CanyonElectrobikeGiantHelkamaHuntteriRide
Sivu 1 / 124 1 2 3 11 51 101 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 3709

Aihe: Chainreactioncycles

  1. #1
    Liittynyt
    09/2001
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    516

    Chainreactioncycles

    Täällä joku kertoi huonoista kokemuksista ChainreactionCyclesistä. Mulla on vähän parempaa palautetta. Yleensäkin sieltä onm tavarat tullu nopeesti, n. neljässä arkipäivässä, mutta nyt ne yllätti iloisesti:

    Tilasin eilen klo 12.30 sieltä rungon plus ison läjän osia. Tänään kun tulin duunista klo 15 kotiin ovella oli lappu että DHL:n kuski oli käynyt ovella klo 11.15 mutta ei päässyt sisään.

    No, soitin DHL:n asiakaspalveluun ja klo 16.30 kuski tuli uudestaan ja toi tavarat.

    Tätä voi jo mun mielestä kutsua nopeaksi palveluksi. Ja kuljetus ei maksanu kun vajaa 50 euroa.

  2. #2
    Farmer Jack Guest

    Viesti

    ja mä odotin sieltä pakettia melkeen 2vko

  3. #3
    Crazy Guest

    Viesti

    --->Pekoni

    Mulla meni n. 30 päivää et sain oman paketin sieltä

  4. #4
    Liittynyt
    01/2000
    Viestit
    2.115

    Viesti

    Tilasin viime viikon perjantaina klo 12:00 XT-levyjarruja 2 paria ja pikku sälää. Tilaus saapui maanantaina klo 15 kuriirilla. Valitettavasti kiskoivat DHL-kuriirikuljetuksesta 45 euroa mutta sanoivat että yli 2kg pakettia he eivät voi halvemmalla keinolla lähettää.

    Vastasivat selkeästi e-mailkyselyyni tilauksen jälkeen (n. 1h päästä) että tavara löytyy hyllystä.

    Silmämääräisesti lähetys vaikutti olevan OK mutta asennusvaihehan kertoo sitten koko totuuden.
    MCT

  5. #5
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    758

    Viesti

    kyllä crc on ainakin meikän tilaukset hyvin hoitaneet.. kaikki ovat saapuneet 2-4 arkipäivässä ja muuten homma hoitunut hyvin.

  6. #6
    Fear Guest

    Cool

    Eilen tilasin crc:stä ja heti tuli tilausvahvistus. Saa sit nähdä miten pitkään menee et osat saapuu...

  7. #7
    Fear Guest

    Cool

    Ja tavarat saapuivat perille keskiviikkona. Eli päivän verran kesti toimitus kotiovelle Ei voi muutakuin hattua nostaa crc:lle.

  8. #8
    GrugDush Guest

    Viesti

    Mikä tää kauppa on ja jos sais vaikka sen linkin tähän niin olisin tyytyväinen.
    Kiitti...

  9. #9
    GrugDush Guest

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja DaIgnite:
    Mikä tää kauppa on ja jos sais vaikka sen linkin tähän niin olisin tyytyväinen.
    Kiitti...
    </font>[/QUOTE]No niin löytyhän se sitten heti tuolta linkeistä ku otti silmät käteen, mutta jäi vielä kaivelemaan tuo Briteistä tilaaminen noiden tullien ja verojen takia että tähän selvyyttä kiitos..

  10. #10
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Suomi
    Viestit
    3.006

    Viesti

    Ei tulleja kun EUssa ollaan. Brittien ALV on lisätty listoilla näkyviin hintoihin ja sen joutuu pulittamaan. Maksu luottokortilla jota veloitetaan kun tavarat on lähetetty. Jos valitsee toimituksen DHL:n kautta kamat tulevat nopeimmin mutta se myös maksaa eniten. Brittien oma lentoposti (airsure ja flexair jos oikein muistan) on myös hyvä, käy pikkupaketeille.

  11. #11
    Liittynyt
    03/2002
    Paikkakunta
    Tammisto/Vantaa
    Viestit
    502

    Viesti

    E sieltä tuu mitään tulleja tai muuta tyhmää. Tilasin kammet ja satulan, ja kuluja tuli 16€+ suomen postin 6.7€.

    Edit: Hittolainen, Mika ehti ensin...

  12. #12
    Liittynyt
    01/2001
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    3.139

    Viesti

    No empä nyt liioin menis ainakaan tähän astisesta toiminnasta kehumaan. Osa tavaroista oli lievästi vaurioitunut kuljetuksen aikana ja n.3/4 (kolme neljäsosaa) puuttui. Lasku oli kuitenkin koko summasta... Katsotaan nyt miten homma etenee..

  13. #13
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Suomi
    Viestit
    3.006

    Viesti

    No itse olen tilannut Chainreactionista noin parikymmentä kertaa. Eli todella paljon kaikenlaista fillariosaa. Koskaan ei ole mitään väärää ollut paketissa, koskaan ei ole mitään puuttunut eikä mikään tavara ole vaurioitunut kuljetuksessa. Äärimmäisen hyvää onnea meitsillä :confused:

  14. #14
    Liittynyt
    01/2001
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    3.139

    Viesti

    Tai sit mulla äärimmäisen huonoa tuuria... Vituttaa kuitenkin.

  15. #15
    Farmer Jack Guest

    Viesti

    arvasinkin että oot täällä mekkaloimassa, mutta ihan syystä.

    Itelle tuli paketti 1½ vkon viiveellä, ja kaikki oli kyydissä. Ja kotiinkuljetus kuului asiaan.

  16. #16
    heimoveli Guest

    Viesti

    No jo on ollu nopeaa palvelua. Itse tilasin yli viikko sitte, eikä o kuulunu mitää. Kaipa ne tulee sieltä.. toivottavasti. Suomen posti tietty verottaa sen oman viikon asian hoitoon, on ne niin nopeita Vai tuleeko paketti suoraan kotiovelle sillä halvimmalla vaihtoehdollakin, 15 euria??

  17. #17
    Poliisi Guest

    Nuoli

    Tilasin tänään ja saa nähdä milloin on perillä. :confused: Vain kerran on ollut väärää tavaraa kyydissä vaikka useasti olen tuolta tilannut. Postituskulut ovat kasvaneet vuodessa aika paljon...

  18. #18
    Liittynyt
    04/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.126

    Viesti

    Mää pistin tilauksen tiistaina. Saa nähdä millon tulevat...

  19. #19
    heimoveli Guest

    Viesti

    Tietty mun tilaus voi kestää kauemmin ku oli tuo päästäinen välissä. En tiie polkeeko Kusti sillo? Mut viime viikon keskiviikkona tais tilaus lähtee. Mitä olen kuullostellut muita tilauksia nin nopeita ovat olleet. Pientä miinusta alkaa syntyä jos ei huomenna ole tulleet.

  20. #20
    Liittynyt
    01/2001
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    3.139

    Viesti

    Jäi vähän sellanen olo tosta firmasta, et tais olla vika kerta kun sieltä tilaan...

  21. #21
    Poliisi Guest

    Nuoli

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Aki:
    Tilasin tänään ja saa nähdä milloin on perillä. :confused: </font>[/QUOTE]...tänään tuli paketti kotiovelle ja sisälsi kaikki tavarat. Yksi tavara oli ollu loppu ja siksi paketti tuli 6pv. myöhemmin mitä normaalisti. Odottivat että saavat lähetettyä kaikki kerralla. Jälleen oli ns.roskapussi-tyylinen lähetys.

  22. #22
    Juhani H. Guest

    Viesti

    </font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Aki:
    Jälleen oli ns.roskapussi-tyylinen lähetys. </font>[/QUOTE]Mitäs tuo tarkoittaa? :confused:

  23. #23
    Poliisi Guest

    Viesti

    Tuotteet on kääritty pahviin tai muuhun sellaiseen ja lopuksi laitettu mustaan "roskapussiin" joka on kiinnitetty pakkausteipillä. Paketti on aina semmoisen pehmeän tuntuinen kuin sisällä olisi vaatteita. Ihan hyvä koska näin se kestää iskuja hyvin kun lähetit heittelee=käsittelee sitä.

  24. #24
    Räveltäjä Guest

    Viesti

    Eli tost firmast vois uskaltaa tilata jotain ja onko kokonais kustannukset aina koti ovelle saakka se mitä ne sivuillaan väittää????????

  25. #25
    heimoveli Guest

    Viesti

    Mulla tuli melki 2 viikkoa jarrut, tosin en ottanu dhl:n kautta. Oli roskapussi myöskin, hyvin oli pakattu ja kaikki tavarat ja vielä oikeat. Iso + ja [img]smile.gif[/img] siitä. Tulen jatjossakin tilaamaan kys. lafkasta jos on tarvetta. Räveltäjä-> Khyllä voin suositella tilaamista tuolta, tosin postituskulut DHL:lla on melko suurehkot, mutta tuntuu tulevan TOSI nopeesti. Itse maksoin 10£ posteja halvimmalla vaihtoehdolla.

  26. #26
    Räveltäjä Guest

    Viesti

    Minkäslaista vanne pakettii muutes kauppaat(kunto,navat,pinnat,kiekot)?

  27. #27
    Liittynyt
    03/2000
    Paikkakunta
    Rollofunkcity!rulexzz
    Viestit
    8.506

    Viesti

    tännää tilattii aamupäivästä vajaan 650 paketti, oli tankoa,kypärää,housua,stemmiä,grippiä sun muuta, kulut oli n.50e...saas nähä koska paketti o kotona, toivottavasti pian...
    Kaljakori Vasikalle
    AAC Member
    \,,/ Can't Hurt Jelly \,,/
    Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...

  28. #28
    heimoveli Guest

    Viesti

    Hösö-> Sehän riippuu ihan millä tavalla paketti liikkuu Suomeen päin. Jos on DHL:n kautta niin tulee ainaskin puolta nopeemmin kuin Royal airin kautta.
    Räveltäjä-> Ei o enää vannesetti, jäljellä etuvanne. 521 mustalla vanteella, DT Hügin orginal napa, ei siis levynapa. Makso napa iha prkl paljo, mut on ollu kyl paras. Ja tietty DT:n competition pinnat, 36 kpl.

  29. #29
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    882

    Viesti

    Aikani pakettia tuolta Cycles4U:sta odoteltuani, peruin tilauksen sinne ja viime torstai-iltapäivällä laitoin tilauksen CRC:iin.

    Nyt tiistaina oli DHL:n kaveri käynyt ovella, mutta koska kukaan ei ollut kotona, sovimme uuden toimituksen huomiseksi. Ihan riittävän nopeesti tuli paketti...

  30. #30
    Liittynyt
    10/2001
    Paikkakunta
    Hellsinki
    Viestit
    767

    Viesti

    Samana päivänä pistin tilauksen CRC:lle kuin dude ja tänään tuli paketti perille, ei tässä voi olla kuin tyytyväinen palveluun [img]smile.gif[/img] Tilaus tuli Airsure-kuljetuksena.
    Crusty Flaming Bacons aka Kärttyisät Liekkipekonit

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •