Sivu 132 / 133 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3282122130131132133 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.931 - 3.960 / 3965

Aihe: Bike-discount

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    To/pe välisellä yöllä tilasin jarrut ja maksoin paypalilla, pe 11:30 tuli lähetysilmoitus seurantakoodi.
    Tänään tuli paketti.. vuotavat jarrut. Katotaas miten reklamaatio ja palautus pelaa.

3.4. laitoin fillaritilauksen sisään BDlle ja vieläkään ei ole tullut tietoa, että sitä olisi lähetetty. Joo kevätruuhkaa, mutta 10 päivää jo.

Ja fillaria oli "in stock" samoin kuin lokasuojat ja seisontatuki, jotka tilasin samalla. Tyttärelle tulossa ja alkaa jo vähän kärsivällisyyttä koetella.

Täällä samoin. Tilaus 4.4 jossa myös pyörä ja ei ole vielä lähtenyt. Pistin kyselyn ja nopeasti tuli vastaus että suuren tilausmäärän johdosta vanteiden kokoonpano on jääny jälkeen. Tänne tulossa ainakin Radonin pyörä niin ilmeisesti kasaavat jotakin itse. Oliko tuo Radon discountin "oma" merkki?

Ite en myöskään ole vielä saanut mitään vastausta keissiini, täytin sivuilla sitten palautuslomakkeen ja pistin kuitenkin vialliset jarrut jo palautukseen. Toivottavasti rahat saa takas täysmääräsesti vaikka kerkesin jarrut asentaa, ei niitä kuitenkaan eteenpäi voi myydä.. En kyllä tiedä viitsinkö tilata heiltä enää toisia jarruja, millä todennäköisyydellä saa jarrut joista molemmat on viallisia? Lisäksi toisessa jarrussa oli eri palat kun toisessa. Vähän semmone fiilis että jotain jämiä saanu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lera Katso viesti
    Täällä samoin. Tilaus 4.4 jossa myös pyörä ja ei ole vielä lähtenyt. Pistin kyselyn ja nopeasti tuli vastaus että suuren tilausmäärän johdosta vanteiden kokoonpano on jääny jälkeen. Tänne tulossa ainakin Radonin pyörä niin ilmeisesti kasaavat jotakin itse. Oliko tuo Radon discountin "oma" merkki?
    Juu, Radon on heidän oma merkkinsä.

Näkyisi olevan pyörien osalta arvio, että varastossa oleva tuote lähetetään noin 6-10 päivän kuluessa, joten eivät ne täydet 10 päivääkään vielä mikään poikkeus ole.

Jatkan tarinaani, eli 31.3. tilattu fillari , eilen 12.4. illalla 20:30 tuli maililla DHL seurantanumero ja ilmoitus fillari on paketissa ja 1-2 työpäivän jälkeen se viedään rahdinkuljettajalle. Ei ole häitäisen hommaa Bike-Discountista tilaaminen ainakaan näin keväällä.

Kuten todettua niin jos kiirus on niin eihän noista kannata tilata. Mulle taisi tulla tilauksesta kymmenessä päivässä ja välissä oli vielä kaksi viikonloppua eli ihan normaalia vauhtia. Ottaa vaan silleen rennosti.

Pyörä perillä.

31.3. Tilattu
    15.4. Annettu DHL kuljetukseen
    17.4. Hampurissa
    19.4. Helsingissä
    23.4. Posti toi perille

Reilu 3 viikkoa, toki pääsiäinen varmaan hidasti vähän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Tänään tuli paketti.. vuotavat jarrut. Katotaas miten reklamaatio ja palautus pelaa.
    Eilen tuli viesti että rahat palautettu. Tänään tuli samasta puljusta toiset jarrut ja vaikuttas olevan kaikki kunnossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wekkuli Katso viesti
    3.4. laitoin fillaritilauksen sisään BDlle ja vieläkään ei ole tullut tietoa, että sitä olisi lähetetty. Joo kevätruuhkaa, mutta 10 päivää jo.

Ja fillaria oli "in stock" samoin kuin lokasuojat ja seisontatuki, jotka tilasin samalla. Tyttärelle tulossa ja alkaa jo vähän kärsivällisyyttä koetella.
    Toissapäivänä 29.4. se viimein tuli. Mukana tulleista lokasuojista puuttui osia... reklamaati sisässä. Ja eturengas vuotaa venttilistä. Ei ihan nappisuoritus.

Yllätyksekseni nuo ovat jotkut tubelekset... luulin että ei nyt hinnat alkaen -pyörissä sellaisia ainakaan. Aika tiukka vannesovitus renkaalla, mutta voiko tuonne sisäkumin laittaa ihan niinku aina ennenkin? Kyseessä on siis tämä pyörä:

https://www.bike-discount.de/en/buy/...-n-aqua-768055

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wekkuli Katso viesti
    Aika tiukka vannesovitus renkaalla, mutta voiko tuonne sisäkumin laittaa ihan niinku aina ennenkin? Kyseessä on siis tämä pyörä:
    Voi.

Siis tubeleksena asennettu? Kuulostaa vähän erikoiselta kun ei mitää mainintaa. Mutta joo onko se venttiili kunnolla?

Radon ZR 7.0 varstotila oli "in stock" tilausvaiheessa. Meni pari viikkoa ennen kuin pyörä postitettiin ja nyt mennyt viikko eikä pyörää näy.

Hyvää palvelua taas kerran takuuasioissa. Noin 2 vuotta vanha Maguran mt8 alkoi vuotaa jarrukahvasta (5v vuototakuu Maguralla). Otin yhteyttä aspaan ja pyysivät lähettämään Saksaan. Kohta kolme viikkoa mennyt - jarru matkalla jo takaisin Suomeen.

Itsellä ei niin positiiviset kokemukset takuuasioissa. Uuden Radon Swoopin takaiskari alkoi klonksua gate auki asennossa 2h ajon jälkeen. Otin yhteyttä ja lähetin pyydetysti videon tilanteesta. Kun odottelin vastausta, niin huomasin kyseessä olevan tyyppivian, ja johtuvan ilmeisesti väärästä ifp paineesta. Chekkasin paineet, mutta iskari ei tullut kuntoon, eli ilmeisesti sisältä oli jo hajonnut jotain. Lähetin sitten takaisin takuuhuoltoon ja ikäväkseni sain 157€ korjausarvion.

Kun ihmettelin mistä on kyse, niin sanoivat, että koska olin itse tarkastanut iskarin, niin takuu ei ole voimassa, vaan minun pitäisi maksaa uuden iskarin huolto.

Lopulta lukemattomien emailien jälkeen RS:n huolto sanoi tekevänsä huollon 90€:llä ja B-D sanoi maksavansa siitä puolet, jolloin minun maksettavaksi jäisi 45€ tai vaihtoehtoisesti lähettävät huoltamattoman iskarin rikkinäisenä takaisin. Kun sanoin, että maksan tuon 45€, mutta en hyväksy ratkaisua, yrittivät vielä lähettää 75€ laskun, mikä piti erikseen oikaista.

Iskari hajosi viikko ennen pääsiäistä ja tällä viikolla sain sen takaisin. Nyt asia on EU kuluttajariitalautakunnassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ToLi Katso viesti
    Itsellä ei niin positiiviset kokemukset takuuasioissa. Uuden Radon Swoopin takaiskari alkoi klonksua gate auki asennossa 2h ajon jälkeen. Otin yhteyttä ja lähetin pyydetysti videon tilanteesta. Kun odottelin vastausta, niin huomasin kyseessä olevan tyyppivian, ja johtuvan ilmeisesti väärästä ifp paineesta. Chekkasin paineet, mutta iskari ei tullut kuntoon, eli ilmeisesti sisältä oli jo hajonnut jotain. Lähetin sitten takaisin takuuhuoltoon ja ikäväkseni sain 157€ korjausarvion.

Kun ihmettelin mistä on kyse, niin sanoivat, että koska olin itse tarkastanut iskarin, niin takuu ei ole voimassa, vaan minun pitäisi maksaa uuden iskarin huolto.

Lopulta lukemattomien emailien jälkeen RS:n huolto sanoi tekevänsä huollon 90€:llä ja B-D sanoi maksavansa siitä puolet, jolloin minun maksettavaksi jäisi 45€ tai vaihtoehtoisesti lähettävät huoltamattoman iskarin rikkinäisenä takaisin. Kun sanoin, että maksan tuon 45€, mutta en hyväksy ratkaisua, yrittivät vielä lähettää 75€ laskun, mikä piti erikseen oikaista.

Iskari hajosi viikko ennen pääsiäistä ja tällä viikolla sain sen takaisin. Nyt asia on EU kuluttajariitalautakunnassa.
    Tästä tykkään lisää tallaista, ettei firmat pääse liikaa juhlii.

Mulle kyllä on kaikki tilaukset (6 kpl) tullut noin viikon sisällä. En kyllä ole pyörää tilannut mutta osia ja työkaluja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ToLi Katso viesti

Aika jännä. Mulla tuo takuu on toiminut aina mukisematta, kun sitä on tarvittu. Aina on mennyt ilmaisilla posteilla. Toki kamani ovat olleet arvottomampia.

Lista reklamaatioista:
    Mavic ellipse takakiekko. Navassa ilmeni vikaa. (korjaus)
    XTR polkimen akseli katkesi. (uudet tilalle)
    Hans Dampf alkoi halkeilla. (uusi tilalle)

Onko muilla ollut ongelmia palautuksien kanssa? Päädyin perumaan ja palauttamaan koko tilaukseni pari viikkoa sitten käyttäen Bike-discountin nettisivujen kautta tulostamaani ilmaista palautuskuponkia ja kannoin paketin postiin.

Tänään tuli sitten viesti, että ovat vastaanottaneet palautuksen, ja myöhemmin illalla sainkin rahapalautuksen. Tämä rahapalautus vain sattui olemaan useamman kympin alle tilauksen kokonaissumman, enkä keksi tälle mitään järjellistä perustetta. Tuotteet olivat palauttaessa taatusti siinä kunnossa missä minulle saapuessaankin.

Laittelin putiikkiin viestiä kysyäkseni miksi näin. Vastausta odotellessa.

Ei ole ollut ongelmia. Juuri palautin osan tilauksesta, ja katsoin heidän ohjeistaan, että koska palautuksen arvo on alle 50€ ja palautan täältä periferiasta, veloittavat jonkun olikosenyt 3,90€ palautuksen postikuluja. Palauttivat kuitenkin summan vähentämättä mitään kuluja.

Ei ole huonoja kokemuksia. Palautus toimi minusta kätevästi, kun teki palautuksen nettisivuilla. Sai suoraan tulosteen paketin mukaan ja osoitelapun paketin kylkeen. Kävi vain viemässä postiin. Viikossa tuli tilille rahat palautetusta tavarasta.

Täältä tullut tilattua lähes kakki pyörä tarvikkeet mitä olen tarvinnut, kerran vaihdoin tilaamani tuotteen pienempään kokoon ja homma pelasi niin kuin he lupaavat. Vastuullinen kauppa, nopeat toimitukset, erittäin laaja valikoima. Suosittelen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SBIAN Katso viesti
    Täältä tullut tilattua lähes kakki pyörä tarvikkeet mitä olen tarvinnut, kerran vaihdoin tilaamani tuotteen pienempään kokoon ja homma pelasi niin kuin he lupaavat. Vastuullinen kauppa, nopeat toimitukset, erittäin laaja valikoima. Suosittelen.
    Ripee muokkasi tätä : 30.06.2019 at 14.19

Arvon raatilaisista jotkut on tästäkin puljusta tilannut pyöriään. Ilmeisesti säätävät pyörän ennen lähetystä? Polkimet ja tanko luultavasti irroitettu, että mahtuu pahvilaatikkoon, eli ei hirveätä osasälää kai ole luvassa?
    DHL näkyisi toimittavan. Kauanko on mennyt, että lähettävät pyörän, kun tilausvahvistus tilauksesta tulee. Luottokortilla ajetellut maksaa, joten siinä taitaa mennä 1-2pv ennen kuin lähettävät yhtään mitään. Olisiko PayPal nopeampi? Entä kuinka mahdolliset takuuhuollot? Joutuuko pyörän lähettämään heille, vai onko heillä jotain sopimushuoltoja Suomessa?
    Tässä muutama kysymys

En kokonaista pyörää ikinä tilannut. Maksan aina paypalilla. Yleensä kun tilaan, niin tilausvahvistus ja tavara on pakattu ilmoitus tulee samana päivänä. Nyt tein tilauksen 29.6.2019 ja vasta tänään tuli pakkausilmoitus. Kaikki tilaamani oli varastossa kun tilasin, siis heidän mukaan. Nyt oli yllättävän hidasta touhua. Kun aikaisemmin olen saanut pakkausilmoituksen, niin samana päivänä on tullut paketin seurantanumero ja yleensä se on jo seuraavana päivänä liikkeellä. Sitten se täällä suomen päässä tietysti hidastuu jos meidän oma posti pääsee sähläämään paketin kanssa.

Täältä en ole kokonaista fillaria tilannut, mutta Bikesteristä olen tilannut kaksi. Stonga, polkimet ja etukiekko kiinni, satula kohdalleen. Ei kun kovaa ajoa. Renkaat pumpattu valmiiksi ja vaihteet säädöissään.

Eiköhän B-D:ltä tule samalla tavalla.

Kiitän ja kuittaan. Laitetaan Visa vinkumaan.

Joo noinhan ne sieltä tulee.

Sen verran toimitusajasta kannattaa ottaa huomioon että jossain sivuillakin lukee että vaikka varastosaldo näyttää vihreää oikeasti pyörät laitetaan toimitus kuntoon tilauksesta joten toimitusaika voi olla jopa 3-4 viikkoa. Omat tilaukset on tulleet reilussa viikossa.

Tälläistahan siellä heidän sivullaan lukee:
    Delivery time complete bikes:
    From the time you order an available bike in our webshop up to the time we dispatch this bike, it will take approx. 4-6 days. Should the ordered bike not be in stock, the delivery time is extended analogue to the delivery in our warehouse. Information regarding the availability can be obtained at +49-2225-8888-222 or bikes@bike-discount.de. Unfortunately the delivery at a certain date given by you is not possible due to logistic reasons.

Tänään tilasin pyörän (Cube) + tukun tarvikkeita ja vaatteita klo 13:17, kello 14:51 tuli ilmoitus, että tilaus on pakattu (packed) ja klo 22:16 viestitettiin, että tilaus on annettu DHL:n hoidettavaksi.

Tämä ripeys pääsi hieman yllättämään ja vähän mietityttääkin, kuinka paljon niitä vaihteita ja vaijereita on säädetty ja tarkastettu. Nyt sopisi aikatauluun, että DHL munii hetken aikaa paketin päällä, niin se saapuisi vasta lomareissun jälkeen..

Jotain 7 vuotta sitten tilasin Feltin maantiepyörän joka tuli aika nopeaan, ainu vaiva lienee ollut varastosta oikean paketin haku. Ny keväällä Radonin Jealous jossa meni pari viikkoa. Kumpikin moitteettomasti kasattu, polkimet kiinni, ilmanpaineet kohdalleen ja ajoa.

Päinvastoin kävi pojan crossarille joka tänne tuli joltain kotimaiselta puulaakilta. Siinä oli pakkausvaiheessa ryssitty huolella. Kaikki vaijerin kuoret taittuneet jne.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •