PDA

Näytä tavallinen näkymä : autoilijat ovat kunkkuja ei niitä koska mitkään säänöt

Sokar80
16.09.2017, 02.28
pahoittelut mulla lukihäiriö jos et tekstiä pysty lukemaan ohita se älä kommetoi mitään tyhmää kiitos

https://www.youtube.com/watch?v=ka6HSNErLEc

en löytänyt alkuperäistä videoo mut antaa kuvan mistä puhun

mootoripöyrälijä potkaisee autoa sen jälkeen autoilija yritää ajaa moottoripyöräilijän yli mut epäonnistuu aikeissaan ja aiheuttaa kolarin

mut joka ikinen lehti ym media jenkeissa sanoo et kun moottori pöyräilijä potkasi auto se aiheutti liikenneonnettomuuden

tiedän et meren takana media jopa uutiset on hyvin clickbait tyylinsä

1 : miten potku auton oveen muka voi kaataa auton ?

2 : missään ei mainita videolla näkyvää juttua ET autoilija yrittää ajaa yli ELI TAPAA TOISEN IHMISEN

3: luin netissä et ton tupla musta keltais viivan ylittäminen on kielettyä ja saa 400 dollarin sakot jos poliisi näkee

autoilija tekee mitä vaan niin se on aina sama juttu se on moottoripyöräilijän tai polkupyöräilijän vika

esim tällä viikolla mulle tapahtu kun kävin tikkurilassa perus kerros talo lähiö katu jossa autot on pysäköity tien varteen joten en aja ihan kiinni pysäköidyissä autoissakoska en halua rikko kenenkään peiliä ym naarmuttaa autoja

niin yks autoilija kiihdytti takaa ohi tööttäsi torvea mulle ajoit tosi läheltä oli varmaan 5cm vielä tyhjää tilaa vastaan ei tullut ketään joten en tiedä mikä häntä haittasi sitten se hiljensi nopeutta reilusti ja hetken päästä veti jarrut kiinni kait halusi et olisin ajanut hänen perään tullu tkolari ym mut koska ajoin n15km nopeutta niin pysähdyin helposti mitään ei nyt käynyt muuta kun et autoilija huuteli hävyttömyyksiä ikkunasta

tuon ja monien muiden pahvi pää autolijoiden takia oon mietti nyt hankkia action kameran

pöyräilijä aina häviin jos törmää auton kanssa niin poliisi ym vakuutus yhtiö sitten näkis videolta mitä oikeesti kävi koska muuten siinä autoilijan sana vs pöyräilijän sana kaikkihan sen tietää kumpaa Suomessa uskotaan

STN
16.09.2017, 08.51
Tohon videoon kommentoisin, et siinä varmaan jätetty pois tai ei ollut kamera päällä aikaisemmat tapahtumat, provosoinnit jne. Ei voi mitään sanoa videon perusteella ja toki lehdistön toimittajat tekee työnsä eli saada niitä klikkauksia jne.

Mut aikamoisessa viidakossa pyöräilijät on tuolla autojen seassa.

Fat Boy
16.09.2017, 10.38
Itse en usko, että poliisi uskoisi autoilijan sanaa jotenkin enemmän kuin pyöräilijän jälkiselvittelyissä. Kaiketi suurempi osa tälleistä on autoilijan syyksi tuomittu, joka sekin puoltaa tätä.

Lähetetty minun G3121 laitteesta Tapatalkilla

hcfreak
16.09.2017, 12.05
Aika harvassa on ne moottoripyöräilijät jotka liikennesääntöjä noudattaa. En ihmettele jos aiheuttaa pientä tieraivoa. Ainaki täälläpäin tuntuu niitä reikäpäitä riittävän. Siinä kehittyy pieni viha kaikkia moottoripyöräilijöitä kohtaan

tvain
16.09.2017, 13.05
Tohon videoon kommentoisin, et siinä varmaan jätetty pois tai ei ollut kamera päällä aikaisemmat tapahtumat, provosoinnit jne. Ei voi mitään sanoa videon perusteella ja toki lehdistön toimittajat tekee työnsä eli saada niitä klikkauksia jne.

Mut aikamoisessa viidakossa pyöräilijät on tuolla autojen seassa.

Tuota kuvannut tyyppiä haastateltiin. Homma oli alkanut siitä, että autoilija on kiilannut (oletettavasti tahattomasti) moottoripyöräilijän lähes kumoon yrittäessään siirtyä pois HOV-kaistalta (noita jenkkien kaistoja missä saa ajaa kun on monta tyyppiä autossa, HOV=high occupancy vehicle, yleensä kai myös moottoripyörät ja sähköautot sallittuja). Tämän jälkeen motoilija oli käynyt potkaisemassa autoa toiselle puolelle, ja sen jälkeen tuo kuvaaja oli käynnistänyt kameran mielenkiinnosta, ja saanut talteen kun motoilija potkaisi seuraavaa kylkeä autosta + seuraamukset. http://www.latimes.com/local/lanow/la-me-ln-road-rage-video-santa-clarita-20170623-story.html

Krabba
16.09.2017, 16.27
Aika harvassa on ne moottoripyöräilijät jotka liikennesääntöjä noudattaa. En ihmettele jos aiheuttaa pientä tieraivoa. Ainaki täälläpäin tuntuu niitä reikäpäitä riittävän. Siinä kehittyy pieni viha kaikkia moottoripyöräilijöitä kohtaanTähän voisi yhtä hyvin vaihtaa "moottoripyöräilijän" tilalle pyöräilijä, karavaanari, bussikuski tai vaikka jakeluautonkuljettaja. Riippuen keskustelusta.

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Tassu
16.09.2017, 17.54
Tähän voisi yhtä hyvin vaihtaa "moottoripyöräilijän" tilalle pyöräilijä, karavaanari, bussikuski tai vaikka jakeluautonkuljettaja. Riippuen keskustelusta.
Mitä ihmettä. Jätit listasta pois tavan autoilijat?

Krabba
16.09.2017, 19.17
Mitä ihmettä. Jätit listasta pois tavan autoilijat?Se ei ole niin tarkka määritys. Audikuski sen sijaan on.

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla