PDA

Näytä tavallinen näkymä : koska viimeksi kirjoitit fillariaiheiseen topicciin ?

tommi2
30.11.2017, 21.08
kun itsellä löytyi offarin jauhamisen ihanuus, on nämä varsinaiset, usein kuivahkot, fillaritopicit jääneet kovinkin vähälle. muistellaanpa... ehkä joku "koska ajoit viimeksi?" lasketaan fillariaiheeksi, sinne kirjoituksesta ei ole kauaa.

tänne voi kirjata fillariaiheisiin topicceihin kirjoittelunsa, spekuloida niitä tai niiden puutteita. sana on vapaa (niinku mä siitä muutenkaan määräisin)

tommi2
30.11.2017, 22.18
okei, ei tainnut olla yhtä vetävä topicci tämä kuin vaikka jatkotarina...

JackOja
30.11.2017, 22.26
Onhan tää vetävä, anna nyt herran tähden hieman aikaa!

Aiheeseen mennäkseni, tänään muistaakseni.

sähköläski
30.11.2017, 22.56
Kyllä siitä hetki on. En kyllä ole hetkeen ajanutkaan fillarilla. On noi keli olleet aika pa$kat viimeiset pari kuukautta.

Harkitsen vakavasti kesäloman siirtoa loka- marraskuulle.

kuovipolku
30.11.2017, 23.02
Tänään.

Yritän pitää kontribuutioni fillariaiheisiin ja ei-fillariaiheisiin jonkinlaisessa balanssissa. Mutta olen myös sitä mieltä että kukin saa kohdaltaan päättää mitä kirjoittaa ja miten paljon kirjoittaa.

PS Oikeastaan en saa omalta foorumiajalta mieleen kuin yhden kirjoittajan jolta en muista lukeneeni ainuttakaan fillariaiheista viestiä. (Toisin päin ei taida löytyä sitä ensimmäistäkään; jopa foorumilta lähtenyt StantheMan osallistui joskus ei-fillariaiheiseen keskusteluun...)

LJL
30.11.2017, 23.45
En ollenskaan muista. Offtopiikan puolella ollaan oltu. Tukevasti.

Köfte
01.12.2017, 00.09
Muistaakseni toissapäivänä.

tempokisu
01.12.2017, 02.06

samoin :D

JiiPee
01.12.2017, 16.38

Näin on, ee maha mittää

https://media3.giphy.com/media/CwMKejp4V6Z1K/giphy.gif

ArtoR
01.12.2017, 17.11
foorumilta lähtenyt StantheMan

Hän on poistunut foorumilta? Harmi. Ihmettelinkin, kun ei 200 km -raportteja ole enää näkynyt. Kai ne lenkit ovat jatkuneet...

kuovipolku
01.12.2017, 19.27
Joskus elokuussa Stan päätti oman kertomansa mukaan "lopettaa palstapyöräilyn fillarifoorumilla. Myötähäpeä on liian suurta ”Imetänkö lasta” -juttuja kohtaan. Eipä sillä palstalla taida olla pyöräilyn kanssa enää mitään tekemistä. Vauva.fi tarjoaa varmaan enemmän tietoa pyöräilystä kuin FF. FF on ennekin ollut aika lapselllinen, mutta viimeiset pari vuotta homma on riistäytynyt ihan käsistä. Eipä silti ei paksu- ja sähköpyörät juuri minua kiinnosta muutenkaan."

Ennen lopettamistaan hän ehti kertoa pääsiäisenä alkaneesta selkäongelmastaan, mutta siitä huolimatta "200 km joka kalenterikuukausi" on jatkunut. Hänellä on oma blogi http://alwaystoofar.omablogi.fi/ johon hän on kirjoittanut englanniksi ja suomeksi; viimeisin päiväys on http://alwaystoofar.omablogi.fi/2017/11/06/79th-pikapaivitys/

tommi2
01.12.2017, 19.28
^ juu, syy oli vissiin lapselliset kirjoittelut tai jotain

Jopotuinen
01.12.2017, 19.41
Pari päivää sitten kai, ihan sattumalta, tosin.
Ei mitään raportoimisen arvoista, tai hyvien neuvojen jakamista. Nuorempi polvi hommailkoot asian. Oma fillarikin hoituu kyselemäti omatoimisesti.
Joten, offarissa roikutaan omaa typeryyttä todistelemassa :D

Jami2003
01.12.2017, 20.43
Hassu sattuma että pari päivää ennen kuin tommi2 aloitti tämän ketjun mietin hänen jotain ot juttua lukiessa että onkohan hän yleensä kirjoittanut pyöräily puolelle, että mikä on miehiään.

(jaan kirjoittajat useaan eri kastiin kuten maasto, maantie, läski, pitkänmatkan, työmatka jne pyöräilijä).

tommi2
01.12.2017, 21.02
^täääh? mähän käytin varmaan 15 vuotta kirjottamalla vaan pyöräilyn puolelle. aika vähän tosin. jankkasin aina budjettifillarien jaloa sanomaa, suosittelin halvinta fillaria joka juttuun.

kastijako on tuttu. mulla on kuviteltu ulkonäkö myös kaikille, tosin toi avatar kuva luo jonkun pohjan sille ja monet ei oo edes ihmisen näköisiä.

Jami2003
01.12.2017, 23.13
Tuossa on se ongelma että vaikka kirjoittaisi pyöräily puolelle niin jos aihe ei ole kiinnostava (kuten esim budjetti pyörät) on ketju hyvinkin saattanut jäädä minulla lukematta :)

Oma avatar on aikoinaan olleen maastopyöräni rungon (pedal force) logo. Koko maastopyörää ei ole ollut enää vuosiin mutta avataria en ole tullut vaihtaneeksi.

LJL
02.12.2017, 01.10
mulla on kuviteltu ulkonäkö myös kaikille

Sopiiko kysyä ihan mielenkiinnosta minkälaista ulkonäköä allekirjoittaneelle arvioidaan

tommi2
02.12.2017, 08.04
sun ulkonäkö on siitä huono, että mä näin sut videolla, se muutti. aikaisemmin mä kuvittelin ylilaihan maantiepyöräilijän, jolla oli sininen ajoasu valkoisilla ja punaisilla raidoilla. myös terhakka ja ryhdikäs olemus kuuluivat kuvitelmaan

tommi2
11.12.2017, 22.47
tänään taas. josko sais ittensä innostettua taas vertailemaan erilaisia akseliratkaisuja ja iskariöljyjen viskositeettejä.

JiiPee
11.12.2017, 23.09
tänään taas. josko sais ittensä innostettua taas vertailemaan erilaisia akseliratkaisuja ja iskariöljyjen viskositeettejä.

Hmpfffff, siellä venytellään jotain sisureita ihan onnessaan ja vertaillaan jarrupalojen ulkonäköä. Hitto jos tuolla innolla kaikki ruuvais eukkojaan niin ei ois masennusta eikä tarviis poliisiautoja kuvata.

Blackborow
11.12.2017, 23.14
Juuri äsken.

tommi2
12.12.2017, 11.20
Hmpfffff, siellä venytellään jotain sisureita ihan onnessaan ja vertaillaan jarrupalojen ulkonäköä. Hitto jos tuolla innolla kaikki ruuvais eukkojaan niin ei ois masennusta eikä tarviis poliisiautoja kuvata.

tämä on kuitenkin puristien mielipide palstan funktiosta. mulla onkin rumat jarrupalat, tietäisköhän kukaan nätimpiä?

JackOja
12.12.2017, 11.28
...mulla onkin rumat jarrupalat, tietäisköhän kukaan nätimpiä?

Koolstop. Tai EBC:n punaset.

tommi2
12.12.2017, 11.49
^nekö ei värjäydy heti inhan näköisiksi?

LJL
12.12.2017, 11.54
sun ulkonäkö on siitä huono, että mä näin sut videolla, se muutti. aikaisemmin mä kuvittelin ylilaihan maantiepyöräilijän, jolla oli sininen ajoasu valkoisilla ja punaisilla raidoilla. myös terhakka ja ryhdikäs olemus kuuluivat kuvitelmaan

Ööö.. Tämä oli mennyt ohi mutta sain hyvät naurut :D Ikävää toki jos ei ollut odotettua maantiepyörää (en ole koskaan omistanut), ylilaihuutta (en ole koskaan ollut), terhakkaa (pois se minusta) ja ryhdikästä (nevö).

tommi2
12.12.2017, 12.57
^kai sulla toi sininen ajoasu valkopunatehosteraidoilla on?