PDA

Näytä tavallinen näkymä : Pätevät puhelin sovellukset pyöräilyyn

retry
05.09.2017, 16.31
Hellurei!
Olen käyttänyt itse Sport Tracker -apsia pyöräillessäni. Se on ilmainen, Suomenkielinen ja aika pätevä sovellus kokonaisuudessaan, jonka kokoversio on todellakin ilmainen. Eikä rajoitu pelkästään pyöräilyyn, vaan ohjelmassa on varmaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat urheilulajit edustettuna. Olen ollut tähän todella tyytyväinen ja saan kohta softasta kaiken irti, kun tilasin juuri Gigantin Outlet myynnistä Bluethoot -sykevyön
(näitä on vielä muutama jäljellä hintaan 19€ -sis. toim.kulut. Ovh oli 50€).

Mutta mutta.. kaipaisin kuitenkin sellaista sovellusta, jossa pystyisi valitsemaan reitin syötetyn matkan perusteella, softa voisi ehdottaa useampaa vaihtoehtoa yms. Onko tälläistä edes olemassa?
Reittien suunnittelu esim. Eniron kartta/reitti -palvelusta luonnistuu, mutta ongelmat alkavat viimeistään siinä vaiheessa, kun lähdet polkemaan suunnittelemaasi reittiä ja olet ne ensimmäiset 5 risteystä muistanut kääntyä oikein..:seko:

Jos tälläistä sovellusta ei ole olemassa, niin olisiko jotakin muita vinkkejä kuinka pysyä uuden reitin varrella ilman jatkuvaa puhelimen räpläystä yms?

Kiitokset jo etukäteen kaikille vastaajille!

SSGT-92
05.09.2017, 17.13
Tuohonhan jo tutustuit ;http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?49100-sport-tracker ?
Ohjeita reittien tekemiseen ym. juttua ja päivityksistäkin eri laitteille ym.

nure
06.09.2017, 16.52
Kehittää suuntavaistoa kun ei aina karttaa vilkuile ja kun ei ole menossa mihinkään niin mikäs siinä jos hieman eksyy, voi olla hyvinkin mielenkiintoista.

deice
06.09.2017, 17.12
En ole kuullut tuollaisesta reittihausta jolla matkan mukaan voisi etsiä, mutta Strava on ollut ihan pätevä pyöräilyssä (vastaava kuin Sport Tracker mutta pääosin pyöräilyyn suunnattu). Se tarjoaa ihmisten julkaisemia reittejäkin, tosin yleensä lyhyempien segmenttien muodossa.

Lenkkejä olen yleensä suunnitellut Pyöräilyn ja Kävelyn reittioppaalla ( https://pk.reittiopas.fi/ ) mutta tuo ei toimi kuin pääkaupunkiseudulla.

Lenkin aikana olen käyttänyt lähinnä omaa päätä ja Stravaa (painaa mieleen tärkeimmät tiet jota tarkoitus ajella, Stravasta voi tarkistaa lähialueen tiet jos eksyy reitiltä)