CanyonElectrobikeHelkamaGiantRideHuntteri
Sivu 2 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 334

Aihe: Gore Bike Wear -ajoasut

  1. #31
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    376
    Onko miten takalisto kestänyt noitten Gore "Assos" F1 pöksyjen kanssa pidemmillä lenkeillä? Haussa olis nimenomaan mukavat housut pidemmille lenkeille.
    Puserra,puserra...

  2. #32
    Liittynyt
    10/2003
    Paikkakunta
    Pohjois-Pohjanmaa
    Viestit
    901
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MikiV Katso viesti
    Onko miten takalisto kestänyt noitten Gore "Assos" F1 pöksyjen kanssa pidemmillä lenkeillä? Haussa olis nimenomaan mukavat housut pidemmille lenkeille.
    Hyvin on arse kestänyt. Ehkä noi Assosten "säämiskät" on kautta mallliston vähän ylispeksattuja; on tullut mieleen että eikö vähemmällä materiaalilla saisi vastaavaa aikaiseksi. No joka tapauksessa lenkin pituudella on aivan sama. Ainakaan housuista se ei ole kiinni vaikka ajankin kapealla ja kovalla penkillä. Henkselit ja yläosan istuvuus on noissa aina ollut ykkösluokkaa, vaikka sehän on kiinni henk.koht. ominaisuuksista. Jos päätyy käyttämään noita lisäpunttien kera, kannattaa huomata että lahkeenpituus vs. esim Castelli on huomattavasti lyhyempi.
    Peikkomainen flaksi

  3. #33
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    112

    Cool Gore Tool

    Tool takissa on kuvausten mukaan fleece-vuori. Onko se kiinteä vai irrotettavissa? Kiinnostaa myös kokemukset ko. takista.

    L-koon housut näyttävät olevan tämän threadin mukaan minulle sopivat, mutta miten on takin laita (180/77, kädet ehkä aavistuksen normaalia pidemmät).

    Softshell-tyypin materiaalit kiinnostavat. Vaihtoehtoina lähinnä joku muu gore(?) tai haltin softshell pyöräilyversio (nifty?).

    Kiitos etukäteen ideoista.

  4. #34
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    1.464
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lindeju Katso viesti
    No onhan noissa tekstiileissä eroa joten eri merkkisten vaatteiden vertailua on vaikea tehdä ilman konkreettista kokeilua. Voi olla että itsekin pärjäisin vähemmällä ylävartalon vaatetuksella, täytyy kokeilla.
    Noniin, nyt pitää hieman korjata aikasempia lausuntoja. Poljin tänään töihin (pakkasta -10) tuo Haglöfsin N2S windstopper-paita päällä ja en hukkunut hikeen ollenkaan niin pahasti kuin joskus. Alimpana oli merinovillainen aluspaita, sen päällä powerstretch-fleecepaita ja päällimmäisenä tuo windstopper-paita ja hyvin tuo 15km meni, ei tuntunut kylmälle missään vaiheessa ja tosiaan hikoilukaan ei ollut yhtään niin tuskallista kuin joskus aikaisemmin. Täten julistan tuon paidan sittenkin kelvolliseksi, pakkaskeleillä ajeluun

    Jalassa oli aikaisemmin mainitut Jack Wolfskinin N2S windstopper-housut, niiden alla powerstretch-fleecehousut ja alimpana toki sitten säämiskähousut. Hyvin tarkeni.

  5. #35
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    10.933
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tessu- Katso viesti
    Tool takissa on kuvausten mukaan fleece-vuori. Onko se kiinteä vai irrotettavissa? Kiinnostaa myös kokemukset ko. takista.

    L-koon housut näyttävät olevan tämän threadin mukaan minulle sopivat, mutta miten on takin laita (180/77, kädet ehkä aavistuksen normaalia pidemmät).

    Softshell-tyypin materiaalit kiinnostavat. Vaihtoehtoina lähinnä joku muu gore(?) tai haltin softshell pyöräilyversio (nifty?).

    Kiitos etukäteen ideoista.
    Ostin hiljattain toisen Tool-takin koska minun kokemukset ensimmäisestä takista olivat todella positiiviset. Fleece-vuori ei ole irroitettava. Kainaloissa on vetoketjut ilmanvaihtoa varten. Mielestäni takki on Suomen talvessa oikein hyvä. Olen pitänyt muutaman asteen pakkasilla kainalossa olevia vetoketjuja jonkin verran auki ja hyvin tarjentunut. Minä olen 177 pitkä ja minulla on L-koko joka on sopiva. Minulla on takin alla kaksi paitaa, toinen hiaton aluspaita ja päällä lämpökerrasto, enempää en tuon takin alle saisikaan enää mahtumaan, toisaalta ei ole tarvinnutkaan. Voi olla että sinulle sopisi pykälää isompi koko. Hian suu tuossa tulee minulla jämptisti ranteen päälle.

  6. #36
    xtrainer Guest

    Gore Bikewear -mitoituksesta

    Jos siellä sattuu joku nyt istumaan koneella Gore Bikewearin Windstopper -ajohousuissaan, voisitko ottaa mittanauhan käteen ja mitata lahkeen pituuden sisäsivulta (eli haaroista alas). Kiinnostaisi nimittäin tietää, olisiko noista housuista L- vai XL-koko sopivampi tällaiselle pitkäjalkaiselle 180-senttiselle ajelijalle.

  7. #37
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Tampester
    Viestit
    1.830
    Eipä tullu omat sukkikset (Classic Action III WS) mukaan, mutta itselleni sopiva koko on L ja pituutta on 182cm. Jalat mulla ei kai ole mitenkään erityisen pitkät eikä kai lyhyetkään.

    Jos vaikka auttaisi valinnassa, niin Goren miestenvaatteiden L-koon (ja suluissa XL koon) mitoitus on seuraavanlainen:

    -pituus 183 (186)
    -rinta 102 (106)
    -vyötärö 92 (96)
    -lantio 104 (108)

    Takit taas menevät unisex mitoituksella, joka on paikoin erilainen.
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

  8. #38
    xtrainer Guest
    Kiitokset pikaisesta avusta. Osaisiko kukaan verrata GB:n windstopper-housujen kokoja Löfflerin vastaaviin? Itselleni sopiva Löfflerin koko noista mitoista huolimatta on XL.

  9. #39
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.734
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti xtrainer Katso viesti
    Jos siellä sattuu joku nyt istumaan koneella Gore Bikewearin Windstopper -ajohousuissaan, voisitko ottaa mittanauhan käteen ja mitata lahkeen pituuden sisäsivulta (eli haaroista alas). Kiinnostaisi nimittäin tietää, olisiko noista housuista L- vai XL-koko sopivampi tällaiselle pitkäjalkaiselle 180-senttiselle ajelijalle.
    Ei ole mittanauhaa, mutta L on mulle sopiva koko. Pituutta 178 ja jalat kai aika normaalimittaiset, eivät pitkät kuitenkaan. Miesten puvun housuista 50 menee pituuden puolesta suoraan päälle ja farkkujen tuumapituus n. 33. Velosportissa joskus kokeilin XL koon Goren pitkälahkeisia windstopper-sukkiksia ja lahkeessa oli pituutta ns. riittävästi. L oli pituudeltaan hyvä, mutta muulta leikkaukseltaan kapea - ja painoindeksi siinä normaalin ylärajan tuntumassa.
    A Gentleman will walk but never run

  10. #40
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.734
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti xtrainer Katso viesti
    Kiitokset pikaisesta avusta. Osaisiko kukaan verrata GB:n windstopper-housujen kokoja Löfflerin vastaaviin? Itselleni sopiva Löfflerin koko noista mitoista huolimatta on XL.
    Löffler on väljempi leikkaukseltaan kuin GB. Pituus kai aika samaa luokkaa. Takkien hihat ovat GB:lla tuntumani mukaan pidempiä, mikä on plussaa.

    muoks: jos vaikutat 09-alueella, niin käy Velosportissa sovittamassa
    A Gentleman will walk but never run

  11. #41
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Tampester
    Viestit
    1.830
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti xtrainer Katso viesti
    Kiitokset pikaisesta avusta. Osaisiko kukaan verrata GB:n windstopper-housujen kokoja Löfflerin vastaaviin? Itselleni sopiva Löfflerin koko noista mitoista huolimatta on XL.
    Mulla on myös (joku) Löfflerin WS softshell sukkis, joka on kokoa XL ja aavistuksen verran isohko. Ei kuitenkaan niin iso ettei niitä voisi käyttää.
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

  12. #42
    Liittynyt
    06/2006
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    854
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti xtrainer Katso viesti
    Jos siellä sattuu joku nyt istumaan koneella Gore Bikewearin Windstopper -ajohousuissaan, voisitko ottaa mittanauhan käteen ja mitata lahkeen pituuden sisäsivulta (eli haaroista alas). Kiinnostaisi nimittäin tietää, olisiko noista housuista L- vai XL-koko sopivampi tällaiselle pitkäjalkaiselle 180-senttiselle ajelijalle.
    Äskettäin hankin B-D:stä Gore Classic Action II WS -housut kokoa XL ja niissä sisäsauma on venyttämättömänä 76cm ja venyy aina 90cm asti. Kaapista löytyy myös Löfflerin WS -housut kokoa 54 (XL) ja niiden vastaavat mitat ovat 74cm/84cm. Joten Gorella on pidemmät lahkeet.

    Omat koivet eivät ole mitkään ruippanat ja voin sanoa että Gore on jämäkämpi/tarkempi mitoitukseltaan kuin Löffler. Tosin Löffet ovat jo vanhat ja käytetyt joten voihan olla että ne ovat jo vähän venähtäneet.

  13. #43
    Liittynyt
    06/2005
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    152
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lindeju Katso viesti
    Äskettäin hankin B-D:stä Gore Classic Action II WS -housut kokoa XL ja niissä sisäsauma on venyttämättömänä 76cm ja venyy aina 90cm asti. Kaapista löytyy myös Löfflerin WS -housut kokoa 54 (XL) ja niiden vastaavat mitat ovat 74cm/84cm. Joten Gorella on pidemmät lahkeet.

    Omat koivet eivät ole mitkään ruippanat ja voin sanoa että Gore on jämäkämpi/tarkempi mitoitukseltaan kuin Löffler. Tosin Löffet ovat jo vanhat ja käytetyt joten voihan olla että ne ovat jo vähän venähtäneet.
    Paljonkos sulla on pituutta? Itse olen 186cm ja XL lienee oikea koko. Meinasin tilata takin ja succicset tuossa kohta...
    2007 Bianchi
    1997 Kuwahara

  14. #44
    Liittynyt
    06/2006
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    854
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jorma Katso viesti
    Paljonkos sulla on pituutta? Itse olen 186cm ja XL lienee oikea koko. Meinasin tilata takin ja succicset tuossa kohta...
    Pituutta 181cm, jalan sisäpituus 85cm.

  15. #45
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    761
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lindeju Katso viesti
    Äskettäin hankin B-D:stä Gore Classic Action II WS -housut kokoa XL ja niissä sisäsauma on venyttämättömänä 76cm ja venyy aina 90cm asti. Kaapista löytyy myös Löfflerin WS -housut kokoa 54 (XL) ja niiden vastaavat mitat ovat 74cm/84cm. Joten Gorella on pidemmät lahkeet.

    Omat koivet eivät ole mitkään ruippanat ja voin sanoa että Gore on jämäkämpi/tarkempi mitoitukseltaan kuin Löffler. Tosin Löffet ovat jo vanhat ja käytetyt joten voihan olla että ne ovat jo vähän venähtäneet.
    Moi!

    Hankin Classic Action III -housut www.bike-discount.com:sta n. kuukausi sitten. Ensin tilasin M-kokoiset, mutta meni vaihtoon (nousi ääni falsettiin). L-kokoiset on mulle (180cm/70kg) just sopivat ku alle ei yritäkkään tunkea yhtä ohutta alusasua enempää. Henkseleissä ei oo yhtään pidentämisvaraa. Tällaisilla 0-10C keleillä noi housut ovat aivan loistavat pyöräilyyn (alla lyhyt ajohousu). Hiihdossa menee pienessä pakkasessakin.
    Jos on pituutta ja/tai reittä enemmän, niin kannattaa ottaa suosiolla reilumman kokoiset.
    Mielenkiinnolla katson miten kangas kestää persauksessa, sillä se on normaalia "verkkakangasta".
    Vanhat Goren "täys-paneloidut" WS-housut lähti nyt autuaille pyöräilymaille 9½-vuoden palvelun jälkeen. Ei huono hinta-laatu suhde!

    -Make
    MakeK muokkasi tätä : 29.03.2007 at 12.19

  16. #46
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    102
    Goren Function II:ta ja Alp X:ää olen jonkin aikaa harkinnut. Osaatteko sanoa kumpi noista soveltuisi pyöräilyn ohella satunnaiseen retkeilykäyttöön paremmin (1-4 päivää eli joskus rinkkakin mukana)?

  17. #47
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    761
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jekkujätkä Katso viesti
    Goren Function II:ta ja Alp X:ää olen jonkin aikaa harkinnut. Osaatteko sanoa kumpi noista soveltuisi pyöräilyn ohella satunnaiseen retkeilykäyttöön paremmin (1-4 päivää eli joskus rinkkakin mukana)?
    Moi!

    Mulla on ollu pari vuotta tuo Function II thermo -takki. Siitä on siis kaksi eri versiota - ilman SoftShell-vuorta ja sen kanssa (=thermo-versio). Paremmalla puoliskolla on vastaava takki ilman SS-vuorta ja tietty naisten versiona.
    Takki on ollut loistava kaikessa liikunnassa (pyöräily-juoksu-hiihto-luistelu jne.) n. +5 -asteesta kylmempään. Oon tainnut tehdä sillä pyörälenkkiä yli -10C -asti, eikä silloinkaan ongelma ollut takissa, vaan enneminkin jaloissa.
    Tuo "perus"-versio ilman SS-vuorta toimii myös kosteilla ja kylmillä kesäkeleillä, ja kun laittaa alle yhden lisäkerroksen sillä pärjää myös pikkupakkasessa.

    Koska oma takki on hiukan lämmin välikauden keleille, niin hankin toiseksi takiksi Tool-jacketin. Aivan loistava takki sekin - tiukemmalta leikkaukseltaan jopa parempi kuin Function... joka sekään ei ole mikään purje.

    Takit on pitänyt ottaa pykälä housuja pienemmät, eli M-kokoiset (180/70).

    Hankin takit täältä: http://www.bike-discount.de/shop/k226/jacken.html

    t:Make
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

  18. #48
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    322
    Onko kenelläkään kokemusta Goren paitojen mahdollisesta kutistumisesta pesussa? Pitkä paita Cross ja lyhythihanen Balance, kuinka paljon kutistuvat?

  19. #49
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.734
    Ei mulla ainakaan ole tekokuitu mihinkään kutistunut. Eivätkä näin ollen mitkään Goren ajoasut.
    A Gentleman will walk but never run

  20. #50
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Tampester
    Viestit
    1.830
    ...mää meinasin kommentoida samaa, mutta sitten olin hiljaa. Onhan noita jotain luonnonkuituisia asujakin, mutta GBW taitaa luottaa pelkkiin keinokuituihin. Omat GBW:t on kyllä pysyny mitoissaan, mies aina ei. Tuntuuhan se tietysti samalta, että rätit kutistuis pesussa
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

  21. #51
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.734
    No se on se sama ilmiö kuin niissä kaapissa itsekseen kutistuvissa rippipuvuissa.
    A Gentleman will walk but never run

  22. #52
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.911
    Onko tietoa, kuinka paksu on GORE:n windstopper-softshellien fleecevuori?

    Speksien mukaan takki ei ole kuitenkaan mikään "Winter version with thermal lining", kuten thermo-nimiset takit, joten epäilisin että aika ohut vuori on kyseessä?

  23. #53
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    761
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Onko tietoa, kuinka paksu on GORE:n windstopper-softshellien fleecevuori?

    Speksien mukaan takki ei ole kuitenkaan mikään "Winter version with thermal lining", kuten thermo-nimiset takit, joten epäilisin että aika ohut vuori on kyseessä?
    Moi!

    Meillä on kaapissa muutama WS SoftCell -takki. Function II Thermo takissa on irtovuori ja se on selvästi lämpimin... nollan tuntumasta kylmemmille keleille. Parissa takissa (Tool & Phantom) on päällyskankaaseen laminoitu fleecevuori ja tätäkin materiaalia vaikuttaa olevan ainakin paria eri paksuutta. Tool-takin kangas on hiukan Phantomia paksumpaa. Noi toimii n. +10C lämpötilasta alaspäin (pyöräilyssä ehkä n. -5C asti, hiihdossa kylmemmälläkin), riippuen siitä miten paljon on vaatetta alla ja millä teholla liikkuu.

    Vaikee on kyl sanoa millainen vuori tuossa Cosmo plus -takissa on, kun kaikissa noissa lukee vain fleece lining.

    t:Make
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

  24. #54
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.854
    Goren Windstopper irtolahkeet meinasin hommata ja tuo koko taas hiukan arveluttaa. Pituutta löytyy 186 cm ja painoa 76 kg, eli pituuteeni nähden aika vähän. Jalkojen sisäpituus on 88 cm.

    Voisiko L riittää vai otanko suosista XL:n?

    http://www.roseversand.de/output/con...0&detail2=5671

    Ps. Goren kokotaulukon mukaan jalan pituus näyttäisi XXL kokoa, mutta nuo vartalon ympärysmitat taasen L tai jopa M kokoa...
    Ohiampuja muokkasi tätä : 10.09.2008 at 20.19 Syy: Goren kokotaulukon lisäys
    XT-vaihtajia vuodesta -95.

  25. #55
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    6.866
    Mulle tuli eilen postista Goren Gore-tex paclite alp-x housut kokoa xl. Melko piiitkät olivat lahkeet (itse 185 cm 85 cm sisäreidellä), reisissä tarpeeksi leveyttä, että saa välikerrastoa, vyötärö sopivan tiukka vaikka olen laiheliini. Ihan vähän kun naruista vetää vyötäröä kiinni on yläosasa siis sopiva. Alhaalta puntit saa vetäistyä tarpeeksi tiukalle jotteivat jää kiinni rattaisiin. Persuuksissa oli myös kaivattua lisävahviketta. Hyvältä vaikutti siis. Lahkeiden pituus jopa ylimitoitettu mutta eipähän nilkka vilku ajaessa
    Goren mittasuositusten perusteella koko tuli siis etukäteen arvottua. Hintaa kertyi kotiin kuljetettuna 161 euroa.

    edit:
    Tätä tasoa olivat lahkeet:

  26. #56
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    2.394
    Tähän viestiketjuun sopii muistutuksena se, että EvansCyclesin ale päättyy ilmeisesti viikonloppuna. Kaupasta löytyy jotain GoreBikewearinkin tavaraa aika hyvään hintaan, jos oma koko sattuu olemaan oikein pieni tai oikein suuri.
    Rule #1: Obey The Rules

  27. #57

    Tätä voin suositella!

    http://www.comparestoreprices.co.uk/...e-2-jacket.asp

    Ei ole muuta vuorta kuin verkko, mutta kun ottaa pykälän väljemmän koon niin voi laittaa alle fylliä. Pitää tuulta ja vettä. hihat riittävän pitkät. omat mitat 107(rinta).98(vyötärö) niin xxl hiukan väljä. bonarina että tuossa mukana tasku johon takin voi survoa ja laittaa vaikka vyötärolle jos tulee liian kuuma.

  28. #58
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Helsinki / Chamonix Mont-Blanc
    Viestit
    332
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti p bonk Katso viesti
    Ei ole mittanauhaa, mutta L on mulle sopiva koko. Pituutta 178 ja jalat kai aika normaalimittaiset, eivät pitkät kuitenkaan. Miesten puvun housuista 50 menee pituuden puolesta suoraan päälle ja farkkujen tuumapituus n. 33. Velosportissa joskus kokeilin XL koon Goren pitkälahkeisia windstopper-sukkiksia ja lahkeessa oli pituutta ns. riittävästi. L oli pituudeltaan hyvä, mutta muulta leikkaukseltaan kapea - ja painoindeksi siinä normaalin ylärajan tuntumassa.
    Mulla on Goren Softshell Windstopper pitkälahkeiset windstopper -sukkikset ja saman kokoiset Goretext Packlite housut. Housut sopivan mittaiset ja vyötäröltäkin oikein passelit. Mulla pituutta on 184 ja painoa tällä hetkellä 77 (vaihtelee 75-78 välillä vähän päivästä ja viikosta riippuen). Puvut kokoa 50-52, farkkujen tuumamitoitus 31-32. Haglöfsin L-kokoiset housut sopivan mittaiset, mutta väljät vyötäröltä.

    / panu.

  29. #59
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.734
    Goren L on edelleen hyvä. Housujen koko huitelee välillä 48-50, farkut 32 vyötäröltä ja 33 lahje. Pituus ennallaan 178 cm, paino siinä 74 kiloa. M-voisi joistain kamoista mennä, mutta takit alkavat kiristää hartioista ja sellaset hiihtohousulenkilliset pitkät ajohousut jäivät hitusen lyhyiksi.

    Gorelle propsit siitä, että hihan pituus on riittävä myös maantiepyörän ajoasentoon. Löfflerin leikkaus on väljempi ja hihat lyhyemmät.
    A Gentleman will walk but never run

  30. #60
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.854
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Pituutta löytyy 186 cm ja painoa 76 kg, eli pituuteeni nähden aika vähän. Jalkojen sisäpituus on 88 cm.
    Voisiko L riittää vai otanko suosista XL:n?
    Näillä mitoilla ajattelin Goren WS sukkikset hommata syyskylmille ja näyttää siltä että XL se ehkä pitäisi olla.
    Haglöfsin ja Craftin kaikki takit ja housut ovat kyllä L kokoa, mutta korreloiko se yhtään tämän Goren kanssa, sitä en tiedä. Italialaisen Giessigin ajokamat ovat kyllä XL. Farkut sellaista 33 / 34 kokoa.
    XT-vaihtajia vuodesta -95.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •