Sivu 2 / 176 EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 5278

Aihe: Siilinjärven maantie - ja maastolenkit

TommiM Guest

Viesti

Hei.Miten olisi yhteislenkit kuopiolaisten kanssa. Meilläkin on hiukan pulaa porukasta ja jos yhdistäisimme voimamme, niin porukkaa olisi hyvänä päivänä yhteensä yli kymmenen... Miettikää.

Sunnuntain yhteislenkkimme lähtevät kymmeneltä, joten voisimme miettiä, josko porukkamme kohtaisivat jossain Kuopio-Siilinjärvi-välillä tai me voisimme ajaa Kuopiosta Siilinjärvelle ja tavata siellä. Se tarkoittaisi, että teidän täytyisi sopia lenkkinne ajankohta hieman myöhemmäksi, mutta sitten sitä porukkaakin olisi... Mutta miten on, kiinnostaako?

[ 30-08-2002, 10:08: Viestiä muokkasi: TommiM ]

Peukalo ylös

Omasta puolestani voin sanoa, että kiinnostaa ja ei kiinnosta. Jos olette se jengi, joka kohdattiin kerran Vehmerin lossilla niin luulen, että meidän keskarit ovat niin paljon hitaampia kuin teidän, että emme pysy perässä.
    Toisaalta voisi olla ihan kiva ajella isossa porukassa joskus.

Me olemme tällaisia veteraanitökkijöitä, retkipyöräilijöistä seuraavia, vähän arkoja ja ujoja. Mukana on nyt myös uusi ajaja ja toivomus on, että keskinopeudet eivät nouse yli 27 km. tunnissa.

Mietitään. :confused:
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Hyvä ajatus!Huominen taitaa jäädä sateen vuoksi väliin.Mutta sään salliessa voitaisiin ajella yhdessä ja katsoa,olisko siinä ajatusta vaikkapa ensikesää ajatellen.Katsotaan aamulla sää,jos vaikka päästään edes lyhyempi lenkki ajamaan.

Peukalo ylös

Minä päätin, että huomenna ei sada.
    Saadaan viideskin kaveri mukaan, huomenna on tärskyt lentokentän tiehaarassa kello 10..
    Kerroin, että mennään se Riistavesi-Muuruvesi-Haluna - lenkki. Joten lähdetään muistomerkiltä kello 9.30 vai mitä?
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Ei muuten satanutkaan, mutta sika söi silti eväät.Toisaalta jälkiviisaus on parasta viisautta.
    Ei muuten enää ole kovin kiva ajaa tiellä. Jalkoja alkaa palella. Pitääkö siirtyä maastoon?
    Ei vaan ensi sunnuntaina taas härnätään sään jumalia.
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Sunnuntaina kuulemma lähdetään kello 10, niin ehtii ilma hieman lämmetä.
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Hohoi Tommi! - vieläkö vkonlopun yhteislenkit starttaavat klo 10 ja minkälaista vauhtia siellä on pidetty ja kuinka pitkiä lenkkejä vedetty? Mietin, että kehtaako tuota tulla mukaan. Jossain vaiheessa oli puhetta, että porukka jaettaisiin kunnon kisakuskeihin/koviin menijöihin ja sitten siihen toiseen, ei niin koviin menijöihin - onko ollut riittävästi porukkaa jaettavaksi?

Viesti

Aamulla mennään!Toivottavasti tavataan kuopiolaisia.Lähtö klo. 10.00 entiseltä paikalta (jonka paikalliset pultsaritkin ovat kelpo kokoontumispaikakseen havainneet)!Säidenhaltija on kyllä hemmotellut meidät piloille,mutta käytetään tilaisuus hyväksi!
    Eikun menoksi!

Viesti

Käytiin. Lyhyissä 8 syyskuuta. S:järvi-Juankoski-Nilsiä-S:järvi. 108 km keskari tasan 30 km h ja kivaa oli,
    Meistähän kohta tulee pyöräilijöitä.
    4 jäbää oli mukana.
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Taidettiin olla kuopiolaisille liian hidasta porukkaa, kun ei ole tullut kommentteja.
    Jaskakin on heti jakamassa pyöräilijöitä vuohin ja lampaisiin. Mihinkäs porukkaan etanat kuuluvat.
    Jos et aja et voi ottaa!

TommiM Guest

Viesti

Jos ajatte neljällä miehellä lenkin keskarilla 30, niin sitten voitte ihan hyvin ajaa meidän porukassa lenkin n. 33 keskarilla. Sitä luokkaa ne ovat meillä olleet...kai. Kuitenkin on aivan eri asia ajaa neljästään ja tehdä töitä, kuin ajaa 10 ukolla ja peesata. Peesissä pääsee kuitenkin helpommalla. Ja vauhtia riittää silti. Uskokaa pois, se on hauskempaa.
    Joten harkitkaa asiaa.

Viesti

Olin vkonloppuna ensimmäistä kertaa yhteislenkillä ja 100 km reissussa keskari oli mun mittarin mukaan 32,5. Viis kaveria meitä oli. Tuo vauhti on ok (mulle), mutta hieman hirvittää, jos oikeita kisamiehiä tulee mukaan, niin töitä saa tehdä ihan tosissaan mukana pysyäkseen, varsinkin jos pitäis muka pystyä vetämäänkin.

Hannu - teitä miksikään etanoiksi lasketa... enemmänkin sellasia mittarimatoja...

TommiM Guest

Viesti

Kuopiossa ei ole kuin yksi oikea kisakuski...
    Hän on nimeltään Jussi Rossi. Mutta suosittelen lenkkejä edelleen. Ei se vauhti muuten siitä 32,5:stä enää nouse, sitä vauhtia ne lenkit ajetaan aina. Eihän sitä tiedä miten jaksaa mukana ellei kokeile. Tuleeko Jaska ensi sunnuntaina?

Viesti

No eipäs Tommin olla niin vaatimattomia... Joo, kyllähän se Jussi on kova jätkä - satutko muuten tietämään, milloin tv:stä tulee se Kangasalan xc-finaali? Se piti tulla joskus 10. päivän tienoilla.

Kiitos kysymästä tulisin kyllä muuten, mutta su olis vko-kisojen maastofinaali - taitaa olla liian rankka, jos la vko-temmon jälkeen ajaa seuraavana aamuna yhteislenkin ja sitten vielä maastorypistyksen. Tulen siis la sinne tempoon. Oli kyllä kynnystä tulla yhteislenkille, mutta hauskaahan tuo oli - jospa noita kelejä olisi vielä tän kuun, niin vois ehtiäkkin.

Viesti

Olisi kiva kuulla millaisilla pulsseilla ajatte.
    Minulla ei ainakaan viime sunnuntain lenkillä pulssi laskenut kertaakaan alle anaerobisen kynnyksen vaikka pitäisi kai olla alle aerobisen.
    Ei vaiskaan, mutta kyllä suurin osa ajasta pulssi oli liian korkea jos ajattelee peruskestävyyden kehittämistä.
    Toisaalta ei kuopiolaisiakaan varmaan haittaisi vaikka keskari vähän tippuisikin, jos sitä pk:ta tosiaan on tarkoitus kehittää.
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

E oo mittaria tällä hetkellä (jos jollain on ylimääräistä myytäväksi, niin olen kiinnostunut), mutta eiköhän nuo peesatessa ole siinä pk-alueella (jotain 140-155), mutta kyllä ne vetovuoroissa ja mäissä tietysti nousee sinne vk-alueelle. Mutta tuo on tietysti vain arvio ja koskee vain mua (varmaan olin vkonlopun kuskeista se huonokuntoisin).

Viesti

Olette selvästi nuorempia,koska noinkin korkealla sykkeellä pystytte ajamaan.Seurasin mm. edellisellä kerralla,sykkeen muutosta veto/peesissä.Se on tasaisella n.20 lyöntiä/min. ,edellyttäen että syke vetovaiheessa on väh. 80% max.sykkeestä!Vauhti oli tällöin 32-34km/h.Eli itselläni sykkeet olivat (noin) 140/120.

Pitää taas tyytyä Konan Hybridiin,sillä D-A kiekko piti lähettää Silvesport:iin.Asentavat uuden pinnan takuuseen.Mutta ajellaan,jos ilimoja piisoo!

Viesti

No nyt putosivat keskinopeudet vaikka pulssit olivatkin ylhäällä. Kolme kaveria mukana ja vetovuort pitkiä. Kova tuuli ja lämpöä +6.
    Ihan kivaa oli kuitenkin ja yhdessä mäessä päästiin melkein maksimipulsseille.
    Nyt pari tuntia lenkin jälkeen on tosi väsy, mutta mukava olo. Pituus lenkillä oli 76 km ja keskari 27 km/h.
    Jalat tahtoo palella vaikka oli neopreenisuojat.
    Pitäisköhän ostaa sellaiset joissa on turkisvuori? :confused: Onko jollain niistä kokemuksia. Taidan panna kmsymyksen myös tuonne varusteet - topiciin.
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Jep, aika karu sää oli viikonloppuna ja jalat tahtoo mullakin paleltua. Mulla on maastokäytössä sellaset turkisvuorelliset suojat, mutta ne on kyllä vähän semmoset purjeet - tosin kyllä olen tarennut niillä yhdistettynä vähän paksumman kengän ja sukan kanssa. Eli jos ulkonäkö ei haittaa.

Viesti

Mitäs sitä kukaan mitään ulkonäölleen voi?
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Mitäs Sunnuntaina?Olisko Kasurila,vai pelattaisko sulkkista?Sain keskiviikon pelistä kropan tosi kipeeks,vaikka pelattiin "vain tunti"ja lähes puoliteholla! Eri lihakset toiminnassa,kuin pyöräilyssä.Salissa kun ei edes varpaat palellu!

Viesti

Mie se vain haluaisin ajjaa pyörällä. Kävin juuri 52 kilometriä ajelemassa ja ei palellut kuin munia vähän. Mielellään vasta iltapäivällä kahden maissa.
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Hyvä juttu oli teistä Siilinjärven porukoista Savon sanomissa! En tiennytkään teidän toiminnasta - isot peukut noin aktiivisesta seurasta! [img]smile.gif[/img]

Milläs saarella se Hawajin maraton muuten on? Hieno paikka! Itse kävin O'ahulla huhtikuussa ja olin varmaan ainoa persaukinen sillä saarella - olin 10 päivän työkeikalla...

Viesti

Joo juttu oli hieno ja kyllä meillä ihan kivaa on yhdessä. Pyöräilijöitä vain ei ole monta, mutta kun laskee Kalevankiertäjätkin niin on kai niitä lähes 10. Tervetuloa vain mukaan.

Yhteislenkkiporukka taitaa jatkaa nyt sauvakävelyllä ja sitten hiihdolla. Sunnuntaisin kello kymmenen. Ensi sunnuntaina Ptakukkulalta.

Martaton taitaa olla Honolulussa. Itse en ole menossa, mutta luulen, että se on samoilla paikolla kuin triathlonkin.
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Jep, kyllä vähemmästäkin uskotaan...

Itse aion pyöräillä läpi talven, kun ei noita suksia oo vielä raskinut hommata. Joko muuten patakukkulalta on raivattu myrskyn jäljet - oli muuten aika karseata katsottavaa myrskyn jälkeen.

Jep, Honolulussa tai ihan siinä vieressä (Waikiki) olin. Kyllä siellä ihan kelpaa juosta, vaikka se ei ihan niin hieno paikka ole kuin viereiset saaret.

Nauraa

Minäkin ajaisin varmaan läpi talven, jos varpaat ei palelisi ja kädet ja kasvot ja munat ja...
    Hiihto sopii Suomennniemelle talvella ja on kivaa.
    Voitelu on helppoa, helpompaa ainakin kuin fillarin huolto. Kaunis talvinen metsä on paikka jossa sielu lepää.

Tänään käytiin sauvakävelemässä Patakukkulalla, josta melkein kaikki myrskykaadot on onneksi korjattu pois. Kolme meitä vain oli ja aikaa tuli kasaan 2 h 40 min. Sauvakävely on siitä hyvä laji, että pystyy filosofoimaan ... juttua riitti.
    Ensi vikonloppuna taas uudestaan. Sunnuntaina kello 10. Mukaan vaan !!! [img]smile.gif[/img] [img]smile.gif[/img]
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Tänään to flunssa iski-voi olla, että en pääse sauvakävelemään sunnuntaina,mutta ans katto nyt.
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Joo vielä on lämpöä. En uskalla lähteä kävelemään.
    Pitäkää hauskaa. Ensi vikonloppuna uudelleen?
    Jos et aja et voi ottaa!

Viesti

Oltiin Eskon kanssa kahdestaan.Ilma lähes täydellinen.Taisi olla juuri saman kestoinen lenkki,2h40min!

Eilen kävin testaamassa Flight Deck:iä.Vain yhden virheen tein koko 20km matkalla!Nollasin vahingossa tripin.Erittäin selkeä ja helppo asentaa,kuin myös käyttää!Himoittais ne Espanjan ja Italian tiet...

Viesti

Taitaa pyöräilyt tältäkesältä olla pyöräilty! :confused: Viime sunnuntaina oli kauniinpaa sukupuolta mukana sauvakävelyssä! [img]smile.gif[/img] Ihan kivaa!Ajankohta vaan ei hänelle oikein sovi.Olisiko klo.11.30 huono aika?
    Sukset vai sauvat mukaan?
    PS:laittaisitko Hannu sen Siilin Teräksen WWW:n tänne?Ja terkkuja Railille!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •