PDA

Näytä tavallinen näkymä : Mä lähen täältä pois

mutanaama
03.03.2018, 23.36
Ylläpito voisi siivota mun viestit täältä pois. Riitti tällä kertaa.

LJL
03.03.2018, 23.58
Älähän nyt! Jatkakaamme epäasiallisia perinteitä kunnioittaen! Ainakin toistaiseksi.

kukavaa
04.03.2018, 00.29
Ymmärrän kyllä mutanaamaa tässä asiassa.
Paitsi ammattipyöräilyosio on hyvä.

LJL
04.03.2018, 00.33
Ymmärrän kyllä mutanaamaa tässä asiassa.

Juu kyllä, itsekin tein jo tuossa taannoin ns. lopullisen päätöksen erota, mutta koska se ei ollut mahdollista banaanin aikana, niin tulin sitten toisiin aatoksiin. Ei vaan oikein ole mitään toistakaan paikkaa, paitsi jotkut fb-pohjaiset ryhmät. Niissä on paljon hyvää, mutta huonona puolena ne on sellaista hetken laulua. Parempi on mielestäni tällainen selainpohjainen perinteinen foorumi, jossa on pysyvät ketjut ja helppo luettavuus/seurattavuus.

tempokisu
04.03.2018, 05.50
Ensimmäinen viesti on asiaa. Morjensta!

maalinni
04.03.2018, 07.26
No voi harmi. Tämä foorumi on kyllä mielestäni todella siisti ja asiallinen. Vaikka aiheesta helposti eksytään, niin se tehdään huumorilla menemättä yleensä henkilökohtaisuuksiin. Ainakin verrattuna todella moneen muuhun foorumiin.

Smo
04.03.2018, 08.03
No älä nyt. Sulla on paljon sisältöä annettavana valokuva- ja asiaketjuihin. Ehkä toi klupikin herää vaikka se taitaa tosielämässä ja somessa olla ihan aktiivinen.

kuovipolku
04.03.2018, 08.16
Harmi. Ei tämä foorumi siitä paremmaksi tule.

Tuntematta taustoja tai mahdollista erityistä syytä voin silti olla sitä mieltä että elämässä aivan varmasti on päätöksiä jotka voi ja jopa kannattaa tehdä puolenyön tienoilla, mutta Fillarifoorumin jättäminen taakseen ei taida kuulua niihin. Huomenna on uusi päivä ja viimeistään huhtikuussa niitä on luvassa lisää.

Toiseksi lienee turha vaatia tai toivoa sellaista erityiskohtelua että omat viestit poistettaisiin. Paras tyytyä siihen mihin muutkin saman päätöksen syystä tai toisesta tehneet eli siihen että titteliksi tulee "Guest".

Kolmanneksi voisi kenties lausua ääneen sen mikä tulee mieleen eli sen että voihan sitä lähteä foorumilta ilman torvensoittoakin, ellei nimenomaan pidä sitä niin tärkeänä asiana että siitä täytyy oikein kaikille kertoa. Paitsi jos tarkoituksena on herättää tai uudelleen virittää keskustelua foorumin tilasta ja ehkä saada itse kukin ajattelemaan miksi ja mitä varten Fillarifoorumi on ollut lukemisen, seuraamisen ja keskusteluihin osallistumisen arvoinen ja mitä itse kukin voi tehdä tai tekemättä jättää jotta foorumi myös pysyisi sellaisena mahdollisimman monelle.

TERU
04.03.2018, 08.33
Viimeinen kappale oli hyvä. Sanoisin samoin jos osaisin

puppy
04.03.2018, 09.04
no kiitos tiedosta. hyviä pyöräilykelejä, ei tämän pitäisi olla niin vakavaa, dude.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Oulunjulli
04.03.2018, 11.27
Jos fillarifoorumi ärsyttää, niin kannattaa referenssiksi liittyä facetuben karavaanarit ryhmään! Siellä Hilkat ja Sepot vittuilee aivan mihin tahansa asiaan viikset väpättäen ja sitten ne lähtee dramaattisesti ryhmästä palatakseen vähän myöhemmin takaisin. Mää oon siinä ryhmässä ihan tirkistelemässä. Eka heinäkuisena perjantaina kun liityin ryhmään, ne 30k jäsentä alkoi saavuttaan humalan eri tiloja, niin piilotin kyllä ne näkymästä feedistä. Nythän niistä iso osa on talvihorroksessa, mutta jostain lämmittimistä ne tappelee siellä nytkin kun välillä käyn lukemassa.

Blackborow
04.03.2018, 11.28
Hirveästi en osaa arvostaa tälläisiä perjantain ja sunnuntain välisenä yönä tehtyjä julkisia ragekuitteja, mutta harmi sinänsä. On täältä jo aika moni häipynyt tosin ilman sen suurempaa möykkää. Taitaa tehdä kuolemaa koko foorumi sen verran hiljaista alkaa olla.

oppes
04.03.2018, 13.06
Man's gotta do What man's gotta do... Polkemista ei kuitenkaan parane lopettaa ;)

LJL
04.03.2018, 13.09
Taitaa tehdä kuolemaa koko foorumi sen verran hiljaista alkaa olla.

Se on muuten totta, banaanin jälkeen havahduin tähän. Viestien määrä per vrk on karun alhainen. Täytyy vaan yrittää kantaa kortensa kekoon, esim. kehittämällä uusia mahdollisuuksia uusien kyllä-avattujen topiccien muodossa. En ole nyt hetkeen tosin keksinyt mitään uutta aihetta. Täytyy ehkä kehittää

maalinni
04.03.2018, 13.49
Kaikki on jo sanottu. Ei niin yksinkertaisessa kapineessa kuin polkupyörä riitä juttua kovin pitkäksi.

Kun tänään lähden,
Otan mukaan mitä tarvitsen,
Foorumilta ulos kirjaudun,
Ja sitten painun lenkille,...

(Mikä se banaani on?)

LJL
04.03.2018, 13.54
(Mikä se banaani on?)

Se on palkinto siitä, että sanoo jotakin kiellettyä. Se on myös hetki jolloin voi kokeilla, kuinka hyvin malttaa vastustaa kiusausta perustaa kaksoisnicci.

Juha Jokila
04.03.2018, 14.01
(Mikä se banaani on?)
Mä sain kerran banaania, kun kehoitin yhtä kännissä pyöränsä unohtanutta vakuutusyhtiön ja poliisin kanssa sekoillutta hakeutumaan banaanisaarelle.

SvaR
04.03.2018, 15.18
Aikasemminkin olen tämän sanonut että Ridemedia Oy joka omistaa tämän foorumin niin heitä ei kiinnosta tämä pätkääkään.
Näin oli aikanaan Mk-lehden foorumin kanssa ja niin on myös tämän, sielläkin kansa toivoi muutosta yms. mutta kun mitään ei tapahtunut niin se kuoli ja käytännössä kaikki hyppäsi toiselle foorumille.
Pari vuotta sitten oli ainakin se näkemys että näistä foorumeista ei ole heille mitään hyötyä vaan pikemminkin päinvastoin.

Ja jos taas menee tämän luettuanne palkoja tai niiden sisältöä jonnekin minne ne ei kuulu niin samalla luudan liikkeellä saa lakaista myös minut.

maalinni
04.03.2018, 17.07
Aikasemminkin olen tämän sanonut että Ridemedia Oy joka omistaa tämän foorumin niin heitä ei kiinnosta tämä pätkääkään.
Näin oli aikanaan Mk-lehden foorumin kanssa ja niin on myös tämän, sielläkin kansa toivoi muutosta yms. mutta kun mitään ei tapahtunut niin se kuoli ja käytännössä kaikki hyppäsi toiselle foorumille.
Pari vuotta sitten oli ainakin se näkemys että näistä foorumeista ei ole heille mitään hyötyä vaan pikemminkin päinvastoin.

Ja jos taas menee tämän luettuanne palkoja tai niiden sisältöä jonnekin minne ne ei kuulu niin samalla luudan liikkeellä saa lakaista myös minut.

Mikä täällä on mielestäsi pielessä? Ja mitä ehdotat korjaukseksi?

LJL
04.03.2018, 17.33

No se on kyllä tullut selväksi. Ei siinä mitään, mutta jos/kun on kulkeromainen asenne tätä yhteisöä kohtaan, niin en sitten tilaa lehteäkään. Joka ei oo kovin kummoinen julkaisu nykyään muutenkaan, sen mitä nyt juuri yhden lahjaksi saadun vuosikerran tulin lukeneeksi. Mutta se on toki eri keskustelu se.

travelleroftime
04.03.2018, 17.39
Yksi lähti, toinen tuli. Niin ne ovet käy ja käy vaan.

pturunen
04.03.2018, 18.08
Ignore on parasta. Tuo nahkiaisturhake kun meni ignoreen niin helpotti oleellisesti foorumin seuranta. Niissä viesteissä ei ole mitään nähtävää. En muutenkaan ymmärrä näitä foorumien käytänteitä. Jos vähän pottuillaan (mikä on normaalia), niin jäähyllä ojennetaan. Jos taas suoltaa 10k+ viestiä informaatiosaastaa niin siihen ei puututa. Joku rajoite viestiä/päivä pitäisi kehittää. Lisämaksusta sitten uusia.

J.Kottenberg
04.03.2018, 18.10
Ignore on parasta. Tuo nahkiaisturhake kun meni ignoreen niin helpotti oleellisesti foorumin seuranta. Niissä viesteissä ei ole mitään nähtävää. En muutenkaan ymmärrä näitä foorumien käytänteitä. Jos vähän pottuillaan (mikä on normaalia), niin jäähyllä ojennetaan. Jos taas suoltaa 10k+ viestiä informaatiosaastaa niin siihen ei puututa. Joku rajoite viestiä/päivä pitäisi kehittää. Lisämaksusta sitten uusia.

Aika pitkälti samaa mieltä.

Dr TuKo
04.03.2018, 18.20
Uskotteko tosiaan, että pysyy poissa? Sama poistumisuho on luettu jo niin monta kertaa.

Jar56
04.03.2018, 18.25
Ei ymmärrä miksei vaan lähde ,miksi pitää ilmoittaa ,että tämä oli tässä.Hakeeko kenties että ei tulla toimeen ilman kyseistä fillaristia.

Markku Liitiä
05.03.2018, 10.25
Ihan yleisesti: Jos Fillarifoorumi jostain syystä lakkaa kiinnostamasta, helpoin tapa häipyä täältä on, että vain lopettaa kirjoittamisen. Muutama viikko ja viestit ovat vajonneet ketjuissa niin alas, etteivät ne ne sieltä putkahda esiin kuin vahingossa. Edellä mainitussa on se hyvä puoli, että jos joskus muuttaa mielensä, voi helposti palata takaisin. Pystymme kyllä pistämään tunnuksen lukkoon, jolloin titteliksi tulee "guest". Toimintoa ei voi myöhemmin peruuttaa.

Foorumisoftassa ei ole myöskään toimintoa, jolla jonkun jäsenen viestit voisi poistaa kertalaakista. Ne pitäisi kaivella yksittäisistä ketjuista ja poistaa yksitellen, johon emme ryhdy. Yksittäisten jäsenien viestien massadeletoinnissa ei ole järkeäkään, koska se muuttaisi osan ketjuista aika omituisiksi, jos kyseessä on esimerkiksi 10 000 viestiä kirjoittanut foorumilainen.

Mitä jäsen SvaR tarkemmin ottaen foorumin omistajalta haluaa? Lisää moderointia ja banneja? Vähemmän moderointia eikä lainkaan banneja? Foorumille kirjautuvien uusien jäsenten esitestausta ennen kirjoitusluvan saamista? Vai jotain muuta? Yksilöi hieman.

Jos itse kukin pohtisi ennen lähetä-namiskan klikkaamista, että onko viestissä järkeä, onko se ns. hyvien tapojen mukainen ja tuoko se minkäänlaista lisäarvoa ko. aiheeseen tai ylipäänsä, foorumista vois tulla viihtyisämpi paikka.

Kanuuna
05.03.2018, 11.45
Mielestäni voorumi on oikein hyvä nykyisellään. En kaipaa näillä näkymin mitään lisää. Mestareita ja alan osaajia piisaa ja heiltä on saanut ja tullee saamaan loistavaa, arvokasta apua pattitilanteissa. Toivottavasti kaikki aktiivit ja mestarit eivät lähde foorumilta.
Mahdollisesti jossain kohtaa saavutan itse mestariosaajan aseman, mutta siihen menee vielä aikaa. Siihen asti nykyinen parhaimmisto saanee hoitaa hommansa.

SvaR
05.03.2018, 12.10
Onkos täällä tehty lähiaikoina muuta moderointia kuin yhden ketjun posto ja yhet bannit? Joista molemmat lähinnä huvittaa ja olivat mitä olivat.
Kuten jo tuolla yllä todettu niin jotkut suoltaa pelkästään täyttä shittiä ja tästä seuraa vaan uutta titteliä ja tämän voi tulkita niin että tällä vaan kannustetaan jatkamaan. Tuotos puhdasta blogi materiaalia.
Sitten tuolla pauhaa tuommonen propagandaministeri, joka suoltaa linkkiä linkin perään ja niitä tulee niin paljon että näinköhän kerkeää kaikkia itse kaivamaan? Vähän haiskahtaa.

Ainut mihinkä vähäisellä seuraamisella törmänny johonka olisi voinut/pitänyt puuttua oli tuo "opettele kirjoittamaan suomea" kommentti ulkomaailaistaustaiselle henkilölle osoitettuna.

Siinä pikaisesti jotain, joihin voi aistia olevan aika monta yhtyjää.

Omistajalle toive lehdestä että nyt se vähän junnaa paikoillaan. Mike Cotty, Mike Cotty, Mike Cotty henk.koht. nuita ei jaksa...liika on liikaa. Samoin merkkeihin variaatiota lisää, nyt siellä toistuu canyon, spessu, rose yms. nämä merkit nyt tuli mieleen ilman tarkastusta.

Oulunjulli
05.03.2018, 13.51
Markku tiivisti hyvin ja tämähän on just niin hyvä kanava jakaa tietämystä kuin tänne kirjoittajatkin. Äitit sannoo joskus että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin kantsii olla hiljaa. Tai ainakin voisi perustella mitä pitäs olla toisin ettei ärsytä.
Tuohon lehen sisältöön kun viitattiin ja vaikka meneekin aiheesta ohi, niin samalla toivoisin piheimmille harrastajille asiaa. Outoja merkkejä, enemmän 2-3k€ pyöriä testiin, harrastajien omia virityksiä, aliexpress kuituja, keuloja, succiksia, takkeja, keuloja, korjauksia, harjoittelun määrästä, ravinnosta, iän vaikutukset, sankareiden seikkailut.... no onhan niitä toki jo ollutkin, mutta joka numeroon ehkä enemmän jotain kaikille.

Ohiampuja
05.03.2018, 15.22
Vaikka tälläkin foorumilla on paljon turhaa höpinää, niin on täällä paljon asiaakin. Moneen ongelmaan on tätä kautta apu löytynyt.
Itse on tullut roikuttua täällä jo niin kauan, että olen huomannut aika monen hyvän kirjoittajan kadonneen kuvioista. Ja harmi jos Mutanaama nyt liittyi samaan seuraan.

Omasta mielestäni tämä on Suomen Paras pyöräilyfoorumi, mistä muualta menet kyselemään apuja jumissa olevaan takanapaan tai rengasvihjeitä sitä ekaa Tahkoa odotellessa... :)

oppes
05.03.2018, 16.50
Aika monella harrastusfoorumilla vierailevana: Mielestäni tämä foorumi on noista parhaimmistoa (tiedä sitten kertooko enemmän minusta ja kiinnostuksen aiheista vai muista :D ). Vapaalla anonyymilläkin foorumilla kun ollaan, pitää hyväksyä erilaiset *tädit ja muut trollit tai muut ketjua (ennen kommentointia) lukemattomat. Jos ahdistaa, niin ärsyttävän hölön feedin voinee sulkea. Itse en tuota ole kokeillut koska kuten totesin, tää foorumi on ihan aatelia verrattuna moneen muuhun.

ilmora
05.03.2018, 17.21
Tavallaan sitä tehdään ehkä liikaakin nykyisenä somen ja Facen aikakautena, että valikoidaan vain samanmielistä porukkaa ympärille. Sitä on niin helppo klikkailla piiloon sellaisen kaverin tai tuttavan postaukset, jotka alkavat ärsyttää tai poikkeavat liikaa omasta näkemyksestä, ja sitten vielä algoritmit virittävät vain omaa maailmankuvaa ja kiinnostuksenkohteita peilaavia mainoksia sekä muuta sisältöä ympärille. Nuorempi sukupolvi oikeasti perustaa jo jossain määrin suosion sekä oikeassa olon sille mitä peukutetaan eniten.

pätkä
05.03.2018, 17.41
Jostain syystä mulle tulee mieleen näistä poistumiskiukutteluista kohtaus elokuvasta Kala nimeltä Wanda, jossa Ken ajaa täryjyrällä Oton yli ja huutaa revenge!

HXX1100H
05.03.2018, 17.54
Vaikka tälläkin foorumilla on paljon turhaa höpinää, niin on täällä paljon asiaakin. Moneen ongelmaan on tätä kautta apu löytynyt.
Itse on tullut roikuttua täällä jo niin kauan, että olen huomannut aika monen hyvän kirjoittajan kadonneen kuvioista. Ja harmi jos Mutanaama nyt liittyi samaan seuraan.

Omasta mielestäni tämä on Suomen Paras pyöräilyfoorumi, mistä muualta menet kyselemään apuja jumissa olevaan takanapaan tai rengasvihjeitä sitä ekaa Tahkoa odotellessa... :)

Samaa mieltä +1 :)

Jyri K
05.03.2018, 18.06
Täällä on onneksi aika vähän rotu/mamu-jargonia. Aika monen harrastefoorumin seuraamisen olen lopettanut täysin kun ne on muuttuneet Persujen Hommafoorumin jatkeiksi.

Jotain yksittäisiä älypäitä täälläkin välissä viikonlopun yön tunteina kirjoittelee, mutta onneksi pahimmat moderoidaan heti pois. Kiitos siitä vaan ylläpidolle.

BB Holland
05.03.2018, 18.19
Pari muutakin tuntemaani foorumia ovat hiljentyneet merkittävästi. Tiedä sitten.

MK16
05.03.2018, 19.04

Samaa mieltä. Kyllä ainakin itse täältä on saanut asiallisen ja nopean vastauksen jos jotain ropleemaa pyörässä ollut. Vaikea kuvitella mistä muualtakaan kyselisi, varsinkin kun en facebookiin kuulu.

noniinno
05.03.2018, 20.20
Foorumissa ei ole mitään vikaa, enkä ymmärrä marttyyrityylisiä "nyt lähden täältä" -postauksia. Jos poislähtö helpottaa tuskaa niin kyllä se silloin kannattaa. Mutta siitä en ole varma, että kannattaako poltella sillat takanaan... Vielä kun tuon fillarilehden laatu jotenkin nousisi harrastuslehden tasolle, mitä se vielä joskus oli.

bici74
05.03.2018, 20.52
Jos fillarifoorumi ärsyttää, niin kannattaa referenssiksi liittyä facetuben karavaanarit ryhmään! Siellä Hilkat ja Sepot vittuilee aivan mihin tahansa asiaan viikset väpättäen ja sitten ne lähtee dramaattisesti ryhmästä palatakseen vähän myöhemmin takaisin. Mää oon siinä ryhmässä ihan tirkistelemässä. Eka heinäkuisena perjantaina kun liityin ryhmään, ne 30k jäsentä alkoi saavuttaan humalan eri tiloja, niin piilotin kyllä ne näkymästä feedistä. Nythän niistä iso osa on talvihorroksessa, mutta jostain lämmittimistä ne tappelee siellä nytkin kun välillä käyn lukemassa.Mä voisin kuvitella että karavaanari-ryhmässä on osa ammattivittuilijoita joita ei moinen harrastus edes kiinnosta. Kunhan vittuilevat kostoksi jonkun motari/ylämäkiepisodin aiheuttaman trauman vuoksi. Fillarifoorumilla kuitenkin näyttäisi olevan polkevien prosentti hyvinkin korkea.

Älä laita mitään linkkiä tuonne, saattaa kiusaus kurkata viedä voiton [emoji23]

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Oulunjulli
06.03.2018, 07.41
^se on suljettu ryhmä onneksi, mutta ainakin siellä huomaa taas kerran että meitä on moneksi.
Karvanaamari-kultin sisäistä hierarkiaahan sotkee vielä se jäsennumero mikä on suunnilleen jokaisen Hymerin etunurkassa, mitä pienempi numero niin sitä suurempi respect.
Vähä niinku täällä tuo liittymispäivä ja viestien määrä jollain tapaa antaa ensivaikutelmaa minkä tason vaikuttajasta on kyse.

pturunen
06.03.2018, 07.50
Vähä niinku täällä tuo liittymispäivä ja viestien määrä jollain tapaa antaa ensivaikutelmaa minkä tason vaikuttajasta on kyse.

;););)

Oletko tosissasi?

Blackborow
06.03.2018, 08.42
Mitä jäsen SvaR tarkemmin ottaen foorumin omistajalta haluaa? Lisää moderointia ja banneja?

En ole jäsen SvaR, mutta itse toivoisin, että nuo ilmiselvät trolliaccountit bannattaisiin heti eikä annettaisi niiden mellastaa paria viikkoa alkuun muiden mieliä pahoittamassa.

znood
06.03.2018, 08.52
Olihan täällä foorumilla kymmenen vuotta sitten sopiva ihmiskoe jossa pystyi antamaan mainetta muille postaajille(punaista/vihreää) ja se oli sitten julkisesti nähtävissä.
Eihän sekään hyvin päättynyt, kun porukka tietentahtoen perusti kuppikuntia asiassa.

J.Kottenberg
06.03.2018, 10.11
Ylläpito voisi siivota mun viestit täältä pois. Riitti tällä kertaa.

Asiasta ensimmäiseen, tietääkö kukaan mikä oli syynä jäsen mutanaaman lopettamispäätökseen?

En järjestelmällisesti ole foorumia tarkastanut, mutta ainakaan normaalin lueskelun tiimoilla ei mitään syyksi sopivaa ole näkynyt.

noniinno
06.03.2018, 11.05

;););)Oletko tosissasi?

Minuakin kiinostaa, koska en osaa itse tulkita tuosta tiedosta mitään. Itselläni foorumirellestämistä takana kohta 15 vuotta ja viestejä liki 3000. Olenko siis rautaa vai roskaa?

TERU
06.03.2018, 11.21
Kempeleläisenä ymmärrän hyvin mitä Oulunjulli tarkoittaa, toki uuden tulijan mieleen antaa ensivaikutelman kuin pitkän historian omaavalla olisi pidemmät ja runsaammat rintakarvat, vaikka ne tosiasiassa olisiva hyvinkin vaaleat, harva ja vielä lyhyetkin.😁

LJL
06.03.2018, 11.54
Itselläni foorumirellestämistä takana kohta 15 vuotta ja viestejä liki 3000. Olenko siis rautaa vai roskaa?

Se kuulostaa siltä että rautaa, koska viestit per päivä varsin kohtuullinen.

Tässä "rankingissa" on ongelmallista myös se, ettei viestien määrä ei ole todellinen, itsekin olen kirjoittanut varmasti pitkälti 20.000 viestiä mutta viestiketjuja (mm. autot vol. 1,2 ja 3) on hävitetty ankaralla kädellä ns. LLL- eli Liitiän Luuta Lakaisee -syndrooman seurauksena. Izmo on kirjoittanut ainakin 30.000 ja varmaan Jack Ojabauer ja tempokisu myös jotain sitä luokkaa... Ei sillä että siellä poistetuissa olisi mitään arvokasta ollut, muuten kuin ehkä kulttuurihistoriallisessa mielessä, mutta luvut eivät sinänsä kerro kuin viitteellisesti foorumiaktiivisuudesta.

Oulunjulli
06.03.2018, 12.07
^niin mistäs se tuo nimimerkin alle tuleva "Ei elämää" ja "Aktiivijäsen" tuleekaan? Mulla näkyy olevan "Vakiovieras", höh. Varmaan asia jossain jo lukee mutta tulipa mieleen. Mää haluaisin omaksi joku päivä jonkin "Kansleri".

Veivaaja
06.03.2018, 12.30
Kansleriksi - tai melkein - taitaa päästä, jos on kykenevä moderaattoriksi. Homma on tosin hyvin epäkiitollinen (olettaisin): tekee niin tai näin, niin joku aina valittaa.

Olen itse seurannut palstaa piiiiitkään. Kiitän siitä, moni asia pyöräilystä olisi jäänyt oppimatta. Fillari-lehdelle tää taitaa olla lähinnä kuluerä, mutta pyöräilykulttuuritekona arvokas. Kiitos!

LJL
06.03.2018, 12.35
^niin mistäs se tuo nimimerkin alle tuleva "Ei elämää" ja "Aktiivijäsen" tuleekaan? Mulla näkyy olevan "Vakiovieras", höh. Varmaan asia jossain jo lukee mutta tulipa mieleen. Mää haluaisin omaksi joku päivä jonkin "Kansleri".

Noi nimimerkin lisämääreet tulee lähtökohtaisesti automaagisesti, ellei ylläpito laita jotain muuta siihen. Mulla oli joitakin vuosia ylikuntomies, mutta se ilmeisesti banaanin myötä pyyhkiytyi. Kun ylikunnon oireita/vaaraa ei ole ollut vuosiin, niin saa puolestani olla noin.

JohannesP
06.03.2018, 12.41
Fillari-lehdelle tää taitaa olla lähinnä kuluerä, mutta pyöräilykulttuuritekona arvokas. Kiitos!
Puolen sivun kokoisten mainosten perusteella tuskin on mikään kuluerä. Näitä vielä kun laitetaan 3-4 niin luulisi kulujen kattavan. Veikkaan etteivät kaikki täällä käytä adblockkia.

Markku Liitiä
08.03.2018, 14.40
Joku epäilemättä taas syyttää sensuurista, mutta jospa ei spekuloitaisi kenenkään mielenterveydellä täällä. Ei tämä ole oikea paikka sille, eikä se ainakaan asiaa paranna.

LJL
08.03.2018, 14.42
Joku epäilemättä taas syyttää sensuurista, mutta jospa ei spekuloitaisi kenenkään mielenterveydellä täällä. Ei tämä ole oikea paikka sille, eikä se ainakaan asiaa paranna.

Banaani parantaa tutkitusti mielenterveyttä. Se on vähän niinkuin lobotomia, mutta vähemmän pysyvät vaikutukset. Jos sitä kokeilisi?

SvaR
08.03.2018, 15.00
Jos kysymykseni ei ollut aiheellinen tai sallittu niin silloin voi poistaa minut kokonaan.

Markku Liitiä
08.03.2018, 15.05
Aiheellinen varmaan, mutta yv voi eräissä tapauksissa olla fiksumpi vaihtoehto. Itsekin käytän sitä silloin tällöin.

LJL
08.03.2018, 15.22
Aiheellinen varmaan, mutta yv voi eräissä tapauksissa olla fiksumpi vaihtoehto. Itsekin käytän sitä silloin tällöin.

Minua on myös taannoin muistettu yksityisviestein erään asiaan osallisen toimesta siinä määrin, että laatikko oli täyttynyt. Konflikti liittyi muistaakseni botoksiin...

Markku Liitiä
08.03.2018, 15.33
Tarkoitin muuten edellisessä sitä, että yv:tä voi lähettää vaikka minulle, Lehden Jannelle, Elastolle tai Turusen Tuomakselle sellaisissa asioissa, joita ei kannata puida foorumilla kaikkien nähden. Tulkinnanvarainen sananvalinta, sorry. En tarkoittanut, että ongelmallisissa tapauksissa alettaisiin pommittaa jotain foorumilaista oikein urakalla.

LJL
08.03.2018, 15.36
En tarkoittanut, että ongelmallisissa tapauksissa alettaisiin pommittaa jotain foorumilaista oikein urakalla.

Håå, missförstånd. Beklagas på ett väldigt omfattande sätt.

Markku Liitiä
08.03.2018, 15.42
Just så! Ny ska jag åka till Lidl och köpa karelska piroger. 25 cent per stycke. Menikö oikein?

VesaP
08.03.2018, 15.47
^Muista bretzel! Ne on maailman parhaita! :)

LJL
08.03.2018, 15.50
^Muista bretzel! Ne on maailman parhaita! :)

Kananakki on hyvää karjalanpiirakan päällä

Jami2003
08.03.2018, 17.07
Mä aattelin lähteä puolen tunnin päästä lenkille mutta mä oon sitten suunnilleen kasilta takas.

SvaR
08.03.2018, 17.28
Kyllä sitäkin mietin, mutta toisaalta avoimuus on minusta aika usein parempi ratkaisu kuin maton alle lakaisu.
Toisaalta ajattelin sitäkin että jos oikeasti heräisitte...itse kukin kun aikuisia kumminkin kaikki.

KeijoM
08.03.2018, 20.56
Mä aattelin lähteä puolen tunnin päästä lenkille mutta mä oon sitten suunnilleen kasilta takas.

Oliko hyvä lenkki?

Antza44
08.03.2018, 21.49

Oliko hyvä lenkki?Pitäskö huolestua kello lähentelee kymppiä eikä ole palannut?
Ettei vaan olis sattunu mitään.

JackOja
08.03.2018, 21.52
...
Ettei vaan olis sattunu mitään.

Aivan totta. Tunteeko joku Jami2003:n, ottakaa yhteyttä?!

TERU
09.03.2018, 07.42
Se ei ole hyvä päätös mitä ei voi muuttaa, sanoo viisaat ajattelijat.

Mutanaama, tee päätös palata palstalle takaisin!

Smo
09.03.2018, 08.55
Aivan totta. Tunteeko joku Jami2003:n, ottakaa yhteyttä?!

Ettei vaan olis heikoille jäille mennyt polkemaan

LJL
09.03.2018, 09.18
Ettei vaan olis heikoille jäille mennyt polkemaan

Tahi, mikä pahinta, syönyt yllättävän hiilihydraattitarpeen tyydyttämiseksi epähuomiossa sisäkumin geelin sijasta. Siinä suattaapi mahaa kivistää sen verran ettei pysty edes kirjoittamaan foorumille

oppes
09.03.2018, 17.50
Se ei ole hyvä päätös mitä ei voi muuttaa, sanoo viisaat ajattelijat.

Mutanaama, tee päätös palata palstalle takaisin!

Tuossa viestissä on sisäänrakennettu oletus siitä, että MN ei ole jättänyt forumia vaan lukee näitä viestejä. Mutta jos lukee, niin komppaan.

rush
10.03.2018, 11.28
Noo... aprillipäivä on pian joka suo paluulle oivan mahdollisuuden. Ja sitten on vielä "vitsi, vitsi" -kortti joka sopii ihan kaikkeen.. :D

Taimo M.
10.03.2018, 14.41
Onko toi sama kuin "Kännissä ja läpällä"?

oppes
10.03.2018, 15.20
Onko toi sama kuin "Kännissä ja läpällä"?

Toi "kännissä ja läpällä" vissiin meni muodista tään #metoo -kampanjan myötä.

LJL
10.03.2018, 17.01
Toi "kännissä ja läpällä" vissiin meni muodista tään #metoo -kampanjan myötä.

Öö meetoo-shamppanja on ollut kyllä vastaavasti pois muodista arviolta noin kaksi kuukautta. Muodit muuttuu. Kuka muistaa esim. suu- ja sorkkatautikohun? Sekin on mennyt pois muodista arviolta vuonna 2001. Seuraavaa kohua odotellessa, olisiko vaikka yliseksuaalillisesti käyttävien uroskoirien lopettaminen syrjivänä.

oppes
10.03.2018, 18.12
Öö meetoo-shamppanja on ollut kyllä vastaavasti pois muodista arviolta noin kaksi kuukautta. Muodit muuttuu. Kuka muistaa esim. suu- ja sorkkatautikohun? Sekin on mennyt pois muodista arviolta vuonna 2001. Seuraavaa kohua odotellessa, olisiko vaikka yliseksuaalillisesti käyttävien uroskoirien lopettaminen syrjivänä.

En tiedä missä tuo (#metoo) olisi mennyt muodista pois. Ei ainakaan niissä piireissä, joissa liikun / lehdissä joita luen. Eikä tuossa mitään - Oikealla asialla.

Jami2003
10.03.2018, 18.16
Ettei vaan olis heikoille jäille mennyt polkemaanEn menny sitten polkemaan ollenkaan :)

Huolenpitonne on kyllä hellyttävää.

kauris
26.03.2018, 18.48
Nyt on näköjään nimimerkki noniinno myös liittynyt guest tiimiläisiin.

J.Kottenberg
27.03.2018, 09.06
Onko tietoa mikä Blackborow'n sai tekemään päätöksensä?

maalinni
27.03.2018, 10.01
Kuka se Shimanon lähettiläs oli? Sitä on ikävä...

JackOja
27.03.2018, 10.05
Kuka se Shimanon lähettiläs oli? Sitä on ikävä...

Pyöräpummi.

LJL
27.03.2018, 10.12

Veikataan a) ahdistus b) kiusaus c) synti

paaton
27.03.2018, 10.20
Uutta pyörää ei toimiteta, mikäli kettuilee foorumeilla :)

J.Kottenberg
27.03.2018, 10.28
Veikataan a) ahdistus b) kiusaus c) synti

Hyviä veikkauksia. Noihan voi kaikkikin olla osallisina asiassa.

Ensiksi tulee kiusaus, sitten syntiin lankeemus, ja lopuksi ahdistus.

TERU
27.03.2018, 10.49
Ovi on auki, sepposen selällään, pääsee sisään ja ulos.
Toivois noita ulosmenijöitä vähemmän kuin sisään tulijoita ja niitä, jotka täällä ovat, välttämään liikaa rasittamasta itseään, polttamasta itseään loppuun, keventämään kun paineita. Riitelyn välttäminen on tylsää, keskitien kulkeminen on tylsää, fillarin keskustelupalsta ei ole tylsä!

kuovipolku
27.03.2018, 11.22

Ylläpito, tietenkin!

PS Semmoinen ajatus on alkanut kiehtomaan että minäkin lähtisin täältä ovet paukkuen - tai eiväthän pyöröovet pauku - ja tulisin hetken päästä takaisin "sihtikujana" eikä kukaan osaisi epäillä mitään...

kauris
27.03.2018, 13.26
Hitto että minä olen ollut täällä kauan! En ollut ajatellutkaan että noin pitkään.

fiber
27.03.2018, 15.25
Ylläpito, tietenkin!

PS Semmoinen ajatus on alkanut kiehtomaan että minäkin lähtisin täältä ovet paukkuen - tai eiväthän pyöröovet pauku - ja tulisin hetken päästä takaisin "sihtikujana" eikä kukaan osaisi epäillä mitään...
Agentti 00920, teidät kyllä tunnistetaan nimimerkistä huolimatta.

Jami2003
27.03.2018, 15.41
Ja Blackborow. Kuka seuraavaksi? Veikkaus pystyyn?

Jännittävää. Ihan kuin kymmenessä pienessä neek.... siis ja yksikään ei pelastunut -klassikossa.

Toivottavasti päätöstä ei voi tehdä itse vaan eräänä aamuna kun herää niin huomaa että nicci on vaihtunut "guest" moodille eikä voi kirjoittaa enää mitään.... NOOOOOOOOOUUUU huutoon herää vaimo ja lapset. Tuhkanharmaa vapiseva miehenturjake istuu pöydän ääressä ja itkee "pitääkö mun mennä nyt oikeesti ulos..."

LJL
27.03.2018, 16.45
Tuhkanharmaa vapiseva miehenturjake istuu pöydän ääressä ja itkee...

Sydäntä lämmittävä ajatus on myös, että mies itkee ja soittaa haikeasti nokkahuilua

https://youtu.be/SVkYTTYVd5k

OKS
27.03.2018, 19.39
Papu ja pojat: Mä lähden pois

https://www.youtube.com/watch?v=GWhhaw4qapQ