Sivu 55 / 55 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455
Näyttää tulokset 1.621 - 1.632 / 1632

Aihe: Pyöräilyhousut

Joo, just tuon olen huomannut toimivaksi, kun pakkasta on enemmän kuin -5c. Itse asiassa alimmaisina minulla on 3/4 pituisen tekniset alushousut, niiden jälkeen nuo oxygenit, sitten devoldin merino bokserit ja päällä vielä tuulikerroksena goren alp-x shortsit, jotka tosiaan ovat kankaaltaan aika vastaavaa softshelliä mitä esimerkiksi gabba.

Tämä on oikeasti toimiva järjestys, koska se välikerros, eli devoldin bokserit, ei nyt kastu hikoilusta ja kuorishortit pitävät viiman poissa. Elite amfibien kanssa tämä ei toiminut, koska kaikki kerrokset olivat aina märkiä. Tuohan on aika ohut paketti, eikä vastusta polkemista kovinkaan paljoa. Ensimmäiset goren housut olivat pykälää liian pienet, ja niillä polkeminen oli kyllä raskasta.

Minä en tosiaan pysty ajamaan ilman lisäeristystä elite amfibeilla, enkä noilla goren housuilla enää pakkasasteilla. Eli lämmikettä on pakko olla päällä.

Jos se toimii, se on oikein pukeuduttu! Simple as that.

PS Jos Gore Bike Wearin Alp-X:t ovat nämä, eivät ne oikeastaan ole kovin hirveännäköiset maantie/cyclokuskinkaan jalassa.

Noi juuri. Ne on aika slim-fitit ja kangas on venyvää. Hengittävät aika hyvin, eli eivät ole täysin tuulen eivätkä vedenpitävät.

Tarvisin tights malliset housut ilman pehmustetta, mutta ne pitäis olla sen verran väljät että ne mahtuis paksujen bibsien ja polvenlämmittimien päälle vedettäväksi - talvella mielellään alle pitäisi mahtua myös verkko+merinopitkikset. Tuulenpitävät paneelit edessä mielellään myös säären kohdalle. Löytyykö tälläisiä? Esimerkiksi Gore Bike Wearin windstopped tightsit on niin tiukat ettei sinne alle mahdu mitään.
    "Every time I commute, I commute so fiercely my legs will cry"

Goren ws ei tosiaan veny oikeastaan ollenkaan. Ilman pehmustetta olevat amfib elitet ovat tuohon tarkotukseen paljon paremmat.

Kuulostaa siltä että melkein voisi katsoa kapeammasta päästä leveälahkeisia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dreamer Katso viesti
    Tarvisin tights malliset housut ilman pehmustetta, mutta ne pitäis olla sen verran väljät että ne mahtuis paksujen bibsien ja polvenlämmittimien päälle vedettäväksi - talvella mielellään alle pitäisi mahtua myös verkko+merinopitkikset. Tuulenpitävät paneelit edessä mielellään myös säären kohdalle. Löytyykö tälläisiä? Esimerkiksi Gore Bike Wearin windstopped tightsit on niin tiukat ettei sinne alle mahdu mitään.
    http://www.miastore.fi/tuote/pyorail...ohaalari-3320/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Housuja pitäis uusia, jotku retki- matka-pyörä- ikämieshiihto tyyppiset mustat koht. kapealahkeiset, taskujakin pari, kait nuo jostain pudjettisportista löytyy, tartte ruveta maailmalta tilaan.
    Ei tuohon saumaan kuitenkaan ihan helposti löydy, sen olen jo todennut.🤗
    Halpiskaupasta löytyi tyydyttävät, softselliä nämäkin, svedujen suunnittelemat fiveseasonit ja tietenkin kiinassa ommellut! Kun tavara ole varastettua, niin mulle ostaminen käy.🤗

Housuja pitäis uusia, jotku retki- matka-pyörä- ikämieshiihto tyyppiset mustat koht. kapealahkeiset, taskujakin pari, kait nuo jostain pudjettisportista löytyy, tartte ruveta maailmalta tilaan.
    Ei tuohon saumaan kuitenkaan ihan helposti löydy, sen olen jo todennut.珞
    Katsopa Vauden Qimsa. Ei aivan langanlaihallle mutta meille normivartaloisille löytyy tilaa ainakin pitkille kalsareille ynnä lyhkäisille vaippahousuille kuin polvenlämmittimille.
    Plussan keleissä ovatten pikkasen hiostavat, ainakin minulle. Pakkasella en muita enää käytäkään. Paitsi oikein kylmällä kunnon pakko mennä niin Dobsomin Comfort. Ja kalsareita sitten riittävästi...
    I väntan på ännu dåligare tidet

Olishan nämä aivan taivaalliset:

https://www.vaude.com/en-BE/Products...shell-Pants-II

Mutta kun tuli jo ostetuksi. Kun niin halvalla sain! Tämä oli ennemmin osto kuin inestointi ihan kuin Vilenin Sulolle. Vaatimustasokin on rimaa alapuolelta hipova näissä vaatejutuissa.

Olishan nämä aivan taivaalliset:

https://www.vaude.com/en-BE/Products...shell-Pants-II

Mutta kun tuli jo ostetuksi. Kun niin halvalla sain! Tämä oli ennemmin osto kuin inestointi ihan kuin Vilenin Sulolle. Vaatimustasokin on rimaa alapuolelta hipova näissä vaatejutuissa.
    http://www.bike24.com/1.php?content=...D%5B18358%5D=1
    Ovat tosiaan mun pakkaskelien housut iliman muuta. Yks näitä harvoja pyöräilykamppeita jotka voisin varalle ostaa. 173,6 ja 84cm sisäsaumalle lahkeen mitta on riittävä, ehken pikkasen pitkäkin. Kun pakkaslukema on jotain -20C niin lyhyet shortsit laitan päälle.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Tosi hienot olisi olleet tarpeisiini, otan muistiin housut ensi kautta varten, Poison-runkosarjassakin vuoden viiveellä seurasin, jos vaikka puolet riittäis tähän, kiitos hyvästä vihjeestä! Ja kokoa M?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •