Ylläpito voisi siivota mun viestit täältä pois. Riitti tällä kertaa.
Mä lähen täältä pois
Collapse
X
-
Juu kyllä, itsekin tein jo tuossa taannoin ns. lopullisen päätöksen erota, mutta koska se ei ollut mahdollista banaanin aikana, niin tulin sitten toisiin aatoksiin. Ei vaan oikein ole mitään toistakaan paikkaa, paitsi jotkut fb-pohjaiset ryhmät. Niissä on paljon hyvää, mutta huonona puolena ne on sellaista hetken laulua. Parempi on mielestäni tällainen selainpohjainen perinteinen foorumi, jossa on pysyvät ketjut ja helppo luettavuus/seurattavuus.Alkujaan tämän lähetti kukavaa Katso viestiYmmärrän kyllä mutanaamaa tässä asiassa.-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Comment
-
Harmi. Ei tämä foorumi siitä paremmaksi tule.
Tuntematta taustoja tai mahdollista erityistä syytä voin silti olla sitä mieltä että elämässä aivan varmasti on päätöksiä jotka voi ja jopa kannattaa tehdä puolenyön tienoilla, mutta Fillarifoorumin jättäminen taakseen ei taida kuulua niihin. Huomenna on uusi päivä ja viimeistään huhtikuussa niitä on luvassa lisää.
Toiseksi lienee turha vaatia tai toivoa sellaista erityiskohtelua että omat viestit poistettaisiin. Paras tyytyä siihen mihin muutkin saman päätöksen syystä tai toisesta tehneet eli siihen että titteliksi tulee "Guest".
Kolmanneksi voisi kenties lausua ääneen sen mikä tulee mieleen eli sen että voihan sitä lähteä foorumilta ilman torvensoittoakin, ellei nimenomaan pidä sitä niin tärkeänä asiana että siitä täytyy oikein kaikille kertoa. Paitsi jos tarkoituksena on herättää tai uudelleen virittää keskustelua foorumin tilasta ja ehkä saada itse kukin ajattelemaan miksi ja mitä varten Fillarifoorumi on ollut lukemisen, seuraamisen ja keskusteluihin osallistumisen arvoinen ja mitä itse kukin voi tehdä tai tekemättä jättää jotta foorumi myös pysyisi sellaisena mahdollisimman monelle.
Comment
-
Jos fillarifoorumi ärsyttää, niin kannattaa referenssiksi liittyä facetuben karavaanarit ryhmään! Siellä Hilkat ja Sepot vittuilee aivan mihin tahansa asiaan viikset väpättäen ja sitten ne lähtee dramaattisesti ryhmästä palatakseen vähän myöhemmin takaisin. Mää oon siinä ryhmässä ihan tirkistelemässä. Eka heinäkuisena perjantaina kun liityin ryhmään, ne 30k jäsentä alkoi saavuttaan humalan eri tiloja, niin piilotin kyllä ne näkymästä feedistä. Nythän niistä iso osa on talvihorroksessa, mutta jostain lämmittimistä ne tappelee siellä nytkin kun välillä käyn lukemassa.
Comment
-
Se on muuten totta, banaanin jälkeen havahduin tähän. Viestien määrä per vrk on karun alhainen. Täytyy vaan yrittää kantaa kortensa kekoon, esim. kehittämällä uusia mahdollisuuksia uusien kyllä-avattujen topiccien muodossa. En ole nyt hetkeen tosin keksinyt mitään uutta aihetta. Täytyy ehkä kehittääAlkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viestiTaitaa tehdä kuolemaa koko foorumi sen verran hiljaista alkaa olla.-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Comment

Comment