Sivu 56 / 56 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556
Näyttää tulokset 1.651 - 1.654 / 1654

Aihe: www.bike-components.de

^ Olisit vaan ilennyt. Eikö näiden kauppaketjujen nimenomainen tarkoitus ole opastaa, valistaa ja kertoa kunkin kaupan niin hyvistä, huonoista kuin nurjistakin puolista? Siis niin kauan kuin asiassa pysytään eikä kerrota huhupuheita, anneta väärää informaatiota tai herjata?

Mutta tuohan on kieltämättä niin sanottu yleisluontoinen ongelma, johon voi kyllä törmätä isommankin firman kanssa asioidessaan. Ja yleensä mitä hankalampi hoidettava, sitä mutkikkaammaksi se voi muodostua asiakaspalvelun englanninkielen osaamisesta tai osaamattomuudesta johtuen...

Mä olen mielestäni melko onnistuneesti tehnyt niin että olen avannut pelin saksaksi jolloin on myös vastattu saksaksi ja vasta sitten olen valitellut että vaikka luenkin oikein sujuvasti niin kirjoitan vähemmän sujuvasti ja vaihtanut osaltani englantiin. Enimmät väärinymmärrykset ja ristiinymmärrykset jäävät pois, kun kumpikaan osapuoli ei joudu ilmaisemaan asiaansa kielellä jota vähemmän hallitsee.

PS Ehdottomasti hauskinta kirjeenvaihtoa olen käynyt italialaisten kanssa Mutta kyllä sekin juttu onnistuttiin yhdessä selvittämään ja hoitamaan asiallisesti.

Ei kuitenkaan ole tämän puulaakin ongelma ainakaan omien kokemusten mukaan. Hyvin on englanniksi kommunikointi onnistunut aina, joten siinä mielessä väärässä säikeessä.

Tuli tilattua rengasta ja muuta kilkettä. Kysymykseen vastattiin aspasta kolmen tunnin sisällä ja nopea toimitus ongelmitta. Joka kerta sama juttu eli pisteet täältä taas puljulle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Ei kuitenkaan ole tämän puulaakin ongelma ainakaan omien kokemusten mukaan. Hyvin on englanniksi kommunikointi onnistunut aina, joten siinä mielessä väärässä säikeessä.
    Samat kokemukset minulla. Sairaan nopeasti vastaavat ja hintakilpailutus koodit tulee nopeasti. Ehdoton ykkös kauppani.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •