PDA

Näytä tavallinen näkymä : Focus Cayo on kadonnut keneltä tahansa Vanta-alueella?

kane9x
26.02.2019, 05.54
Olen nähnyt tänään sellaisen asian, varastettu, kun lukko on edelleen, yrittäen poistaa lukon ja rikkoa kehyksen. Etupyörä ja haarukka otetaan. Näyttää siltä, että se on ollut olemassa kauan, kun ruostetta nähdään.
Ultegra-osasto ... Sinä
voi olla samassa paikassa huomenna. Aloin pakata vettä, yritin ilmoittaa poliisille, mutta kukaan ei ottanut puhelinta.

muotti Liätiedot ...

travelleroftime
26.02.2019, 17.59
Olen nähnyt tänään sellaisen asian, varastettu, kun lukko on edelleen, yrittäen poistaa lukon ja rikkoa kehyksen. Etupyörä ja haarukka otetaan. Näyttää siltä, että se on ollut olemassa kauan, kun ruostetta nähdään.
Ultegra-osasto ... Sinä
voi olla samassa paikassa huomenna. Aloin pakata vettä, yritin ilmoittaa poliisille, mutta kukaan ei ottanut puhelinta.

muotti Liätiedot ...

Mä näin kerran hallusinaatioita hallusinogeenin ottamisen jälkeen.

Laroute
26.02.2019, 18.05
Aloittajalle tiedoksi, että sienipiirakan valmistamisen perusasioihin kuuluu se, että poimitaan siihen ainoastaan sieniä, jotka varmasti tunnistaa!

teeässä
26.02.2019, 18.08
^Ehkä hän tekikin niin

paaton
26.02.2019, 18.17
Eikö kukaan käytä ikinä Google translatea?

JohannesP
26.02.2019, 18.22
Tai miten olisi vain ulkomaalainen ja google kääntäjä kun mietitte sanojen vastaavuuksia?

Ihan vaan kun joku hyvää hyvyttään päättää ilmoittaa varastetusta pyörästä ja täällä leimataan huumeveikoksi.

kuovipolku
26.02.2019, 19.14
Niin mutta kun kyseessä ovat kansakunnan parhaat kyvyt ja fillarifoorumin kantavat voimat, riittää kun he ovat omasta mielestään ratkiriemukkaan hauskoja.

Mistäköhän minä tämän muuten tiedän?

MRe
26.02.2019, 19.24
Niin, kaipa tämä kuuluisi tuonne varastettuihin tämä postaus. Missähän päin Vantaata tämä on tapahtunut?

travelleroftime
26.02.2019, 19.36
No eipä ollut ylläri ettei vitsi auennut kaikille. Hyvää jatkoa ! :D