Sivu 366 / 366 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 266316356364365366
Näyttää tulokset 10.951 - 10.969 / 10969

Aihe: Syksy tulee, valoa!

Pitäisiköhän tilata toi akku. Mikäs orkkis on. Tunnin paloaika täydellä teholla ei tyydytä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antsah82 Katso viesti
    Noniin, nyt sitten kyrvähti magicshinen akku. Ei ihan kuukautta kestänyt. Ei ota virtaa vastaan, näyttää täyttä heti vaikka akku on täysin tyhjä. Luokattoman huonoa on näiden akkujen laatu. Valoon olen muutoin kyllä erittäin tyytyväinen.

Taidan suorilta tilata tuolta akkulasta tuon enerpowerin akun. Turhaan tuota xxl kiikuttaa takaisin kun tilalle tuleva akku on todennäköisesti yhtä huono.
    Jos et jo heittänyt akkua vesilintuun, niin voin lunastaa kahvipakettia tms vastaan...

...se kotelo ja USB lataus härveli on aika hyvän kokoiset ja malliset, ajatuksena vaihtaa paremmat kennot tilalle...
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antsah82 Katso viesti
    Saitko pelkän akun vaihdettua vai halusivatko valaisimen?
    Pelkän akun sain, ja pärjäsin tarranauhan verran vaihtokaupassa. Viisi minuuttia meni aikaa, ja XXLn myyjä piti asiakkaan tyytyväisenä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vertti83 Katso viesti
    Jos et jo heittänyt akkua vesilintuun, niin voin lunastaa kahvipakettia tms vastaan...

...se kotelo ja USB lataus härveli on aika hyvän kokoiset ja malliset, ajatuksena vaihtaa paremmat kennot tilalle...
    Kävin kiikuttamassa xxl tänään tuon akun. Sain tosiaan uuden heti mukaan. Kokeillaan nyt miten tuo toimii.

Syksy tulee, valoa!

Onko joku vaihtanut noihin MS akkukoteloihin itse kennoja? Mieli tekisi, kun kotelon muotoilu on vallan mainio omaan käyttöön, mutta en viitsi rikkoa koteloa. Lähinnä mietityttää, saako kotelon takaisin kiinni ja yhtä kosteuden pitäväksi ilman jesarivirityksiä.
    Mahtaako vaihto-operaatiosta olla mitään videota? Äkkiseltään en tupenjuusta löytänyt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jos joku etsii asiallista ja edullista valoa, sellaista jolla ei tarvi nähdä kotipihasta työpaikalle asti...
    Hommasin pojan koulumatkaa varten tuollaisen usb-ladattavan Airamin. Kompaktin kokoinen. Pimeässä näyttää täydellä teholla 50m ihan ok. 300lm on tuskin kovin palturia. 20€ well spent.
    https://www.puuilo.fi/epages/puuilo....jectID=1594978
    Kaar ittelles vaa

Verkkokaupan halvennuksesta tilasin tulemaan Fenix BC30R valaisimen hintaan 119,90 euroa + pk. Meni jälkitoimitukseen, muttei tässä vielä ole kyllä pyörääkään mihin sen kiinnittäisi.

Tänään laitettu tilaukseen fenix bc 30 valopaketti. Iltalenkeillä kohta näkee taas

Eilen muilla asioilla vierailin verkkokaupassa ja sormiini liimaantui myös tuo bc30. Eilen ja tänään testailua cyclossa. Akkuja on kotona niin otin tuon irtoakku version. Ihan jees valo.

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

Näyttäis olevan lumonite ja armytek rakennettu samoihin kuoriin mutta tekniset speksit on erilaiset joten sitä kautta eri tuotteista kyse.

Onkohan noi Akkulan akut pyöränvaloihin olleet kauan lopussa? Tänään olisi pitänyt olla taas mutta ei. Kysymällä suoraan saa jonkun vastauksen mutta lähinnä kiinnostaa onko mahdollinen toimituspäivä siirtynyt jo pitkään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dxteri Katso viesti
    Tänään laitettu tilaukseen fenix bc 30 valopaketti. Iltalenkeillä kohta näkee taas
    Tästä olen kovasti tykännyt ja tänään tuli todettua, että kestäväkin tämä on. Irtosi työmatkalla telineestä reppaassa vauhdissa ja pomppi pitkin asfalttia pitkän matkan. Kuori ei tuosta oikein tykännyt, mutta toimii edelleen.

Vähän jäi kuitenkin pelko tuota kiinnitystä kohtaan. Omasta mielestäni oli kuitenkin kunnolla kiinni lähdössä. Pitää ehkä katsoa jotakin remmiä ympärille varmistamaan pysyminen..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Spire Katso viesti
    Tästä olen kovasti tykännyt ja tänään tuli todettua, että kestäväkin tämä on. Irtosi työmatkalla telineestä reppaassa vauhdissa ja pomppi pitkin asfalttia pitkän matkan. Kuori ei tuosta oikein tykännyt, mutta toimii edelleen.

Vähän jäi kuitenkin pelko tuota kiinnitystä kohtaan. Omasta mielestäni oli kuitenkin kunnolla kiinni lähdössä. Pitää ehkä katsoa jotakin remmiä ympärille varmistamaan pysyminen..

Ei se ole ollut kunnolla kiinni. Minultakin lensi tuo kolmesti täydestä vauhdista asfalttiin, ennenkuin aloin varmistamaan kiinnityksen paikalleen laittaessa. Sen jälkeen ei ole irronnut edes maastossa ajaessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Ei se ole ollut kunnolla kiinni. Minultakin lensi tuo kolmesti täydestä vauhdista asfalttiin, ennenkuin aloin varmistamaan kiinnityksen paikalleen laittaessa. Sen jälkeen ei ole irronnut edes maastossa ajaessa.
    Mahdollista. Vajaa vuoden olen tätä kiinnittelyä kuitenkin harjotellut nyt, että olisin kuvitellut olevan hallussa. Jatkossa varmistaa kahdesti ja vielä kerran päälle.

Kertavarmistus riittää. Eli laitat kiinni ja yrität heti irrottaa pelkästään vetämällä tai nostamalla or whatever. Jos ei lähde, se on kunnolla kiinni

Itsekin opin tämän toisenmerkkisen lampun kohdalla niin sanotusti kantapään kautta. Ihminen on erehtyväinen ja huolimaton. Piste.

PS Toinen juttu on sitten se että jos ja kun kiinnityksessä on jonkinlainen liipasin tai varmistin tai pidike, joka menee tiettyyn kiiinni-asentoon kun lampun laittaa (kunnolla) kiinni, on ainakin teoriassa mahdollista että siihen voi vahingossa osua tai sitä voi hipaista tai tökätä huomaamattaan niin että se menee auki-asuntoon ja lamppu sitten tärinän ja töyssyjen myötä vähitellen lähestyyy sitä hetkeä että seuraavaksi se jo putoaakin. Kannattanee tsekata.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Kertavarmistus riittää. Eli laitat kiinni ja yrität heti irrottaa pelkästään vetämällä tai nostamalla or whatever. Jos ei lähde, se on kunnolla kiinni

Itsekin opin tämän toisenmerkkisen lampun kohdalla niin sanotusti kantapään kautta. Ihminen on erehtyväinen ja huolimaton. Piste.

PS Toinen juttu on sitten se että jos ja kun kiinnityksessä on jonkinlainen liipasin tai varmistin tai pidike, joka menee tiettyyn kiiinni-asentoon kun lampun laittaa (kunnolla) kiinni, on ainakin teoriassa mahdollista että siihen voi vahingossa osua tai sitä voi hipaista tai tökätä huomaamattaan niin että se menee auki-asuntoon ja lamppu sitten tärinän ja töyssyjen myötä vähitellen lähestyyy sitä hetkeä että seuraavaksi se jo putoaakin. Kannattanee tsekata.
    Tällainen liipasin tuossa tosiaan on, joskin itsellä valo tangossa niin, että perusajossa sormet ei tuohon osu. Teoriassa alustan tärinä voi jonkin verran tuota liipasinta ylös alas liikuttaa.

Kysymys liittyen Fenixin bc30 lamppua. Onko toi valon mukana tuleva kiinnike kestävä? Parina iltana tota testailin ja jotenki jäi sellanen mielikuva että pakkasella kyllä napsahtaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ytte07 Katso viesti
    Kysymys liittyen Fenixin bc30 lamppua. Onko toi valon mukana tuleva kiinnike kestävä? Parina iltana tota testailin ja jotenki jäi sellanen mielikuva että pakkasella kyllä napsahtaa.

Meillä kolme kappaletta ollut aktiivisessa käytössä 3 vuotta ilman ongelmia. Pakkasta, rytyytystä ja monesti on lamppu saanut osumaa kuskista, jos on tullut äkki pysäyksiä, eli nou hätä.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Ok. Kiitos vastauksesta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •