Sivu 208 / 211 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 108158198206207208209210 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.211 - 6.240 / 6303

Aihe: Espoon lenkit

Torstailenkki ajetaan normaalisti klo 18 Bembölestä. 28-ryhmä vois ajaa vaikka perus Veikkola-Kylmälä lenkin.
    Lauantailenkit jatkuvat 30.6. Lähtö Bembölestä klo 10. Reittiä voidaan vähän muokata riippuen kelistä ja osallistujamäärästä. Muutta siis n. 100km ja edelleen vauhti rauhallinen pk. https://connect.garmin.com/modern/course/19296977

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matomatala Katso viesti
    Lauantailenkit jatkuvat 30.6. Lähtö Bembölestä klo 10. Reittiä voidaan vähän muokata riippuen kelistä ja osallistujamäärästä. Muutta siis n. 100km ja edelleen vauhti rauhallinen pk. https://connect.garmin.com/modern/course/19296977
    Katsotaankohan lauantaina pahalla, jos lähden mukaan, mutta en ota vetovuoroja? Ei ole tullut 2016 jälkeen ajettua noin pitkää lenkkiä, mutta eilen selvisin HePon lenkillä 32km/h ryhmässä 50 kilometriä. Olisi todella kiva lähteä mukaan. Mikähän on arvio vauhdista?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jussi_P Katso viesti
    Katsotaankohan lauantaina pahalla, jos lähden mukaan, mutta en ota vetovuoroja? Ei ole tullut 2016 jälkeen ajettua noin pitkää lenkkiä, mutta eilen selvisin HePon lenkillä 32km/h ryhmässä 50 kilometriä. Olisi todella kiva lähteä mukaan. Mikähän on arvio vauhdista?
    Moi. Ainakin toukokuun alkupuolella lauantain rauhallisella lenkillä keskinopeus oli siinä 28 km/h pinnassa. Ajattelin itsekin tulla ajelemaan lauantaina enkä ainakaan minä katso pahalla, ei kun mukaan vaan!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sen verran heikko olo jo nyt, että ei tule huomisesta lenkistä mitään . Ei lenkki yhdestä miestä kaadu, eli klo 10 startti. Hyvää lenkkiä!

Täältä yritetään tulla kans ekan kerran mukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matomatala Katso viesti
    Sen verran heikko olo jo nyt, että ei tule huomisesta lenkistä mitään . Ei lenkki yhdestä miestä kaadu, eli klo 10 startti. Hyvää lenkkiä!
    Voin mennä vetämään lauantai lenkin 28 keskarilla. Latailen reitin navigaattoriin.

Mä voisin tulla kymmeneltä mukaan mutta ajan lyhyemmän version aikataulusyistä eli erkanen porukasta Evitskogissa, josta suuntaan takaisinpäin Solvikintien, Volsintien, Österbyntien ja Lapinkyläntien kautta edelleen Kauklahteen ja takas Bemböleä kohti. Ehkä siis arviolta sellainen reilu 60 km. Lapinkyläntiellähän on iso remontti mutta muistaakseni Österbyntien kautta kiertäessä siitä pääsee kokonaan ohi.

Heräsin klo:5 ni en jaksanut odottaa kello kymmentä ni menin yksin.

Sunnuntailenkki 1.7.2018 klo 10

Ajellaan Vihtijärvelle. Huomenna on ennustettu tuulevan sen verran reilusti, että keskinopeus tällä lenkillä jäänee alle 30km/h.

Hyvä lenkki oli ajoittaisista sateista ja kovasta vastatuulesta huolimatta! Porukka jakautui kahtia tauon jälkeen ja päästiin ajamaan kaikille sopivampia vauhteja. Hitaampi ryhmä tuli speksin mukaisesti perille loppumatkan ottaen kevyemmin. Kiitokset hyvästä seurasta!

Luulin olleeni samalla lenkillä ja eikös me Pickalan tauon jälkeen jatkettu kaikki yhdessä pois lukien porukan ainoa naiskuski joka oli poistunut minulle tuntemattomassa vaiheessa? Vauhti oli minulle sen tauon jälkeen vk puolella selvästi, kun tuuli oli sivaria ja vastaista ja keskari pysyi edelleen 30 tienoilla. Yhteensä 1 h 15 min meni veekoolla minun lenkistä. Hajaannusta tapahtui ryhmässä sitten siinä vaiheessa, kun Siuntion jälkeen yksi porukasta kurvasi Lohjalle päin ja kun myöhemmin minä ja 2 muuta lähdimme Evitskogista suorempaa takaisin pääjoukon käännyttyä suunnitellusti Veikkolaan.

Edit. Ja koska lenkki ajettiinkin toiseen suuntaan kuin olin luullut, oikaisu Evitskogista tuotti silti kilsoja reilusti, n. 90 km + omat siirtymät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Luulin olleeni samalla lenkillä ja eikös me Pickalan tauon jälkeen jatkettu kaikki yhdessä pois lukien porukan ainoa naiskuski joka oli poistunut minulle tuntemattomassa vaiheessa? Vauhti oli minulle sen tauon jälkeen vk puolella selvästi, kun tuuli oli sivaria ja vastaista ja keskari pysyi edelleen 30 tienoilla. Yhteensä 1 h 15 min meni veekoolla minun lenkistä. Hajaannusta tapahtui ryhmässä sitten siinä vaiheessa, kun Siuntion jälkeen yksi porukasta kurvasi Lohjalle päin ja kun myöhemmin minä ja 2 muuta lähdimme Evitskogista suorempaa takaisin pääjoukon käännyttyä suunnitellusti Veikkolaan.

Edit. Ja koska lenkki ajettiinkin toiseen suuntaan kuin olin luullut, oikaisu Evitskogista tuotti silti kilsoja reilusti, n. 90 km + omat siirtymät
    Juu oltiin samalla lenkillä
    Sen jälkeen porukka vasta jakautuikin, kun olitte jo kääntyneet takaisin päin. Osa porukasta halusi polkea kovempaa loppu matkan ja jäätiin muut ajamaan alle 28 kmh loppumatka.. Tauolta kyllä lähdettiin selvästi liian kovaa pohjoiseen vastatuuleen mutta loppu mentiin sitten kevyesti.

Sääennuste näyttää torstaille sadetta, joten käyn keskiviikkona klo 18 tuvalta parin tunnin 30km/h lenkin. Mukaan saa lähteä.
    https://www.strava.com/routes/13666428 — Lentoasema-Klaukkala-Röylä

Näemmä illan sateet ovat aikaistuneet

Näillä näkymin en ole tulossa tänään 5.7. vetämään hitainta, 20-24 km/h -ryhmää.

Lisäksi tiedoksi

Mulla alkaa nyt kesäloma, ja pidän taukoa tämän ryhmän vetämisestä 4 viikkoa. Olen tulossa ajamaan taas to 9.8.
    Suosittelen kaikille tänä kesänä käyneille ja uusille, että silti voi mennä lähtöpaikalle ja muodostaa vastaavan ryhmän.

Tässä vielä reitit kahteen ns. perusreittiin.
    Veikkolan lenkki
    Pohjoinen lenkki

Tulen tänään paikalle Bemböleen. 28-lenkki lähtee jos vaan joku muukin haluaa sen ajaa. Aattelin Velskola-Lepsämä-Klaukkalalenkkiä tälle päivälle ajettavaksi.
    Lauantailenkessä tauko venyy ikävä kyllä . Lähden Pariisissa piipahtamaan ja seuraavat kaksi viikkoa on työkomennusta. Seuraavaa yritys siis 28.7. Torstailenkeille pääsen muuten paitsi 12.7.

Sunnuntailenkki 8.7.2018 klo 10

Ajellaan kierros Hyvinkään ympäri. Tauko Ridasjärvellä. Keskinopeus lienee tälläkin kertaa noin 30km/h tai hieman yli.

Viimeiset 8,5 kilometriä tulimme 39,7 km/h keskinopeudella. Olen erittäin ylpeä teistä kaikista! Ensi kerralla sitten yli 40 😋

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vectori Katso viesti
    Viimeiset 8,5 kilometriä tulimme 39,7 km/h keskinopeudella. Olen erittäin ylpeä teistä kaikista! Ensi kerralla sitten yli 40 
    Pienet pahoittelut tosiaan siitä, kun Nummelassa ohjasin porukan takaisin Turuntielle, eikä Ojakkalaan niin kuin oli ilmeisesti alkuperäinen tarkoitus.

Noilla keskareilla kannattaa muuten ihan oikeasti käydä kokeilemassa noita Bianchi-cupin kisoja, ei niissä (harrastelähdössä) tuota kovempaa ajeta. Seuraava maantiekisa taitaa olla 24.7. Kråkössä, joka on reitiltään yksi sarjan helpoimmin peesattavia kisoja. Muutenkaan meno noissa tapahtumissa ei ole kovinkaan ryppyotsaista.
    edit: Mitää lisenssejä tai seurapaitoja ei näihin kisoihin tarvita. Paikallaolon lisäksi riittää 10€, neljä hakaneulaa ja kohtuullinen ryhmässäajotaito.
    Timo Viitasalo muokkasi tätä : 12.07.2018 at 22.17 Syy: lisäys

Sunnuntailenkki 15.7.2018 klo 10

Lähdetään pakoon itäisten alueiden alkavia hulinoita ja ajellaan lenkki Lohjanjärven ympäri. Tauko Karjalohjalla. Vauhti asettunee taas 30km/h seutuville, tosin tällä kertaa minulle sopisi ihan oikeasti rauhallisempikin vauhti.

Espoon lenkit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timo Viitasalo Katso viesti
    Pienet pahoittelut tosiaan siitä, kun Nummelassa ohjasin porukan takaisin Turuntielle, eikä Ojakkalaan niin kuin oli ilmeisesti alkuperäinen tarkoitus.

Noilla keskareilla kannattaa muuten ihan oikeasti käydä kokeilemassa noita Bianchi-cupin kisoja, ei niissä (harrastelähdössä) tuota kovempaa ajeta. Seuraava maantiekisa taitaa olla 24.7. Kråkössä, joka on reitiltään yksi sarjan helpoimmin peesattavia kisoja. Muutenkaan meno noissa tapahtumissa ei ole kovinkaan ryppyotsaista.
    edit: Mitää lisenssejä tai seurapaitoja ei näihin kisoihin tarvita. Paikallaolon lisäksi riittää 10€, neljä hakaneulaa ja kohtuullinen ryhmässäajotaito.
    Tuli mieleeni, että saattaisi olla kysyntää sellaiselle ”kurssille”, jossa esim. Bianchi-cup/kat 3 -kilvanajosta kiinnostuneet harrastelijat saisivat hieman vinkkiä (teoriaa ja ajamista) siitä, miten kisaa kannattaisi (joukkueena) ajaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mik@ Katso viesti
    Tuli mieleeni, että saattaisi olla kysyntää sellaiselle ”kurssille”, jossa esim. Bianchi-cup/kat 3 -kilvanajosta kiinnostuneet harrastelijat saisivat hieman vinkkiä (teoriaa ja ajamista) siitä, miten kisaa kannattaisi (joukkueena) ajaa.

Olisin kiinnostunut myös jonkinlaisesta infosta. Ensi kaudella voisin osallistua kat3 lähtöihin.

Ainakaan niissä Bianchi-cupin kisoissa jossa minä olen ollut mukana, ei joukkueena ajamista ole esiintynyt.

Tänään oli hieno päivä ja lupava pitkä reitti edessä teidän kanssa. Asiat menivät kuitenkin piän pieleen kun rengas puhkesi alussa, muutaman kilsan sen jälkeen tuli työsoitto ja oli pakko ajaa takaisin, anteeksi kun jouduitte odottamaan lopun lopuks turhaa kun en saanut jatka reitti. Toivottavasti jatkoitte ongelmitta. Kiitos avusta ja odottelusta.

Ensin perustetaan kat 3, jotta sinne voisi mennä opiskelemaan kilvan ajoa. Sitten pitäisi olla kurssi, jossa opiskeltaisiin, sitä miten mennään opiskelemaan kilvan ajoa. Mikähän seuraava taso olisi ? Ilman apupyöriä ajoa tasot 1-5.

Tarkoitatko, että sinne kisoihin pitäisi mennä polkemaan vaan sekaan?

Entä joukkuekaverit? Reittien vaiheet? Harjoittelu? Valmistautuminen? Kuorman jako reitillä? Iskupaikat? Loppukirit? Ravinto? Harjoitusleirit?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vectori Katso viesti
    Tarkoitatko, että sinne kisoihin pitäisi mennä polkemaan vaan sekaan?

Entä joukkuekaverit? Reittien vaiheet? Harjoittelu? Valmistautuminen? Kuorman jako reitillä? Iskupaikat? Loppukirit? Ravinto? Harjoitusleirit?
    Kisakuntoon kisaamalla, muuten se ei onnistu.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Espoon lenkit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Ensin perustetaan kat 3, jotta sinne voisi mennä opiskelemaan kilvan ajoa. Sitten pitäisi olla kurssi, jossa opiskeltaisiin, sitä miten mennään opiskelemaan kilvan ajoa. Mikähän seuraava taso olisi ? Ilman apupyöriä ajoa tasot 1-5.
    Nyt on tainnut helteellä unohtua nauttia riittävästi nestettä ja suoloja, mutta jos täysissä ruumiin ja sielun voimissa oheisen kirjoitit niin toivottavasti et ole ainakaan minkään urheiluseuran kantava voima sillä niin suurta on negatiivisuutesi ja ylimielisyytesi.

Minua ei tosin pätkääkään haittaa moiset oksennukset eikä taida kommenttien perusteella haitata muitakaan. Pahaa oloaan voi toki helpottaa vetämällä vaikka tiukan treenin

Kokonaan toisenlainen on asenne esim. Antti Kuitolla, joka opastaa maastopyöräilyn ja cyclocrossin saloihin. Varmasti esim. cyclocrossin kohdalla jalo toiminta tuo osallistujia mukaan mm. HEL CX-sarjaan.

Tyylejä on monenlaisia...

Sunnuntailenkki 22.7.2018 klo 10

Jatkataan lännen suunnan reiteillä ja ajellaan tällä kertaan Hiidenveden (ja parin muunkin järven) ympäri. Tauko Pusulassa. Keskinopeus lienee tälläkin kertaan hieman yli 30km/h.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timo Viitasalo Katso viesti
    Sunnuntailenkki 22.7.2018 klo 10

Jatkataan lännen suunnan reiteillä ja ajellaan tällä kertaan Hiidenveden (ja parin muunkin järven) ympäri. Tauko Pusulassa. Keskinopeus lienee tälläkin kertaan hieman yli 30km/h.
    Mahtava reitinvalinta Timolta ja peesiapu kaikilta! Tauon aikana oli ehdotettu, että ryhmä jaetaan kahteen. Pian sen jälkeen, tasan 100km:n kohdalla, ryhdyin sanoista tekoihin, toki "voittoa tavoittelematon" ryhmä koostui vain yhdestä jäsenestä Jatkoin reitin ns. "retkivauhdilla", lopun keskari 28.0, niin jos joku haluaa voi laskea mikä se "oma retkivauhti" oli, mutta älkää tässä kertoko Olipa kuumaa, aurinkoista, mäkistä, ja muutenkin kivaa!

Lähteekö Bembölestä to 26.7. klo18 aikoihin 28+ lenkille vetäjää?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •