Sivu 58 / 58 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758
Näyttää tulokset 1.711 - 1.712 / 1712

Aihe: Pyöräilyhousut

178/74 M-koko on just passeli. Itselläni lahje tulee noin 5cm polvilumpiosta. Yhdet Nalinit housut omistan ja niissä häiritsee lyhyt lahje ulkonäönkin puolesta. Etumus on kieltämättä korkea, mutta olen havainnut sen itselleni mukavammaksi kuin matalat. Eipä napa vilku jos paita nousee vähän ja saa jotenkin ryhdikkäämmäksi paketin mahanseudulta ettei pursuile läskit.

Mutta onneksi palautus on DHL:llä helppoa. Saa kai tilattua noudonkin (itse vein toimipisteeseen) ja 5€ veloittavat. Seuraavana päivänä oli takaisin Italiassa ja pari päivää siitä niin rahat palautu takaisin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    178/74 M-koko on just passeli. Itselläni lahje tulee noin 5cm polvilumpiosta. Yhdet Nalinit housut omistan ja niissä häiritsee lyhyt lahje ulkonäönkin puolesta. Etumus on kieltämättä korkea, mutta olen havainnut sen itselleni mukavammaksi kuin matalat. Eipä napa vilku jos paita nousee vähän ja saa jotenkin ryhdikkäämmäksi paketin mahanseudulta ettei pursuile läskit.

Mutta onneksi palautus on DHL:llä helppoa. Saa kai tilattua noudonkin (itse vein toimipisteeseen) ja 5€ veloittavat. Seuraavana päivänä oli takaisin Italiassa ja pari päivää siitä niin rahat palautu takaisin.
    Mulla on päässyt paino näemmä tippumaan tasan 70kiloon ja nuo on juuri sen verran väljät. Meinasinkin kommentoida jo aiemmin tuon korkean etumuksen ideaa makkaroiden peittömiseen Henkselitkin on vähän samanlaiset kuin pellehermannin housuissa, eli kasvunvaraa olisi. Eli ainakaan näissä lightweight malleissa ei kyllä leikkaus vastaa tuota 15v teinin päällä kuvattua esittelykuvaa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •