Sivu 169 / 170 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 69119159167168169170 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.041 - 5.070 / 5095

Aihe: Alennusmyynnit

Mainioita nämä tuotetiedot:

Klossittomien polkimien kanssa käytettävät maastopyöräilykengät.

Käyttö: Maantiepyöräily, kisa- ja harrastuskäyttöön

Joskus joutuu tekemään kompromisseja itsensä kanssa.

Mulla on useampi Craftin Tourin Jacket ja todennut että olen aika siinä M ja L koon rajoilla. Molemmat menee mutta M koosta on tullut viime aikojen suosikki.

No nyt katselin että CDON myy Craft Featherlight Jackettia. Ennen ostoskoriin laittamista jouduin taas arpomaan tilatako koko M vai L. Päädyin tällä kertaa L kokoon puhtaasti pragmaattisista syistä. M koon hinta 89,95€ L koon hinta 9,90€ Toki tuli postikulut päälle jotka oli noin 50% takin hinnasta.

^Tilattu, kiitos. Sitten odotellaan tuleeko vai onko hinnoitteluvirhe.

Ei pystynyt enään tilaamaan

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti häggens Katso viesti
    ^Tilattu, kiitos. Sitten odotellaan tuleeko vai onko hinnoitteluvirhe.
    Touring takeista maksoin aikoinaan ekasta joku 19 euroa tokasta 16 ja kolmas taisi lähteä hintaan 12 euroa. Kolmannen kanssa yritin tilata useamman mutta oli viimeinen. Nää on jotain poistoja. Hämäräksi jää tosin miksi se Feather Light M-koko oli 89,95

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 90kg Katso viesti
    Joskus joutuu tekemään kompromisseja itsensä kanssa.

Mulla on useampi Craftin Tourin Jacket ja todennut että olen aika siinä M ja L koon rajoilla. Molemmat menee mutta M koosta on tullut viime aikojen suosikki.

No nyt katselin että CDON myy Craft Featherlight Jackettia. Ennen ostoskoriin laittamista jouduin taas arpomaan tilatako koko M vai L. Päädyin tällä kertaa L kokoon puhtaasti pragmaattisista syistä. M koon hinta 89,95€ L koon hinta 9,90€ Toki tuli postikulut päälle jotka oli noin 50% takin hinnasta.
    Tää on just se syy, miks mulla tulee tästä topicista aina ilmotus. Viimeks vuoden urheilujuomat Kärkkäiseltä ja nyt tää takki

Lähetetty minun VOG-L29 laitteesta Tapatalkilla

Verkkokauppa.comissa on jotain alennuksia tällä hetkellä. Tilasin Thulen kärryn alennuksella.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

^Vk.comissa näyttäisi vaihteeksi olevan se Kärcherin ladattava painepesuri OC3 mallia biker taas tarjouksessa 99 EUR. Varsin pätevä peli, kunhan ymmärtää laitteen ajatellun käyttötarkoituksen ja rajoitteet.

XXL:ssa on taas joku ale. "Jopa -60%"

Wiggleltä Feltin läskirunkoja suht halvalla keskikokoisille. https://www.wiggle.co.uk/felt-double...il-frame-2015/

Planet X London Road Apex1 -yleiskäyttögravelpyörä 614,99€

https://www.planetx.co.uk/i/q/CBFBPXLDNAPEXMECH/planet-x-london-road-apex1

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJu Katso viesti
    Planet X London Road Apex1 -yleiskäyttögravelpyörä 614,99€

https://www.planetx.co.uk/i/q/CBFBPXLDNAPEXMECH/planet-x-london-road-apex1
    Argh. Tätä tietoa en todellakaan kaivannut.

XXL:ssä on näjemmä verkkokaupassa tän päivän paljon alennuksia. Perus -25% näyttää olevan monesta asiasta, esim. Whiten 6FAT PRO. -60% lupailevat myös, mutta ei sattunut silmään mitään kiinnostavaa mistä olisi

Tuppaa olemaan niin, että XXL:n -25% pääsee vasta Saksan kauppojen perustasolle niissä asioissa mitä itse ostelen. Poikkeuksia toki on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^Vk.comissa näyttäisi vaihteeksi olevan se Kärcherin ladattava painepesuri OC3 mallia biker taas tarjouksessa 99 EUR. Varsin pätevä peli, kunhan ymmärtää laitteen ajatellun käyttötarkoituksen ja rajoitteet.
    Tähän löytyy Amazon.de:stä imuletku 17 eurolla. Ei tarvitse pelätä, että se 4 litran säiliö loppuu jos pitääkin useampi pyörä pestä. Akkuhan tuossa kestää ainakin muutaman pyörän verran.

https://www.amazon.de/K%C3%A4rcher-A.../dp/B01N9KB98F

Saattaa toki löytyä Suomestakin, mutta tuolta tuli tilattua kampetta ilmaisten postikulujen edestä niin tuli samassa rytäkässä.

^Akku kestää 15 x 4 litraa tiesi kertoa joku, joka oli pessyt tuolla saunan. Itselle tuo OC3 on ollut juuri sopiva peli siihen tarkoitukseen, mihin tuollaista ladattavaa painepesuria tarvitsen. Sitten mulla on kyllä "oikeakin" painelaite, jos pyörästä pitää saada maalit irti. Mutta ei sitä jaksa jokaisen männynneulasen vuoksi kaivaa esiin ja liittää sähkö- ja vesipisteeseen.

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B0748Y...?ie=UTF8&psc=1
    Tähän hintaan suosittelen lämpimästi!

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Edit: tämä onkin ilman akkua... sorry.
    Itse maksoin Clasulla saman hinnan akullisena.
    Kannattaa kysellä poistokappaleita liikkeestä.

Nyt saisi kevyttä telttaa halvalla. Paino: 822g pakattuna. Big Agnes Fly Creek Platinium 1hlö (vuosimalli 2015) 1899 Tanskan kruunua eli valuuttalaskimen mukaan n. 254,33€ + postikulut

Huonot puolet. Ei pidä välttämättä kuivana

Disclaimer: en ole tsekannut tarkemmin mikä tuo Tanskalainen verkkokauppa on. Tilaukset omalla vastuulla. Ostoskorisivu ei ole https joten ei ihan vakuuta.

Matkavarusteesta saa vanhaa
    Vango F10 Helium U1 -telttaa (1,2kg) suunnilleen samaan hintaan 249€.

Itse olen pärjännyt
    Coleman Avior X2:lla joka taisi maksaa alle satasen aikoinaan. Painaa ihan helvetisti eli 2,47 kg pakattuna. Hyvät puolet hinnan lisäksi on a) pysyy kuivana b) ei mitään fly sheetin virittelyä. Sisäteltta valmiiksi kiinni ja heittää teltan ulos pussista ja tökkäsee telttakepit ulkopuolelle. Sateella hyvä. Painohan saisi tietysti pudotettua jos jostain löytyisi hiilikuituiset sopivat kepakot.

HIBIKEllä pyöräilykamppeita lompakkoystävälliseen hintaan.

https://www.hibike.com/hibike-hotdeal-n5261096e2ea13?

Alennusmyynnit

Junpon P-aitassa parit harmaat Norronan Fjåra sortsit -50% alessa, ainakin M -kokoa.

Ninerin teräs gravel-fillari 56 cm. Rungon hinnalla koko pyörä:
    https://www.wigglesport.de/niner-rlt...star-apex-mtb/
    ___...ooOÅOoo...___

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Ninerin teräs gravel-fillari 56 cm. Rungon hinnalla koko pyörä:
    https://www.wigglesport.de/niner-rlt...star-apex-mtb/
    Ja kannattaa huomioida osasarjan suhteen että voi tulla ihan mitä vain, otsikossa Apex , spekseissä ja kuvassa Tiagra... Kokeiltu on viime talven aikana Varmistelin Wiggleltä että tuleehan Apexilla? Yes, yes... ja kuriiri toi sitten kuumeisen odottelun jälkeen pyörän 2x Tiagralla.
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

^Joo, itsellä Marin tuli Rival-kammilla ja GXP-keskiöllä, kun speksien mukaan piti olla FSA Gossamer ja BB386EVO-keskiö. Eihän tuolla varsinaisesti suurta väliä ole, mutta onneksi en tilannut tehomittaria ennen kuin sain pyörän. Pieleen olis mennyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^Joo, itsellä Marin tuli Rival-kammilla ja GXP-keskiöllä, kun speksien mukaan piti olla FSA Gossamer ja BB386EVO-keskiö. Eihän tuolla varsinaisesti suurta väliä ole, mutta onneksi en tilannut tehomittaria ennen kuin sain pyörän. Pieleen olis mennyt.
    Itseäni nyppi 1x11 Sram vaihtuminen 2x10 Shimanoon, mielestäni ei ihan sama asia, toki kummallakaan pyörä ei sen kovempaa kulje itsestään
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

^Joo, tollanen osasarjan vaihtuminen ei yleensä ole hyväksyttävää. Makuasia, mutta taisi olla onni onnettomuudessa. Väärä koko mulle, muuten kuumottaisi kovasti.
    ___...ooOÅOoo...___

XXL Tammistosta kävin hakemassa Northwave Clan flättikengät kuudella kympillä, eli alle puoleen hintaan vrt. Euroopan nettikaupat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hippo04 Katso viesti
    XXL Tammistosta kävin hakemassa Northwave Clan flättikengät kuudella kympillä, eli alle puoleen hintaan vrt. Euroopan nettikaupat.
    On kyllä huippu flättikengät kyllä tuohon hintaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hippo04 Katso viesti

Pistin itsekin nuo Clanit tilaukseen nettikaupasta kun lähi-XXL:stä ei löydy hyllystä. Kuvassa kenkä on musta, mutta otsikossa "Sininen" - eli kumpaa väriä sieltä kaupasta löytyikään? Tuohon hintaan ei kyllä oikeastaan väliä..

Mustia siellä Tammistossa oli. Oikein pätevän näköset tossut.

Great, thanks. Ainoastaan yksi malli siellä verkkokaupan valikoimassa on joten eiköhän sieltä sitten mustat tule.

XXL:ssä Sweet Protectionin Dissenterit (19 vuosimallit) 80€:llä. Jyväskylässä oli ainakin valkoista ja mustaa muutamia vielä.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •