Sivu 143 / 145 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4393133141142143144145 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.261 - 4.290 / 4339

Aihe: Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Näin muistelisin. Suksillakin mentiin ja vanhempana sitten oltiin kaltseilla kaltseilla
    Joo suksilla on aika hc-meno Joskus kun syksyllä kävin siinä ja Laurinlahdessa päin kuvaamassa pyörää niin oli nuoremmat ynnä kokeneemmat ns. kaltseilla.. Ja hyvä paikkahan se on siihenkin hommaan kunhan siivoaa jälkensä. Hieno paikka kaiken kaikkiaan on Kyvenlahti, Stensvyk. Melko tarkalleen 3 vuotta tullut nyt asuttua.
    -L.

Maailmalla suositun leikin "floor is jätelava" ideana on, että tämän lauseen kuullessa lattialle heitetään bio- ja sekajätettä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Myönsin itselleni tarvitsevani vapaapäivän hiihdosta.
    Oli kyllä semmoisia hiihtopostauksia viime aikoina että ihan hyvä näin
    -L.

Maailmalla suositun leikin "floor is jätelava" ideana on, että tämän lauseen kuullessa lattialle heitetään bio- ja sekajätettä.

Uhmakkaasti ja määrätietoisesti siirsin perheen kaikki puhelinliittymät toiselle operaattorille

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Joo suksilla on aika hc-meno Joskus kun syksyllä kävin siinä ja Laurinlahdessa päin kuvaamassa pyörää niin oli nuoremmat ynnä kokeneemmat ns. kaltseilla.. Ja hyvä paikkahan se on siihenkin hommaan kunhan siivoaa jälkensä. Hieno paikka kaiken kaikkiaan on Kyvenlahti, Stensvyk. Melko tarkalleen 3 vuotta tullut nyt asuttua.
    Kyllä Stensvik oli ihan kiva paikka n. 40v sittenkin mitä noista vaahtosammutinajoista nyt muistaa ehkä enemmän seikkailtavaa löytyi silloin

Topiikkiin, sotkin sormet bensaan niin on nyt hyvät hajut

Tai tää kai on enempi, mitä ämmää teit juuri.
    Hitto, pesin saunan hämyissä tukan jollain Rouvan herraties millä vartalorasvalla.
    Kun nostin metakan, niin sano laittaneensa sen muihen purnukoitten taa vähän piiloon, jotten löytäisi. Just, hämärissä puitteissa valkoisessa purkissa luki Nivea, pienemmistä kirjaimista en saanut selvää, mutta oletin sen olevan shampoo, kun tuttu merkki. Mutta kun ei ollut, mitä lie ämmitten liisteriä.
    Ja juuri kun eräässä toisessa säikeessä uumoilin karmani tehneen täyskäännöksen
    cycle to the hills - cycle for your lives

^ Petkelöin jäätikköjä ajoluiskalta ja portailta. ~1 mm hiuksistolla shampoo lie
    kuriositeetti, hoitoaineesta puhumattakaan.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Tai tää kai on enempi, mitä ämmää teit juuri.
    Hitto, pesin saunan hämyissä tukan jollain Rouvan herraties millä vartalorasvalla.
    Kun nostin metakan, niin sano laittaneensa sen muihen purnukoitten taa vähän piiloon, jotten löytäisi. Just, hämärissä puitteissa valkoisessa purkissa luki Nivea, pienemmistä kirjaimista en saanut selvää, mutta oletin sen olevan shampoo, kun tuttu merkki. Mutta kun ei ollut, mitä lie ämmitten liisteriä.
    Ja juuri kun eräässä toisessa säikeessä uumoilin karmani tehneen täyskäännöksen
    Tämä on tuttua juttua. Meillä vaimo joskus komensi minua käyttämään kuivaan turpanahkaani jotain kosteusvoiteita joita kylppäristä löytyy. Minähän sitten käytin. Aikojen päästä sitten kyseltiin että olenko käyttänyt ja mitä. Kun näytin salvatuubia, niin minulle kerrottiin että se on erittäin tymäkkää tavaraa jota käytetään vain korpuiksi kuivaneiden kantapäiden rasvaamiseen. Hipiä oli kyllä pehmeää mutta vekit eivät olleet lärvistä yhtään silinneet. Että se akkojen illotiineistä.

^ liekö sitten äijä- vai ämmämäistä käytöstä, mutta käytän kaikki saamani ( ite en osta!) rasvat tassurasvana. En mä rupea mitään naamaani laittaan, puhumattakaan "vartalovoiteista" kammottavaa. Kaikki rasvojen käyttö on suhteellisen vastemielistä, enkä ymmärrä mikä ero voi olla ns. päivävoiteella ja yövoiteella, ja meikkivoiteella. Voide kun voide, rasva kun rasva, ja sitä voi laittaa juurikin "korpuiksi kuivaneisiin kantapäihin". Tosin keksin meikkivoiteelle ( sitäkin tuolla näytti olevan joku vanha putkilo) käyttöä, laitan sitä töissä käden ihottuman päälle niin ei näy niin pahana.

Kerran tänne työpaikalle tuli joku jalkahoito-esittelijä. Minä rohkeana menin sitten vastaanotolle kun ilmasta oli. Nuori nainen kysellen totesi, käyt säännöllisesti jalkahoidossa? No en todellakaan en ole ikinä käyny.
    Hoitaja totesi että ei näille mitään voi tehdä - ja tarkoitus oli esitellä jotain jalkahoitovempainta. No minä siinä sitten että ei mun tuota laitetta sitten kannata ostaa jos siitä ei ole jalkojenhoitoon, eihän hyväkuntoiset jalat hoitoa tarvi vaan huonokuntoiset. tytteli meni hiljaiseksi. Oli aika huono esittely sille laitteelle
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

ämmitten liisteriä
    Mä olen kerran elämässäni kuullut jonkun käyttävän sanaa "ämmitten". Luulin kyseessä olevan puhevian. Sano nyt että sun nimi on Tuomo, niin pyörryn...

mutta on-topic: Kävin polkujuoksemassa, ajoin fillarilla mestoille. Kesken juoksulenkin huomasin, että minullahan on kypärä päässä. Jatkoin coolisti loppuun asti hyvin suojautuneena.
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

^ toi nykyinen "polkujuoksu" oli ennen mulle vaan normaalia "lenkkeilyä". Kaikkein mieluisinta lenkkeilyä kuitenkin, kamalinta oli ratajuoksu.
    tempokisu.kuvat.fi

^Se on mullekin vaan normaalia lenkkeilyä. Ei paikat kestä tasamaalla juoksua, kuitenkin tykkään juosta. Muoti tuli jossain vaiheessa ja nyt tuolla pusikossa on muitakin juoksijoita, huomattavasti hienommilla vaatteilla.
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

ämmitten liisteriä
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Mä olen kerran elämässäni kuullut jonkun käyttävän sanaa "ämmitten". Luulin kyseessä olevan puhevian.
    Ohi aiheen menee, mutta jotenkin on sellainen kutina, että tuo ämmitten on jotain ihan oikeaa murretta, naisitten, miehitten, poikitten.

^ miten menee tyttö-muoto? tyttöitten vai tytöitten äijitten....
    tempokisu.kuvat.fi

Söin liikaa
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ miten menee tyttö-muoto? tyttöitten vai tytöitten äijitten....
    Olisiko tuo tyttöitten? Äijitten kuulostaa myös "oikealta".

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    Ohi aiheen menee, mutta jotenkin on sellainen kutina, että tuo ämmitten on jotain ihan oikeaa murretta, naisitten, miehitten, poikitten.
    Poikkatten, likkotten, lopun ännällä tai ilman, kyläst tai tavast riippue, myäs ilma kaksoiskonsonanttia, tai kera. Ihaa mitte vaa. Mut kaik flika o silt yht nätei

Heli Laaksosella hyvää seutukunnan murteita (Laitilaa) ja hauskoja tarinoita. Näil nurkil jokkasel pikkukyläl hiukka oma parttens. Ei niist oikke pirukka ot selvää.

Vaihdoin juuri suvikumit autoon.
    Kai se on sitte äijää, ku Rouva ei siihen suostu.
    Ja saihan siinä Biltsun mutteripyssylläkin rallatella sydämensä kyllystä, äänetkin ihan kuin pro

En taaskaan yhtään mitään.

Eilen tosin kävin verenluovutuksen jälkeen samana päivänä saunassa, vaikka sitä kehoitetaan välttämään.

Yksin kotona -> valmistin päivällisen itselleni.
    Paketti grillimakkaraa Weberissä kuumaksi ja palan painikkeeksi litra olutta. Jo vain.
    Kaar ittelles vaa

^Kyllä äijän kelpaa

Toimin työnjohtajana kun muija vaihtoi lantikkaansa kesärenkaat.

^ He's the Lord - Halle lujah!

PK veti kyllä pohjat. Tosin itsekkin muinoin opastin kun kaveri vaihtoi renkaat mummopyöräänsä

Vaihdoin juuri suvikumit autoon.
    Kai se on sitte äijää, ku Rouva ei siihen suostu.
    Ja saihan siinä Biltsun mutteripyssylläkin rallatella sydämensä kyllystä, äänetkin ihan kuin pro
    Onkohan kuitenkin äijempää vetää käsivoimin

Liekö äijää, mutta vaihdoin zafiraan jarruputken ja ilmasin jarrun, yksin

Get Fat

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PK1 Katso viesti
    Toimin työnjohtajana kun muija vaihtoi lantikkaansa kesärenkaat.
    110% äijää. Itse en uskaltaisi tietäen että tuosta seuraa hellasäröä...tiedän että emäntä ei sitä hommaa osaa, tiedän että en osaisi olla neuvomatta ja tiedän että neuvominen johtaa vääjäämättä herneen vetämiseen nenään. Palkoineen tietysti. Siksipä epä-äijäilymäisesti vaihtaisin renkaat itse.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopo81 Katso viesti
    Liekö äijää, mutta vaihdoin zafiraan jarruputken ja ilmasin jarrun, yksin

Get Fat
    Mikäli kyseessä oli Rouvan kulkine, niin suoritus hyväksytään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    110% äijää. Itse en uskaltaisi tietäen että tuosta seuraa hellasäröä...tiedän että emäntä ei sitä hommaa osaa, tiedän että en osaisi olla neuvomatta ja tiedän että neuvominen johtaa vääjäämättä herneen vetämiseen nenään. Palkoineen tietysti. Siksipä epä-äijäilymäisesti vaihtaisin renkaat itse.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Mä olen sille aikoinaan ilmoittanut että saa hoitaa autonsa ihan itse, ja nytkin kyllä hoiti renkaanvaihdon ihan mallikkaasti kunhan katsoin alkuun että tunkki osuu runkopalkin alle ja mutterit kiristyy oikein.
    Ei siinä paljoo oo varaa vetää herneitä nokkaan neuvoista jos vaihtoehtoina on joko saada renkaat vaihdettua tai rikkoa jotain sitä tehdessä ja kulkea sen jälkeen polkupyörällä töihin ja harrastuksiin

Mikäli kyseessä oli Rouvan kulkine, niin suoritus hyväksytään.
    Kyllä se pääsääntöisesti on vaimokkeen käytössä

Get Fat

En tänään, mutta viime viikolla...nainen iski kaksi sormea geelipaakun kera peräaukkooni Sen jälkeen sain heti perään samaan paikkaan jotain mustaa pitkää ja kovaa.. olin siis paksusuolentähystyksessä
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Vein auton huoltoon. Enkä käyttänyt matkalla navigaattoria.
    sähkö pyörä läski kuski

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •