklorossari nojaili tolppaan vieressä.

    Takimmaisena ajanut Bianchi-kuski valkoisessa kypärässä (allekirjoittanut)vastasi nyökkäyksellä tervehdykseen. Jotta morjesta vaan sinnepäin.
    -

  9. #9
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.M.®
    Kuka s**tanan mummo ajoi juuri ajorataa pitkin vaikka tien vieressä on kevyenliikenteenväylä
    Näin tapauksen - mummo ajoi Fiatilla viittäkymppiä viidenkympin alueella. Todella röyhkeää tilan viemistä ja liikenteen hidastamista. Tuollaiset voisivat ajella kevyen liikenteen väylällä, niin pääsisivät Mersut ja muut oikeat autot ajamaan seitsemääkymppiä autotiellä.

  10. #10
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
    Olin käymässä syntymäkunnassani ja kun ajoin puolentoista tunnin lenkin niin kaksi maantiepyöräilijää tuli vastaan. Aikaisemmin kun olen siellä pyöräillyt en ole nähnyt koskaan yhtään ainutta maantiejyrää. Pyöräilyharrastus taitaa olla levinnyt myös niille kulmille.
    Vai on Pulkkinen sieltä päin kotojaan - Hans on Kyyjärven poikia. Kinnulan suunnalla olen kyllä ajellut mutta en juuri tuolloin. Eikös kaimaanilla ollut myös xl-karpooni joten tunnistaminen on helppoa jos noilla nurkilla tavataan.
    Hannes polkee - kunnes halkee.

  11. #11
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    6.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hans Opinion
    Vai on Pulkkinen sieltä päin kotojaan - Hans on Kyyjärven poikia. Kinnulan suunnalla olen kyllä ajellut mutta en juuri tuolloin. Eikös kaimaanilla ollut myös xl-karpooni joten tunnistaminen on helppoa jos noilla nurkilla tavataan.
    Joo sieltä olen kotoisin, mutta en ole siellä asunut vuosikymmeniin.
    No kivempaahan täällä vähän mäkiesmmässä maastossa on.
    Kerran ajoin nuorena Vetelistä Jyväskylään ja mielestäni Kyyjärvelle saakka oli alamäkeä. Taitaa olla siltä reissulta yhden päivän ajon ennätys 220 kilsaa. Minulla oli venäläinen kilpapyörä jossa oli viisi vaihdetta. Hyvin sujui.
    Jos et aja et voi ottaa!

  12. #12
    Liittynyt
    09/2001
    Paikkakunta
    helsinki
    Viestit
    2.506
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.M.®
    Kuka s**tanan mummo ajoi juuri ajorataa pitkin vaikka tien vieressä on kevyenliikenteenväylä
    Samaa mietin minäkin viime viikolla mechelininkadulla sibeliusmonumenttipuiston kohdalla... Mun mielestä siinä oli kevyenliikenteenväylä

  13. #13
    flys Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sami P
    Samaa mietin minäkin viime viikolla mechelininkadulla sibeliusmonumenttipuiston kohdalla... Mun mielestä siinä oli kevyenliikenteenväylä
    Ei ole.

  14. #14
    Liittynyt
    12/2004
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    737
    Jep, Mekkeliininkadulla ei oo pyörätietä, ja sitte ku ajat siinä 40 km/h pyörällä sääntöjen mukaan väistellen oikenpuoleiselle kaistalle pysäköityjä autoja ni takaa 60 km/h tulevat taksit senku vilkuttaa valoja ja soittaa torvea...
    Nimim. Taksit pois liikenteestä
    Anyone can do any amount of work provided it isn't the work she is supposed to be doing at the moment.

  15. #15
    Puavo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr.Auer
    Jep, Mekkeliininkadulla ei oo pyörätietä, ja sitte ku ajat siinä 40 km/h pyörällä sääntöjen mukaan väistellen oikenpuoleiselle kaistalle pysäköityjä autoja ni takaa 60 km/h tulevat taksit senku vilkuttaa valoja ja soittaa torvea...
    Nimim. Taksit pois liikenteestä
    Samaisella kadunpätkällä poliisitäti rohkeni väittää, että paikkani on pyörätiellä. Ilmoitettuani liikennejärjestelyjen puutteesta sanoi, että reitit on sitten valittava sen mukaan... Ilmeisesti tarkoitti, että Manskun varren pyörätie olisi oikea reitti

    En enempää viitsinyt esivallan kanssa vääntää, kun pysäytyksen syy oli aivan todellinen rike, yllätyksekseni selvisin huomautuksella arkiyönä tapahtuneesta punaisia päin ajamisesta...

  16. #16
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    280
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puavo
    Samaisella kadunpätkällä poliisitäti rohkeni väittää, että paikkani on pyörätiellä. Ilmoitettuani liikennejärjestelyjen puutteesta sanoi, että reitit on sitten valittava sen mukaan...
    Mitä vittua? Kuka on päättänyt poliisin ohjeistuksesta, jonka mukaan pyöräilijä olisi reitinvalinnallaan vastuussa liikennejärjestelyistä? Tieliikennelaissa niin ei ainakaan sanota. Huomautuksesi ei varmaankaan ollut kirjallinen, jotta voisin tiedustella asiaa paperiin kirjatulta huomauttajalta itseltään?

    Jos epäkohtiin vaan alistutaan tyynesti, tällaiseksi tää menee: teoriassa pyöräilyä kaksinkertaistetaan kovasti joka vuosi, mutta käytännössä suorittavan portaan virkamiehet vaan tekevät kaikkensa estääkseen vähäisetkin pyöräilyn edellytykset.
    Kusti polkee: tretjakov+fillari@iki.fi

  17. #17
    Puavo Guest
    Suullinen huomautushan tuosta tuli, valitettavasti valistusta ei siis saa tarkemmin ohjattua. Surullistahan tässä on ennen kaikkea se, että poliisit liikenteessä ovat lähtökohtaisesti autoilijoita. Vai onko joku nähnyt pyöräpoliisin talvella/sateella/ajoradalla?

  18. #18
    flys Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puavo
    Samaisella kadunpätkällä poliisitäti rohkeni väittää, että paikkani on pyörätiellä. Ilmoitettuani liikennejärjestelyjen puutteesta sanoi, että reitit on sitten valittava sen mukaan... Ilmeisesti tarkoitti, että Manskun varren pyörätie olisi oikea reitti
    Mannerheimintielläkään ei ole pyörätietä välillä Runeberginkatu-Tukholmankatu/Lääkärinkatu.

    Ja jos tämän välin haluaa ajaa, niin silloin oikea paikka on: Bussikaista.

  19. #19
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    280

    Peukalo ylös

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti flys
    Mannerheimintielläkään ei ole pyörätietä välillä Runeberginkatu-Tukholmankatu/Lääkärinkatu.

    Ja jos tämän välin haluaa ajaa, niin silloin oikea paikka on: Bussikaista.
    True. Ei siellä ole missään opastetta, kehotetta, eikä käskyä, että "mees fillaris kanssa ajamaan Urheilukadulle pois oikean liikenteen tieltä". Ja taas pyöräily kaksinkertaistuu.
    Kusti polkee: tretjakov+fillari@iki.fi

  20. #20
    Liittynyt
    07/2002
    Viestit
    2.358
    Miksi tämäkin säie kääntyi iänikuiseksi jankkaamiseksi hellsingin liikennejärjestelyistä? Menkää muualle. Ei tämä kai tätä varten ollut.
    -

  21. #21
    Liittynyt
    05/2005
    Viestit
    5.128
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
    Kinnulassa perjantaina 4 elokuuka kello 16.15 Cervelolla?
    Entäs Vetelissä Pirkkutaisella samana päivänä noin kello 19.00
    pyörän merkkiä en nähnyt, mutta moikkasimme.

    Täällä voisi kysellä tällaisia ja vastailla jos tietoa on.
    Uteliaitten topikki
    Niinpä?
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

  22. #22
    Liittynyt
    12/2004
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    737
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HMK
    Miksi tämäkin säie kääntyi iänikuiseksi jankkaamiseksi hellsingin liikennejärjestelyistä? Menkää muualle. Ei tämä kai tätä varten ollut.
    Oho ja anteeksi. Niinpä teki. Ollaas hiljaa. ... Nii ja mut saattoi nähdä tänään aamuyöllä välillä Roihuvuori - Myllypuro oranssilla maasturilla Ennen kuutta joku tuli vastaan cyclocross/maantiepyörällä ajokamat ja mustat lasit päässä
    Anyone can do any amount of work provided it isn't the work she is supposed to be doing at the moment.

  23. #23
    Liittynyt
    01/2006
    Viestit
    1.209
    Oli ne järjestelyt Stadissa millaisia tahansa niin yhdyn poliisin näkemykseen asiasta eli toiset pyöräilijät ei vain kykene ajamaan kuten pitäisi.
    Osalla se on selvästi ns.asennevamma.
    Kuluttajakin voi olla oikeassa-ainakin paikassa.

  24. #24
    Sykerö Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikrometri
    Oli ne järjestelyt Stadissa millaisia tahansa niin yhdyn poliisin näkemykseen asiasta eli toiset pyöräilijät ei vain kykene ajamaan kuten pitäisi.
    Eli poliisit busseihin ja bussit Mikrometrin neuvojen mukasesti pois Helsinkistä niin onkelmat ratkeaa..?

  25. #25
    flys Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikrometri
    Oli ne järjestelyt Stadissa millaisia tahansa niin yhdyn poliisin näkemykseen asiasta eli toiset pyöräilijät ei vain kykene ajamaan kuten pitäisi.
    Osalla se on selvästi ns.asennevamma.
    Eli ilmeisesti en saisi mennä kotiini ajamalla vaan taluttamalla pyörääni succicset päällä ja klossit kolisten viimeiset 500m.

  26. #26
    TJ Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikrometri
    Oli ne järjestelyt Stadissa millaisia tahansa niin yhdyn poliisin näkemykseen asiasta eli toiset pyöräilijät ei vain kykene ajamaan kuten pitäisi.
    Osalla se on selvästi ns.asennevamma.
    Oli ne järjestelyt Stadissa millaisia tahansa niin yhdyn poliisin näkemykseen asiasta eli toiset autoilijat ei vain kykene ajamaan kuten pitäisi.
    Osalla se on selvästi ns.asennevamma.

  27. #27
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Kuka ajoi tänään n. klo 14 ns. "tall bikella" Siuntion Kylpylän kohdalla Virkkalaan päin?
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  28. #28
    Liittynyt
    09/2001
    Paikkakunta
    helsinki
    Viestit
    2.506
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti flys
    Ei ole.
    No olis se silti voinut pysyä poissa siitä AUTOtieltä, jos pitää taapertaa liki kävelyvauhtia.

    Ja perhana, tänään joku volvo-kuski heristi mulle sormea kun kävelin vihreillä valoilla sen eteen! Kaikki on edessä tai tiellä, hypätkää kaivoon
    Sami P muokkasi tätä : 12.08.2006 at 21.10

  29. #29
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.267
    Ketkä ajoivat pöyrisjärven maisemista norjaan tai sieltä pöyrisjärvelle,elokuun ekalla viikolla,oli kolmet jäljet?jotkut sliksi renkaatkin tai kuluneet.kyse ei oo klubilaisista.

  30. #30
    flys Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sami P
    No olis se silti voinut pysyä poissa siitä AUTOtieltä, jos pitää taapertaa liki kävelyvauhtia.
    Siellähän se pitää ajaa jos ei ole alle 12v nuori. Ja eihän siellä käsittääkseni ole MINIMInopeusrajoitusta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •