Sivu 31 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031
Näyttää tulokset 901 - 907 / 907

Aihe: Hyvät XC-Kumit?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J4nn3R Katso viesti
    ...ajanko uskomattoman paljon kovempaa...
    Joo.

mutta olen jokaisessa mutkassa männikön puolella?
    No jos liian kovaa ajat.

...koittaa perustella itelleen, että jotain tohon mankeliin tarvii taas ostaa.
    Eihän tuo nyt kallis kokeilu olisi. Voit löytää uuden maailman. Kevyempi aina on kivempi ja kilon kumi on oikeasti painava.

Jos vaihdan vaikkapa RaRa/RaRa tai Ikon/Aspen komboon, niin ajanko uskomattoman paljon kovempaa mutta olen jokaisessa mutkassa männikön puolella? Vai huomaanko edes eroa?
    Huomaat tasaisella. Yksi vaihtoehto on aina ajaa mutkiin sillä ajatuksella, ettei mene männikköön. Jos se olisikin hieman hitaampaa jollain renkaalla, niin onko sillä merkitystä? Minä myös uskon, että rengasta ei kovin helposti haasteta, koska ainakin osaavissa käsissä ihan millä tahansa renkaalla pääsee mutkat todella kovaa.

Minä pidän Race Kingistä, koska se on korkea. Se on siten mukava juurakoissa suhteessa leveyteensä, kun siinä on paljon pehmustusta. Siinähän ei ole reunanypylöitä juuri ollenkaan, mutta ajelen sen mukaan, enkä ole oikein edes huomannut, onko se jotenkin esim. RaRaata huonompi kurveissa, koska en muutenkaan halua kuolla pusikkoon.

Aivan. Ei varmaan pahasti mene metsään ja metsässä, jos vaikka tuon Ray+Ralph- kombon laittaa tilaukseen ekoiksi oikeiksi murtomaarenkaiksi, kovasti niitä ainakin internetin parissa kehutaan.

Aivan. Ei varmaan pahasti mene metsään ja metsässä, jos vaikka tuon Ray+Ralph- kombon laittaa tilaukseen ekoiksi oikeiksi murtomaarenkaiksi, kovasti niitä ainakin internetin parissa kehutaan.
    Ralph vain kuluu todella nopeasti takarenkaana ainakin minulla, vaikka minulle tulee todella harvoin lukkojarrutuksia. Nyt ovat uusineet seoksia, mutta siitähän löytyy nyt vain enää Speed-versio (halpasarja unohtaen), jolle ei luvata kestävyysparannusta. Minä petyin siihen ominaisuuteen tosi pahasti, joten sekin on yksi syy minulle, miksi mieluummin otan noita Continentaleja. Kummatkin rullaavat yhtä hyvin. Profiili on tosiaan myös hyvin erilainen. Race King on korkea ja pyöreä, kun taas RaRa on leveämpi etenkin nuo korkeammat reunanystyrät huomioiden. Yksi vaihtoehto voisi olla laittaa Race King taakse ja Ray eteen. Se voisi toimia aika hyvin, joskin se hitusen nostaa perää suhteessa keulaan olettaen, että tuo Ray on saman mittainen kuin Ralph.

RR 2.35 Kumit ovat nyt lopussa ja ovat olleet hyvät joka olosuhteissa, pitää ja rullaa mutta paino likellä 800 g on miinusta ja eteisen kaapissa on Spessun 2.3 Renegay ja Fasträkki 2.3 odottamassa... toisessa pyörässä Contin kumi ja ei jaksa sitä kehua

RR2.35" Pacestarit tuli vaihdettua vastaaviin Addix Speedeihin. Kovin tuntuu nihkeältä tuo uusi seos. Eipä noitakaan tosin enää saa, että merkin vaihto seuraavalla kierroksella muutenkin edessä.

Tuolla r2:ssa oli uutena 2.25:nä Ray+Ralph 75e, niin sillä noita aattelin. Mutta raati ei siis ole pitänyt tuosta kombosta? Toinen kiinnostava vaihtoehto mitä kattelin olisi Ikon+Ikon 2.35:nä tai mahdollisesti Aspen taakse. 2.2 Race Kingit mulla oli kommuutteriasetuksissa kun oli pyörässä valmiina, nehän on kyllä vintillä mut ei taida olla TR-versio, pitääpä tarkistaa. Mitä hiukan niillä poikkesin polulla niin ehkä hiukan liian tarkkaa ajoa vaatii, huippukevyestihän ne kyllä rullaa. Furious Freditkin on varastossa, jotka tuli jonkun pyörän mukana, mutta niillä en kyllä uskaltais rymytä sitten yhtään, niin paperin ohuet sliksit ne näyttäis olevan...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •